Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå MOHV MOHV Umeå Johanna Andersson

Johanna Andersson
en del av MOHV Umeå

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
För att jag älskar att överträffa förväntningar och ser varje kundmöte och affär som en möjlighet att ta lärdom av och utvecklas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en entusiastisk och ambitiös person som ger det lilla extra i alla lägen. Att vara anpassningsbar och lyhörd inför en situation och personerna i den tycker jag är enormt viktigt.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är fylld av min familj och mina vänner, köket doftar av den annalkande middagen och det hörs skratt utifrån där det dukas upp.
Kungsgatan 35 B
903 25 Umeå — Visa karta

Vad tror Johanna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 1 kunder tycker om Johanna Andersson

• Lotta J skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Umeå
    Ringde Johannna samma dag (måndag) som en lägenhet i Tomtebo sattes in på hemnet. Jag erbjöd utgångspris men Johanna sade att många hade ringt och att hon skulle höra av sig efter 1: visningen på torsdagen. När hon inte gjorde det utgick jag ifrån att jag skulle få ett telefonsamtal efter 2:a visningen som var tisdagen efter.
    På måndagen (1 vecka efter att annonsen sattes ut och dagen innan 2:a visningen) såg jag att annonsen tagits bort.
    Sms:ade då Johanna och frågade vad som hänt. Fick till svar att en annan spekulant klivit in med ett passande tillträdesdatum trots att vi inte diskuterat något datum. Har på annat håll fått reda på att den andra spekulanten hade samma bud som mig, dvs. om Johanna ringt upp mig hade det kunnat bli budgivning.
    Nu blev det ju inte så då Johanna inte ringde upp och jag förstår av detta att mäklaravodet var ett fast pris, hade det varit rörligt arvode hade affären inte avslutats så snabbt. Läs mer
    2018-07-30 Johanna A svarar Lotta J
    Hej Lotta,
    Vad tråkigt att du känner dig besviken på utgången av denna affär. Jag ringer dig under morgondagen så kan vi prata igenom det.
    /Johanna
Lina Bennervall