Linda Lundgren

Linda Lundgren

Linda Lundgren är mäklare på MOHV Umeå

Linda Lundgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Linda Lundgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Linda Lundgren har haft 66 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 68 Läs vad Linda Lundgren

• Umedalen
    2022-09-24 Verifierad kund
    Inlyssnande, förtroendeingivande, kunnig, positiv och väldigt professionell. Linda gav alltid snabb respons och var mycket trevlig att kommunicera med. Hon skötte överlag allt brilliant. Jag skulle tveklöst anlita henne igen!
    2022-09-12 Verifierad kund
    Linda är en charmig o varm kvinna. Hennes bemötande var för oss en väldigt positiv upplevelse. Hon känns genuin o trovärdig både för säljare o köpare. Hennes sprudlande energi behövs verkligen i dessa tider. Vi är sammanfattningsvis väldigt nöjda:)
  • Shaochun Z
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Lundgren en del av MOHV Umeå
    • Ålidhem
    2022-09-08 Verifierad kund
    I contacted MOHV by one friend's recommendation. Linda met me and she is very professional and reliable.
    I wanted to sell the apartment in reasonable price and before end of this September. She did it. That is very nice. Thanks a lot!
  • köpte sin stuga med hjälp av Linda Lundgren en del av MOHV Umeå
    • Sörmjöle
    2022-09-03 Verifierad kund
    Ber att få återkomma, då allt inte är klart ännu.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Linda var professionell och positiv under hela säljprocessen! Hon gav snabb respons vid frågor och funderingar. Det kändes tryggt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Lundgren en del av MOHV Umeå
    2022-08-29 Verifierad kund
    Väldigt trevligt möte när hon visade mig en lägenhet. Kunnig och engagerad i hela processen. Det kändes som hon verkligen ville att just jag skulle vinna budgivningen, vilket jag också gjorde.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Linda är engagerad, lyhörd, och tydlig i sin kommunikation, och har ett fantastiskt bemötande. Vi är supernöjda!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Duktig och engagerad mäklare med mycket erfarenhet att luta sig på. Rekommenderas varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Lundgren en del av MOHV Umeå
    • Hörnefors
    2022-08-17 Verifierad kund
    Linda är en mycket positiv och engagerad mäklare.
    Hennes bemötande är både professionellt och ödmjukt.
    Vi är mycket nöjda!
    • Berghem
    2022-08-15 Verifierad kund
    Linda bemötte mig som säljare på ett utmärkt sätt och arbetade gediget och noggrant för att få min lägenhet såld efter mina önskemål. Verkligen en toppenmäklare! 👌🏼