Simon Lundström

Simon Lundström

Simon Lundström är mäklare på MOHV Umeå

Simon Lundström har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Simon Lundström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Simon Lundström har haft 66 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 44 Läs vad Simon Lundström

• 2020-11-29
    Simon sålde min lägenhet i vännäs. Trevlig och seriös. Duktig på att återkoppla. Jag skulle varmt rekommendera honom till vänner och bekanta. Mvh Annica Ni har även fin personal som tar emot på mäklarfirman. Bra fotograf. Minus är parkering utanför.
    Annika H
    • 57.0 m²
    • Vännäs
  • 2020-11-18
    Trevlig, professionell, lätt att få kontakt med. Allting har hittills varit väldigt smidigt. Simon är transparent och tydlig, och mån om att alla parter ska vara nöjda.
    Sofie W
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Mariehem
  • 2020-10-31
    Rekommenderar verkligen Simon! Svarade alltid snabbt på mail och sms och gav alltid feedback på visningar! Kunnig och respektfull!
    Susanne A
  • 2020-10-29
    Bra bemötande och snabba svar på alla frågor jag hade
    Gun N
  • 2020-10-29
    Mäklare Simon Lundström, mycket kompetent och förtroendegivande, dessutom en mäklare som hörde av sig, och gick att nå om ev.frågor. Kommer att rekommendera Simon Lundström. Mycket bra jobbat! Mvh.Margoth
    Margoth K
    • 77.0 m²
    • Vännäs
    köpte sitt hus med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå
  • 2020-10-14
    Letar ni efter en engagerad, positiv och strukturerad mäklare för er bostad så är Simon rätt person! Från första samtalet tills allt är klart så är Simon ett samtal iväg. Han lyckades sälja min lilla etta i Umeå på noll tid. Fastän jag befann mig i annan stad så gick allt väldigt smidigt.
    Berzah C
  • 2020-10-02
    Köpt en bostad. Simon är proffsig, saklig och har svar på frågor. Tar sig tid för spekulanten. Dessutom mycket trevlig. Överträffar mina förväntningar på en mäklare.
    Johanna Å
    Johanna Å
    • 80.0 m²
    • Ostnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå
  • 2020-10-01
    Har sålt en bostadsrätt i Umeå. Professionellt bemötande med tydliga och bra beskrivningar och återkopplingar genom varje steg i processen. Jag har nu ett positivt helhetsintryck att ta med mig gällande Simon Lundström och MOHV Umeå
    Christer M
    • 58.5 m²
    • Berghem
  • 2020-10-01
    Har köpt en lägenhet om 2 rum o kök. Flexibel avseende privat visning, snabb respons på våra frågor.
    Anders E
    • 58.5 m²
    • Berghem
  • 2020-09-30
    Duktig och lätt att ha och göra med!
    Elsa N
    • 63.5 m²
    • Ersboda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte