Simon Lundström

• Fredrik R
    Fredrik R sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-03-17

Haga
    Min första försäljning av en bostadsrätt och har känts tryggt hela vägen med Simon. Upplever honom som väldigt engagerad och noggrann. Inget lämnas åt slumpen:). Bra kontakt inget att klaga på. Vi har en till bostadsrätt som ska säljas och där kommer vi även att anlita Simon. Läs mer
  • Ragnar H köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-03-17

Haga
    Mycket kompetent mäklare, tydlig och mån om att göra ett bra jobb. Läs mer
  • Elin N sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-02-17

Mariehem
    Har sålt en bostadsrätt på Mariehem.

Simon har varit en helt fantastisk mäklare. Tydlig, professionell men personlig och delat skratt med oss.

Jag har särskilt uppskattat hans snabba återkopplingar och trevliga bemötande mot både mig som kund och de personer som varit intresserad av vår bostad.

Jag kommer varmt rekommendera Simon vidare, och önskar han all lycka till u fortsättningen. Läs mer
  • Sanne N köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-02-17

Mariehem
    Världens bästa mäklare, trevlig, enkel i kommunikationen och snabb! Läs mer
  • Erica S köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-01-20

Haga
    Köpte liten 2:a i trevligt o ganska centralt läge i Umeå.
    Mäklaren, som har ett trevligt sätt, är snabb på att svara när man mailat en fråga ed. Bra återkoppling. Märks lite grann att han är ung både i ålder och i yrket men det är inget negativt med det.
    Hade lite dåliga erfarenheter av tidigare mäklare på annan ort så jag visste av ev fallgropar men ska akta sig för.
    Känner mig hittills nöjd med mäklarens trevliga bemötande och tror mig ha gjort ett bra köp. Läs mer
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-01-19

Sofiehem
    Har köpt en bostadsrätt i Umeå. Mäklaren var kunnig, lyhörd och tillmötesgående under hela processen. Känner att jag fick ett stort förtroende för honom. Läs mer
  • Katarina B köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-01-17

Sofiehem
    Min man och jag har köpt en lägenhet i Umeå på Sofiehem. Jag har inte träffat Simon personligen ännu, men fått god hjälp med vilka papper jag ska skriva under och min man har upplevt kontakten som mycket positiv. Serviceinriktad, trevlig, kompetent och smidig att ha att göra med. Läs mer
  • Jörgen N sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-01-16

Ålidhem
    Simon hjälpte mig sälja en lägenhet. Han ville ha uppdraget och visade på handlingskraft och smidighet. Han var inte billigast men gav ett intryck av att ge mest värde för pengarna. En genomgående positiv mäklare som är på tårna och ser till få svar på frågor som dyker upp. En duktig säljare helt enkelt som ser till att alla parter blir nöjda. Läs mer
  • Mona N köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-01-16

Ålidhem
    Vid köp av en 1:a kom vi i kontakt med Simon.
    Han var ödmjuk, lyssnad (till skillnad mot andra mäklare vi träffat) lugn och var inte så forcerad. Han kollade upp det han inte visste och återkom när han hade lovat. Inte en massa prat om hur mycket som han hade att göra mm.
    En av det bättre mäklare jag mött. Läs mer
  • Anton G sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå

2020-01-13

Mariehöjd
    Simon hjälpte mig att sälja min bostad. Jag upplevde Simon som engagerad, lyhörd och kunnig. Simon var alltid tydlig och rak och väldigt lättsam att ha att göra med. Jag rekommenderar starkt Simon vidare till andra säljare men även köpare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Lyktvägen