Christoffer Strömberg
Registrerad mäklare sedan 2018-12-20
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 3 Läs vad Christoffer Strömberg

• Bernt O köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Strömberg en del av MOHV Uppsala

2020-05-17

3:a
    Rosendal
    Christoffer visade helt kort på bokad visning en tom lägenhet, som vi redan visste mycket om. han gav ett trevligt och proffsigt intryck. Det gällde en trea i kvarteret Grindstugan. Läs mer
  • Karin M köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Strömberg en del av MOHV Uppsala

2020-05-13

3:a
    Rosendal
    Christoffer bemötte oss på ett mycket trevligt sätt, när han visade oss lägenheten på Soldathemsvägen 1 i Uppsala. Han besvarade våra frågor och levde absolut upp till våra förväntningar.
    Det hela slutade med, efter att ha tittat på flera olika lägenheter som visats av olika mäklarföretag, att vi bestämde oss för den lägenheten. Läs mer
  • Kasper K sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Strömberg en del av MOHV Uppsala

2020-05-03

2:a
    Näsby Park
    Fick den bäst tänkbara samt professionella hjälpen med försäljningen av min bostadsrätt, trots en lite ostadig marknad så gick det väldigt smidigt till. Blev alltid bra bemött och allt kändes tryggt med fokus på det väsentliga. Alla mina förväntningar blev uppfyllda och jag kan varmt rekommendera Christoffer och att använda sig av honom för det kommer jag göra i fortsättningen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Norrtäljegatan