Märta Coronel Stillström

Märta Coronel Stillström

Märta Coronel Stillström är mäklare på MOHV Uppsala

Märta Coronel Stillström har varit registrerad mäklare sedan 2015-04. Märta Coronel Stillström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. Märta Coronel Stillström har haft 0 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 3 Läs vad Märta Coronel Stillström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Märta Coronel Stillström en del av MOHV Uppsala
    • 53.5 m²
    • Luthagen
    2021-02-22
    Köpte en tvåa i Stabby. Märta var professionell och bra att ha att göra med. Lätt tillgänglig och återkopplande.
  • Päivi H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Märta Coronel Stillström en del av MOHV Uppsala
    • 59.0 m²
    • Rosendal
    2021-01-30
    Jag har sålt en tvåa i Rosendal i rekordfart. Jag fick genast en mycket positiv uppfattning av Märta, hon är en energiknippe med gott självförtroende och jag kände mig genast trygg med henne och litade på henne.
    Jag ville att affären skulle gå snabbt och utan problem, jag sökte i första hand inte någon vinst utan var nöjd med att få tillbaka vad jag hade betalat. Nu väntar jag bara att köparen säljer sin nuvarande bostad så att allt klaffar. Den lättaste försäljningen jag har varit med om!
    • 59.0 m²
    • Rosendal
    2021-01-29
    Vi har köp en lägenhet och ska sälja våran.
    Hon va trevlig och engagerat får att hitta bättre alternativ som passar
    båda säljaren och köparen.
    Tydligt och snabb med att ge bra
    Information.