Mikael Ljungberg

Mikael Ljungberg

Mikael Ljungberg är mäklare på MOHV Uppsala

Mikael Ljungberg har varit registrerad mäklare sedan 2002-06. Mikael Ljungberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Mikael Ljungberg har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 115 Läs vad Mikael Ljungberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    • Årsta
    2021-07-09
    Mikael gav bra med information tycker jag, det gick snabbt och smidigt
    2021-06-29
    Mikael har gjort ett fantastiskt jobb och varit ett bra stöd under hela processen, både innan, under och efter visning. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2021-06-03
    I was on the buying side and Mikael has been extremely accessible and patient with my questions. What could have been a stressful process considering the language barrier, and the fact that it was my first acquisition of a flat, turned out to be a great experience!
    Thanks Mikael!
    2021-05-29
    Vi sålde en 2:à på Råbyvägen.
    Jag upplevde Mikael som proffsig och blev väldig bra bemött.
    Han var lugn och väldigt informativ och återkopplade snabbt, så han blev vårat första val av mäklare.
    Lägenheten såldes efter ca 1 vecka efter att den kom ut i skarp läge på hemnet.
    Lars Eriksson
    2021-05-29
    Vi har precis sålt en lägenhet på Råbyvägen.
    Vi har blivit proffesionellt bemötta längs hela vägen.
    Han har informerat och vi har haft en bra dialog.
    Lägenheten blev såld snabbt och allt gick smidigt.
    Fick ett väldigt förtroende för honom direkt.
    • Ekeby/Flogsta
    2021-05-05
    Vi sålde en bostad med Mikael. Allt gick otroligt smidigt, från första möte till försäljning. Vi hade lite tidspress när det gällde försäljningen men Mikael guidade oss lugnt och proffsigt så att vi aldrig kände oss stressade. Klar och tydlig kommunikation och lätt att nå när det behövdes. Vår upplevelse har varit mycket bra!
    2021-05-04
    Sålt bostadsrätt. Mikael är väldigt trevlig och mycket kunnig mäklare. Återkoppling under hela processen i stort som smått. Känslan av trygghet finns med under hela försäljningen. Kan verkligen rekommendera Mikael, en mäklare som bryr sig om dig som kund.
    • Fålhagen
    2021-05-03
    Har sålt lägenhet och Mikael är verkligen en person som man lätt tar till sig och litar på redan från dag ett. Längs hela resan så har han agerat på ett föredömligt sätt. God kunskap och saklig. Kan starkt rekommendera honom och kommer själv att anlita Mikael om det i framtiden blir aktuellt med antingen försäljning eller köp.
    • Centrum
    2021-04-01
    Jag har sålt och fick begärt pris. Jag har en svårbedömd lägenhet. Mikael är superproffsig, hjälpsam och tillmötesgående till mina behov och önskningar.
    2021-03-22
    Sålt en lgh, 3a på 85 kvm
    Mikael hjälpte oss att sälja
    Mikael var väl insatt i Brf:en och kändes därför vid vårt första möte som en självklar kandidat till att sälja vår lgh.
    Han var alltid lätt tillgänglig och gav bra och betydande råd för det god utfallet som blev vid vår försäljning.