Mikael Ljungberg

Mikael Ljungberg

Mikael Ljungberg är mäklare på MOHV Uppsala

Mikael Ljungberg har varit registrerad mäklare sedan 2002-06. Mikael Ljungberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 208 omdömen med ett betyg på 4.9. Mikael Ljungberg har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

208 omdömen om Mikael Ljungberg

Sedan starten hos Reco 2017
Karin G
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Björklinge

Jag blev bemött på ett trevligt sätt. Förväntningarna jag hade var en engagerad mäklare och han har verkligen jobbat på för att få mitt hus sålt.

Martin S
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Björklinge

Snabb, kunnig och förtroendeingivande. Trevlig dessutom. Rekommenderas!

Jesper P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Svartbäcken

Mycket bra bemötande, hjälpsam och trevlig. Jag sålde i en tuff marknad men fick goda råd och tips om hur vi skulle gå tillväga. Jag har träffat Mikael tidigare och visste ungefär vad jag kunde förvänta mig och Mikael levde absolut upp till mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd och skulle absolut ta hjälp av Mikael att sälja igen.

Roine V
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Svartbäcken

Mikael var tillgänglig och uppriktig och tillmötesgående.

Mia Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Kungsängen/Industristaden

Mikael är en mycket trevlig och seriös mäklare som jag fick förtroende för direkt vid första mötet. Han är lugn och professionell. Bostaden blev såld för mer än förväntat och det känns fantastiskt bra att ha fått Mikaels värdefulla stöd runt det praktiska i försäljningsprocessen.

Dick E
Sålde sin stuga med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Östhammar

Mycket nöjd. Intresserad och gjort ett bra intryck på mig och skapat ett bra intresse med många visningar. Proffsig budgivning och fått fram en bra köpare. Mycket nöjd

Gunilla Ä
Köpte sin stuga med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Östhammar

Mycket god servicenivå. Ett sakligt och korrekt bemötande samt mycket god ordning på all formalia.

Peter Ä
Köpte sin stuga med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Östhammar

Bra bemötande, saklig och hög servicenivå

Johanna S
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Järlåsa

Mikael är kunnig, noggrann och lätt att ha och göra med

Felix M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
Främre Luthagen

Bra bemötande på alla sätt! Tillgänglig o trevlig. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och var väldigt hjälpsam.