Mikael Ljungberg
Registrerad mäklare sedan 2002-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 75 Läs vad Mikael Ljungberg

• Jesper T sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-30

Kungsängen/Industristaden
    Sålde vår lägenhet och Mikael var kommunikativ, trevlig och anpassade sig till oss under hela processen. Läs mer
  • Anna-Karin S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-26

5:a
    Salabacke
    Har köpt en bostadsrätt. Mikael var mkt trevlig i sitt bemötande och vidare kontakt ledde till att han även fick uppdraget att sälja befintlig bostadsrätt. Läs mer
  • Rosanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-13

Kungsängen/Industristaden
    Vi är mycket nöjda med Mikael, han skötte försäljningen på ett bra sätt i en osäker marknad och höll oss hela tiden uppdaterade och informerade. Läs mer
  • Åsa H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-07

3.5:a
    Luthagen
    Köpt lägenhet. Endast träffat mäklaren i samband med undertecknande av köpet. Blev under detta möte mkt bra bemött. Mäklaren var väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Anne Marie F sålde sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-06

Gamla Uppsala
    - Villa byggd 1919.
    - Förtroendeingivande. Energisk.
    - trots coronatider har det löpt relativt väl ut.
  • Karl-gunnar Ingemar P köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-06

3.5:a
    Luthagen
    Proffsig, tydlig och snabb i respons. Läs mer
  • Johan R köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-05

Kungsängen/Industristaden
    Seriös, noggrann och trygg. Ser till både säljare och köpares intressen. Läs mer
  • Viktoria R köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-05

Kungsängen/Industristaden
    Både köper och säljer med samma mäklare, som inger förtroende, trygghet och engagemang på ett mycket positivt sätt. Läs mer
  • Sanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-04

2:a
    Årsta
    Jag har sålt en liten tvåa. Jag blev mycket väl bemött av mäklaren och tycker han har varit seriös, tillmötesgående och professionell.

Hela processen har gått smidigt till och det har känts skönt att lämna arbetet i Mikaels händer och veta att han utför sitt arbete väl och får förtroende hos kunden. Läs mer
  • Johanna J
    Johanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-06-02

Kapellgärdet