Mäklare Uppsala Uppsala MOHV Uppsala Mikael Ljungberg

Läs vad 11 kunder tycker om Mikael Ljungberg

• Nicklas R
    Nicklas R skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2018-04-17

Har anlitat Mikael på MOHV nu två gånger. Sålde en lägenhet i höstas 2017 och nu min sambos lägenhet våren 2018. Väldigt hängiven mäklare som har stor erfarenhet och kunskap om Uppsala. Kändes väldigt tryggt att ha Mikael som varit behjälplig under hela tiden och varit tillgänglig jämt. Trots den långa erfarenheten i yrket så är Mikael lika "hungrig" och jobbar hårt som en ny mäklare. Jag kommer rekommendera MOHV och Mikael till min familj och vänner. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-12-19

Återigen vänder jag mig till Mikael Ljungberg, efter att ha letat upp honom då han nu är på MOHV i Uppsala.
    Och det är för att då jag kontaktat Mikael för ett uppdrag sker det med full fokus, 100% professionellt vilket har givit resultat vid tidigare uppdrag som Mikael har varit behjälplig med sin kunskap och tjänster för att tillgodose alla både säljare och köpare.

Kan verkligen Rekommendera Mikael Ljungbergs tjänster! Läs mer
  • Agnar K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-11-15

Tog kontakt med Mikael med min försäljning eftersom jag hade fått ett väldigt bra intryck av honom vid ett tidigare köp av en bostad. Fantastiskt duktig! Lugn, metodisk och kommunikationen fungerade utmärkt. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-08-01

Jättenöjd med Mikael och MOHV och kan varmt rekommendera honom. Kunnig och engagerad från start och hela vägen till dess att affären var klar. Även köparen berättade att han var så nöjd med responsen han fått. Jättebra! Läs mer
  • Marita L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-08-01

Mikael Ljungberg är en trevlig och professionell fastighetsmäklare. Vi fick fullt förtroende för honom direkt. Läs mer
  • Farhang F skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-07-31

mycket bra, korrekt o saklig. service minder. pålitlig Läs mer
  • Ingrid S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-06-15

Hej,
    Mikael Ljungberg är som mäklare en kompetent, lyhörd och mycket trevlig person. Hans arbetssätt att alltid finnas tillhands via mail eller telefon är något vi har uppskattat men kanske framför allt att han alltid återkopplar till oss. Vi har haft förmånen att kunna anlita honom vid tidigare försäljning och märker att han hela tiden växer i sitt yrke mycket pga att han är bra på att "ta" olika människor. Så all heder åt Mikael Ljungberg.
    Tack och hälsningar från
    Ingrid och Björn Söderström Läs mer
  • Sofia H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-06-13

Mikael är en professionellt och kunnig mäklare som är tydlig i sin kommunikation. Han har varit tillgänglig och gett snabb återkoppling vid frågor. Han har varit ett bra stöd och bidragit med goda råd när det dykt upp frågetecken. Jag har rekommenderat Mikael till bekanta som ska sälja sin bostäder! Läs mer
  • Gunilla B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-05-17

Mycket tryggt och enbart ett nöje att samarbeta med Mikael Ljungberg. Så har det varit också tidigare då vi anlitat honom i bostadsaffärer.
    Full pott! Läs mer
  • Mia G skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2017-05-17

Mycket kunnig, intresserad och vänlig. Tar sitt uppdrag på största allvar och har verkligen intentionen att göra ett bra jobb för sin kund. Bra återkoppling under hela processen. Kan starkt rekommendera Mikael! Läs mer
    2017-05-17 Mikael Ljungberg svarar Mia G
    Tack så mycket för det fina omdömet! MVH Mikael Ljungberg