Mikael Ljungberg

Mikael Ljungberg

Mikael Ljungberg är mäklare på MOHV Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2002. Mikael Ljungberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 82 omdömen sedan 2017-04-13. Mikael Ljungberg har haft 36 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 82 Läs vad Mikael Ljungberg

• Sålde Kungsängsgatan 57k, en trea sensommar 2020. Har en mycket positiv bild av Mikael som höll tät kontakt, utan att det blev för ofta. Han var också ett värdefullt bollplank när vi skulle köpa bostad via en annan mäklare.
    Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2020-10-05
    • 76.0 m²
    2020-10-05
  • Otroligt nöjda över Mikaels insats vid försäljning av vår bostadsrätt, men även vid köp av vår nya lägenhet där vi kunde använda honom som bollplank. Mikael svarar alltid snabbt och klokt med många års erfarenhet och var service-minded i allt. Kan rekommendera honom varmt!
    Maja-stina S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    • 76.0 m²
    2020-10-02
  • Duktig professionell mäklare som alltid svarade på mina frågor som köpare. Rak och ärlig i hela processen.
    Jimmy T köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    • 83.0 m²
    2020-10-02
  • Mycket professionel och hjälpsam i vår besluts och köp process. Svara på alla våra frågor och gav bra tips och råd under resan från beslut, kontrakts skrivning och överlåtelsen. Då vi har 670km till Uppsala så hade vi inte så enkelt att bara komma förbi. Mikael var verkligen hjälpsam och tillmötesgående med att arrangera visning och hjälp med kontakt till Brf. Från beslut att köpa till inflyttning och allt klart tog det 22 dagar.
    Alf I köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    • 1:a
    • 34.0 m²
    2020-10-02
  • Otroligt hjälpsam och kunnig och gör det lilla extra för att underlätta bostadsförsäljningen och bestyr i samband därmed.
    Anton L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2020-08-04
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Salabacke
    2020-08-04
  • Vi har sålt 4:a i Uppsala med Mikael. Han är väldigt lätt att få tag på när som helst. Vi fick mycket proffsig och bra bemötande. Mikael äe otroligt kompetent mäklare och verkar värna mycket om både köpare och säljare. Mitt i corona-krisen lyckades vi att sälja vår lägenhet till ett pris som både vi och köparna är mycket nöjda över.
    Julia K sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2020-07-27
    • 81.0 m²
    • Stenhagen
    2020-07-27
  • Vi har fått ett utmärkt bemötande av Mikael i samband med vår försäljning av vår bostadsrätt. Vi hade höga förväntningar och Mikael har verkligen levt upp till dem. Mikael har lyssnat på oss och varit lätt tillgänglig för frågor genom hela processen. Det blev t ex en mycket trevlig beskrivning av lägenheten. Han har också delat sina uppriktiga reflektioner och givit sina råd till oss, t ex under budgivningen, vilket gjort att vi har fått ett stort förtroende för honom.
    Jonte R sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2020-07-15
    • 85.0 m²
    • Storvreta
    2020-07-15
  • Sålde vår lägenhet och Mikael var kommunikativ, trevlig och anpassade sig till oss under hela processen.
    Jesper T sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2020-06-30
    • 106.0 m²
    2020-06-30
  • Har köpt en bostadsrätt. Mikael var mkt trevlig i sitt bemötande och vidare kontakt ledde till att han även fick uppdraget att sälja befintlig bostadsrätt.
    Anna-Karin S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2020-06-26
    • 5:a
    • 74.0 m²
    • Salabacke
    2020-06-26
  • Vi är mycket nöjda med Mikael, han skötte försäljningen på ett bra sätt i en osäker marknad och höll oss hela tiden uppdaterade och informerade.
    Rosanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2020-06-13
    • 106.0 m²