Mikael Ljungberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 64 Läs vad Mikael Ljungberg

• Ping H sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-03-31

Svartbäcken
    Mikael är mäklaren som hjälper till min lägenhetsförsäljning i en extraordinära tid när coronavirus-skräck pågår i hela landet.
    Mikael var engagerad, lyhörd, tillgänglig och har bra kommunikation med kunder. Mycket nöjd kund är jag. Läs mer
  • Mats P sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-02-27

Rosendal
    Vi har sålt en etta efter vår dotters avslutade studier. Eftersom vi inte kommer från Uppsala själva har det varit centralt att välja en mäklare med lokal kännedom om både typ av lägenhet på marknaden och förmåga till smidig kommunikation på distans. Mikael har levt upp till dessa förväntningar på ett utmärkt sätt.

Hög servicegrad, professionellt agerande och stort engagemang gör att bekantskapen varit ytterst smidig och sympatisk. Läs mer
  • Sara B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-02-19

Storvreta
    Kunnig och erfaren mäklare som är uppriktig och skapar förtroende. Valde pga kontakter. Sålt villa Läs mer
  • Liselotte K sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-01-30

Norby
    Vi har sålt en bostadsrätt genom Mikael på MOHV. Han är alltigenom professionell. trevlig och lugn. Mikael har löpande hållit oss som säljare uppdaterade och snabbt svarat på våra frågor. Vi kommer att anlita honom vid vår nästa bostadsaffär! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med bemötandet och hans kunnighet som mäklare där vi som kunder känt oss trygga i hela processen. Läs mer
  • Haris B köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-01-26

Salabacke
    Professionell, mötte mig som köpare på min nivå. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Pavol B sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2020-01-12

Stenhagen
    We were in the procese of selling our appartment while being abroad. Mikael was very helpfull, communicating market information very reliably to us and planning the next steps transparently. He adapted very well to our situation, offered help in many ways, for example showing the flat to the moving company. All together, we can very much recommend Mikael as a real estate agent, he is easy to work with and has a very good feeling for the market. Läs mer
  • Ann-christin S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2019-12-02

Luthagen
    En mycket proffsig mäklare . Seriös , lugn och pålitlig mäklare , som verkligen kan sin sak . Läs mer
  • Sara K köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2019-11-28

Salabacke
    Köpte en lägenhet som Mikael förmedla. Otroligt trevlig att ha och göra med, har koll med de mesta och kollar annars snabbt upp fakta.

Snabb och smidig affär där allt kändes väldigt klart och bra. Man känner sig trygg med Mikael! Läs mer
  • Lars J sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2019-11-26

Salabacke
    Mikael Ljungberg hjälpte mig att sälja min lägenhet i Sala backe. Han uppförde sig hela tiden professionellt och han har lång erfarenhet och bra lokalkännedom.

Allt gick som på räls och jag har inget att klaga på.
    Rekommenderas. Läs mer
  • mary  a
    mary a sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2019-11-25

Centrum
    Sålt en lägenhet i centrala Uppsala. Proffesionell, bra service och gör det lilla extra när de behövs ! Topp! Läs mer

Senaste försäljningarna

Tårpilsvägen