Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala MOHV MOHV Uppsala Mikael Ljungberg
11 rekommendationer

en del av MOHV Uppsala

Kungsängsesplanaden 18
753 18 Uppsala — Visa karta

Vad tror Mikael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Mikael Ljungberg

• Nicklas R
    Nicklas R skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Har anlitat Mikael på MOHV nu två gånger. Sålde en lägenhet i höstas 2017 och nu min sambos lägenhet våren 2018. Väldigt hängiven mäklare som har stor erfarenhet och kunskap om Uppsala. Kändes väldigt tryggt att ha Mikael som varit behjälplig under hela tiden och varit tillgänglig jämt. Trots den långa erfarenheten i yrket så är Mikael lika "hungrig" och jobbar hårt som en ny mäklare. Jag kommer rekommendera MOHV och Mikael till min familj och vänner. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Återigen vänder jag mig till Mikael Ljungberg, efter att ha letat upp honom då han nu är på MOHV i Uppsala.
    Och det är för att då jag kontaktat Mikael för ett uppdrag sker det med full fokus, 100% professionellt vilket har givit resultat vid tidigare uppdrag som Mikael har varit behjälplig med sin kunskap och tjänster för att tillgodose alla både säljare och köpare.

Kan verkligen Rekommendera Mikael Ljungbergs tjänster! Läs mer
  • Agnar K
    Agnar K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Tog kontakt med Mikael med min försäljning eftersom jag hade fått ett väldigt bra intryck av honom vid ett tidigare köp av en bostad. Fantastiskt duktig! Lugn, metodisk och kommunikationen fungerade utmärkt. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Jättenöjd med Mikael och MOHV och kan varmt rekommendera honom. Kunnig och engagerad från start och hela vägen till dess att affären var klar. Även köparen berättade att han var så nöjd med responsen han fått. Jättebra! Läs mer
  • Marita L
    Marita L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael Ljungberg är en trevlig och professionell fastighetsmäklare. Vi fick fullt förtroende för honom direkt. Läs mer
  • Farhang F
    Farhang F skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    mycket bra, korrekt o saklig. service minder. pålitlig Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Hej,
    Mikael Ljungberg är som mäklare en kompetent, lyhörd och mycket trevlig person. Hans arbetssätt att alltid finnas tillhands via mail eller telefon är något vi har uppskattat men kanske framför allt att han alltid återkopplar till oss. Vi har haft förmånen att kunna anlita honom vid tidigare försäljning och märker att han hela tiden växer i sitt yrke mycket pga att han är bra på att "ta" olika människor. Så all heder åt Mikael Ljungberg.
    Tack och hälsningar från
    Ingrid och Björn Söderström Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är en professionellt och kunnig mäklare som är tydlig i sin kommunikation. Han har varit tillgänglig och gett snabb återkoppling vid frågor. Han har varit ett bra stöd och bidragit med goda råd när det dykt upp frågetecken. Jag har rekommenderat Mikael till bekanta som ska sälja sin bostäder! Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mycket tryggt och enbart ett nöje att samarbeta med Mikael Ljungberg. Så har det varit också tidigare då vi anlitat honom i bostadsaffärer.
    Full pott! Läs mer
  • Mia G
    Mia G skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mycket kunnig, intresserad och vänlig. Tar sitt uppdrag på största allvar och har verkligen intentionen att göra ett bra jobb för sin kund. Bra återkoppling under hela processen. Kan starkt rekommendera Mikael! Läs mer
    2017-05-17 Mikael Ljungberg svarar Mia G
    Tack så mycket för det fina omdömet! MVH Mikael Ljungberg
  • Maria L
    Maria L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Jag kan rekommendera mäklaren Mikael Ljungberg till 100 %. Förutom försäljningen av min nuvarande lägenhet, vars resultat blev långt över förväntan, har jag tidigare anlitat Mikael i samband med försäljning av ett radhus. Likadant resultat där, utöver förväntan, dvs utomordentligt bra. Jag har också tidigare köpt en villa genom Mikael där hanteringen av hela affären fungerade utmärkt.

Jag är ordförande i nuvarande bostadsrättsförening ett par veckor till innan flytt, där flera medlemmar anlitat Mikael som mäklare med positiva resultat. Föreningen kommer också att anlita Mikael vid försäljning av fd vaktmästarlokal.

Mikael har som mäklare lång arbetslivserfarenhet vilket märks i hans professionella hantering gentemot både säljare och köpare. Han är kunnig, serviceminded och en teamplayer. Vad som mest urskiljer Mikael som riktigt duktig mäklare är att han behärskar kommunikation fullt ut, vilket är till stor nytta för alla inblandande partner. Han känns trygg, är närvarande och snabb i sina leveranser. Dessutom ger han ett fräscht och lagom intryck vilket är väldigt positivt.

Jag kommer att anlita Mikael vid eventuella framtida försäljningar och köp av bostad. Önskar Mikael lycka till i sitt franchisetagande i MOHV och är säker på att han kommer att nå nya framgångar. Läs mer
    2017-04-13 Mikael Ljungberg svarar Maria L
    Hej Maria!
    Stort tack för ditt fina omdöme, det har varit väldigt roligt att hjälpa dig med dina bostadsaffärer genom åren!

MVH
Amela Agic