Mäklare Uppsala Uppsala MOHV Uppsala Mikael Ljungberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2019-04

Läs vad 45 Läs vad Mikael Ljungberg

• Leena R sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2019-04-26

Centrum
    Mikael Ljungberg har hjälpt mig att sälja en lgh i Uppsala. Alla möten har varit sakliga, punktliga och trevliga.
    Jag har känt att jag kan alltid fråga och har fått kloka kunniga svar.
    Mäklaren levde upp mina förväntningar. Läs mer
  • Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2019-04-12

Fålhagen
    * Köpt lägenhet
    * Bemött på ett trevligt och professionellt sätt
    * Mäklaren levde upp till alla förväntningar Läs mer
  • Nima N
    Nima N sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

Ulleråker
    En av de bästa mäklarna jag hat någonsin haft och göra med Läs mer
  • Bo A köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

Centrum
    Köpt 3a på Kungsgatan. Mikael kan Uppsala och området och jag är mycket nöjd med både bemötandet och förmedlingen av affären. Ingen tvekan om att jag skulle välja Mikael den dag en försäljning blir aktuell. Läs mer
  • Alexander H sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

Kungsängen
    Kunnig och engagerad mäklare som jag sett arbeta både på sälj och köpsidan. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Niklas W köpte sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

Vänge
    Vi köpte en villa efter att ha skickat mail om en visning. Vi fick snabbt svar och tid när vi kunde komma. Väl där mötte vi en tydlig och trevlig mäklare som trevligt bemötte våra frågor och funderingar. Tycker absolut att Mikael levde upp till förväntningarna vi hade. Väldigt enkel att få tag på och var alltid trevlig och bemötande. Läs mer
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

2019-04-05

Har sålt vårt gamla hus.

Bemötandet var mycket bra med enkla raka svar inte som en beg.bilsäljare. Läs mer
  • Angelica D sålde sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

Lövstalöt
    Sålde en villa med hjälp av Mikael och han mötte mina förväntningar till 100%. Snabb, professionell och lyhörd! Läs mer
  • Elsa A
    Elsa A sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala

Luthagen
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av mäklaren. Jag/vi har anlitat samma mäklare två gånger då vi var väldigt nöjda vid första försäljningen (detta var också en bostadsrätt)

Allt har fungerat smidigt och mäklaren är kunnig. Det är skönt att som kund kunna slappna av helt och lämna över allt till mäklaren utan att behöva oroa sig över något! Läs mer
  • Björn H
    Björn H sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala