Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala MOHV MOHV Uppsala Mikael Ljungberg

5.0 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Mikael Ljungberg

• Anders H
    Anders H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Jättenöjd med Mikael och MOHV och kan varmt rekommendera honom. Kunnig och engagerad från start och hela vägen till dess att affären var klar. Även köparen berättade att han var så nöjd med responsen han fått. Jättebra!
  • Marita L
    Marita L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael Ljungberg är en trevlig och professionell fastighetsmäklare. Vi fick fullt förtroende för honom direkt.
  • Farhang F
    Farhang F skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    mycket bra, korrekt o saklig. service minder. pålitlig
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Hej,
    Mikael Ljungberg är som mäklare en kompetent, lyhörd och mycket trevlig person. Hans arbetssätt att alltid finnas tillhands via mail eller telefon är något vi har uppskattat men kanske framför allt att han alltid återkopplar till oss. Vi har haft förmånen att kunna anlita honom vid tidigare försäljning och märker att han hela tiden växer i sitt yrke mycket pga att han är bra på att "ta" olika människor. Så all heder åt Mikael Ljungberg.
    Tack och hälsningar från
    Ingrid och Björn Söderström
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är en professionellt och kunnig mäklare som är tydlig i sin kommunikation. Han har varit tillgänglig och gett snabb återkoppling vid frågor. Han har varit ett bra stöd och bidragit med goda råd när det dykt upp frågetecken. Jag har rekommenderat Mikael till bekanta som ska sälja sin bostäder!
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mycket tryggt och enbart ett nöje att samarbeta med Mikael Ljungberg. Så har det varit också tidigare då vi anlitat honom i bostadsaffärer.
    Full pott!
  • Mia G
    Mia G skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mycket kunnig, intresserad och vänlig. Tar sitt uppdrag på största allvar och har verkligen intentionen att göra ett bra jobb för sin kund. Bra återkoppling under hela processen. Kan starkt rekommendera Mikael!
    2017-05-17 Mikael Ljungberg svarar Mia G
    Tack så mycket för det fina omdömet! MVH Mikael Ljungberg
  • Maria L
    Maria L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Jag kan rekommendera mäklaren Mikael Ljungberg till 100 %. Förutom försäljningen av min nuvarande lägenhet, vars resultat blev långt över förväntan, har jag tidigare anlitat Mikael i samband med försäljning av ett radhus. Likadant resultat där, utöver förväntan, dvs utomordentligt bra. Jag har också tidigare köpt en villa genom Mikael där hanteringen av hela affären fungerade utmärkt.

Jag är ordförande i nuvarande bostadsrättsförening ett par veckor till innan flytt, där flera medlemmar anlitat Mikael som mäklare med positiva resultat. Föreningen kommer också att anlita Mikael vid försäljning av fd vaktmästarlokal.

Mikael har som mäklare lång arbetslivserfarenhet vilket märks i hans professionella hantering gentemot både säljare och köpare. Han är kunnig, serviceminded och en teamplayer. Vad som mest urskiljer Mikael som riktigt duktig mäklare är att han behärskar kommunikation fullt ut, vilket är till stor nytta för alla inblandande partner. Han känns trygg, är närvarande och snabb i sina leveranser. Dessutom ger han ett fräscht och lagom intryck vilket är väldigt positivt.

Jag kommer att anlita Mikael vid eventuella framtida försäljningar och köp av bostad. Önskar Mikael lycka till i sitt franchisetagande i MOHV och är säker på att han kommer att nå nya framgångar.
    2017-04-13 Mikael Ljungberg svarar Maria L
    Hej Maria!
    Stort tack för ditt fina omdöme, det har varit väldigt roligt att hjälpa dig med dina bostadsaffärer genom åren!

MVH
Amela Agic