MOMENT Signalfabriken

MOMENT Signalfabriken

Ring 08-25 61 65 www.sparklingmoment.se

Moment Signalfabriken är salongen och butiken där du får genomtänkt skönhetsvård med fokus på personlig service. Här får du ta del av de bästa behandlingarna och varumärken av högsta kvalitet, som vi hoppas att du ska tycka om lika mycket som vi. Vår salong erbjuder det mesta när det kommer till hår, hud och massage. Att du...

158 omdömen om MOMENT Signalfabriken

Maria B
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Mycket väl omhändertagen så fort jag klev in genom dörren. Härlig och positiv atmosfär. Trevlig och duktig frisör som klippte mig. Kommer absolut komma tillbaka, tyvärr kan jag inte gå så ofta som jag skulle behöva då priserna är lite i dyraste laget för mig.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Mirjeta B
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Massage. Underbart bemötande och en väldigt trevlig avslappningsmassage. Tack!

Cathrin K
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Jag köpte kläder samt bokade tid för behandling. Blir alltid mycket vänligt och professionellt bemött, får goda råd och bra service. Rekommenderar gärna Moment till andra Tack!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Pia A
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Proffsigt resultat och trevlig atmosfär, jättebra!

Barbro R
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Fantastiskt bra men, alldeles för dyrt vilket jag förstår med de hyrorna. 700 kr mer än min förra frissa. Tyvärr kan jag inte gå dit var femte vecka som behövs. Dessutom är toaletten alldeles för trång.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Annica E
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Har både handlat fina kläder och produkter samt blivit stylad . Mycket nöjd!

Jenny S
Skrev om MOMENT Signalfabriken

En fantastisk salong som ger den bästa helhetsupplevelsen.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Camilla B
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Kommer in i välkomnande lokal, varmt mottagen av personal och min frisör. Lämnar MOMENT vacker som en dag, leende på läpparna, en stund av Lyx!

Ingmarie L
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Klippning och färgning hår o bryn Mycket gott bemötande Ganska ny som kund men uppfattar att det finns god kompetens Trevlig butik med utvalda varor Positiv upplevelse

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1054 omdömen 4.8 av 1054 omdömen

Mina L
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Jag gick dit på rekommendation men följer med min frisör till hennes nya ställe då de sa upp henne.

Åse N
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Jag klippte håret på en halvtimmesbokning. Jag blev väl bemött och var nöjd. Prissättningen för en halvtimme är rimlig i förållande till vad jag fick. Ordinarie tid för klippning ligger högt med tanke på att det är I Sundbyberg

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Charlotte R
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Jag var på Moment och klippte mig samt köpte en rekommenderad hårprodukt. Jag blev otroligt bra bemött från första stund. Otroligt bra service, mysig plats och bra o miljövänliga produkter. Jag hade inga förväntningar innan men helt såld när jag var där. Jag gillade att de hade så mkt att erbjuda, fick låna tofflor (en detalj som gav mervärde o stack ut från andra. Blev värdehöjande för upplevelsen o ingav lugn o avslappning- stressförebyggande.

Angelica C
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Helt underbar och genuin service. Härlig atmosfär och miljö att få vistas i. Servicen är på topp men även kunskapen och expertisen

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Josefin L Josefin L
Mathias R
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Jag köpte en herrklippning. Ändrade från lång till kort frisyr vilket jag inte har bra erfarenhet av sen tidigare, men hos MOMENT blev jag verkligen supernöjd! Så nu går jag bara hit och klipper mig. Mina förväntningar överträffades flera gånger om! Rekommenderar ofta MOMENT till vänner

MALIN S
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Fantastik lokal och fantastisk personal! Blev verkligen trevligt bemött . Här finns allt för att rå om sig själv , ni behövs ! Helena massören är otroligt duktig !

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid väldigt bra klippning och trevligt bemötande!

Ulrica C
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Fantastiskt ställe för både hår och själ.

Anna S
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Inför min härliga massage möttes jag av ett underbart mottagande med te, smoothie och rawbollar i mysiga loungen. Kände mig så ompysslad!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Camilla T
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Helheten var bra men för en fulländan upplevelse skulle jag ha velat att, i detta fall, hudterapeuten hade lyssnat på mina önskemål till en högre grad. Även så skulle jag ha velat att allas upplevelse värderades på samma sätt. Att oavsett vem man är eller ålder ska behandlas på samma sätt för att alla ska få sitt sparkling moment.

Marie E
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Bra klippning i trevlig miljö och med bra bemötande av personalen.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 294 omdömen 4.7 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Kristina M Kristina M
Emma W
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Annie var väldigt kunnig och trevlig. Hon lyckades få min vanliga frisyr att bli ännu bättre!

Eva R
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Har i dagsläget enbart handlat småsaker där men bokat tid för klippning i höst. Härlig atmosfär och mam får en känsla av lyx när man kommer in.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
annika h
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Har gjort hår, bryn och handlat på Moment. Alltid bra service och jag är så nöjd med min frisyr!

Helena B
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Trevlig personal, fina saker! Köpte en ansiktsmask, "tvättdoft"

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Christina A
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Klippning och färgning av håret. Ville få en bra behandling av håret och det fick jag. Hade inga andra önskningar.

Jelena T
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Generösa öppettider och alltid trevlig och hjälpsam personal

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1042 omdömen 4.8 av 1042 omdömen

Katarina W
Skrev om MOMENT Signalfabriken

På Moment är alla de jag haft kontakt med professionella och serviceinriktade. De vill förstå hur jag vill ha det och mina tankar tillsammans med deras kompetens göra att jag alltid går därifrån nöjd.

Anna D
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Ett skönt, avkopplande och uppiggande Moment! Så underbart att fixa håret hos er, ett stort plus är att ni endast använder snälla produkter.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Anna M
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Klippning i mysig lokal med butik. Vänligt bemötande, trevlig och lyhörd frisör samt bra urval av kläder i butiken. Rekommenderar ett besök!

Jenny B
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Har varit 2 ggr för kreativ färgning/slingor + klippning. Är överlag mkt nöjd med upplevelsen och kvaliteten på klipp och färg. Skulle gärna gå oftare hos er men är tyvärr helt omöjligt med det priset.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Stojanka D
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Otroligt härlig personal med känsla för färg och form. Lyhörda för kundens behov. Fin salong som är mycket trivsam.

Karl B
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Jag hade höga förväntningar, med den prisklass de håller och de levde upp till dem.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Anne T

Hårklippning. Professionellt och bra resultat

Darin Y
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Minns inte, men säkert något på HM eller Lindex.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Louise S
Skrev om MOMENT Signalfabriken

På Moment får man ett personligt och proffsigt bemötande. Här finns toppenfrisörer som gärna bjuder på kaffe och något att tugga på medan man sitter på behandling. I butiken finns mycket fint att titta på, både kläder, inredning och accessoarer. Deras produkter från Mr. Smith är fantastiska och värda varenda krona.

Lenita C
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Mycket trevligt bemötande och fräscha lokaler. Klippning och slingning. Blev väldigt nöjd! Min frisör var toppen. Skulle gärna gå dit regelbundet. Det enda minuset var priset, men förstår att fina lokaler i centrala Sundbyberg kostar 😅.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Maria S
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Färg och klippning. Mycket bra bemötande och kompetent frisör!

Cecilia H
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Klippning, fick mycket bra tips av frisören. Vänligt mottagande när jag kom, trevlig miljö.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 267 omdömen 4.8 av 267 omdömen

Ida K
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Alltid supertrevliga allihop! Man vill gärna hänga där 24/7 ! Topp helt enkelt! ❤️

Josefin H
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Jag har gått hos Sparkling moment länge nu. Både för fransar och frisör. Skulle gett betyg 5 då jag alltid varit supernöjd och älskar er service. Dock är jag väldigt besviken nu när det verkar som att ni tagit bort de som gjort fransar? Utan att säga något, det vore trevligt med en heads up att det ska försvinna så att man hinner hitta ett annat ställe att gå till. Därav ett lägre betyg.

Maria J
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Färgade och formade ögonbrynen hos Anna. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag blev supernöjd med resultatet och som pricken över i.et var kaffet lysande.

Lovisa F
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Klippning och färgning samt klädköp Trevligt bemött, nöjd med resultat. Levde upp till förväntningar. Totalt en härlig upplevelse

Ulrica S
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Klippning, trevligt bemötande och fin service med kaffe smootihe mm! Kändes lyxigt att komma till er.

Madeleine C
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Fransförlängning Klippahåret/färga Alltid lika härligt att komma till Moment. Blir alltid trevligt bemött, glad personal. Underbart att man alltid blir tillfrågad om man vill ha dricka/smoothie/kaffe etc Mina förbäntningar har med råge infriats.

Marie E
Skrev om MOMENT Signalfabriken

toppen på alla sätt! bästa tjejerna som driver salongen!

Ulrica V
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Har klippt mig hos dem flera gånger, blir alltid lika nöjd! De har tidiga tider, vilket passar perfekt eftersom man hinner till jobbet efteråt! Plus att de bjuder på frukost om man klipper dig tidigt. Enda minus är att de är ganska dyra och att man inte hinner njuta av frukosten om man klipper sig på den första tiden, eftersom de öppnar samma tid som klippningen börjar. Vore toppen om de öppnade en halvtimme innan eller så, så att man hinner dricka sitt kaffe och äta sin chiapudding :)

Kerstin L
Skrev om MOMENT Signalfabriken

En salong i toppklass. Oerhört proffsiga och trevliga frisörer som får en att känna sig välkommen och omhändertagen. Att de dessutom säljer snygga kläder och fina saker till hemmet är ett extra plus.

Carolina V
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Klipp och färgning Okej resultat, inte riktigt som jag tänkt mig Frisör trevlig Omgivningen rörig, som att sitta i en affär med dörr som öppnades bredvid en hela tiden Vart ingen lugn avslappnande stund som jag vill att mott frisörbesök ska vara Därför kommer jag inte tillbaka

Johanna S
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Alltid trevlig personal med känsla för det extra

Julia B
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Klipp förra gången. Brukar även färga mitt hår. Fick även hjälp att hitta en present, så köpte en tröja. Alltid en trevlig stund hos tjejerna på moment! Härlig stämning, personligt, varmt, omhändertagande.

Camilla C
Skrev om MOMENT Signalfabriken

Jag både klipper och gör mina fransar på Moment, blir alltid bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Gullig personal som alltid vill ens bästa och man blir alltid glad när man är där.