Monte Bil

Ångpannegatan 4, 417 05 Göteborg — Visa karta

Monte bil har erbjudit tjänster inom bilförsäljning sedan 2016. Vi arbetar både med privatpersoner och företag och ser varje affär som unik och personlig. Här hittar du en bilåterförsäljare med fullt fokus på dig som kund och trygghet.

Hos oss kan du hitta begagnade bilar och transportbilar av alla möjliga märken. Vi har ett stort billager där nyheter ständigt dyker upp. Dessutom erbjuder vi bilservice som tvätt, däckbyten, vaxning och lackning. Vi fixar det mesta alltså.

Välkommen till oss - vi brinner för bilar!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Monte Bil

• Ali A
    Ali A skrev om Monte Bil
    Kunnig och oerhört trevlig personal! Bra service och Slobodan har ganska stor erfarenhet ...Tar hand om kunderna så fort man kommer in och ger en tips om vad man skall tänka på osv! Starkt rekommenderar Montebil och kommer jag och mina kompisar åka dit för framtida köp av fordon!
  • Natacha L
    Natacha L skrev om Monte Bil
    Trevligy bemötande ifrån försäljaren och väldigt hjälpsamma. Nöjd med min nya bil och hade rekomenderat andra att handla ifrån dem.
  • Milos R
    Milos R skrev om Monte Bil
    Jätte trevligt att samarbeta med Monte bil . Jag återkommer till dom igen smidigt och enkelt synd att det inte finns fler som dom
  • Kim O
    Kim O skrev om Monte Bil
    Trevligt bemötande och allt har går bra med bilen.
  • Krzysztof R
    Krzysztof R skrev om Monte Bil
    Kanonservice,snabb&professionellt
    Jag är jätte nöjd
    Rekommenderas!!!!!
  • Ana C
    Ana C skrev om Monte Bil
    Alla mina bästa rekommendationer för Monte Bil. Snäll, proaktiv, professionell. Mycket nöjd med samarbetet! :)
  • Vesna S
    Vesna S skrev om Monte Bil
    Bästa servicen, väldigt orofesdionela, rekommenderar starkt!!!
  • Jelena S
    Jelena S skrev om Monte Bil
    Montebil är utan tvekan ett seriöst företag som varmt rekommenderas till alla. Pålitlig duktig personal som varit i branschen länge. En smidig bilaffär utan krångel!
  • Boris S
    Boris S skrev om Monte Bil
    Jag har köpt en bil från Montebil. Kände mig väldigt trygg och bekväm med både personal samt säljare. Bra bemötande gentemot kunder och jag är väldigt glad med mitt köp samt kommande. Jag rekommenderar starkt Montebil

Ångpannegatan 4, 417 05 Göteborg