Monte Bil

Arntorpsgatan 5, 442 45 Kungälv — Visa karta

Monte bil har erbjudit tjänster inom bilförsäljning sedan 2016. Vi arbetar både med privatpersoner och företag och ser varje affär som unik och personlig. Här hittar du en bilåterförsäljare med fullt fokus på dig som kund och trygghet.

Hos oss kan du hitta begagnade bilar och transportbilar av alla möjliga märken. Vi har ett stort billager där nyheter ständigt dyker upp. Dessutom erbjuder vi bilservice som tvätt, däckbyten, vaxning och lackning. Vi fixar det mesta alltså.

Välkommen till oss - vi brinner för bilar!
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 65 kunder tycker om Monte Bil

• Jonna S K skrev om Monte Bil
    Kanon trevlig personal, bra serice. Kan varmt rekomendera Monte Bil. Är super nöjd!! Läs mer
  • Markus Joni K skrev om Monte Bil
    Jag har köpt en BMW X3 med väldig bra pris. Fick vinterdäck på köpet. Fick bra service av trevliga säljare. Blev bjuden på kaffe. Bra info angående köpet. Jag är 100 procent nöjd med bilen. Rekommenderas starkt Monte Bil Läs mer
  • Sasa D skrev om Monte Bil
    Mycket nöjd med bilaffär. Rekommenderar starkt Monte Bil Läs mer
  • Elisabet Rut L skrev om Monte Bil
    Proffesionellt, kunnigt och mycket serviceinriktat bemötande av Slobodan! Köpet av bilen känns riktigt bra! Läs mer
  • Milos L skrev om Monte Bil
    I had a great experience while buying a car from Monte Bil and I would be happy to recommend it to anybody. They were very helpful and kind and I guess there is nothing more to say except that I will come back in 2-3 years for a new car. :) Best. Läs mer
  • Sandra Elisabeth K skrev om Monte Bil
    Seriös och bra bilhandlare! Åkte ner ända från Jönköping för att köpa en mycket fin bil till ett mycket bra pris. Vänlig trevlig säljare. Fick bilen i mycket bra skick.
    Kan varmt rekommendera Monte Bil Läs mer
  • Ivica Z skrev om Monte Bil
    väldigt hjälpsam, prisvärd, bra beteende, högkvalitativa fordon och små körsträckor, skulle jag vilja att alla ska hantera dem när de köper ett annat fordon .... Läs mer
  • Claes Johnny Christian B skrev om Monte Bil
    Jag fick ett professionellt och trevligt bemötande när jag köpte min Passat. Läs mer
  • Imran S skrev om Monte Bil
    Jag köpt BMW på Monte bil och är jätte nöjd med köpet. Säljaren var jätte hjälptsammat . rekommenderar stark Läs mer
  • Hans Åke Christer A skrev om Monte Bil
    Allt funkade kanon, snabbt, smidigt & trevligt! Läs mer
  • Goran M skrev om Monte Bil
    Jag sålde min bil till dom. Fick jätte bra bemötande, trevligt personal och hjälpsam.
    Rekommenderar starkt dom. Läs mer
  • Seweryn R
    Seweryn R skrev om Monte Bil
    Köpte min andra bil på Monte Bil. Slobodan som är säljare var mycket proffsig, ärlig, trevlig och lätt att göra med vilket resulterade i smidig affär. Bilen som jag köpte var i över förväntan bra skick. Rekommenderar varmt Monte Bil och massor med guldstjärnor till Slobodan.
    Med vänlig hälsning
    Severin Läs mer
  • Veljko M skrev om Monte Bil
    Trevlig säljare och riktigt fräscha lokaler. Köpte en Opel Corsa som var ordentligt tvättad och polerad. Kändes som en trygg affär så jag kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Jakob J skrev om Monte Bil
    Köpte en S60 häromdagen och är kanon nöjd! Skicket på bilen var över mina förväntningar och fick ett mycket bra bemötande av ägaren. Kan starkt rekommendera att köpa bil hos Monte Bil! Läs mer
  • Sven Erik K skrev om Monte Bil
    Köpte en bil, bra bemötande och service. Läs mer
  • Martin Y skrev om Monte Bil
    Jag köpte en Volvo V70 av Monte Bil och blev bemött av personalen på ett mycket trevligt sätt. Lokalerna var fina och fräscha.
    Ja, företaget levde upp till mina förväntningar och jag rekommenderar andra att åka dit och köpa en bil av dem.
    Toppen betyg. Läs mer
  • Nour Houda C skrev om Monte Bil
    Jag köpte en bil som funkar helt bra och fint. Personalen var snälla och roliga. Läs mer
  • Laura Paola M
    Laura Paola M skrev om Monte Bil
    Köpte bil...underbart bemötandet Läs mer
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Monte Bil
    Trevlig säljare, ärliga annonser och fina bilar!!
    Köpte en Volvo s80, förväntade mig inte att den skulle vara så fin som den var, men den sköt mina förväntningar ut genom taket!! Bemötandet var trevligt! Läs mer
  • Yosufi Y skrev om Monte Bil
    Bra service. Snabbt köp.
    Håller vad dom lovar
    Recomendera stark. Läs mer
  • Ali B skrev om Monte Bil
    Tack Slobodan, det var jätte bra bemötande och underbart ställe... Mvh Bakhtiar Läs mer
  • Jan W skrev om Monte Bil
    Recomenderar stark Monte Bil
    Jatte nojd med bił affaren Läs mer
  • Ameneh M skrev om Monte Bil
    Väldigt bra bemötande och väldigt bra köp.
    Trevlig personal Läs mer
  • Kent Martin A skrev om Monte Bil
    Min kontakt med Monte bil var enbart positiv. Trevligt bemötande och mycket förtroendeingivande intryck i samband med inköpet av min Renault Mégane.
    Martin Läs mer
  • Anders Inge J skrev om Monte Bil
    Hittills är jag nöjd, bemötandet var bra Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Monte Bil
    Förväntade mig ingenting speciellt men blev överraskad av alla fina bilar ni hade i lager. Trevlig säljare som var intresserad och försöka lära mer om bilen. Erbjuder gratis garanti tillsammans med bilkö vilket också är positivt.
    Nu får vi helt enkelt hoppas bilen håller i all evighet!
    Lycka till!

Mvh Per och Linnea Läs mer
  • Rezal N skrev om Monte Bil
    Det var ett bra upplevelse att handla i Monte bil i Götenborg. Jag fick de bästa erbjudande. Läs mer
  • Jane Dorothy B skrev om Monte Bil
    Härligt bemötande från en genuin och stolt yrkesman som är mån om att kunden känner sig nöjd med sitt köp. Min varmaste rekommendation. Läs mer
  • Ingrid Marie Sophie S skrev om Monte Bil
    Bra service, fick hjälp med att kolla på en bil som jag köpte tillslut. Läs mer
  • Per Mikael A skrev om Monte Bil
    Vi köpte vår bil hos Monte Bil. Upplevde dem som seriösa och kompetenta. Fick god service och snabba besked! Läs mer
  • Ibrahim A skrev om Monte Bil
    Monte Bil är den bästa bil säljaren jag vart med om toppen. Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Monte Bil
    Super bra service, väldigt hjälpsam. Bilen brummar fint! Läs mer
  • Claes Lennart Michael V skrev om Monte Bil
    Väldigt vänligt bemötande av proffsig säljare, imponerande! Läs mer
  • Staszek S skrev om Monte Bil
    Jag har köpt en bil på Monte Bil. Jag är mer än nöjd med köpet. Rekommenderar stark Monte Bil Läs mer
  • Isam K skrev om Monte Bil
    Jag är jätte nöjd med min bil affär. Recomenderar Monte Bil Läs mer
  • Amanda Freja Kristina B skrev om Monte Bil
    Vi fick ett väldigt bra bemötande när vi köpte vår nya bil. Är nöjd med både besöket och köpet. Läs mer
  • Henrik Jan-Inge J skrev om Monte Bil
    Ett trevligt bemötande som tillsammans med en bra bil gjorde att det blev affär. Läs mer
  • Niklas S skrev om Monte Bil
    Superbra bemötande med en duktig försäljare. Inget krångel och en smidig affär. Rekommenderar verkligen montebil Läs mer
  • Stefan skrev om Monte Bil
    Grym service , jätte trevlig säljare. Rekommenderar Monte Bil på alla set. Läs mer
  • Kowalczyk M skrev om Monte Bil
    Bilen fungerar bra. Rekomenderar Monte Bil Läs mer
  • Christin N skrev om Monte Bil
    Gott bemötande och korrekt behandling vid köp av bil. Läs mer
  • Arek R skrev om Monte Bil
    Utan att tveka ett seriöst företag och personal.Vänlig trevliga.Rekommendera stark Monte Bil på alla sätt. Läs mer
  • Susanne H skrev om Monte Bil
    Mycket bra och seriöst bemötande.
    Är helnöjd med bilaffären. Läs mer
  • Mirko S skrev om Monte Bil
    Hej , trevligt bemötande enkel , personal kunde svara på minna frågor, professionell och personlig service jag rekommenderar starkt Monte bil! Läs mer
  • Ramo A skrev om Monte Bil
    Jag uplevde en underbart bemötande på Monte bil Läs mer
  • Gojko               P skrev om Monte Bil
    Har köpt en bil från dom. Trevligt bemött och saklig information angående mitt bilköp. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Per Cristian Samuel  S skrev om Monte Bil
    Ett bra bemötande och dialog som ledde fram till en snabb affär då jag hade ont om tid.
    Kan rekommendera denna handlare.
    Christian Läs mer

Arntorpsgatan 5, 442 45 Kungälv