Monte Bil AB

Monte Bil AB

montebil.se
  • BadgeSevenYears

Monte bil har erbjudit tjänster inom bilförsäljning sedan 2016. Vi arbetar både med privatpersoner och företag och ser varje affär som unik och personlig. Här hittar du en bilåterförsäljare med fullt fokus på dig som kund och trygghet. Hos oss kan du hitta begagnade bilar och transportbilar av alla möjliga märken. Vi har ett...

300 omdömen om Monte Bil AB

Sedan starten hos Reco 2017

Mirko
Skrev om Monte Bil AB

En smidig affär, mycket nöjd. Trevligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommenderad Monte för ditt nästa bilköp.

Frida S
Skrev om Monte Bil AB

Fantastisk personal och otroligt serviceinriktade!! Vi är så nöjda med vår nya bil! Rekommenderas VARMT!

Süleyman G
Skrev om Monte Bil AB

Underbart bemötande och enkelt och smidiga lösningar som inbyte eller det ekonomiska som avbetalningar. Service inriktad personal.

Thomas Sexton B

Bra Service. Erfarende försäljare

Peter Göran L
Skrev om Monte Bil AB

Trevligt bemötande. Snabb och smidig försäljning av min bil

Boyan M
Skrev om Monte Bil AB

Enkelt och bra bemötande. Mycket höjd med bilaffäreren.

Marko S
Skrev om Monte Bil AB

Betydligt smidigaste bil köp vi gjort. Försäljaren bemöte oss välkomnande och gav ett fint och tryggt intryck. Det jag personligen gillade mest va att försäljaren hade koll på sina bilar i hallen , rekondade och koll på historiken villket gav mig en trovärdig känsla. Vi tackar Monte bil och de blir säkert ett nästa köp i framtiden. Rekommenderars starkt till er som letar bil.

Anders Roger A

Bra bemötande, trevlig personal

Lakovic L
Skrev om Monte Bil AB

Trevlig bemötande. Det våra tredje bil som vi köpte på Monte Bil och vi var super nöjda alla tre gånger. Rekommenderar starkt denna bil firma

Georges H
Skrev om Monte Bil AB

Professionell och trevlig. Affären gick jättebra och jag är mycket nöjd. Rekommenderar Monte Bil starkt, kommer själv säkert att göra fler affärer där.

Belma H
Skrev om Monte Bil AB

Jag är mycket nöjd med den utmärkta servicen och den snabba förhandlingen av min bil. Det kändes så smidigt och enkelt att sälja bilen, och jag är verkligen tacksam för den positiva upplevelsen. Den effektiva processen gjorde hela försäljningen mycket bekväm för mig. Tack vare den professionella servicen känner jag mig som en mycket nöjd kund.

Linda Ali S
Skrev om Monte Bil AB

Super nöjd med bilen och otroligt bra service!

Ann-Sofie J
Skrev om Monte Bil AB

Mycket bra kan varmt rekommendera Monte bilar till alla som skall byta bil. Trevligt bemötande av personal, hjälpsam. Topp Betyg.

Boris K
Skrev om Monte Bil AB

Excellent experience, all done as agreed and more than that. I honestly recommend seller/Slobodan and wish all the best in a future. Hope we stay in a touch. Best regards, Boris

Per Gunnar H
Skrev om Monte Bil AB

Jag köpte en i helgen en Volvo S60 som gått ca 10000 mil. Jag är hittills mycket nöjd med mitt köp , och har bara positivt att säga om bemötandet och agerandet från Monte Bil. Jag gör gärna flera bilaffärer med dom i framtiden :)

Fatuma N
Skrev om Monte Bil AB

Var hjälpsam och vi är verkligen nöjd med köpet

Abbas M
Skrev om Monte Bil AB

Fantastiskt med allt från första kontakt till leverans av bilen. Kan klart rekommenderar detta firma. Bra service, bemötande, garanti, osv... Jag kommer klart att köpa bil igen från Monte Bil AB.

Gabor A
Skrev om Monte Bil AB

Väldigt Trevlig och super bra Service!!! :)

Borislava U
Skrev om Monte Bil AB

Trevlig och proffsigt personal ,god service. Otroligt nöjd med bilen .

Hatice T
Skrev om Monte Bil AB

Grym service! Lämnade in bilen på ett försäljningsuppdrag och dem tog hand om allt på bästa sätt. Otroligt nöjd och tacksam.

Jonathan T
Skrev om Monte Bil AB

Jätte trevlig personal, hjälpsamma och bra!

Arnes H
Skrev om Monte Bil AB

Bra och snabb service, duktiga medarbetare som utför ett bra jobb. Starka rekommendationer./ Arnes

Oscar H
Skrev om Monte Bil AB

Superbra bemötande och service! Affären gick smidigt med trevlig och kunnig personal, omhändertagen från början till slut.

Marianne P
Skrev om Monte Bil AB

Trevligt bemötande och kunnig personal

Roger S
Skrev om Monte Bil AB

Mycket trevligt bemötande av ägaren. Han kom till Landvetter när jag kom med flyget med den tänkta bilen jag nog skulle köpa. Åkte sen till Kungälv där jag gick igenom bilen för att se om den var i det skick som jag fått beskrivet, vilket det var. Gjorde klar affären, tog nån kaffe och snackade strunt ett tag innan jag satte mej i nyförvärvet, tog riktning norröver och var hemma efter 125 mil. Bilen ifråga var en Volvo V60 Cross Country 2017 😀 Roger S

Eva Christine A
Skrev om Monte Bil AB

Mycket bra bemötande och hjälpsamt. Väldigt nöjd

Nelhimana H
Skrev om Monte Bil AB

Monte bil har haft ett väldigt gott bemötande under vår bilförsäljning. Det gick väldigt smidigt och snabbt, vi är väldigt nöjda med priset som vi fick för vår bil. Vi utförde också service på vår andra bil hos dem och de var väldigt förstående och hade ett professionellt förhållningssätt , super nöjda efter resultatet. Nu kan vår bil säkert rulla på vägarna igen :) / Nelly

Andjela S
Skrev om Monte Bil AB

Kände mig trygg igenom hela bilköpet. Grymt bra bemötande och service. Kan verkligen rekommendera Monte Bil.

Malin V
Skrev om Monte Bil AB

Trevligt bemötande och bra föräljare.

Nikola T

Köpte bil utan konstigheter på 30 min, bästa bilfirma hitills.😁😁😁

Ivan C
Skrev om Monte Bil AB

Utmärkt bemötande av personal med trevligt, snabb och serviceinriktad affär. Kan starkt rekommendera för andra.

Sandra N
Skrev om Monte Bil AB

Trevlig personal och bra bemötande. Det märks att personalen kan sin grej! Jag är väldigt nöjd med bilen och det gick smidigt att köpa.

Thim J
Skrev om Monte Bil AB

Tyckte bemötandet var trevligt och genuint, upplevde inget som var falskt utan uppriktigt från start till slut med var som var bra/dåligt! Väldigt nöjd med mitt köp utav bil och bemötelse, stort tack!

Emrus A
Skrev om Monte Bil AB

Jag både köpte och sålde bil från detta företag, det gick väldigt bra och smidigt och är väldigt nöjd

Paul T

En smidig affär, trevlig personal. Köpte 2 bilar och är supernöjd

Slavco S
Skrev om Monte Bil AB

Köpte en bil. Smidigt affär och trevlig säljare. Rekommenderar denna bilfirma

Annika S
Skrev om Monte Bil AB

Mycket nöjd med vår affär. Trevligt och proffsigt bemötande speciellt från Slobodan. Bilen mötte förväntningarna och allt det som utlovades i annonsen. Den var ren och kändes väl omhändertagen med full service och ny däck bland annat. Kan varmt rekommenderad Monte för ditt nästa bilköp. Lätt och enkel transaktion som varf ärlig och öppen..

Kevin L
Skrev om Monte Bil AB

Trevlig och seriös säljare, kan absolut rekomendera!

Tony S
Skrev om Monte Bil AB

Bra snabb och smidig affär. Tipsar alla nära och kära att köpa bil hos Monte Bil.

Nenad D
Skrev om Monte Bil AB

Mycket nöjd med mitt köp. Säljaren var kunning och hade ett trevligt bemötande.

Sana T
Skrev om Monte Bil AB

Vi köpte Volvo XC60 som är vi jättenöjda med. Smidig affärer och krångelfri Rekommenderar Monte Bil starkt

Patricio H
Skrev om Monte Bil AB

Vänligt trevligt personal och bra bemötande . Fick tillräckligt bra information av bilen jag skulle köra. rekommendera er besöka Monte bil .

Aymen A
Skrev om Monte Bil AB

Jag köpte Volvo V40 som jag är jättenöjd med. Fick bra pris på min inbytes bil och V40 som jag köpte var i nyskick som säljaren har lovat mig på telefon. Rekommenderar varmt denna seriös bil firma till alla

Emil S
Skrev om Monte Bil AB

Vi köpte en begagnad volvo som hade allt som vi ville ha. Bilen var precis som lovat mycket fin

Johan E
Skrev om Monte Bil AB

Trevligt bemötande. Kunden i fokus.

Christina K
Skrev om Monte Bil AB

Trevligt och hjälpsamt bemötande när jag köpte min begagnade Volvo V40. Hade egentligen tänkt mig en crosscountry, men blev en minst lika bra och välutrustad vanlig. Är supernöjd med mitt köp.

Sladjana S
Skrev om Monte Bil AB

Supper nőjd.Fina bilar fins hos dem. Recommenderar denna bil firma

Edmir T
Skrev om Monte Bil AB

Mycket bra service har fått och affären blivit snabbt gjort utan några problem.100% rekommenderar till alla Montebil 😊

Dunia A
Skrev om Monte Bil AB

Bra bemötande, ärligt och hjälpsam

Dunia A
Skrev om Monte Bil AB

Kanon bra bilförsäljare Slobodan,bra info lojalitet engagemang,rekommenderar bil köp från Montebil.