Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Moodhouse Home Service AB

Hulda Lindgrens Gata 8, 421 31 Västra frölunda — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Moodhouse Home Service AB

• Frida K
    Frida K skrev om Moodhouse Home Service AB
    Vi är jättenöjda med Moodhouse och framförallt med stylisten Annika som gjorde ett fantastiskt jobb i vår lägenhet inför försäljningen.

Trots att den andra stylisten blev sjuk dagen innan och sådant så löste de allt superbra. Det blev snyggt och trevligt och både stylisten och deras samordnare hade en supertrevlig kommunikation, var alltid tillgängliga för frågor och involverade oss på ett väldigt positivt vis.
    Trots att det var övermöblerat och lite kaos pga stundande flytt när de kom och tittade första gången så såg de möjligheterna och vi valde tillsammans en stil som är den som jag och min sambo hade velat ha om vi inte varit tvungna att flytta på grund av jobb.

Vi flyttade först och Moodhouse önskade några saker vi skulle ha kvar(vi köpte mellanpaketet), sen kompletterade de detta på ett fantastiskt sett. Lägenheten blev verkligen "vi" och stylingen kändes hemtrevlig, personlig och blev jättesnygg. Det var väldigt roligt att de inredde så att det faktiskt verkligen kändes som att vi bodde där. Det är en väldigt hemtrevlig och lugn lägenhet och jag tror att det gjorde väldigt mycket till det bra priset vi fick att det inte bara var "ljust och fräscht" utan att det var inrett med stil och fräschhet men också med tanke på säsong(höstigmysigt med filtar och lyktor) och att det verkligen blev som vi hade velat ha det om vi hunnit bo där längre.

Fick jättefina komplimanger av både mäklaren(som förmedlat kontakten till Moodhouse) och fotograf. Fotografen hade jobbat mycket för inredningstidningar i sthlm och han sa att han tyckte att det såg ut som en hipp lägenhet på söder.

Det enda som kunnat vara tydligare skulle vara att de inte fyller på snittblommor innan visning, men det är ju klart att det inte går när man tänker på det. Det tar ju tid att åka och så vidare. Men även där fick jag jättebra hjälp och de kom med olika tips om var jag kunde hitta blommorna de ställt dit på fotona. Dessutom hjälpte de till att ta reda på var det jättesnygga soffbordet de hade med sig var köpt så att jag kan få ett likadant. ;)

Helt enkelt, vi är supernöjda. De har löst allt och alla kontakter med de har varit givande, bra och supersupertrevliga.

Hulda Lindgrens Gata 8, 421 31 Västra frölunda