Moogio Gävle

Moogio Gävle

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeTwoYears

Markiser och gardiner i en klass för sig. För hem och företag. Moogio har ett stort utbud av måttbeställda markiser, persienner och andra solskydd av premiumkvalitet, för dig som värdesätter design, exakt montering och hög kvalitet. Idag är vi Nordens ledande kedja inom solskydd i fönster, altan och trädgård och vi arbetar med...

68 omdömen om Moogio Gävle

Eje Lennart L
Skrev om Moogio Gävle

Bra bemötande och bra information om produkten vi köpte

Margareta N
Skrev om Moogio Gävle

Mycket trevliga killar Kunniga och snabba

Mikael P
Skrev om Moogio Gävle

Trevlig och professionell personal. Har bytt ut och förnyat mina solskydd/insynsskydd. Något dyrt då dessa är motordrivna men värt varenda krona då det är bekvämt och prylar av kvalité.

Åke S
Skrev om Moogio Gävle

Lite dälig info om alternativ vid beställningen Gjordes om och gjordes rätt. Vi blev nöjda.

Sehed Bygg Gävleborg A

Snabb återkoppling och bra kompetens

Bruno A
Skrev om Moogio Gävle

Pålitligt bemötande. Snabb och tydlig offert samt leverans tidigare än utlovat

Kicki A
Skrev om Moogio Gävle

Bra upplevelser från flrsta mötet till leverans och installation

Brf B
Skrev om Moogio Gävle

Det funkade bra, men massa strul med fakturorna.

Tony B
Skrev om Moogio Gävle

Bra och supertrevlig säljare mailkontakt hela tiden ,snabbt att få offerten, var till andra butiker med usel service inget intresse allt att vilja sälja något. Vi köpte lamellgardiner mörkläggande rullgardiner och solavvisande rullgardin fick allt förklarat jättebra med dom olika funktionerna

Ulf L

....................................................

Lars-Gunnar B
Skrev om Moogio Gävle

Jag och hustrun blev mycket vänligt och proffsigt bemötta av den säljare som besökte oss. Mötet var bra och vi fick den information vi behövde. Detta medförde att vi beställde markiserna direkt. Leverans och uppsättning av markiserna gjordes inom avtalad tid av två andra anställda i företaget. Resultatet blev bra och vi blev nöjda.

Peter O
Skrev om Moogio Gävle

Bra kundbemötande lite sämre med leveranserna felleveranser

Marianne G
Skrev om Moogio Gävle

Mycket trevlig personal som beskriver och säljer utbud som passar oss.

Therese J
Skrev om Moogio Gävle

Trevlig bemötande och snabb service

Magnus Å
Skrev om Moogio Gävle

Extremt hjälpsamma efter köp av markis med motor. Svarar alltid och lånar ut utrustning som underlättar flytt av densamma.

Ulf O
Skrev om Moogio Gävle

Hej Jag är verkligen nöjd med allt i från Moogio Gävle. Bemötande, detaljrik information och prossighet när allt sattes på plats.

Sara B
Skrev om Moogio Gävle

Allt flöt på bra, från hembesök och offert till beställning, leverans och montering! Vi är riktigt nöjda!

Jan W
Skrev om Moogio Gävle

Bara bra!! Snabbt ! Trevliga och effektiva! Rekommenderas till andra som skall sätta upp markiser!

Svar från Moogio Gävle

Tack för härlig feedback Jan. Hoppas ni får en skön sommar med lite bättre inomhusklimat om nu värmen väljer att komma tillbaka. Trevlig sommar önskar Christian och Robban

Elin B
Skrev om Moogio Gävle

Mycket professionella och trevliga. Snabb leverans, bra priser och mycket proffsig installation. Tack Moogio!

Svar från Moogio Gävle

Tack Elin för en trevlig feedback, det är sånt här som ger oss energi och glädje. Hoppas ni får en skön sommar nu. Med vänlig hälsning Christian och Robban

Åsa L
Skrev om Moogio Gävle

Trevligt bemötande och leverans enligt avtal, allt fungerade smidigt.

Svar från Moogio Gävle

Tack Åsa för en härlig kommentar, det gör oss glada. Ha en fin sommar Med vänlig hälsning Robban och Christian

Leif K
Skrev om Moogio Gävle

Ett skolexempel på service . Tack för hjälp.

Svar från Moogio Gävle

Tack Leif för väldigt fin återkoppling, den lever vi vidare på framöver. Ha en härlig sommar nu. Med vänlig hälsning Christian och Robban

Sven-Åke W
Skrev om Moogio Gävle

Hej, mitt ärende är inte klart ännu då jag vämtar på markiskapporna. Men fakturan jag fått gjorde mig lite fundersam. 3 man var här 1 timme men man debiterade 5 timmar. Jag får väl återkomma med bedömningen när hela jobbet är utfört

Svar från Moogio Gävle

Jag hör av mig när kapporna kommit hem så ordnar vi dem Sven-Åke. Allt gott så länge. Med vänlig hälsning Christian och Robban

Göran U
Skrev om Moogio Gävle

Hej Vi blev väldigt bra bemötta,trevliga killar som var hit och måttade och monterade en markis. Resultatet blev som förväntat,jättebra! Vi köpte en terrassmarkis och vi är mycket nöjda.

Svar från Moogio Gävle

Tack Göran för en trevlig återkoppling, hoppas ni får många härliga stunder under markisen i sommar, färgvalet blev otroligt bra hos er. Ha en fantastisk sommar nu, och tack för tips på nytt favoritfika. Med vänlig hälsning Christian & Robban

Helen S
Skrev om Moogio Gävle

Kommunikativa och trevliga. Bra utfört arbete till rimligt pris. Ett företag att lita på. Tack!

Svar från Moogio Gävle

Tack Helen för bra återkoppling, det ger oss energi och glädje. Ha en skön sommar nu. Med vänlig hälsning Christian & Robban

Dejan N
Skrev om Moogio Gävle

Trevlig och kunnigt bemötande av personalen. Jag fick den hjälp jag behövde, super nöjd med lösningarna.

Svar från Moogio Gävle

Tack Dejan för en fin återkoppling, kände själv när jag var tillbaka en betydande skillnad i inomhusklimatet, så det är ju toppen att det fungerar som planerat. Ha en härlig sommar nu. Med vänlig hälsning Christian & Robban

Anne F
Skrev om Moogio Gävle

Köpte en stor terrassmarkis och 2 mindre fönstermarkiser. Hela vägen från första samtalet till installationen fick jag personlig kontakt, supertrevligt bemötande, snabba återkopplingar, tydlig offert, bra pris och smidig leverans och installation. Jag fick tydliga svar på alla mina frågor och funderingar på vägen, de återkom direkt om de inte kunde svara i telefon, de höll allt utlovat och anpassade både leveranstid och installation efter min möjlighet att vara hemma. Rekommenderar starkt detta företag.

Svar från Moogio Gävle

Denna återkoppling är vi otroligt glada för Anne, ger oss otroligt mycket energi och glädje när vi får det här till oss. Du vet vart vi finns om det är något annat vi kan hjälpa dig med. Ha en otroligt härlig sommar nu. Med vänlig hälsning Christian & Robban

David Peter K
Skrev om Moogio Gävle

Jag fryser så fast det är juni

Annika K
Skrev om Moogio Gävle

Supernöjda med Moogio Gävle :-)

Annika J
Skrev om Moogio Gävle

Trevlig säljare och bra service, fick min persienn levererad hem.

Coor Service Management A

Bra bemötande. Snabb respons. Bra utförande.

Jenny W
Skrev om Moogio Gävle

Det var er bra helhetsintryck. De var trevliga och duktiga. Snabb återkoppling vid frågor.

Astrid F
Skrev om Moogio Gävle

Trevliga och hjälpsamma. Här inget att klaga på.😀

Katarina A
Skrev om Moogio Gävle

Trevligt bemötande och proffsigt utförande

Mikael L
Skrev om Moogio Gävle

Bra bemötande och utfört arbete

Maria B
Skrev om Moogio Gävle

Trevligt bemötande i butik och vid hembesök. Bytte markistyg i gamla ”kasetter” vilket hanterades varsamt och utan problem.

Johanna B
Skrev om Moogio Gävle

Dom grabbarna i butiken i Gävle var mycket tillmötesgående och tålmodiga. Servicen har varit 110%. Har redan rekommenderat detta vidare. Jag är en rätt så omständig köpare och har stora krav på både produkt och säljare. Då jag driver eget företag inom försäljning måste jag bara säga att Christian var med hela vägen och svarade på frågor till och med utanför ordinarie arbetstid.

Great Earth Scandinavia A

Proffsigt bemötande och vi som kund kände oss alltid prioriterad. Löste våra behov snabbare och bättre än vi vågat hoppas på. Rekommenderar alla att kontakta Christian på Moogio vid behov av solskydd.

Svar från Moogio Gävle

Tack själva för att vi fick möjligheten att hjälpa er, så här nu när allt är färdigt så valde ni helt rätt produkt för att få ett bättre inomhusklimat i era lokaler. Tack för ett väldigt fint omdöme, och njut av våren. Med vänlig hälsning Christian

Cecilia S
Skrev om Moogio Gävle

Vi köpte en stor terrassmarkis och har bara bra saker att säga! Allt från första kontakten, hembesök för att kolla förutsättningar, måttagning, offert, ordermottagning, till leverans och montering har skötts snabbt och väldigt proffsigt! Rekommenderar verkligen detta förslag!

Svar från Moogio Gävle

Tack Cecilia för ett otroligt trevligt omdöme, det lever vi vidare på väldigt länge. Hoppas ni får många härliga dagar på er altan under markisen, vi är själva lite avundsjuka på hur fint ni har det, Ha en fantastisk sommar nu. Med vänlig hälsning Robban & Christian

Simon A
Skrev om Moogio Gävle

Vänlig och tydlig i deras försäljning. Snabb service. Rekommenderar starkt!

Svar från Moogio Gävle

Tack Simon för det omdömet, gör oss väldigt glada. Du vet var jag finns om det skulle vara något. Ha en skön sommar och låt bygget av altan gå snabbt så du får njuta där ute. Med vänlig hälsning Christian

Thomas S
Skrev om Moogio Gävle

Snabba, trevliga, bra utfört jobb, prisvärda med lång garantitid.

Jens S
Skrev om Moogio Gävle

Det var två proffsiga killar som monterade min beställning och som dessutom hade ett trevligt bemötande både i butik och på plats vid montering.

Jan B
Skrev om Moogio Gävle

Bra service och snabb leverans.

Annika H
Skrev om Moogio Gävle

Mycket trevliga och kunniga personer att göra med. De lever upp till alla förväntningar jag har. Köpte en persienn och har beställt flera rullgardiner .

Svar från Moogio Gävle

Tack för ett trevligt omdöme Annika, det gör oss väldigt glada. Hoppas du får en härlig vår nu så hörs vi säkert av framöver. Med vänlig hälsning Christian

Bilbolaget Personbilar Gävle A

Trevligt, snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera

Svar från Moogio Gävle

Tack för ett härligt omdöme, hoppas ni får jobba med lite mindre reflektioner i skärmarna nu. Med vänlig hälsning Christian

Eva B

Utmärkt service. Jättetrevliga. Mkt snyggt utfört jobb. Kan varmt rekommenderas

Svar från Moogio Gävle

Tack Eva för ett härligt omdöme, det gör oss otroligt glada, och det är vad vi strävar efter i allt vi gör. Med vänliga hälsningar Christian & Robban

Susanne V
Skrev om Moogio Gävle

Mycket trevligt och proffsigt bemötande och genomförande av beställning inklusive montering. Absolut perfekt. Enda invändningen är att vi gärna hade sett kortare leveranstid. Företaget rekommenderas verkligen och vi kommer sannolikt använda oss av deras tjänster igen.

Svar från Moogio Gävle

Tack för ett fantastiskt omdöme Susanne, det gör oss otroligt glada. Installationen hos er är var riktigt rolig, ska bli otroligt spännande att få höra hur det påverkar när vi ses igen. Nästa gång ska vi korta tiden :-) Med vänlig hälsning Christian & Robban

Owe B
Skrev om Moogio Gävle

Bra service och trevligt bemötande. En produkt som överträffade förväntningen

Svar från Moogio Gävle

Härligt att höra Owe, detta ger oss otroligt mycket extra energi, tack för att vi fick hjälpa er med denna lösning. Ha det gott så hörs vi vidare. Med vänlig hälsning Christian & Robban

Eva F
Skrev om Moogio Gävle

Gott bemötande och snabb hantering.

Botraktens Kultur Och I

Jag besökte Moogio i Gäv. Pratade om önskemål om rullgardiner mot ljusinsläpp i en gammal kyrka (föreningslokal) Personal kom ut och mätte. Fick därefter flera offerter med bra beskrivning. Vi bestämde oss och grabbarna kom ut och monterade. Bra resultat fast fönstren var sneda och vinda. Bra grabbar som vet hur det ska vara.

Atl Ingjengörsfirma A

Gott bemötande, levde upp till förväntningarna. Vi är väldigt nöjda med markisen. ATL Ing.firma AB Hans Persson