Moogio Halmstad

Moogio Halmstad

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Moogio Halmstad! På Flygaregatan 12 i Halmstad hittar du Moogio Halmstad. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Halmstad med omnejd. Vi hette tidigare Tvååkersmarkisen men är nu en del av Moogio. Sedan 1995 har vi funnits i Halmstad och kan nu erbjuda ett stort utbud av persienner, markiser och solskydd....

186 omdömen om Moogio Halmstad

Sedan starten hos Reco 2021

Kathe L
Skrev om Moogio Halmstad

Kunniga, snabb service, trevlig personal

Hjj Fastigheter A
Skrev om Moogio Halmstad

Väldigt servicebemötande och trevlig personal

Eva N
Skrev om Moogio Halmstad

Kom i tid enligt ök. Bra utfört arbete.

Gunnar V
Skrev om Moogio Halmstad

Vänligt bemötande och trevlig personal. Hjälp med uppsättning av twistgardiner då jag själv inte hade möjlighet p.g.a sjukdom , detta uppskattades jättemycket.

Kent J
Skrev om Moogio Halmstad

Snabbt snyggt stabilt och levererat och installerar av proffs!

Staffan F
Skrev om Moogio Halmstad

Bra kundservice trevlig personal.

Ulrika E
Skrev om Moogio Halmstad

Trevlig personal som gav utmärkt service

Torbjörn L
Skrev om Moogio Halmstad

Bra och kunnig personal som hjälper till med lösningar på bästa sätt.

Allan P
Skrev om Moogio Halmstad

Mycket trevlig och kunnig personal som var hemma hos oss för att laga markisväven. Ett fäste gick sönder under reparationen men det byttes snabbt.

Anna M
Skrev om Moogio Halmstad

Riktiga proffs som löser dina solproblem!

Lisbeth L
Skrev om Moogio Halmstad

Tack för allt jobb som sköttes väldigt bra. Trevligt bemötande och professionellt gjort ❣️

Berit Elisabet N
Skrev om Moogio Halmstad

Vi fick ett jättefint bemötande från första stund ! Vi hade beställt persienn och Rullgardiner till en balkong , två trevliga killar kom o fixade detta fort o smidigt !

Rikshem Samfast Halmstad A

Allt har fungerat bra, bra bemötande och fint utfört arbete.

Tommy P
Skrev om Moogio Halmstad

Allt blev kanonbra Väldigt bra service.

Viveka R
Skrev om Moogio Halmstad

Från första stund blev jag bemött på allra bästa sätt av Moogio Halmstad. Jag behövde gardinskenor i många rum och det fick jag. Personalen var allesammans supertrevliga, professionella och gjorde ett fantastiskt arbete. Jag kunde inte vara mer nöjd . Så varmt tack!

Af G
Skrev om Moogio Halmstad

Moogio efterlevde det som jag förväntade mig. Bra service och bra produkt.

Bo S
Skrev om Moogio Halmstad

Allt bra. Trevlig personal och bra hjälp.

K Byggtjänster A
Skrev om Moogio Halmstad

Mycket trevliga och proffsiga med en snabb hantering av både offerter och arbete

Peter C
Skrev om Moogio Halmstad

Bra bemötande i butik och sedan snabb och fin service

Hedin Helsingborg Bil A

Vi är mycket nöjda med Moogio Halmstad som alltid levererar förstklassig service! +++++

Mona F
Skrev om Moogio Halmstad

Väldigt trevligt bemötande och bra service. Priset något högt. Bytt ut skena till lamellgardiner som gått sönder.

Eva S
Skrev om Moogio Halmstad

Personalen fantastiskt ,varit nöjd med material!!

Halmstad Kommun V
Skrev om Moogio Halmstad

Bra bemötande och proffsigt utförande detta gällde både rullgardiner och persienner, säljare tog först upp beställningen på hur många persienner och rullgardiner som skulle sättas upp sedan kom de som skulle montera upp allt och det var proffsigt utfört av både säljare och montörer.

Göran A
Skrev om Moogio Halmstad

Suverän service och mycket trevlig personal.

Mats I

Bra service , trevlig personal

Ulla L
Skrev om Moogio Halmstad

Lagning av persienner. Mycket nöjd med arbetet!

Heinz W
Skrev om Moogio Halmstad

Mkt bra bemötande, bra underlag för att kunna ta beslut om reperatio/ byte av markismotor. Serviceteknikern var till stor hjälp när motorn skulle konfigueras till nödvändiga inställningar. Mkt bra!

Ingela I

Trevligt bemötande, trevlig personal

Torbjörn M
Skrev om Moogio Halmstad

Snabb och bra service. Trevlig personal.

Hans H
Skrev om Moogio Halmstad

Leverans av ny markis OK. Tiden från första åtgärd till sista tog alldeles för lång tid även om det var sommartid. Vid nedplockningen av den gamla markisenen missade man att det behövdes en annan plastdrivfjäder till den nya motorn så då blev väntetiden ännu längre. Installation och övrigt bemötande OK

Anna Margareta J
Skrev om Moogio Halmstad

Mycket bra bemötande. Proffsigt arbete.

Ann-Katrin S
Skrev om Moogio Halmstad

Vänligt bemötande. Har varit kund där tidigare o alltid blivit nöjd. Blev rullgardiner till min nya lgh.

Caroline R
Skrev om Moogio Halmstad

Vi är jätte nöjd med våran rullgardiner till vardagsrummet. Fönstrana är svåra för att dom är så hög men Moogio klarade allt. Vi rekommendera Moogio till alla som vill har snygga varor och exceptionellt service.

Bengt F
Skrev om Moogio Halmstad

Mycket bra bemötande,förväntningarna levde man upp till.Allt till belåtenhet!!! Markis

Anthony L
Skrev om Moogio Halmstad

nöjd med beställningen och de kom och fixade det, men det tar lite tid på grund av sommar semester , men jag är nöjd…

Cecilia M
Skrev om Moogio Halmstad

Fel i leverans så de fick laga och återställa skador som innebar förseningar, dålig kommunikation, stressade medarbetare som är svåra att få tag på

Arne I
Skrev om Moogio Halmstad

Vävbyte. Allt fungerade bra. Nöjda.

Christer A
Skrev om Moogio Halmstad

Bra bemött Tydlig offert Bra utförande av leverans Bra hela vägen!

Ebbe A
Skrev om Moogio Halmstad

Bara bra! Inge att klaga på! Återkommer vid behov.

Lars-Erik A
Skrev om Moogio Halmstad

Snabb o bra service.kunnig personal

Jonas P
Skrev om Moogio Halmstad

Fantastisk service! Bra produkter!

Goran M
Skrev om Moogio Halmstad

Väldigt bra kvalitet på varor.Snabb och proffsig service. Varmt rekommenderar.

Gerd A
Skrev om Moogio Halmstad

Supertrevlig personal blev vänligt bemött jag hade några synpunkter på en markis då kom dom dagen efter o fixade till det 👍👍

Niclas J
Skrev om Moogio Halmstad

Mycket bra bemötande. Väldigt trevliga montörer.

Stellan B
Skrev om Moogio Halmstad

Alla medarbetare mycket trevliga, hjälpsamma och skickliga Toppenkvalite på solskydd o gardiner hos Moogio

Torbjörn L
Skrev om Moogio Halmstad

Vi har valt Moogio i Halmstad för att de levererar snygga produkter till ett bra pris samt ett trevligt och snabbt bemötande.

Monica B
Skrev om Moogio Halmstad

Det blev först en miss, så ingen hörde av sig! Men när det löst sig ,blev jag mycket bra bemött! Företaget levde absolut upp till förväntningarna, utom problemen enligt nedan! Jag köpte en stor markis över altanen!, Moogioline med skaksensor, motor och pitcharmar med vev. Jag har tyvärr inte kunnat prova den så mycket, för jag har varit bortrest! Vevarmarna är väldigt svåra att hantera! Jag kan inte veva nere vid golvet!!! Det finns också kvar en hopvikt sladd, som hänger lös och skämmer…

Sabine A
Skrev om Moogio Halmstad

Trevligt, professionellt bemötande från början, försäljning, till slut, installering av rullgardinen. :)

Tomas E
Skrev om Moogio Halmstad

Varje gång jag försökt kontakta min säljkontakt har hon varit på semester! :-) Installationen var försenad mot utlovat datum

Magnus L
Skrev om Moogio Halmstad

Engagerade och verkligen intresserade av att det ska bli den bästa lösningen. Leverans på utlovad tid och en professionell montering. Mycket nöjd.