En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Höllviken!

På Polisvägen 2A i Höllviken hittar du Moogio Höllviken. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Höllviken med omnejd. Vi hette tidigare Markisen i Höllviken men har nu valt att bli en del av Moogio-familjen. Vi har lång erfarenhet inom branschen och håller dig som kund i fokus från första kontakt till levererad lösning. Vi har alla typer av solskyddslösningar. Allt från markiser, gardiner, persienner. solsegel med mera.

Hos oss på Moogio Höllviken är du välkommen oavsett om du är privatperson och söker solskydd för din bostad, fastighetsägare eller restauranger som behöver skydda anställda eller gäster mot solen.

Läs vad 35 kunder tycker om Moogio Höllviken 2

2022-09-21 Verifierad kund
    Allt fungerade utmärkt utom att dom glömde vår order så markisen blev försenad
  • Kust Falsterbo A
    skrev om Moogio Höllviken
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemött.

Stora förväntningar och delvis mycket proffsigt.
    Då vi är en verksamhet som är beroende av att det funkar i alla väder ..skulle vi önska att rekommendation kom spontant om stödpinnar för att avlasta vid vind och regn och inte efter upptäckt behov.

Sammanfattat med några små uppföljningar som tog tid levererade ni bra!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande.
    Förväntningarna var stora och jag blev mycket nöjd.
    Äntligen har jag fått fina, eleganta och svala
    rullgardiner i mitt vardagsrum
    2022-08-25 Verifierad kund
    bra bemötande och servieminded
    2022-08-03 Verifierad kund
    Vi är nöjda med mörkläggningsgardinerna och med bemötandet men tyckte de var dyra.

Mats Lidsyröm
    2022-07-31 Verifierad kund
    Kunniga
    Kom i tid
    Föreslog bra lösningar
    Lyssnande
    2022-07-30 Verifierad kund
    Väldigt proffisiga, noggranna och snabba.Till ett bra pris också. Rekommenderas.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Köpte persienner och markis. Både hjälpen i butiken samt montering fungerade utmärkt!
    2022-07-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och stöttande i val av produkt. Kom på utsatt tid och proffsigt utfört arbete.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Snabb leverans och montering.
    Intresserad personal.
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig bemötande vid mätning o koll av typ av gardin färg osv. Vid uppsättning va det min mor som va där. Men jag e super nöjd
    Hej Charlotte,
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Som inflyttad i nybyggd lägenhet haft kontakt med företaget vid flera tillfällen.Varje gång har jag fått ett proffsigt och positivt bemötande. Har köpt olika typer av sol- och insynsskydd. Allt från effektgardiner +kassett, plisse’gardiner till en rullgardin. Helt nöjd, allt har fungerat utmärkt. Helt klart högsta betyg!
    Hej Aina,
    tusen tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt.
    Hade inga förväntningar utan ville bara beställa en rullgardin. Blev mycket väl bemött, kom hem och tog mått, tips om uppsägning och fick en perfekt gardin som stämde överens med rullgardiner av samma märke 10 år gamla.
    Tack så mycket.
    Hej Lise,

tusen tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme
    Jag köpte persienner.
    Blev väldigt vänlig bemött.
    Hej Dorthe,
    2021-11-22 Insamlad av företaget
    Bra och punktlig service med en bra produkt.
    Hej Lars Göran,

2021-11-22 Insamlad av företaget
    Trevlig & kunnig personal och ägare. Bra produkter till vettiga priser.
    Hej Anders,
    Hej!
    Köpte en markis i våras.
    Trevligt bemött i affären i Höllviken.
    Hade tidigare fått lagat en persienn där med gott resultat och fin service. Duktiga montörer monterade markisen på utlovad tid.
    Åke B. 9
    Hej Åke,

2021-11-09 Insamlad av företaget
    Persienn till verandadörrar.Bra service.
    Hej Ulla,
  • 2021-11-05 Insamlad av företaget
    Enkelt, bra och bra. Kvaliteten mycket bra också, men framför allt kundfokuserat.
    Hej Urban och Kate,
    tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och service. Det har bara hänt en gång att de har missat i en leverans.
    Hej Anders,
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Professionellt genomfört arbete
    Hej Anna-Lena,
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    bemöts på ett korrekt o trevligt sätt.
    köpte ny gardin
    Hej Ruth,
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Så gott som felfritt. Verkligen en ökning av livskvalitet.
    Hej Eskil,
    tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande av personalen i butiken, som var kunnig och hjälpsam. Våra förväntningar uppfylldes helt och hållet.
    Vi köpte gardiner som monterade upp och allt stämde på millimetern.
    Hej Gunilla,
    2021-10-20 Insamlad av företaget
    Trevligt bemött i affären och i på plats hade säljaren mycket god känsla för färgskalor och slutprodukten blev vacker och funktionell.
    2 manuella markiser av stor strl och byte av tyg på befintlig markis var köpet. Inte billigast men prisvärt med tanke på slutresultatet
    Hej Camilla,
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    God service
    Bra behandling av sen leverans
    Bra hantering när jag kände mig missnöjd med mitt val av tyg. Allt fixade till sig på bästa sätt!
    Hej Eva,
    Tack för ditt omdöme och för du tog dig tid att skriva en recension
    2021-10-17 Insamlad av företaget
    Produkten alldeles utmärkt
    men när det gäller superviktiga detaljer för att göra installationen
    komplett erhölls aldrig priser och information.
    USELT
    Hej Bo,
    tack för din recension. Vår ambition är att offerter ska vara så kompletta som möjligt och att våra kunder ska hållas informerade hela vägen om avvikelser uppstår. Vi tar ditt omdöme med oss och jobbar vidare med detta.
    2021-10-17 Insamlad av företaget
    Fint bolag med vänliga människor och bra produkter. Köpte tre mycket praktiska motiverade plissegardiner.
    Hej,
    Tack för ditt omdöme och för du tog dig tid att skriva en recension
    2021-10-15 Insamlad av företaget
    Blev nonchalant bemött redan vid visningen av gardinprover. Stefan var mycket stressad och jag fick bestämma mig snabbt.
    Efter offertens höga summa förväntade jag helt annan kvalitet av personalen och tillvägagångssättet. Jag vågade inte röra mig i mitt eget hem när gardinerna och stängerna skulle sättas upp. Kalle var fruktansvärt otrevlig, arg och burdus. Det var fel längd på gardinstängerna och dessutom ena gardinen. Uppsättningen blev gjort helt fel med gardinhuvud som pekade rakt ut. Stefan fick fixa till det efteråt. Gardinerna beställdes i maj månad och först 5 oktober blev det äntligen rätt bredd på gardinen. Ena gardinstången sågades bara av utan att sätta tid "stopp" och skräpet lät han bara ligga kvar på golvet liksom de överblivna små "plopparna" att hänga gardinen i. Gardinen hade inga veck sydda etc. Med tanke på priset hade jag förväntat mig trevligt bemötande och rätt från början. Inget avdrag på priset för den urusla leveransen eller upplevelsen där allt blev fel. Påpekade fakta för Stefan och min tråkiga upplevelse av nya gardiner. Dåliga ursäkter för felleverans.
    Priset för själva gardintyget kan inte vara högt för Moogio eftersom det bara var att slänga en felaktigt sydd gardin.
    Ångrar att jag inte sydde själv. Kommer inte att rekommendera Moogio till någon!
    Hej Carsten!
    Det är väldigt beklagligt att det blev som det blev vid monteringen av era gardiner. Men på många punkter har du faktiskt anklagat oss felaktigt och eftersom jag själv vet hela händelseförloppet så måste jag säga emot dig på en del punkter!
    Jag lämnade pris på två olika bredder på gardinerna och efter skickad offert fick jag ett svar att ni ville ha en gardin bredare än den jag offererat. Jag ändrade den och skickade en ny offert på tre olika bredder. Då fick jag et ok på den offerten. Efter montering påpekade ni att det bara skulle vara två mått på gardinerna. På grund av den upplevelse ni hade vid monteringen så beställde jag en ny gardin till er utan kostnad som kompensation för montaget! Den gardinen kom tyvärr felsydd från vår leverantör. När jag skulle hänga upp den och insåg att det var fel så sa jag att om inte leverantören vill ha tillbaka den så kan ni behålla den. Leverantören ville ha den tillbaka och då kunde jag inte göra något åt det. Men den gardinen som blev för kort vid första beställningen fick ni behålla eftersom det var mitt fel!
    Jag har försökt att kompensera er så gott jag kan efter monteringen
    Jag erbjöd mig även att komma och montera den överblivna gardinen utan kostnad om du ville ha upp den.
    Jag skulle kunna ta upp mer men känner att det räcker här. Ni är kunder och har rätt till att få det ni betalat för och att det blir bra och väl genomfört.. men det ger er inte rätt att komma med falska anklagelser

Med vänlig hälsning Stefan Fredestam moogio sydvästra skåne
    2021-10-14 Insamlad av företaget
    Inköp 2 specialgardiner som vi uPptäckte att det blivit fel mått. Den reklamationen tog de till sig och bar om ursäkt. Med mycket vänlighet erkände de genast att de beställde två nya utan kostnad fast de nya 50. meter bredare. Detta upplevdes som väldigt positivt
    Hej Evy,
    Tack för ditt omdöme och för du tog dig tid att skriva en recention
    2021-10-14 Insamlad av företaget
    Har bemötts proffesionellt och bra. Håller tiderna och resultatet av beställning och montering mycket bra
    Hej Mats,
    2021-10-12 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och duktiga montörer!
    Hej Johan,
    2021-10-12 Insamlad av företaget
    Bra service och ställde upp när vi fick problem.
    Hej Michael,
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    Vänlig bemötande, snobby åtgärdat.
    “Value for the money”
    Hej Royne,
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    Resultatet blev bra, men det var långsam hantering innan markisen var på plats,
    Hej Anna-Karin,