Moogio Kungsbacka

Moogio Kungsbacka

En del av Moogio moogio.se
2.9

Välkommen till Moogio Kungsbacka! På Topasgatan 3 i Västra Frölunda hittar du Moogio Kungsbacka. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Kungsbacka. Vi har funnits i Kungsbacka i många decennier men innan hette vi Tvååkersmarkisen. Befinner du dig i Kungsbacka med omnejd så kan du enkelt svänga förbi vår butik i Mölndal....

9 omdömen om Moogio Kungsbacka

Sedan starten hos Reco 2021

Gunilla S
Skrev om Moogio Kungsbacka

Efter beställning gick allt mycket snabbt. Montörerna som var här var hjälpsamma, trevliga o gjorde ett mycket bra jobb.. Är helnöjd.

Irene K
Skrev om Moogio Kungsbacka

Började dåligt,då pers.som besökte mig och lämnade offert,slutade ,inget som jag fick uppgift om utan bara slutade svara på meddelande! Jag trodde att jag blivit blåst på pengarna jag betalat in! Efter lång väntan hörde Moogio av sig och en trevlig montör ordnade så att förtroendet upprättades. Och jag fick mina persienner uppsatta!

Svar från Moogio Kungsbacka

Hej Irene, Tack för att du tar dig tid att svara. Det stämmer som du skriver att en av säljarna i Kungsbacka slutat. Vi fick problem med telefonomkopplingen för honom som inte alls gick som det skulle. Men så skönt att höra att allt brev bra hemma hos dig. God Jul från oss på Moogio

Reza H
Skrev om Moogio Kungsbacka

Sena leveranser, ingen återkoppling, ingen uppföljning. Har aktivt sökt företaget ett antal gånger för uppdateringar kring min sena leverans. Riktigt usel kundhantering, kommer aldrig vända mig till detta företag igen eller rekommendera företaget.

Svar från Moogio Kungsbacka

Hej Reza, Jättetråkigt att höra hur du upplevt det hela. Att du inte lyckats nå oss i högsäsong är inte acceptabelt och självklart något vi tar till oss. Vi är nu fler personer som säljer, monterar och supportar i ditt område. När det gäller din order såg jag att du fått en leveranstid på 4-6 veckor men att det tagit 7 veckor från inbetald handpenning. Vi ber om ursäkt för detta. // Christian

Anna-Karin P
Skrev om Moogio Kungsbacka

Snabbt besök och bra besök av säljaren. Utlovad leveranstid och montering blev 10 veckor istället för utlovade 4.......... Monteringen var kanon/proffsigt, kilarna gjorde ett kanonjobb men väntetiden drar ner betyget/omdömet mycket.

Svar från Moogio Kungsbacka

Hej Anna Karin, Tack för ditt omdöme. Vi är nu fler montörer i ditt område och ber om ursäkt för att det tagit på tok för lång tid med montaget i vår högsäsong. Kul att höra att det var ett bra säljbesök och att killarna som monterade gjorde ett bra jobb.

Janne Ä
Skrev om Moogio Kungsbacka

Moogio levererar högsta kvalitén på solskydd och vi är så nöjda med allt från offert till montage.

Svar från Moogio Kungsbacka

Vad roligt att höra Janne! Tack för fina ord.

Gunnel H
Skrev om Moogio Kungsbacka

Alldeles för lång leveranstid. Ockerpriser för en persienn.

Svar från Moogio Kungsbacka

Hej Gunnel. Persiennerna måttanpassas efter alla kunders specialmått och jag ser att du handlade i vår högsäsong. Vi ber om ursäkt för att du upplevt att det tagit lång tid men tackar för ditt omdöme.

Maria E
Skrev om Moogio Kungsbacka

Mycket trevligt bemötande men beställde persienner 1april och efter sex veckor tog jag kontakt och då hade de glömt? min beställning. Beställde på nytt och efter ytterligare fyra veckor mailade jag och då ringde Moogio tillbaka och jag fick mina persienner men en styrpinne ( osäker på vad den heter) var bruten. Detta var vecka 25. Den 14 juli messade jag och frågade när den skulle bli utbytt och jag väntar fortfarande. Hade tänkt att vänta med denna enkät tills pinnen blivit utbytt men.. Annars är jag nöjd.

Svar från Moogio Kungsbacka

Hej Maria, Tack för ditt ärliga omdöme. Vi gör tyvärr fel vi med ibland och ber om ursäkt för att det gått ut över din persiennorder. Vi blir glada över att höra du är nöjd nu. Tack!

Ulf J
Skrev om Moogio Kungsbacka

Bra produkter, bra montörer, långa leverens tider dock.

Svar från Moogio Kungsbacka

Tack för fina ord Ulf! Vi har kämpat med leveranstider i år från några leverantörer ( som tyvärr gäller många branscher) men ser en ljusning i detta. Kul att höra att du är nöjd med våra produkter. Tack för förtroendet och välkommen till oss igen.

Sören T
Skrev om Moogio Kungsbacka

Trevligt bemött Moogio Kungsbacka kom hem och tittade vad jag behövde göra. Det tog lite tid att få hem motorn till jalusin, men när den kom så gick det fort för killarna att montera den. Sammanfattningen Trevligt bemött av kunnig personal.

Svar från Moogio Kungsbacka

Hej Sören, Tack för väldigt fina ord först och främst. Ledtiden på vissa motorer har varit tuffare i år för alla i branschen. Ingen är gladare än vi på Moogio när vi kan åka ut till våra kunder och göra klart jobbet. Tack för förtroendet Sören.