En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Lomma!

På Kajgatan 10 i Lomma hittar du Moogio Lomma. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Lomma med omnejd. Vi hette tidigare Markisen i Lomma men har sedan en tid tillbaka valt att bli en del av Moogio. Detta gör att vi blandar vår långa erfarenhet av solskydd och markiser med hög kvalitet på våra produkter och service.

Vi kan hjälpa dig som privatperson såväl som företagare med gardiner, persienner, markiser eller andra typer av solskydd.

När du besöker vår butik i Lomma möts du av Stefan, Cecilia, Daniel, Bo eller Thomas som jobbar här. Varmt välkommen in till oss.

Läs vad 14 kunder tycker om Moogio Lomma 2

• 2021-11-24
    Mycket bra bemötande såväl i butik som när montören kom hem och satte upp rullgardinerna. Snabbt, smidigt och proffsigt.
  • 2021-11-22
    Hjälpsam och trevlig peronal!
    Min förväntan och anledning att vi åkte till en fysisk affär var för att få förståelse av plissen som vi hade fått offert på, vilket utseende den hade, hur den fungerade och vilka material och färger det fanns att välja bland (inklusive metall fästen) Det fanns inte tydligt på web sidan.
    Vi hade försäljare (mkt trevlig) hemma hos oss och då var moogio märket rekommenderat, och det var det vi fick offert på. Upptäckte att man sålde andra märken som jag hade kunnat vara intresserad av. De var dyrare men priset var inte det viktigaste för oss.
    För oss var det viktiga att de skulle funka bra för båra fönster (20-tals hus), snyggt utseende och smidigt köp.
    Vi köpte pliseerna som vi fått offert på. Vi är nöjda med dem, men om jag hade fått välja igen, hade jag valt en annan färg på fästet och antagligen ett annat märke. Fästet fanns inte i butiken så jag köpte utan att inse att loggan var röd och att färg kombinationen inte var helt min önskan. En annan detalj var att jag blev uppringd av någon på "finans" som sa att om vi skulle ha dem så fick vi godkänna offerten snart. Det var ingen sälj person och det kändes lite konstigt.
  • 2021-11-12
    Bra produkter och kunniga installatörer
  • 2021-11-08
    De är lätta att ha att göra med. Lätt att boka tid, kommer när de sagt, gör det som överenskommits.
  • 2021-11-04
    Då markiskappan skulle vinterförvaras gick inte skruvarna till den att lossa med vanlig skruvmejsel. Väde oss då till Moogio Lomma som erbjöd sej att komma och lossa skruvarna utan
    kostnad. Det tackar vi så mycket för!
    Måns & Karin👍🙏🏻
    Hej Karin,
    2021-11-04
    Bra service och bra bemötande. Bra arbete utfört. 👍
    Hej Maud,
  • 2021-11-04
    Bra service, trevlig personal, går gärna dit igen.
    Hej Peter,
    2021-11-02
    Köpte solskydd till fönster inomhus. Bra bemötande, och slutesultater blev jättebra! Enda negativa varven felmätning så my gardin fick beställas vilket innebar längre väntetid.
    Hej Anna,
  • 2021-10-27
    Stefan har gett positivt bemötande vid alla kontakter.
    Montören som var hos oss senast var duktig och gjorde ett bra jobb
    Hej Göran,
  • 2021-10-26
    Trevliga och rara och duktiga hantverkare,
    fel kan vi alla göra, men det tar längre tid att realisera beställning
    Hej Kirsti,
    tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse
    2021-10-25
    Leverans skedde inom utlovad tid.

Bra montage.
    Hej Ove,
  • 2021-10-13
    Det uppstod ett fel i beställningen, men blev uppklarat på bästa möjliga sätt!Tack
    Hej Birgitta,
    tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med av din upplevelse
  • 2021-10-09
    Snabb leverans och väl utförd montering av persienner.
    Hej Gunilla,
  • 2021-08-22
    Allt började fel med att jag inte fick offert på Mail, kollade även min skräppost. Hörde av mig efter 3 veckor och säljaren sa att han visst skickat. Efter mycket om och men kollade han upp o då har deras system problem med hotmail adresser.
    Trots det gick vi vidare, men ändrade till annan variant av markis.
    Sen kom installationen, då har säljaren glömt ta med att vi skulle ha solsensor. Och det var jag riktigt noga med att säga.
    Ja det var ju restat,, så 11 veckor leverans.
    Hör ingenting, ringer på 11:e veckan. Säljaren har semester o får prata med annan. De har tydligen problem med leverantören, kunde man inte fått den infon från dem innan?!
    Förstår inte att man inte försöker få en positivt slut på en affär, när det redan gjorts misstag av företaget.
    Nu är det försent, fortfarande ingen solsensor! Rekommenderar inte detta företag!!!
    Hej Emelie,
    tusen tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme.
    Vad tråkigt att din upplevelse med oss inte blev bra. Vi tar till oss detta, det är vår absoluta ambition att kunden ska vara informerad hela vägen från order till färdigställande.