Mopp.nu

Slakthusgatan 15, 121 62 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till Mopp.nu, vi finns här för att hjälpa dig med stöket och böket i din vardag. Genom en flexibilitet vill vi finnas nära dig med stöd och support. Vi håller till i härliga lokaler vid globen, där samlas vi varje torsdag för att äta frukostbuffé och diskutera veckan som gått och veckan som kommer. För oss är det viktigt med gemenskap, vi vill att de som jobbar med oss ska vara en del av den. Det är gemenskapen och glädjen för jobbet som gör att alla trivs med sitt jobb och passionerat arbetar för att göra dig som kund helt nöjd.

Vi erbjuder städtjänster där våra medarbetare med hjärtat vill ge er en ökad livskvalité och den bästa servicen. Vi kontrollerar alla anställda i polisregistret, och alla skriver givetvis på ett sekretessavtal. Dessutom är vi kollektivanslutna via Almega och är väl försäkrade för både anställda och kunder. Vi är en trygg partner att göra affärer med enligt UC Risk Företag. Vi vill att varje kund ska känna sig trygg och detta är någonting vi ständigt arbetar för att uppnå!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 49 kunder tycker om Mopp.nu

• Helene Z
    Helene Z skrev om Mopp.nu
    Bra bemötande från start. Har städhjälp i hemmet. Vid ev klagomål har de alltid snabbt bemött dessa och åtgärdat dessa eller gett rabatt. Väldigt lätta att ha och göra med, snabb respons och tillgänglighet.
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Helene Z
    Hej Helene!

Tack för bra feedback! Det är verkligen roligt att höra att vårt jobb uppskattas även om det inte alltid hållit den kvalitén vi önskar. Men som du skriver så försöker vi alltid att rätta till misstag på ett eller annat sätt. Stort tack!!

• Bo S
    Bo S skrev om Mopp.nu
    Bra service och flexibel hantering.
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Bo S
    Hej Bo!

Du och din moppare har verkligen funnit varandra vilket är jätteroligt! Vi försöker alltid vara så flexibla vi bara kan för att kunna lösa eventuella problem som dyker upp.

• Margareta S
    Margareta S skrev om Mopp.nu
    Jag är nöjd med deras tjänster!
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Margareta S
    Hej Margareta!

Tack för ditt svar och för det fina betyget!

• Jani S
    Jani S skrev om Mopp.nu
    Kanontrevligt bemötande och en serviceinställning som är uppfriskande.
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Jani S
    Hej Jani!
    Bugar och bockar för ett kanonfint och uppfriskande betyg. Det är verkligen superroligt att höra!!

Stort tack för det!

moppa lungt!
  • Björn L
    Björn L skrev om Mopp.nu
    Mycket nöjd. Det blir ju inte perfekt första gången men med en ekel och tydlig dialog får jag verkligen allt jag vill ha.
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Björn L
    Hej Björn!
    Tack för att du tog dig tid att svara!
    Det kan vara lite klurigt att få till det helt hundra första gången. Det är därför vi vill få så mycket feedback som möjligt så vi snabbt kan komma in i hur just ni som nya kunder vill ha det. Huvudsaken är att det blir bra i slutändan och det låter som vi lyckades med det hos dig. :-)

• Anna K
    Anna K skrev om Mopp.nu
    Helt ok, vid flyttstädning hade de missat rengöra ugnen. I övrigt; bra kommunikation, bra städning
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Anna K
    Hej Anna!
    Det är så trist när resultatet inte blir bra. Jag kan inte annat är beklaga missen! Skönt att höra att du det till trots är nöjd med vårt jobb.
    Stort tack för det!

• Annebritt B
    Annebritt B skrev om Mopp.nu
    Jag har anlitat för lättare städning, större städning,tätning av fönster etc.Allt har skötts jättebra och jag är väldigt nöjd.
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Annebritt B
    Hej Annebritt!

Vad skönt att höra att du är nöjd trots att det tog sin tid att komma in senast. Det är inte lätt när det är svårt men med lite hjälp från goa grannar så lyckades vi ju till slut. :-)

Ser fram emot att höra från dig igen!

• Kerstin E
    Kerstin E skrev om Mopp.nu
    trevligt, effektivt bemötande.
    snabba svar på mail
    personal hos mig mkt duktig och tillmötesgående.
    Inget att klaga på

Kerstin Enochsson Seydlitz
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Kerstin E
    Hej Kerstin!
    Stort tack för ditt svar! Det låter som vi har lyckats väldigt bra hos dig och det är jätteroligt. Vet att ni är supernöjda med er moppare. Hon är verkligen en riktig klippa! :-)

//mopparna på mopp.nu
  • Kri B
    Kri B skrev om Mopp.nu
    mycket trevligt bemötande och alltid ordning på allt
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Kri B
    Hej Kri!
    Tack för att du tog dig tid att svara på vår förfrågan och vad roligt att höra att du är nöjd. :-)

Mopparna på mopp.nu
  • Staffan F
    Staffan F skrev om Mopp.nu
    Mycket kompetenta och nogranna som städat mitt hus
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Staffan F
    Hej Staffan!
    Tackar och bockar för ett toppenbetyg! Ser fram mot att få höra från dig snart igen!

• Sonja S
    Sonja S skrev om Mopp.nu
    Jag är glad åt att mopp.nu använder ekoprodukter till städningen, som dessutom är superbra gjord!
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Sonja S
    Hej Sonja och tack för fint omdöme!
    Vi är väldigt stolta över att kunna bidra till en giftfri miljö för såväl kunder som våra moppare. Det är ett långsiktigt och viktigt mål för oss att verka och driva vårt arbete miljömedvetet så det är roligt att du tar upp det.

Moppa Lugnt!
    // mopparna på.mopp.nu
  • Carola R
    Carola R skrev om Mopp.nu
    En mycket flexibel och anpassningsbar tjänst som passar just mina behov. Trevligt bemötande av både städpersonal och kontorspersonal.
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Carola R
    Hej! Carola!

Här kommer ett något sent men ett ack så tacksamt svar! Att vara flexibla är något vi verkligen jobbar för att kunna vara så långt det bara går det är roligt att du har poängterar just det. :-)

• Linda K
    Linda K skrev om Mopp.nu
    Bra kundkontakt, trevliga medarbetare och lyhörd personal. När jag haft kommentarer eller anmärkningar har jag genast fått gehör.
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Linda K
    Hej Linda!
    Här kommer att något sent svar då halva moppstyrkan legat hemma i flunsan. Men nu är vi på banan igen! :-)
    Vad roligt att höra att du är nöjd! Det värmer i vinterkylan!!

• Henric W
    Henric W skrev om Mopp.nu
    verkar ha bra priser även om jag inte jämfört med så många andra, Snabba svar vid kontakt via e-post.
    Lite varierande kvalité på städning beroende på vem som man får som städerska, Den senaste mopperskan vi hade höll alltid tiden och var noggrann.
    bokade även fönsterputs vid ett tillfälle som blev bra utfört.
    2017-01-05 Mopp.nu svarar Henric W
    Tjena Henric!
    Tack för bra feedback!
    Du hade lite otur med lite för många personalbyten hos dig ett tag. Det blir sällan bra då och vi gör allt för att undvika att det blir så men våra moppare är som folk är mest och flyttar på sig både i livet och i världen även om vi helst skulle se att alla fantastiska moppare stannar kvar hos oss.
    Men skönt att du kände att det blev bättre när vi äntligen fick ordning och reda. Din moppare är en klippa och henne släpper vi inte för allt smör i Småland! :-)

• Jennie-ann K
    Jennie-ann K skrev om Mopp.nu
    Mycket nöjd! Bra service och alltid tillmötesgående.
    2017-01-05 Mopp.nu svarar Jennie-ann K
    Hej Jennie-Ann!
    Vi på mopp.nu är lika glada över att du är så tillmötesgående! Man kan säg att vi är precis lika nöjda med dig som du med oss och det tackar vi för. :-)

Ser fram emot ett lika fint samarbete 2017 och många år därtill!

• Jan T
    Jan T skrev om Mopp.nu
    Mopp.nu är ett företag som lyssnar till kundens önskemål och lever upp till alla förväntningar om hur en extern städfirma ska bedrivas. Vi är mycket nöjda med ledningen och lokalvårdarna som jobbar hos oss.
    2016-12-05 Mopp.nu svarar Jan T
    Hej Jan!
    Tack för att du tog dig tid att svara och vad roligt att du är så nöjd! Vi känner att kontakten mellan oss på mopp.nu och era ordinarie lokalvårdare har blivit så mycket bättre och mer personlig så alla våra samtal och möten har gett frukt. En kanonsamarbete helt enkelt! :-)

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Mopp.nu
    Mopp ser till att vår arbetsplats är skinande ren och hjälper till att tillgodose våra yttersta behov. Girma som utför städningarna är en mycket professionell, trevlig och noggrann moppare som alltid har ett leende på läpparna. Girma, du får oss att fokusera på vad vi är allra bäst på, och skapar
    en fantastiskt ren och trivsam miljö. Det går inte att ge något annat än toppbetyg, vi är sjukt nöjda!
    2016-11-30 Mopp.nu svarar Fredrik F
    Hej Fredrik!
    För oss är det lika viktigt att våra moppare trivs hos våra kunder som att våra kunder trivs med våra moppare. Och Girma tycker faktiskt att det är jätteroligt att komma till er och hjälpa till! Så tack för fina ord och ett ännu större tack för att ni tar så väl hand om Girma!

• Peter K
    Peter K skrev om Mopp.nu
    Hade egentligen inga förväntningar men upplever att dom är oerhört lyhörda om man kommer med kritik eller invändningar. Dom städar hos oss.
    2016-11-30 Mopp.nu svarar Peter K
    Hej Peter!
    Jätteroligt att höra att att du är nöjd och att du känner att vi lyssnar på dig. För det gör vi verkligen.
    Kritik är nåt vi behöver för att få veta vad ni som kunder anser att vi ska bli bättre på. Det suger vi med glädje åt oss som torra moppar på ett blött golv! :-)

//mopparna på mopp.nu
  • Ajdin H
    Ajdin H skrev om Mopp.nu
    Jättetrevligt företag och jättebra städning.
    2016-11-22 Mopp.nu svarar Ajdin H
    Hej Ajdin och tack för fint omdöme!
    Trevliga företag ger trevliga kunder :-) Roligt att du är så nöjd med din moppare också. Det ska jag hälsa honom!

• Inga L
    Inga L skrev om Mopp.nu
    Mycket bra och trevligt bemötande från företaget, kompetent och trevlig personal som utför tjänsterna som i mitt fall är städning. Helt perfekt utfört.
    2016-11-22 Mopp.nu svarar Inga L
    Här kommer ett något sent svar men ett ack så tacksamt sådant!
    Vi jobbar mycket med helheten och teamkänslan så det är roligt att få höra att allas vårt arbete uppskattas. Då har vi lyckats. Stort tack!

• Eva T
    Eva T skrev om Mopp.nu
    Gör sitt jobb. Rent och snyggt men inget extra.
    Pålitligt företag.
    2016-11-22 Mopp.nu svarar Eva T
    Tackar!
    Rent och snyggt är precis vad vi vill uppnå. Önskar du något extra så är det bara att höra av dig så fixar vi även det. :-)

• Anna U
    Anna U skrev om Mopp.nu
    Vi köpte städning och det fungerade bra. Inget att anmärka
    2016-11-22 Mopp.nu svarar Anna U
    Hej Anna!
    Vad roligt att du är nöjd!

• David J
    David J skrev om Mopp.nu
    Mycket nöjd med förberedelsen och städningen!
    2016-08-10 Mopp.nu svarar David J
    Härligt att höra att du blev nöjd.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Mopp.nu
    Tycker Mopp.nu har mycket bra bemötande och personligt och de verkar behandla medarbetarna mycket bra som verkar trivas och de för ett mycket bra jobb. Har städning en gång i månaden samt också fönsterputsning två ggr per år och har vart mycket nöjd varje gång. Har också rekommenderat dem till företag och släkt och vänner
    2016-06-17 Mopp.nu svarar Daniel A
    Tackar och bockar! Vi är mycket måna om både våra kunder och anställda.
  • Erika W
    Erika W skrev om Mopp.nu
    Vi är väldigt nöjda med både bemötande, städning och att de använder miljövänliga rengöringsmedel. Det känns jättetryggt och okomplicerat. Vi har nu haft städningen i snart ett halvår och har bara gott att säga.
    2016-08-10 Mopp.nu svarar Erika W
    Härligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete.
  • Anita P
    Anita P skrev om Mopp.nu
    Jag har en. Trevlig och duktig som städar är jättenöjd
    2016-06-14 Mopp.nu svarar Anita P
    Härligt att höra att du är nöjd!
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Mopp.nu
    Från första början har mopp varit mycket tillmötesgående och gett ett tillförlitligt intryck. När vi påpekat något har de omgående rättat till det.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Tomas P
    När våra kunder blir nöjda så blir vi också nöjda. Vi jobbar hela tiden på att bli bättre och bättre och att det ska vara ett gott samarbete mellan våra kunder och oss!
  • Raili H
    Raili H skrev om Mopp.nu
    Administrationen har blivit bättre gällande fakturor.
    Ägarna alltid varit vänliga och tjänstvilliga.
    Sista året varit bättre kontinuitet på städpersonal.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Raili H
    Vi gör vårt bästa för att våra kunder ska bli nöjda!
  • Linda M
    Linda M skrev om Mopp.nu
    Jag har hela tiden varit och är fortfarande riktigt nöjd med mopp.nu! Min upplevelse är att de tar hand om sina anställda, vilket är viktigt för mig som kund.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Linda M
    Härligt att se att det märks utåt. Både våra kunder och anställda är viktiga för oss!
  • Eva E
    Eva E skrev om Mopp.nu
    Vi har städning varannan vecka och har haft det i några år nu. Man kan alltid lita på att någon kommer. Om inte den ordinarie städaren kan komma så kommer någon annan. Man får då reda på det i förväg och vem som ska komma. Det går lätt att boka av om man behöver, t ex då man ska resa bort. Några gånger har vi också bokat fönsterputsning och då har både huset och fönstren varit rena när man kommer hem från jobbet. Vi har alltid fått ett personligt bemötande.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Eva E
    Härligt att höra att samarbetet fungerar bra och att du är nöjd!
  • Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Mopp.nu
    Flexibla. minus för att fakturorna kommer olika på månaden..
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Britt-marie L
    Vi ska se över våra fakturarutiner!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Mopp.nu
    Väldigt trevlig och serviceminded personal! Sedan är det lite "inkörningsproblem", men det får man nog räkna .
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Joakim L
    Tackar och bockar, vi jobbar vidare på det!
  • Inger L
    Inger L skrev om Mopp.nu
    Mycket vänligt bemötande över lag. Mycket måna om att vi ska vara nöjda. Har fått hjälp med städning och fönsterputs. Är nöjd med den hjälp vi fått och rekommenderar dem gärna. Använder miljövänliga medel vilket vi uppskattar, inga starkt parfymerade.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Inger L
    Kul att vårt koncept och helhetstänk funkar hela vägen ut, det uppskattas!
  • Ann L
    Ann L skrev om Mopp.nu
    Föredömligt ordning och reda, t ex när det gäller att meddela vem som kommer och om det blir ändringar inför helger
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Ann L
    Härligt att höra att du är nöjd och att vårt samarbete fungerar bra!
  • Berit G
    Berit G skrev om Mopp.nu
    Har haft hjälp med fönsterputs en gång och städning 4 ggr.
    Har inget negativt att säga om dessa som har hjälpt mig.

M v h
    Berit Garton
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Berit G
    Tackar och bockar! Säg bara till nästa gång som du behöver hjälp med en moppning så kommer vi.
  • Anders J
    Anders J skrev om Mopp.nu
    Helnöjd, diskreta och noggranna
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Anders J
    Tackar och bockar! När våra kunder är nöjda så är vi också nöjda!
  • Anna K
    Anna K skrev om Mopp.nu
    Synd att det inte är samma städare som kommer längre. Under två pr hade vi samma och det fungerade utmärkt. Senaste halvåret har vi nog haft sex olika, ngt vi inte uppskattar.

Emelie på kontoret är vi supernöjda med. Hon ordnar allt och är företagets klippa!
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Anna K
    Vi jobbar på att det ska bli bättre! Emilie hälsar och tackar!
  • Erik B
    Erik B skrev om Mopp.nu
    Service minded och relativt flexibla. Utförande mycket bättre än management. Dvs personberoende. All in all kan rekommendera!
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Erik B
    Tackar och bockar! När våra kunder är nöjda så är vi också nöjda!
  • John K
    John K skrev om Mopp.nu
    Tyvärr är jag inte kapabel att kunna yttra mig om frågan jag fick.Mitt datakunnande ligger på nubörjarstadiet. Men om ett par veckor skall jag få hjälp så jag kan besvara frågan.
    Hej så länge. Hälsningar Johne.
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Mopp.nu
    Jag har städning var fjärde vecka. Bemötandet var mycket proffisionellt får början och jag fick mina önskemål uppfyllda. Första städaren som var här var lite slarvig men han byttes snabbt och smidigt ut till en mycket duktig kvinna. Jag är mycket nöjd med mopp.nu. Skönt att de håller med egna produkter och att de är lätta att ha att göra med.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Anneli A
    Tackar och bockar! Vi ska fortsätta i samma anda. Vi är glada att du är nöjd!
  • Linda K
    Linda K skrev om Mopp.nu
    har inte varit kund länge och har därför inte fått något utfört ännu, skrev avtal för 3 dagar sedan. Men första mötet var bra även om personen var 30 minuter sen till utsatt tid
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Linda K
    Vi hälsar dig välkommen till oss på mopp.nu och hoppas att vårt samarbete ska bli bra!
  • Eva H
    Eva H skrev om Mopp.nu
    Bra på alla plan. Städning av lägenhet och garage, fönsterputsning. Uppsättning av krokar på väggar i garage är de olika arbetsuppgifterna.
    Ordning och reda vid bokningar.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Eva H
    Tackar och bockar! Vi meddelar din moppare!
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Mopp.nu
    Jag har städning två ggr i månaden med Mopp.nu, de är väldigt serviceinriktade och gör ett riktigt bra jobb, bra kommunikation och alltid jättetrevliga. Prisvärda och jag rekommenderar dem varmt.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Tobias L
    Härligt att höra, tackar och bockar! Vi ska framföra det till din moppare!
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Mopp.nu
    Städ bra, tvått dåligt (feltvättade saker, felvikta kläder, hopblandat mellan personerna.

Mycket trevlig person dock.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Lisa R
    Vi ska jobba vidare på att minska felen vid tvättrutinerna!
  • Lotta D
    Lotta D skrev om Mopp.nu
    Bra kontakt från början, seriöst. Vi köper hushållsnära tjänster var 14:e dag.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Lotta D
    Hoppas att uppföljningen sist gav resultat.
  • Gabriel B
    Gabriel B skrev om Mopp.nu
    Bra kundbemötande. Mopp.nu har förståelse för dom problem och utmaningar jag har och Mopp.nu är flexibla. Jag har städning i hemmet varannan vecka,
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Gabriel B
    Kul att höra att vårt samarbete gett resultat!
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Mopp.nu
    Bra bemötande. Ordinarie personal utmärkt men vikarier har skiftande kvalité.
    Har 14-dags städning.
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Elisabeth G
    Vi ska ha det i åtanke när det gäller vår vikariepool och bättra på den!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Mopp.nu
    Vi har provat olika städfirmor, men fastnat för mopp.nu.
    De är mycket flexibla och lyhörda gentemot vår familjs behov. Ett stort plus är att de är miljövedvetna och verkar vara måna om sin personal. Kan varmt rekommendra detta bolag.
    / Fam Johanna E
    Mopp.nu, Johanna E gillar detta
  • John A
    John A skrev om Mopp.nu
    Vi har provat Hemfrid och några andra innan vi hittade mopp.nu. Vi är har varit kunder snart i 2 år och är super nöjda med dom. Vi har 3 barn och hund vilket kräver noggrann städning och flexibel städning. Dom gör ett super bra jobb! Kan varmt rekommenderar dom.

Mvh John A
    Mopp.nu, Johanna E gillar detta