mopp.nu

Prästgårdsgränd 4, 125 44 Älvsjö — Visa karta

mopp.nu finns här för att hjälpa dig med stöket och böket i din vardag. Vi utför hemstädning, storstädning, fönsterputsning, visningsstädning, företagsstädning och personlig service i hela Stockholmsområdet.

Företaget startades 2010 av Katarina och Daniel, "stormoppen" och "lillmoppen", och har idag vuxit från att vara det lilla familjeföretaget till det lite större familjeföretaget. Vi på kontoret berättar gärna om hur vi kan hjälpa dig i vardagen, om våra olika tjänster samt de miljövänliga produkterna vi använder så både du och våra moppare mår bra. Tillsammans ser vi till att du som kund ska få den hjälp du önskar utan krusiduller och finstilt i marginalen.

Våra härliga lokaler finns vid Globen, där samlas vi varje torsdag för att äta frukostbuffé och diskutera veckan som gått, samt veckan som kommer. För oss är det viktigt med gemenskap. Det är gemenskapen, och glädjen för jobbet, som gör att alla trivs hos oss och passionerat arbetar för att göra dig, som kund, helt nöjd.

Vi är kollektivanslutna via Almega och har ordentliga försäkringar för både anställda och kunder. Personalen är noga utvalda för att göra ett bra jobb, utbildas löpande och skriver på ett sekretessavtal. Vi är en trygg partner att göra affärer med enligt UC Risk Företag. Vi är alltid tillgängliga på kontorstid via telefon eller mail. Vi vill att varje kund ska känna sig trygg med oss!

Läs mer om oss på vår hemsida, där du också kan se våra aktuella erbjudanden!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 69 kunder tycker om mopp.nu

• Magnus N
    Magnus N skrev om mopp.nu
    Städning. Bra men lite slarv. Skulle vilja ha lite mer noggrant städning. Golvet är väl det som märks mest slarv på. Läs mer
    2018-06-20 Mopp.nu svarar Magnus N
    Tack för återkopplingen! Som utlovat kommer vi att lägga extra fokus på det nästa gång. Vi strävar alltid efter att motsvara kundernas förväntningar.

moppa lungt!
    /mopparna på mopp.nu
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om mopp.nu
    Professionellt bemötande, trevlig personal, snabba svar. Och väldigt bra resultat! Rekommenderas varmt, jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-12 Mopp.nu svarar Ingrid L
    Tack för de det fina betyget och orden!

Soliga hälsningar från oss på mopp.nu
  • Inger M
    Inger M skrev om mopp.nu
    Superproffsiga och duktiga. Vi kan varmt rekommendera dem Läs mer
    2018-06-04 Mopp.nu svarar Inger M
    Vad roligt att höra att du är så nöjd!

Vi passar på att önska dig en skön sommar!
    /Alla på mopp.nu
  • Emma E
    Emma E skrev om mopp.nu
    Företaget använder inga rengöringsmedel vilket gör att renhetskänslan uteblir. klagade en gång då städningen inte var fullständigt utförd men fick ingen som helst kompensation. var tydlig med att jag ville ha hjälp på ställen jag inte själv kom åt, under säng och soffa bland annat men det gjordes inte. var ofta fortf fläckar på golv och skåpsluckor där det borde varit rengjort. Läs mer
    2018-02-08 Mopp.nu svarar Emma E
    Hej Emma!
    Vi använder rengöringsmedel varje gång vi städar.
    Vi använder däremot inte kemikalier utan jobbar med produkter från Innu-Science, dvs bioteknikprodukter. Det är av den anledningen som många kunder väljer oss då det är miljö och hälsovänligt. Dessa medel är doftfria vilket gör att man kanske kan få den uppfattningen att vi inte använder medel om man kommer hem och inte känner någon doft.

Jag ser att vi haft kontakt om ett tillfälle som städningen inte höll måttet hos dig, och det beklagar jag verkligen. Vi ger kompensation i vissa fall och i andra inte. Det beror på olika faktorer. I ditt fall så kanske det hade varit på sin plats, men jag trodde att genom att höja kvalitén avsevärt på din löpande städning skulle räcka. Då vi inte har haft kontakt sedan dess så trodde jag att vi hade lyckats med det. Om så inte är fallet så är det verkligen jättetråkigt att höra!
    Det är ett gissel med kompensation och det är någonting som vi tar till oss och som vi måste bli mer konsekventa i vår hantering av.

Emilie Frelie och mopparna på mopp.nu
  • Eva R
    Eva R skrev om mopp.nu
    Jag är tämligen ny som kund men är
    hittills mycket nöjd med bemötandet och
    servicen Vad beträffar den köpta tjänsten
    (standardsrädning varannan vecka) har
    den utfallet tii belåtenhet. Läs mer
    2018-02-06 Mopp.nu svarar Eva R
    Hej Eva!
    Vi har vart hos dig ett par gånger bara, men det är just i början som det kan vara extra svårt att få till det så att kunden blir helt nöjd. Så för oss är det jätteroligt att höra att det har funkat så bra redan från starten.

Jag tackar för din fina Reco och hoppas på ett långt samarbete!

// Emilie Frelie mopparna på mopp.nu
  • Peter G
    Peter G skrev om mopp.nu
    Bra och trevligt bemötande. Dock dålig städning och förklaring till vad konsekvenserna var av materialval vid städning. Dålig fakturahantering o vårt fall när vi skulle få rabatt för de dåliga städupplevelsen. Läs mer
    2018-02-06 Mopp.nu svarar Peter G
    Hej Peter!
    Jag uppfattade det som att du tyckte städningen hade blivit riktigt bra vid vårt senaste samtal, men att det var nåt annat i skon som klämde och som gjorde att du ville avsluta.

Gällande min förklaring till varför du upplevde att det inte blev riktigt rent har att göra med att det är oftast är just felhantering av våra produkter som är orsaken till det.
    Vi använder snälla bakterier och inga kemikalier men det är superviktigt att man verkligen doserar rätt på pricken för att det inte ska upplevas som en hinna på de ytor man städat.
    Jag kan ju inte säga att det var så det var hos er, men jag ville ändå ge dig en förklaring som allt som oftast är den korrekta.

Gällande faktureringen så kan jag se att du har blivit krediterad helt enligt vad vi kom överens om.

Jag vill ändå tacka för att vi fick förtroendet att städa hos dig och jag önskar dig varmt välkommen tillbaka. Det hade varit roligt att visa dig vilken kanonfirma vi egentligen är! :-)

// Emilie Frelie och mopparna på mopp.nu
  • Inger A
    Inger A skrev om mopp.nu
    Jag har haft städning 3 gånger. De lovade samma städare varje gång, men jag har haft 3 stycken. Första gången städades
    Det2 timmar fastän städaren skulle vara här 3 timmar. Räkning kom på 3 timmar så jag fick ringa och få en ny. Jag är inte helt nöjd. Dessutom skulle alla prata svenska eftersom jag är hörselskadad, de kunde ,några ord. En gång kom de inte alls fastän jag pratat med 2 av deras moppar. Läs mer
    2018-02-06 Mopp.nu svarar Inger A
    Hej Inger!
    Det stämmer att du haft olika moppare hos dig. Du var missnöjd med din första så vi skickade in en tillfällig som skulle styra upp det, sen har du blivit tilldelad en ny fast moppare. En trist start med andra ord! Dock har samtliga hos dig talat svenska.

Huruvida vi var hos dig i tre eller två timmar har vi försökt reda ut, men ord verkar stå mot ord. Vi gjorde då så att vi valde att tillmötesgå dig varav vi drog av den timmen på din faktura.

Jag hoppas och tror att det kommer att bli en bättre fortsättning och jag vill samtidigt tacka för att vi fortfarande är välkomna hos dig.

Mvh Emilie Frelie
  • Karin F
    Karin F skrev om mopp.nu
    Överlag bra städning och är det något som missats el ej fungerar så fungerar det också med feedback. Läs mer
    2018-01-08 Mopp.nu svarar Karin F
    Hej Karin!
    Tack för att du tagit dig tid att lämna en Reco!

Missar är sånt som händer och det är jättebra att man som kund meddelar oss det så vi kan göra om och göra rätt. Roligt att höra att du tycket att det funkar bra även på den fronten. Det tackar vi för!

• Mats L
    Mats L skrev om mopp.nu
    Mopp kan varmt rekommenderas. Bra personal och jag har haft mycket bra dialog med företaget om något har behövt åtgärdas. Läs mer
    2017-11-24 Mopp.nu svarar Mats L
    Hej Mats!
    Supertack för fin Reco. Det är jätteroligt att höra att du är nöjd och att du känner dig tillfreds och trygg med oss!

• Ann-Marie B
    Ann-Marie B skrev om mopp.nu
    Jag är mkt nöjd med den städning jag köpt, både med bemötande och utförande av tjänsten Läs mer
    2017-11-23 Mopp.nu svarar Ann-Marie B
    Hej Ann-Marie!
    Vi tackar och bockar för att du tog dig tid att svara och hatten av för ett fint omdöme! Jätteroligt att höra att du är nöjd med helheten! Det är trots allt lika viktigt med bemötandet som själva utförandet.

• Peter L
    Peter L skrev om mopp.nu
    Storstädningen var lite inkonsekvent.
    Städning av Wc och dusch var välstädade.
    2 av 3 fönsterkarmar och fönsterbleck var rengjorda men sista var slarvigt utfört.
    Allt var väldammat och dammsuget bta men lister missades och golvet blev nog bara avtorkat men det hade behövts skurats. Läs mer
    2017-11-21 Mopp.nu svarar Peter L
    Hej Peter!
    Du lämnade en jättebra feedback efter att vi hade varit hos dig och du lämnar det även här. Stort tack för det!
    Det var en del missar hos dig som du nämnder vilket är jättetråkigt! Jag hoppas att du känner att din löpande städning håller kvalitén. Skulle det vara nåt så vet du att det bara är att höra av dig till mig.

Emilie Frelie och mopparna på mopp.nu
  • Therese L
    Therese L skrev om mopp.nu
    Proffsigt bra bemötande från första kontakten. Fått precis den hjälp jag behöver med städning var 14:e dag. Läs mer
    2017-11-16 Mopp.nu svarar Therese L
    Hej Therese!
    Tusen tack för att du tog dig tid att svara på vår Reco och lika många tusen tack för ditt fina omdöme! :-)

mopparna på mopp.nu
  • Helena N
    Helena N skrev om mopp.nu
    Utmärkt!
    Städning var 4:e vecka och det fungerar väldigt bra. Läs mer
    2017-09-14 Mopp.nu svarar Helena N
    Hej Helena!

Stort tack för att du tog dig tid att svar på vår Reco och ett ännu större tack för det fina betyget!!!
    Du har gjort alla moppare väldigt glada idag! :-)

moppparna på mopp.nu
  • Susanne N
    Susanne N skrev om mopp.nu
    Trevligt bemötande, proffsiga, städningen fungerar väldigt bra Läs mer
    2017-06-14 Mopp.nu svarar Susanne N
    Hej Susanne!

Vad roligt att du är nöjd! Vi tackar och bockar! :-)

• Keneth H
    Keneth H skrev om mopp.nu
    Ordning och reda. Känns pålitligt. Personalen närvarande och snabba. Läs mer
    2017-06-14 Mopp.nu svarar Keneth H
    Hej Keneth!

Tack för din Reco!
    Ser fram emot att få hjälpa dig hålla fint i ditt nya hem!
    Ha en fin sommar nu!

• Erik E
    Erik E skrev om mopp.nu
    Extremt dålig provstädning
    vi blev fakturerade för över 6 timmar (76kvm). Dom kan inte ha städat mer än max 1,5 timmar. Rent bedrägeri !

Vid reklamation så hänvisar dom till sina vilkor att tjänsten inte kan reklameras. Detta strider mot konsumenttjänstlagen som INTE kan förhandlas bort.

En omstädning var inte intressant för oss vi inte vill ha något att göra med detta bolag och dels håller på att packa upp Flyttkartonger packa undan allt igen skulle vara besvärligt

Lägenheten var nyligen flyttstädad och sparsamt använd efter detta. Trots detta var det väldigt mycket fel i städningen:
    * Det låg dammråttor kvar i lägenheten föreföll inte vara damsuget innan våttorkning.
    * lister var inte avtorkade.
    * mattan vi hade innanför balkongdörren var utslängd på balkongen smutsig så den blivit blöt av regnet.
    * det fanns fläckar kvar på diverse ställen i köket
    * fläckar kvar på hallgolvet.
    * fläckar på badrummsspegeln.
    * stor nytillkomen fläck på badrumsdörren.
    * Småskräp kvar på öppna ytor Läs mer
    2017-06-01 Mopp.nu svarar Erik E
    Hej!
    Detta har jag tagit med dig direkt med då du anklagar oss för att vara ett bolag som ägnar sig åt bedrägeri vill jag även bemöta det här.

Du köpte en rabatterad tjänst där våra villkor säger att den ej går att reklamera till skillnad från våra ordinarie tjänster. Dessa villkor har du läst igenom och godkänt.

Du hade en person som städade hos dig i 6 timmar av den anledningen att du hade beställt det. Du skriver att hon var hos dig i 1,5 timme. Det stämmer inte då jag vet att hon var hos dig under hela den tiden vi hade bokat. Jag pratade med henne personligen innan hon lämnade ert hem och jag kan se i vårt loggsystem att hon inte gått en minut tidigare.

Det må vara att hon har missat en del och det ber vi om ursäkt för. Därav erbjudandet om kompensation. Detta har du dock inte svarat på.

I och med detta har du med andra ord inte gett oss möjligheten att få bekräftat att de brister du antyder faktiskt stämmer. Men du kräver full reklamation enligt en lag där viss bevisbörda trots allt ligger på konsumenten, det vill säga hos dig.

Som jag skrev till dig kommer vi att riva din faktura då vårt intresse ligger långt bortom tvister med kunder.

Jag vill ändå tacka dig för att vi fick förtroendet att moppa hos dig och jag önskar dig lycka till med din nya firma!

Vänliga hälsningar Emilie Frelie
  • Mia C
    Mia C skrev om mopp.nu
    Proffsigt intryck vid första mötet. Ang städerskan är hon svår att tala med vilket inte känns så bra. Läs mer
    2017-05-16 Mopp.nu svarar Mia C
    Hej Mia!
    Tack för din Reco! Jag kommer att kontakta dig för att höra lite närmre vad som är svårt i kommunikationen med din moppare. Det är säkert nåt vi kan lösa och förbättra! Det är viktigt att det känns bra när man anlitar någon som är i ens hem och arbetar.
    Hör av mig under dagen!

moppa lugnt!
    // Emilie och mopparna på mopp.nu
  • Jennie-ann K
    Jennie-ann K skrev om mopp.nu
    Mycket missnöjd! Mopp städade hos oss i ca 6 månader och är tyvärr ett företag som inte kan leverera vad de lovar och där man alltid kan räkna med strul. Trodde alltid de skulle bättra sig, men så blev det aldrig. Har fått lägga mycket tid på mailväxlingar då det inte fungerat med logistik, städpersonal samt att saker gått sönder. Rekommenderar inte dem! Läs mer
    2017-05-18 Mopp.nu svarar Jennie-ann K
    Hej!
    Vad tråkigt att höra att du känner att vi inte kan leverera längre!

Tidigare har du uttryckt via Reco (en kommentar som du nu verkar ha raderat) att: ”Mycket nöjd! Bra service och alltid tillmötesgående.” samt på Offerta " Jag har enormt höga krav på service och städning. Detta lever Mopp.nu upp till med råge. Jag är absolut mer än nöjd!"
    Vi har som rutin att spara våra omdömen i vårt system.

Det stämmer att vi har varit väldigt tillmötesgående och gett dig en väldigt bra service. Bra service för oss innebär dock inte att vi låter våra moppare arbeta gratis och att stressa på ett ohållbart sätt för att hinna med sina arbetsuppgifter hemma hos våra kunder. Att saker går sönder händer tyvärr titt som tätt. Detta har vi goda rutiner runt och du har blivit erbjuden ersättning utifrån våra riktlinjer precis som alla våra kunder blir.

Sen vi märkte att arbetsmiljön för våra moppare var ohållbar hemma hos dig har vi under en längre tid fört en dialog med dig för att antingen få mer tid till att utföra det du vill eller dra ner på arbetsuppgifterna. Vi försöker alltid hitta en lösning som vi alla är nöjda med.

Då vi inte lyckades utföra dina önskemål utan att våra moppare fick slita mycket hårt och jobba gratis var det Vi som tog beslutet att avsluta samarbetet med dig. Ett beslut som känns helt rätt då vi värnar om vår personal.

Vi önskar dig lycka till i framtiden och hoppas att du hittar en ny firma som kan leverera det du önskar!

// Emilie Frelie och mopparna på mopp.nu
  • Jens B
    Jens B skrev om mopp.nu
    Dom är fantastiska. Dom ställer alltid upp, vi har bett om extra personal på kort tid och dom gör alltid sitt yttersta för att fixa de. Det finns få företag jag skulle kunna rekommendera så bra som dessa! Läs mer
    2017-05-12 Mopp.nu svarar Jens B
    Hej Jens!
    Efter att ha varit hemma och tyckt synd om mig själv i sjukdom så gjorde du min återkomst till jobbet fantastiskt rolig! Vad glad jag blir av att höra din fina Reco!! Vi gör allt vi kan för att tillmötesgå våra kunder och det är verkligen roligt att du uppskattar det!
    Jag hoppas era katter mår bättre och att vi snart får komma hem till er igen och hjälpa till att göra fint!

Ha en fin helg på dig och hälsa din käresta! :-)

moppa lugnt!
    // Emilie och alla moppare på mopp.nu
  • Lena N
    Lena N skrev om mopp.nu
    Varannan vecka får vi vår 3-rums-lägenhet städad. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2017-03-27 Mopp.nu svarar Lena N
    Hej Lena!
    Tack för ditt svar och vad roligt att höra att ni är nöjda! Är det något extra ni önskar få hjälp med vid nåt tillfälle så är det bara att hojta till!

• Heiko D
    Heiko D skrev om mopp.nu
    Trevlig personal, kunnig städning, enkla rutiner. Vi har bara börjat använda Mopp, men vi är nöjda. Läs mer
    2017-03-27 Mopp.nu svarar Heiko D
    Hej Heiko!
    Stort tack för din Reco!
    Det är jätteroligt att höra att ni är så nöjda med er moppare. Hon är ju så duktig!
    Enkelhet är vad vi hoppas att våra kunder känner så det känns fint att du tog upp det. Ser fram mot ett långt samarbete!:-)

• Helene Z
    Helene Z skrev om mopp.nu
    Bra bemötande från start. Har städhjälp i hemmet. Vid ev klagomål har de alltid snabbt bemött dessa och åtgärdat dessa eller gett rabatt. Väldigt lätta att ha och göra med, snabb respons och tillgänglighet. Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Helene Z
    Hej Helene!

Tack för bra feedback! Det är verkligen roligt att höra att vårt jobb uppskattas även om det inte alltid hållit den kvalitén vi önskar. Men som du skriver så försöker vi alltid att rätta till misstag på ett eller annat sätt. Stort tack!!

• Bo S
    Bo S skrev om mopp.nu
    Bra service och flexibel hantering. Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Bo S
    Hej Bo!

Du och din moppare har verkligen funnit varandra vilket är jätteroligt! Vi försöker alltid vara så flexibla vi bara kan för att kunna lösa eventuella problem som dyker upp.

• Margareta S
    Margareta S skrev om mopp.nu
    Jag är nöjd med deras tjänster! Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Margareta S
    Hej Margareta!

Tack för ditt svar och för det fina betyget!

• Jani S
    Jani S skrev om mopp.nu
    Kanontrevligt bemötande och en serviceinställning som är uppfriskande. Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Jani S
    Hej Jani!
    Bugar och bockar för ett kanonfint och uppfriskande betyg. Det är verkligen superroligt att höra!!

Stort tack för det!

moppa lungt!
  • Björn L
    Björn L skrev om mopp.nu
    Mycket nöjd. Det blir ju inte perfekt första gången men med en ekel och tydlig dialog får jag verkligen allt jag vill ha. Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Björn L
    Hej Björn!
    Tack för att du tog dig tid att svara!
    Det kan vara lite klurigt att få till det helt hundra första gången. Det är därför vi vill få så mycket feedback som möjligt så vi snabbt kan komma in i hur just ni som nya kunder vill ha det. Huvudsaken är att det blir bra i slutändan och det låter som vi lyckades med det hos dig. :-)

• Anna K
    Anna K skrev om mopp.nu
    Helt ok, vid flyttstädning hade de missat rengöra ugnen. I övrigt; bra kommunikation, bra städning Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Anna K
    Hej Anna!
    Det är så trist när resultatet inte blir bra. Jag kan inte annat är beklaga missen! Skönt att höra att du det till trots är nöjd med vårt jobb.
    Stort tack för det!

• Annebritt B
    Annebritt B skrev om mopp.nu
    Jag har anlitat för lättare städning, större städning,tätning av fönster etc.Allt har skötts jättebra och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Annebritt B
    Hej Annebritt!

Vad skönt att höra att du är nöjd trots att det tog sin tid att komma in senast. Det är inte lätt när det är svårt men med lite hjälp från goa grannar så lyckades vi ju till slut. :-)

Ser fram emot att höra från dig igen!

• Kerstin E
    Kerstin E skrev om mopp.nu
    trevligt, effektivt bemötande.
    snabba svar på mail
    personal hos mig mkt duktig och tillmötesgående.
    Inget att klaga på

Kerstin Enochsson Seydlitz Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Kerstin E
    Hej Kerstin!
    Stort tack för ditt svar! Det låter som vi har lyckats väldigt bra hos dig och det är jätteroligt. Vet att ni är supernöjda med er moppare. Hon är verkligen en riktig klippa! :-)

• Kri B
    Kri B skrev om mopp.nu
    mycket trevligt bemötande och alltid ordning på allt Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Kri B
    Hej Kri!
    Tack för att du tog dig tid att svara på vår förfrågan och vad roligt att höra att du är nöjd. :-)

Mopparna på mopp.nu
  • Staffan F
    Staffan F skrev om mopp.nu
    Mycket kompetenta och nogranna som städat mitt hus Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Staffan F
    Hej Staffan!
    Tackar och bockar för ett toppenbetyg! Ser fram mot att få höra från dig snart igen!

• Sonja S
    Sonja S skrev om mopp.nu
    Jag är glad åt att mopp.nu använder ekoprodukter till städningen, som dessutom är superbra gjord! Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Sonja S
    Hej Sonja och tack för fint omdöme!
    Vi är väldigt stolta över att kunna bidra till en giftfri miljö för såväl kunder som våra moppare. Det är ett långsiktigt och viktigt mål för oss att verka och driva vårt arbete miljömedvetet så det är roligt att du tar upp det.

Moppa Lugnt!
    // mopparna på.mopp.nu
  • Carola R
    Carola R skrev om mopp.nu
    En mycket flexibel och anpassningsbar tjänst som passar just mina behov. Trevligt bemötande av både städpersonal och kontorspersonal. Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Carola R
    Hej! Carola!

Här kommer ett något sent men ett ack så tacksamt svar! Att vara flexibla är något vi verkligen jobbar för att kunna vara så långt det bara går det är roligt att du har poängterar just det. :-)

• Linda K
    Linda K skrev om mopp.nu
    Bra kundkontakt, trevliga medarbetare och lyhörd personal. När jag haft kommentarer eller anmärkningar har jag genast fått gehör. Läs mer
    2017-01-23 Mopp.nu svarar Linda K
    Hej Linda!
    Här kommer att något sent svar då halva moppstyrkan legat hemma i flunsan. Men nu är vi på banan igen! :-)
    Vad roligt att höra att du är nöjd! Det värmer i vinterkylan!!

• Henric W
    Henric W skrev om mopp.nu
    verkar ha bra priser även om jag inte jämfört med så många andra, Snabba svar vid kontakt via e-post.
    Lite varierande kvalité på städning beroende på vem som man får som städerska, Den senaste mopperskan vi hade höll alltid tiden och var noggrann.
    bokade även fönsterputs vid ett tillfälle som blev bra utfört. Läs mer
    2017-01-05 Mopp.nu svarar Henric W
    Tjena Henric!
    Tack för bra feedback!
    Du hade lite otur med lite för många personalbyten hos dig ett tag. Det blir sällan bra då och vi gör allt för att undvika att det blir så men våra moppare är som folk är mest och flyttar på sig både i livet och i världen även om vi helst skulle se att alla fantastiska moppare stannar kvar hos oss.
    Men skönt att du kände att det blev bättre när vi äntligen fick ordning och reda. Din moppare är en klippa och henne släpper vi inte för allt smör i Småland! :-)

• Jan T
    Jan T skrev om mopp.nu
    Mopp.nu är ett företag som lyssnar till kundens önskemål och lever upp till alla förväntningar om hur en extern städfirma ska bedrivas. Vi är mycket nöjda med ledningen och lokalvårdarna som jobbar hos oss. Läs mer
    2016-12-05 Mopp.nu svarar Jan T
    Hej Jan!
    Tack för att du tog dig tid att svara och vad roligt att du är så nöjd! Vi känner att kontakten mellan oss på mopp.nu och era ordinarie lokalvårdare har blivit så mycket bättre och mer personlig så alla våra samtal och möten har gett frukt. En kanonsamarbete helt enkelt! :-)

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om mopp.nu
    Mopp ser till att vår arbetsplats är skinande ren och hjälper till att tillgodose våra yttersta behov. Girma som utför städningarna är en mycket professionell, trevlig och noggrann moppare som alltid har ett leende på läpparna. Girma, du får oss att fokusera på vad vi är allra bäst på, och skapar
    en fantastiskt ren och trivsam miljö. Det går inte att ge något annat än toppbetyg, vi är sjukt nöjda! Läs mer
    2016-11-30 Mopp.nu svarar Fredrik F
    Hej Fredrik!
    För oss är det lika viktigt att våra moppare trivs hos våra kunder som att våra kunder trivs med våra moppare. Och Girma tycker faktiskt att det är jätteroligt att komma till er och hjälpa till! Så tack för fina ord och ett ännu större tack för att ni tar så väl hand om Girma!

• Peter K
    Peter K skrev om mopp.nu
    Hade egentligen inga förväntningar men upplever att dom är oerhört lyhörda om man kommer med kritik eller invändningar. Dom städar hos oss. Läs mer
    2016-11-30 Mopp.nu svarar Peter K
    Hej Peter!
    Jätteroligt att höra att att du är nöjd och att du känner att vi lyssnar på dig. För det gör vi verkligen.
    Kritik är nåt vi behöver för att få veta vad ni som kunder anser att vi ska bli bättre på. Det suger vi med glädje åt oss som torra moppar på ett blött golv! :-)

• Ajdin H
    Ajdin H skrev om mopp.nu
    Jättetrevligt företag och jättebra städning. Läs mer
    2016-11-22 Mopp.nu svarar Ajdin H
    Hej Ajdin och tack för fint omdöme!
    Trevliga företag ger trevliga kunder :-) Roligt att du är så nöjd med din moppare också. Det ska jag hälsa honom!

• Inga L
    Inga L skrev om mopp.nu
    Mycket bra och trevligt bemötande från företaget, kompetent och trevlig personal som utför tjänsterna som i mitt fall är städning. Helt perfekt utfört. Läs mer
    2016-11-22 Mopp.nu svarar Inga L
    Här kommer ett något sent svar men ett ack så tacksamt sådant!
    Vi jobbar mycket med helheten och teamkänslan så det är roligt att få höra att allas vårt arbete uppskattas. Då har vi lyckats. Stort tack!

• Eva T
    Eva T skrev om mopp.nu
    Gör sitt jobb. Rent och snyggt men inget extra.
    Pålitligt företag. Läs mer
    2016-11-22 Mopp.nu svarar Eva T
    Tackar!
    Rent och snyggt är precis vad vi vill uppnå. Önskar du något extra så är det bara att höra av dig så fixar vi även det. :-)

• Anna U
    Anna U skrev om mopp.nu
    Vi köpte städning och det fungerade bra. Inget att anmärka Läs mer
    2016-11-22 Mopp.nu svarar Anna U
    Hej Anna!
    Vad roligt att du är nöjd!

• David J
    David J skrev om mopp.nu
    Mycket nöjd med förberedelsen och städningen! Läs mer
    2016-08-10 Mopp.nu svarar David J
    Härligt att höra att du blev nöjd.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om mopp.nu
    Tycker Mopp.nu har mycket bra bemötande och personligt och de verkar behandla medarbetarna mycket bra som verkar trivas och de för ett mycket bra jobb. Har städning en gång i månaden samt också fönsterputsning två ggr per år och har vart mycket nöjd varje gång. Har också rekommenderat dem till företag och släkt och vänner Läs mer
    2016-06-17 Mopp.nu svarar Daniel A
    Tackar och bockar! Vi är mycket måna om både våra kunder och anställda.
  • Erika W
    Erika W skrev om mopp.nu
    Vi är väldigt nöjda med både bemötande, städning och att de använder miljövänliga rengöringsmedel. Det känns jättetryggt och okomplicerat. Vi har nu haft städningen i snart ett halvår och har bara gott att säga. Läs mer
    2016-08-10 Mopp.nu svarar Erika W
    Härligt att höra att ni är nöjda med vårt arbete.
  • Anita P
    Anita P skrev om mopp.nu
    Jag har en. Trevlig och duktig som städar är jättenöjd Läs mer
    2016-06-14 Mopp.nu svarar Anita P
    Härligt att höra att du är nöjd!
  • Tomas P
    Tomas P skrev om mopp.nu
    Från första början har mopp varit mycket tillmötesgående och gett ett tillförlitligt intryck. När vi påpekat något har de omgående rättat till det. Läs mer
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Tomas P
    När våra kunder blir nöjda så blir vi också nöjda. Vi jobbar hela tiden på att bli bättre och bättre och att det ska vara ett gott samarbete mellan våra kunder och oss!
  • Raili H
    Raili H skrev om mopp.nu
    Administrationen har blivit bättre gällande fakturor.
    Ägarna alltid varit vänliga och tjänstvilliga.
    Sista året varit bättre kontinuitet på städpersonal. Läs mer
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Raili H
    Vi gör vårt bästa för att våra kunder ska bli nöjda!
  • Linda M
    Linda M skrev om mopp.nu
    Jag har hela tiden varit och är fortfarande riktigt nöjd med mopp.nu! Min upplevelse är att de tar hand om sina anställda, vilket är viktigt för mig som kund. Läs mer
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Linda M
    Härligt att se att det märks utåt. Både våra kunder och anställda är viktiga för oss!
  • Eva E
    Eva E skrev om mopp.nu
    Vi har städning varannan vecka och har haft det i några år nu. Man kan alltid lita på att någon kommer. Om inte den ordinarie städaren kan komma så kommer någon annan. Man får då reda på det i förväg och vem som ska komma. Det går lätt att boka av om man behöver, t ex då man ska resa bort. Några gånger har vi också bokat fönsterputsning och då har både huset och fönstren varit rena när man kommer hem från jobbet. Vi har alltid fått ett personligt bemötande. Läs mer
    2016-06-07 Mopp.nu svarar Eva E
    Härligt att höra att samarbetet fungerar bra och att du är nöjd!

Prästgårdsgränd 4, 125 44 Älvsjö