Alla kategorier Flyttstäd Skåne Kävlinge Moppen & Hinken

Moppen & Hinken

Företagshusvägen 4, 244 93 Kävlinge — Visa karta

Varmt välkommen till Moppen och Hinken! Vi är en verksamhet som tar uppdrag av många olika slag. Allt från stora flyttstädningar till mindre kontorsstäd.

Här är ingen dag den andra lik men en sak är säker och det är att hela vår verksamhet präglas av en lyhördhet där vi hela tiden strävar efter att anpassa oss efter dina behov. Vi strävar efter långsiktiga relationer och är inte nöjda förrän vi levererat det vi lovat och du är helt nöjd!

Vår vision är att ju nöjdare medarbetare vi har, destå nöjdare blir du som kund! Vi är ett engagerat gäng som arbetar tillsammans för att göra dig så nöjd det bara går!

Läs vad 20 kunder tycker om Moppen & Hinken

• Emma N
    Emma N skrev om Moppen & Hinken
    Tyvärr en riktigt oseriös städfirma: vägrar ta ansvar för skador som uppkommit i samband med städning samt fönster som lämnas vidöppna och ljuger en rakt i ansiktet. Med tanke på hur många städfirmor det finns och att merparten av dessa är måna om sina kunder och att deras personal gör ett bra arbete och har respekt för att de faktiskt arbetar i andras hem, avråder vi starkt från Moppen och Hinken. Läs mer
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om Moppen & Hinken
    Hemstädning var 14:e dag som utförts till vår belåtenhet. Trevliga anställda. Läs mer
  • Ola G
    Ola G skrev om Moppen & Hinken
    Ägaren som är mycket serviceminded ställer alltid upp och löser situationen när det kniper med kort varsel och är hittills mycket nöjd med städresultatet överlag. Nyttjat tjänsten i ett par år nu såväl i en större lägenhet om 170kvm i city som i nuvarande, inte helt lättstädade, huset i Vellinge. Rekommenderas varmt! :-) Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Moppen & Hinken
    Fått hjälp med städtjänster. Bra bemötande och service, men ibland inget bekräftelsemail när man bett om en viss avvikelse från den vanliga tjänsten. Ofta det lilla extra gjort, som att sätta på diskmaskinen och bädda sängar. Dock ibland glömt städa vissa vrår. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Moppen & Hinken
    Vi är mycket nöjda med Moppen och hinken. De städar hemma hos oss och de gör det ordenltigt. Läs mer
  • Helena P
    Helena P skrev om Moppen & Hinken
    Moppen & Hinken är otroligt serviceminded och alltid väldigt trevliga och tillmötesgående. Det är rent och fräscht när man kommer hem efter jobb och möts av doften av rent redan när man stiger in. Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Moppen & Hinken
    Bara bra upplevelse. Bra förstabemötande och planering av städ i hus. Första gången var en riktigt omvandling av huset sen dess så kör vi städ varannan vecka med bra resultat varje gång. Läs mer
  • Romualda N
    Romualda N skrev om Moppen & Hinken
    Nöjd från början med bemötandet.punktlighet.effektivitet.Städning av badrum,matsal och vardagsrum funkar bra.Just nu har jag renovering så man kan inte fixa allt perfekt.Bra val och prisvärt. Läs mer
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Moppen & Hinken
    Seriösa och professionella. Snabba svar vid kontakt. Jag har hjälp med hemstädning och gillar det faktum att det är fasta priser som baseras på antalet kvm som ska städas.
    Noggranna och trevliga städare som gör sitt yttersta. Jag behöver inte längre gå och efterstäda, vilket jag har fått göra med ett antal andra företag. Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Moppen & Hinken
    Ni gör ett bra jobb.
    I bland önskar vi att det inte "pustas" så mycket om vi ber dem att göra på ett annat sätt med städningen. Läs mer
  • Teresia J
    Teresia J skrev om Moppen & Hinken
    Gott. Bara bra
    Vi trivs bra med dem
    Flexibla Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Moppen & Hinken
    Moppen och Hinken levererar en bra tjänst och utför städningen mycket bra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Moppen & Hinken
    Om ni vill ha ett rent hem gjort av professionella städare ska ni anlita Moppen och Hinken. Deras städare är noggranna, trevliga och lyhörda för ens önskemål. Mikael är lättillgänglig och återkopplar efter städningen med en. Han visar ett genuint intresse att man ska bli nöjd. Rekommenderar dem varmt och kommer fortsättningsvis även att anlita dem. Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Moppen & Hinken
    Vi har städning 4 timmar i veckan och vi rekommenderar verkligen Moppen & Hinken. De kommer alltid, är flexibla om vi behöver byta tid, prisvärda och framförallt så blir det rent! Läs mer
  • Karen M
    Karen M skrev om Moppen & Hinken
    De har varit bra från första mötet. Får städhjälp 2 gånger i månaden och är mycket nöjd. Ordning och reda med både tider och städ. Läs mer
  • Robin H
    Robin H skrev om Moppen & Hinken
    Mycket nöjda med Moppen & Hinken, allt från första besök till återkommande städning och kommunikation. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Moppen & Hinken
    Duktiga och noggranna, flexibla med tider, lyhörda mot kritik Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Moppen & Hinken
    Jag har varit mycket nöjd med städningen och kan mycket väl rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Krister H
    Krister H skrev om Moppen & Hinken
    Har köpt städtjänster. Generellt trevligt bemötande.
    En del skador på bl.a. spis och dammsugare som de inte ville ta på sig.
    Strulade en del med inbokade tider, kom inte i tid, ändrade tider.
    Även en del fakturor blev fel och fick korrigeras.
    Vi anlitar inte dem längre Läs mer
  • Annika R
    Annika R skrev om Moppen & Hinken