Alla kategorier Flyttstäd Skåne Kävlinge Moppen & Hinken

Moppen & Hinken

Företagshusvägen 4, 244 93 Kävlinge — Visa karta

Varmt välkommen till Moppen och Hinken! Vi är en verksamhet som tar uppdrag av många olika slag. Allt från stora flyttstädningar till mindre kontorsstäd.

Här är ingen dag den andra lik men en sak är säker och det är att hela vår verksamhet präglas av en lyhördhet där vi hela tiden strävar efter att anpassa oss efter dina behov. Vi strävar efter långsiktiga relationer och är inte nöjda förrän vi levererat det vi lovat och du är helt nöjd!

Vår vision är att ju nöjdare medarbetare vi har, destå nöjdare blir du som kund! Vi är ett engagerat gäng som arbetar tillsammans för att göra dig så nöjd det bara går!

Läs vad 7 kunder tycker om Moppen & Hinken

• Helene S
    Helene S skrev om Moppen & Hinken
    Vi har städning 4 timmar i veckan och vi rekommenderar verkligen Moppen & Hinken. De kommer alltid, är flexibla om vi behöver byta tid, prisvärda och framförallt så blir det rent!
  • Karen M
    Karen M skrev om Moppen & Hinken
    De har varit bra från första mötet. Får städhjälp 2 gånger i månaden och är mycket nöjd. Ordning och reda med både tider och städ.
  • Robin H
    Robin H skrev om Moppen & Hinken
    Mycket nöjda med Moppen & Hinken, allt från första besök till återkommande städning och kommunikation.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Moppen & Hinken
    Duktiga och noggranna, flexibla med tider, lyhörda mot kritik
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Moppen & Hinken
    Jag har varit mycket nöjd med städningen och kan mycket väl rekommendera dem till andra.
  • Krister H
    Krister H skrev om Moppen & Hinken
    Har köpt städtjänster. Generellt trevligt bemötande.
    En del skador på bl.a. spis och dammsugare som de inte ville ta på sig.
    Strulade en del med inbokade tider, kom inte i tid, ändrade tider.
    Även en del fakturor blev fel och fick korrigeras.
    Vi anlitar inte dem längre
  • Annika R
    Annika R skrev om Moppen & Hinken
    Flexibla, tillmötesgående och städar riktigt bra. Rekommenderas varmt.

Företagshusvägen 4, 244 93 Kävlinge