Mora Begravningsbyrå

Mora Begravningsbyrå

Välkommen till Mora Begravningsbyrå

När de små detaljerna gör den stora skillnaden

Vi på Mora Begravningsbyrå värnar om den personliga kontakten, vare sig det sker fysiskt eller på distans. Vi vet hur svårt det kan vara när en anhörig har gått bort. Det är då vi finns till hands för att hjälpa och stötta. Vi har som mål att skapa en personlig begravning som speglar den dödes personlighet och de anhörigas önskemål. Därför kan du alltid känna dig trygg med att komma till oss för personlig rådgivning och hjälp.

Vi kan stå till tjänst med val av begravningsceremoni, musik, blommor, dödsannons, minnesstunden efteråt, kistor, urnor, val av gravplats, gravsten och mycket mer.

Vi är lyhörda inför dina önskemål och hjälper dig med det engagemang och höga kompetens som förväntas av en auktoriserad begravningsbyrå.

Varmt välkommen att kontakta oss – vi finns alltid till hands

Läs vad 17 kunder tycker om Mora Begravningsbyrå 2

2022-08-06 Verifierad kund
    Dom var superbra.
    Kom ditt med ångest över allt som skulle göras, men när jag gick därifrån så var jag helt lungn, för dom fixade allt
    2022-07-22 Verifierad kund
    Kändes väldigt tryggt och blev väldigt bra bemött.// trodde det skulle vara stelt och trist// men helt tvärtom, väldigt ödmjuk personal. Var där på grund av min mors begravning.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemötande. Mycket tydliga med all information.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Vi blev varmt välkomna i en lugn och fin miljö! Vår avskedsstund av mamma blev så lugn, fin och enkel precis som vi ville.
    2022-07-03 Verifierad kund
    Maria på Mora Begravningsbyrå gav ett vänligt och personligt bemötande på exakt rätt nivå i en sorglig stund. Otroligt serviceinriktad och mån om att finnas till, kom med många fina förslag så att allt skulle bli så bra som möjligt för oss som hade litet "avvikande" önskemål. En begravningsbyrå vill man förstås besöka så få gånger som möjligt, men det kommer att behövas och då gör jag självklart samma val igen.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande .Maria var mycket professionell, varm o gjorde vårt möte enkelt inte så tungt.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Väldigt professionellt och fint bemötande,
    Tusen tack för er hjälp
    2022-06-10 Verifierad kund
    Maria var fantastisk. Tack för en fin begravning av pappa.
    Hon fixade till och med hundvakt
    2022-06-06 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt bemötande. Tog sig tiden att få mig att inte känna stress inför begravningen och var väldigt hjälpsamma. Kunde inte varit mera nöjd än vad jag fick för pengarna.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Helt underbart.
    Jag hade höga förväntningar, och det fick jag med råge i från dom.
    Dom var helt underbara, så proffsiga, hjälpsamma
    och tillmötesgående, jag fick hjälp med både min makes begravning och min mors.
    Bamsekramar till dom
    2022-06-01 Verifierad kund
    Vi blev så väl omhändertagna. Vi fick stöd och hjälp med allt det praktiska.
    Begravningsbyrån levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Begravningen blev ett minnesvärt avsked.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Fint, varmt och lugnt bemötande.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Snabb och på rätt nivå för oss.
    Proffsigt bemötande ❤️Och familjer stämning precis som det ska vara . 🥰
    2022-05-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. De låter mig som kund avgöra vad och hur jag vill ha det.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och alltd bra service.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Tog kontakt med Mora begravningsbyrå när min mamma gick bort. Från första kontakten så har dom varit fantastiska i bemötande, känsla för empati och professionell kunskap om allt som behövdes göras. Kände oss otroligt bra omhändertagna under hela processen, från att dom hämtade henne på lasarettet till urnsättningen. När man hamnar i denna situation för första gången så är man helt novis och inte vet nåt alls och då fanns dom där som både stöd och vägledning. Att även barnen var inbjudna att bestämma och vara delaktiga gjorde det hela lite lättare och även dom fick fantastiskt stöd.