Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Danderyd Dental Group Mörby Dental Group
Rekommenderat företag 2016 - Mörby Dental Group
Rekommenderat företag 2015 - Mörby Dental Group

Mörby Dental Group

Mörby Centrum, 182 31 Danderyd — Visa karta

Mörby Dental Group är en av Stockholms största och mest moderna praktiker där vi erbjuder allt inom tandvård, alltid med den senaste tekniken. Hos oss får du också träffa samma behandlare varje gång, oavsett anledningen till ditt besök. Vi sätter fokus på professionell behandling och ett personligt bemötande! Dessutom har vi fasta priser som tål att jämföras!

Läs vad 177 kunder tycker om Mörby Dental Group

• Annika A
    Annika A skrev om Mörby Dental Group
    Jag var på vanlig undersökning hos tandläkaren. Sammantaget blev jag bemött väldigt bra!
  • Olof V
    Olof V skrev om Mörby Dental Group
    En mycket posistiv upplevelse där man blir vänligt bemött och omhändertagen på ett proffessionellt och tålmodit sätt vilket gör en sj'lv positive också till omvärlden.
  • Frida L
    Frida L skrev om Mörby Dental Group
    Väldigt nöjd med min hållning och tandhygienist besök ! Trevligt bemötande och proffsig tandläkare och tandhygienist !
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Mörby Dental Group
    Fantastiskt bemötande! Går därifrån med ett STORT leende på läpparna.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Mörby Dental Group
    Jag skulle på en vanlig undersökning. Blev väldigt bra bemött från början till slut.
    Fick svar på frågor som jag undrade över.
    Jag köpte även 2st tandtråd, blev jätte bra omhänbdetagen vid kassan.
  • Klas H
    Klas H skrev om Mörby Dental Group
    Utmärkt service av Caroline! Tandstenen skrapades bort utan att jag ens märkte det!
  • Lisbeth R
    Lisbeth R skrev om Mörby Dental Group
    Mycket bra bemötande och behandling.
  • Eptesama F
    Eptesama F skrev om Mörby Dental Group
    Jag är jätte nöjd på alla sätt
    Mycket trevligt bemötande och personal.
    Snabba tider för besök och snabb behandling.
    Toppen -den högsta betyg!!!!
    Kommer rekommendera för alla som söker tandvård+++++++.
  • Peter M
    Peter M skrev om Mörby Dental Group
    Ny tandläkare som vanligt känns det som men han var väldigt duktig och professionell, minns inte hans namn en ung utländsk tandläkare
  • Klas L
    Klas L skrev om Mörby Dental Group
    Jag har gått på behandling hos Caroline och hon har gjort ett utsökt arbete. Nu är vi klara för i år.
    Jag blir alltid väldigt vänligt bemött av alla inblandade.
    Även när jag tvingats ändra mina bokade tider har det fungerat utan tjafs.
    Som ni förstår är jag en mycket nöjd kund som nästan ser fram emot nästa besök!!
  • Anette O
    Anette O skrev om Mörby Dental Group
    Smidigt. Fick byta tandläkare efter ganska kort tid som kund, hade gärna haft samma.
  • Caspar H
    Caspar H skrev om Mörby Dental Group
    Bra bemötande.
    Trevlig miljö
    kändes tryggt och professionellt under undersökningen
  • Yonnie B
    Yonnie B skrev om Mörby Dental Group
    Generellt sett mkt bra service och bemötande. Modern utrustning och lättillgängliga. Lite olyckligt att det byts personal så ofta att man inte får någon kontinuitet med sin tandläkare.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Mörby Dental Group
    Jag har sedan många år tillbaka tandläkarskräck och det blev inte bättre när hela klinikens journalsystem och röntgenbildssystem låg nere och en antydan till kaos låg i luften.
    Fick träffa tandläkaren Armand och han gjorde hela upplevelsen mycket behaglig. Nu kommer jag fortsätta att gå till honom!
  • Kent M
    Kent M skrev om Mörby Dental Group
    Toppenbra ny tandläkare för mig .Proffsigt bra.
  • Pietro S
    Pietro S skrev om Mörby Dental Group
    Bra bemötande och proffsigt utfört undersökning
  • Anne T
    Anne T skrev om Mörby Dental Group
    Bemötandet var utmärkt vid min årliga tandundersökning. Högsta möjliga betyg.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Mörby Dental Group
    Trevlig, varm och professionell personal.
  • Lena M
    Lena M skrev om Mörby Dental Group
    Proffsig personal och alltid ett trevligt bemötande. Ordning och reda.
  • Gerard G
    Gerard G skrev om Mörby Dental Group
    Proffesionellt och personligt
  • Alfred R
    Alfred R skrev om Mörby Dental Group
    Trevligt och proffesionellt bemötande!
  • Zeljko T
    Zeljko T skrev om Mörby Dental Group
    Jättebra tandsköterskor som är 100% proffsiga
  • Victoria O
    Victoria O skrev om Mörby Dental Group
    Alltid en sådan trevlig service och varmt bemötande. Känns verkligen inte som den "klassiska tandläkaren" utan mycket trevligare! Kan varmt rekommendera.
  • Henning R
    Henning R skrev om Mörby Dental Group
    Jättebra behandling och bemötande, jag har tandläkarskräck, Camilla är dock jättebra, tack!!!
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Mörby Dental Group
    Mkt bra och professionell. Oxå trevligt och intresserat bemötande. Tack!
  • Carola W
    Carola W skrev om Mörby Dental Group
    Jag pratade med en jättetrevlig kvinna när jag ringde och bokade tid. Tandhygienisten Lena Johansson är verkligen rätt person på rätt plats, en fantastiskt rar och empatisk kvinna. Efter skräckupplevelsen på Folktandvården var mitt besök hos Lena som att komma från helvetet till paradiset. Tänker även byta till en tandläkare hos Mörby Dental.
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Mörby Dental Group
    Känns ärliga och ger rekommendationer efter mina behov. Trevlig och kunnig personal som får mig att känna mig trygg och säker på att mina tänder får den omvårdnad de behöver.
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Mörby Dental Group
    Bra bemötande, lyssnade på mina speciella behov och anpassade sig efter det. Proffsig undersökning och bra info om tandvård.
  • Carl-gunnar J
    Carl-gunnar J skrev om Mörby Dental Group
    Tandläkare o hygienist
    Trevligt bemötande. Kort väntetid.
  • Jan R
    Jan R skrev om Mörby Dental Group
    Trevligt och korrekt bemötande. Har varit hos tandhygienisten idag. Mycket bra service och behandling.
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Mörby Dental Group
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Var tydliga med vad jag behöver göra för att förbättra munhälsan ytterligare.
  • Lisbeth I
    Lisbeth I skrev om Mörby Dental Group
    Känner mig väl bemött. Uppskattar att jag kan diskutera för och nackdelar med föreslagna behandlingsalternativ och tillsammans komma fram till det som passar mig bäst just nu i min livssituation
    Upplever min tandhygienist Lena som mycket proffsig och skicklig i sitt yrke - passar mig perfekt
  • Anette I
    Anette I skrev om Mörby Dental Group
    Trevligt och professionellt bemötande. Gjorde även ett mycket bra jobb!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Mörby Dental Group
    Utmärkt jag har varit nöjd varje gång , personalen är väldigt trevliga
  • Eva J
    Eva J skrev om Mörby Dental Group
    Efter ett besök på tandläkarmottagningen känns det som om jag kommer att vara kvar som kund här. Trevlig och lugn tandläkare som tog väl hand om mig på ett professionellt sätt.
  • Åke N
    Åke N skrev om Mörby Dental Group
    Bra behandling. Kan upplevas som något dyr.
  • Johan A
    Johan A skrev om Mörby Dental Group
    Bra bemötande. Bra behandling, bra information och bra uppföljning. Bästa tandläkare på 50 år!
  • Irene W
    Irene W skrev om Mörby Dental Group
    Jag har nu gått i många många är hos er och tycker att det finns många kompetenta tandläkare/ tandhygienister o mycket trevliga tandsköterska. Jag är super nöjd och rekommenderar gärna er.
  • Oliver F
    Oliver F skrev om Mörby Dental Group
    Det gick jätte bra och fick bra med hjälp o dem var trevliga
  • Lotten L
    Lotten L skrev om Mörby Dental Group
    har varit hos tandhyginist i morse och är mycket nöjd
  • Lukas J
    Lukas J skrev om Mörby Dental Group
    Trevlig, proffesionell personal, ett vänligt bemötande och konstruktiv kritik
    En positiv upplevelse allt som allt
  • Johan K
    Johan K skrev om Mörby Dental Group
    Toppenbra allting! Exceptionellt trevlig personal!
  • Alicia V
    Alicia V skrev om Mörby Dental Group
    Fantastiskt bemötande och kompetens! Väldigt snabb hjälp och noga med uppföljningen. Trevlig miljö. En mottagning där alla yrkeskategorier lever upp till " kunden/patienten i fokus" begreppet!
  • Hans L
    Hans L skrev om Mörby Dental Group
    Bara funkar, alla trevliga och duktiga
  • Sverre E
    Sverre E skrev om Mörby Dental Group
    Fick vänta 10 minuter. Sedan, som vanligt, vänligt bemötande av sköterska och tandläkare. Årlig kontroll som resulterar i lagning av ett hål senare.
    Eftersom det bara var ett hål kunde man tänka sig att lagningen hade kunna ske
    direkt efter kontrollen. Då hade ett besök inbesparats.
  • Erik M
    Erik M skrev om Mörby Dental Group
    Alltid lika trevligt.
    Bra service
    Duktiga tandläkare
  • Göran D
    Göran D skrev om Mörby Dental Group
    Toppbetyg på bemötandet före efter samt skälva undersökning/behandlingen.
    Prisbilden lite högre än konkurrenterna
  • Petra P
    Petra P skrev om Mörby Dental Group
    Det är en mycket trevlig och fräsch lokal och all personal är väldigt trevlig. Stämningsfull musik, sköna stolar. Tandläkaren och tandhygienistrn var noga med att ge genom allt som skulle hända och visade på bilder hur mina tänder var och skulle bli. Mycket nöjd med min upplevelse. Kan bara klaga på priset, men det är ju inte deras fel.
  • Gunilla Ö
    Gunilla Ö skrev om Mörby Dental Group
    Jag ha fått hjälp med rengöring av tänder.
    Tandhygienist Margareta är mycket bra...
    Mina förväntningar är bra.
  • Helene T
    Helene T skrev om Mörby Dental Group
    Jag har varit hos en så duktig och sympatisk hygienist, därefter hos tandläkare Nina ? , helt underbar och förtroendegivande! Vilken fröjd att få anlita en så professionel klinik 👏

Mörby Centrum, 182 31 Danderyd