Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Danderyd Dental Group Mörby Dental Group

Mörby Dental Group

Mörby Centrum, 182 31 Danderyd — Visa karta

Vi vet att alla, med rätt behandling, kan vara stolta över sitt leende!

Här, på en av Stockholms största och mest moderna tandläkarpraktiker, erbjuder vi all tänkbar tandvård på ett och samma ställe. Du som patient låter specialisterna komma till dig, inte tvärtom.

Hos oss får du träffa samma behandlare varje gång, oavsett vilken behandling du behöver, och vi har fasta priser på de flesta behandlingar. Vi tar ett helhetsansvar för varje patient och oavsett ålder eller problem är du välkommen till oss på Mörby Dental Group!

Läs vad 190 kunder tycker om Mörby Dental Group

• Cecilia M
    Cecilia M skrev om Mörby Dental Group
    Jag och min man har varit kunder i många år. Vi har förutom vanliga tandkontroller fått hjälp med tandfasader, kronbyte, hjälp efter en arbetsolycka som så småningom efter flera behandlingar resulterade till en brygga eftersom den skadade tanden hade dött. Mycket proffesionellt och vänligt bemötande på alla sätt. Skicklig personal med spetskompetens. Vi kan verkligen rekommendera Mörby Dental Group. Vilket vi redan har gjort flera gånger.
    Vi har inte Facebook så jag antar att vi ska välja Spara utan Facebook.
  • Hulya T
    Hulya T skrev om Mörby Dental Group
    De är mycket proffesionella. Det är inga väntetider, man får komma in i princip direkt på utsatt tid. Alla är väldigt trevliga på hela kliniken. Min behandling var mycket smidig från början till slut.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Mörby Dental Group
    Roligt att få en krona för 4500kr kanontandläkare
  • Maria J
    Maria J skrev om Mörby Dental Group
    Alla är alltid hjälpsamma! Har fått nya fina framtänder och bra hjälp med att bibehålla min munhygien. Man är aldrig bortglömd!
  • Nanetth C
    Nanetth C skrev om Mörby Dental Group
    Kund hos Folktandvården i nästan 60 år. Nu, 2017 med all koncentration på ensamkommande barn och vuxna blir F.t. rena rama fabriken. Jag stod en dag och fick en fraktur i en tand. Går till min tandläkare som säger: - Har en halvtimme över, imorgon. Nästa tid för själva arbetet kommer att med tur läggas om cirka drygt en månad.
    Vill inte skriva här vad jag svarade, men det var inte trevligt. Jag frågade slutligen tandläkaren om hon visste om det fanns privat tandvård i huset?
    Upp för trapporna och där lyste namnet Mörby Dental Group, på en dörr. Vilken service! Inom två veckor var allt klart! Krona och med det lagad fraktur! Fantastisk hjälp - fantastiskt bra arbete - fantastiskt bra mottagande från dörr till dörr - fantastiskt... etcetera. Nu har min son också fått en ny tandläkare!
  • Anna N
    Anna N skrev om Mörby Dental Group
    Väldigt förstående och tandläkaren Caroline känns väldigt förtroendeingivande!
  • Malin T
    Malin T skrev om Mörby Dental Group
    Väldigt vänligt bemötande. Professionell tandvård. Fräscha lokaler.
  • Beate E
    Beate E skrev om Mörby Dental Group
    Veldig fornøyd med Mörby dental group. Alltid god service! Flytter tilbake til Norge sommeren 2017, så takker for bra behandling og service hos dere!
  • Eva N
    Eva N skrev om Mörby Dental Group
    Suveränt bemötande och behandling på alla sätt. Lätt att komma i kontakt med. Jag är m.a.o. mycket nöjd och rekommenderar mer än gärna Mörby Dental Group.
  • Paula W
    Paula W skrev om Mörby Dental Group
    MDG är en tandläkarmottagning som jag verkligen kan rekommendera. Min tandläkare är mycket skicklig enligt min bedömning och utrustningen som används måste vara den bästa och mest avancerade som finns i dagsläget. Personalen är mycket vänlig. En helt ny upplevelse att gå till tandläkaren. Personalen
  • Eva S
    Eva S skrev om Mörby Dental Group
    Mycket trevligt, personligt och proffsigt bemötande från alla i personalen. Mycket nöjd :-)
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Mörby Dental Group
    Mycket bra. Allt gick enligt högt ställda förväntningar precis som vanligt. Svante var som alltid lugn i sin yrkesutövning. Han hade en ny tandsköterska som med sitt smittande leende gjorde dagen till ett ljust minne.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Mörby Dental Group
    Började på Mörby Dental för en del år sedan, kom dit genom rekommendation,
    Första anblicken, rent snyggt modernt! Har gjort både lagningar, rotfyllningar,
    och kronor. Trevliga duktiga personer som arbetar där. Vi är mycket belåtna med allt och vi är fler i vår familj som anlitar Mörby Dental. Vi trivs där och känner oss
    trygga.
  • Annika A
    Annika A skrev om Mörby Dental Group
    Jag var på vanlig undersökning hos tandläkaren. Sammantaget blev jag bemött väldigt bra!
  • Olof V
    Olof V skrev om Mörby Dental Group
    En mycket posistiv upplevelse där man blir vänligt bemött och omhändertagen på ett proffessionellt och tålmodit sätt vilket gör en sj'lv positive också till omvärlden.
  • Frida L
    Frida L skrev om Mörby Dental Group
    Väldigt nöjd med min hållning och tandhygienist besök ! Trevligt bemötande och proffsig tandläkare och tandhygienist !
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Mörby Dental Group
    Fantastiskt bemötande! Går därifrån med ett STORT leende på läpparna.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Mörby Dental Group
    Jag skulle på en vanlig undersökning. Blev väldigt bra bemött från början till slut.
    Fick svar på frågor som jag undrade över.
    Jag köpte även 2st tandtråd, blev jätte bra omhänbdetagen vid kassan.
  • Klas H
    Klas H skrev om Mörby Dental Group
    Utmärkt service av Caroline! Tandstenen skrapades bort utan att jag ens märkte det!
  • Lisbeth R
    Lisbeth R skrev om Mörby Dental Group
    Mycket bra bemötande och behandling.
  • Eptesama F
    Eptesama F skrev om Mörby Dental Group
    Jag är jätte nöjd på alla sätt
    Mycket trevligt bemötande och personal.
    Snabba tider för besök och snabb behandling.
    Toppen -den högsta betyg!!!!
    Kommer rekommendera för alla som söker tandvård+++++++.
  • Peter M
    Peter M skrev om Mörby Dental Group
    Ny tandläkare som vanligt känns det som men han var väldigt duktig och professionell, minns inte hans namn en ung utländsk tandläkare
  • Klas L
    Klas L skrev om Mörby Dental Group
    Jag har gått på behandling hos Caroline och hon har gjort ett utsökt arbete. Nu är vi klara för i år.
    Jag blir alltid väldigt vänligt bemött av alla inblandade.
    Även när jag tvingats ändra mina bokade tider har det fungerat utan tjafs.
    Som ni förstår är jag en mycket nöjd kund som nästan ser fram emot nästa besök!!
  • Anette O
    Anette O skrev om Mörby Dental Group
    Smidigt. Fick byta tandläkare efter ganska kort tid som kund, hade gärna haft samma.
  • Caspar H
    Caspar H skrev om Mörby Dental Group
    Bra bemötande.
    Trevlig miljö
    kändes tryggt och professionellt under undersökningen
  • Yonnie B
    Yonnie B skrev om Mörby Dental Group
    Generellt sett mkt bra service och bemötande. Modern utrustning och lättillgängliga. Lite olyckligt att det byts personal så ofta att man inte får någon kontinuitet med sin tandläkare.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Mörby Dental Group
    Jag har sedan många år tillbaka tandläkarskräck och det blev inte bättre när hela klinikens journalsystem och röntgenbildssystem låg nere och en antydan till kaos låg i luften.
    Fick träffa tandläkaren Armand och han gjorde hela upplevelsen mycket behaglig. Nu kommer jag fortsätta att gå till honom!
  • Kent M
    Kent M skrev om Mörby Dental Group
    Toppenbra ny tandläkare för mig .Proffsigt bra.
  • Pietro S
    Pietro S skrev om Mörby Dental Group
    Bra bemötande och proffsigt utfört undersökning
  • Anne T
    Anne T skrev om Mörby Dental Group
    Bemötandet var utmärkt vid min årliga tandundersökning. Högsta möjliga betyg.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Mörby Dental Group
    Trevlig, varm och professionell personal.
  • Lena M
    Lena M skrev om Mörby Dental Group
    Proffsig personal och alltid ett trevligt bemötande. Ordning och reda.
  • Gerard G
    Gerard G skrev om Mörby Dental Group
    Proffesionellt och personligt
  • Alfred R
    Alfred R skrev om Mörby Dental Group
    Trevligt och proffesionellt bemötande!
  • Zeljko T
    Zeljko T skrev om Mörby Dental Group
    Jättebra tandsköterskor som är 100% proffsiga
  • Victoria O
    Victoria O skrev om Mörby Dental Group
    Alltid en sådan trevlig service och varmt bemötande. Känns verkligen inte som den "klassiska tandläkaren" utan mycket trevligare! Kan varmt rekommendera.
  • Henning R
    Henning R skrev om Mörby Dental Group
    Jättebra behandling och bemötande, jag har tandläkarskräck, Camilla är dock jättebra, tack!!!
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Mörby Dental Group
    Mkt bra och professionell. Oxå trevligt och intresserat bemötande. Tack!
  • Carola W
    Carola W skrev om Mörby Dental Group
    Jag pratade med en jättetrevlig kvinna när jag ringde och bokade tid. Tandhygienisten Lena Johansson är verkligen rätt person på rätt plats, en fantastiskt rar och empatisk kvinna. Efter skräckupplevelsen på Folktandvården var mitt besök hos Lena som att komma från helvetet till paradiset. Tänker även byta till en tandläkare hos Mörby Dental.
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Mörby Dental Group
    Känns ärliga och ger rekommendationer efter mina behov. Trevlig och kunnig personal som får mig att känna mig trygg och säker på att mina tänder får den omvårdnad de behöver.
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Mörby Dental Group
    Bra bemötande, lyssnade på mina speciella behov och anpassade sig efter det. Proffsig undersökning och bra info om tandvård.
  • Carl-gunnar J
    Carl-gunnar J skrev om Mörby Dental Group
    Tandläkare o hygienist
    Trevligt bemötande. Kort väntetid.
  • Jan R
    Jan R skrev om Mörby Dental Group
    Trevligt och korrekt bemötande. Har varit hos tandhygienisten idag. Mycket bra service och behandling.
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Mörby Dental Group
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Var tydliga med vad jag behöver göra för att förbättra munhälsan ytterligare.
  • Lisbeth I
    Lisbeth I skrev om Mörby Dental Group
    Känner mig väl bemött. Uppskattar att jag kan diskutera för och nackdelar med föreslagna behandlingsalternativ och tillsammans komma fram till det som passar mig bäst just nu i min livssituation
    Upplever min tandhygienist Lena som mycket proffsig och skicklig i sitt yrke - passar mig perfekt
  • Anette I
    Anette I skrev om Mörby Dental Group
    Trevligt och professionellt bemötande. Gjorde även ett mycket bra jobb!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Mörby Dental Group
    Utmärkt jag har varit nöjd varje gång , personalen är väldigt trevliga
  • Eva J
    Eva J skrev om Mörby Dental Group
    Efter ett besök på tandläkarmottagningen känns det som om jag kommer att vara kvar som kund här. Trevlig och lugn tandläkare som tog väl hand om mig på ett professionellt sätt.
  • Åke N
    Åke N skrev om Mörby Dental Group
    Bra behandling. Kan upplevas som något dyr.
  • Johan A
    Johan A skrev om Mörby Dental Group
    Bra bemötande. Bra behandling, bra information och bra uppföljning. Bästa tandläkare på 50 år!

Mörby Centrum, 182 31 Danderyd