Seglingsresa i Grekland

6 omdömen om Seglingsresa i Grekland

Sedan starten hos Reco 2021
MALIN F
Skrev om Seglingsresa i Grekland en del av More Sailing

Hade en fantastisk resa i Grekland tillsammans med värdinnan Marion och skepparen Simon.

INGELA L
Skrev om Seglingsresa i Grekland en del av More Sailing

Nyss hemkommen från seglingsresa i Grekland v 37 med Calle & Maja. Vi är suveränt nöjda med hela upplägget! Supergod mat på båten och de gjorde allt för vi skulle trivas ombord. Härligt gäng vi reste med, både gamla och nya trevliga bekantskaper! :-) Besökte fina öar och många härliga badstopp, kan verkligen rekommendera More Sailing

CATHARINA M
Skrev om Seglingsresa i Grekland en del av More Sailing

Nyss hemkommen från en härlig segelsemester i Grekland med More Sailing. Tänk morgondopp i ljummet kristallklart turkost vatten medan någon annan förbereder frukostbuffén. Helt underbart! En vecka på en segelbåt med More Sailing är den ultimata semestern. Mycket bad, sol, härlig segling och avkoppling på däck där kan gör så mycket eller lite man vill och har tid till att riktigt sjunka in i den där tjocka boken. Det är bara att åka med och upptäcka nya badvikar och fina nya platser varje dag. Smidigt som en charterresa...

Per Erik Gunnar K
Skrev om Seglingsresa i Grekland en del av More Sailing

Vår familjeresa med MoreSailing i Grekland överträffade alla förväntningar!Väl genomtänkt upplägg och världens bästa och proffsiga värdpar.Tack Simon och Chara för ert engagemang.Charas goda och vällagade mat,Simons genomtänkta rutter och fantastiska platser vi fick besöka.Ett minne för livet!

ANETTE A
Skrev om Seglingsresa i Grekland en del av More Sailing

Underbar seglingsresa! Jag har aldrig seglat men har blivit helt frälst. Själva konceptet att få segla mellan dom genuina öarna i Grekland, bada i laguner äta frukost och lunch på båten som smakade underbart och att man lägger till vid en ny liten by varje Kväll som man kan utforska och äta en god Grekisk middag, på en mysig restaurang. Jag seglade mellan 18-25 September 2021. Dessutom var alla personer helt underbara på båten😂jag har inte skrattat så här mycket på flera år. Den här resan blir ett Minne för livet.

Maria L
Skrev om Seglingsresa i Grekland en del av More Sailing

Just hemkommen från Grekland. Underbar vecka. Skeppare och värdinna gjorde veckan till ett härligt minne. Nästa år vill vi testa Italien!

More Sailing gillar detta