Seglingsresa i Kroatien

Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Läs vad 30 Läs vad Seglingsresa i Kroatien

• skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing
    2020-10-06
    Nyligen hemkommen från 1 veckas katamaransegling i Kroatien och wow vilken vecka det blev! Min livs bästa semestervecka! Finns inget att klaga på. Fantastisk mat, mysiga öar och trevlig segling. Ett stort tack till skeppare Viktor & värdinna Felicia som gjorde veckan oförglömlig! Kan verkligen rekommendera More Sailing till alla!
  • Gana G
    2020-10-01
    Första seglingen någonsin för vårt sällskap! Helt fantastisk resa! Fem av fem får den. Fantastisk god mat och mycket dryck. Trevliga båtvikar (har ändå rest mycket i Kroatien..)! Skepparen och värdinnan var riktigt tillmötesgående. Även restaurangerna i hamnarna var kanon. Detta vill vi gärna göra om.
  • skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing
    2020-09-22
    Har precis kommit hem från min absolut bästa semester!
    Jag har tillsammans med 5 kompisar seglat en vecka i Kroatien.
    Allt har varit över förväntan.
    Besättningen! Vilka stjärnor.
    Resmålet
    Maten på båten
    Hela konceptet
    Kan verkligen rekommendera More Sailing som researrangör.
  • PETRA H
    2020-09-22
    Vi har haft en helt underbar vecka i Kroatien! Har fått se fantastiska hamnar, ätit toppen-god mat, fått leka i vattnet :-) Tack Gustav och Felicia för att ni satte x-tra guldkant på resan!
    Vi kommer absolut att komma tillbaka. Kan varmt rekommendera More Sailing
  • CAMILLA E
    2020-09-22
    En magisk resa i Kroatien med den bästa besättningen, fantastisk god mat och helt underbara och varierande ställen och segling varje dag. Skratt, samtal, reflektion och en topp 3 semester som jag aldrig kommer att glömma
  • MALIN S
    2020-09-15
    Vi hade en galet bra vecka i kroatien. Nya upplevelser och hamnar varje dag. Super trevlig personal, som såg till att vi hade allt vi behövde. Bästa resan jag gjort. Kommer garanterat att boka igen!
  • ANETTE M
    2020-08-26
    Vilken fantastisk vecka vi hade med More Sailing i Kroatien. Maten vi fick ombord var toppen och värdparet lika så. Man blev verkligen bortskämd och hade det så avkopplande! Att man dessutom fick möjlighet att ha badstopp när man ville och att komma till olika mysiga byar varje kväll var perfekt. Att vi kommer tillbaka är ingen tvekan och vi kan verkligen rekommendera More Sailings segelresor. <3
  • JOHAN K
    2020-08-23
    Mycket bra och underbar vecka i Kroatien, trevlig båt, bra skeppare och fantastiska värdinnor. Bra mat och möjlighet till att se många platser, bada i havet, umgås och ha skoj.
    Dock inte så mycket segling, då vinden blåste bort.
    Mycket prisvärd upplevelse - kan verkligen rekommenderas.
  • Lena Susanne R
    2020-07-28
    Härlig resa i Kroatien med segling, nya hamnar och platser varje dag, god mat, trevlig personal och helt underbart. Det bästa sättet att få njuta av Kroatien. Rekommenderas till 100%.
  • Maria Helena K
    2020-03-02
    Efter en lyckad segling i Kroatien för ett par år sen vågade vi i år på oss en segling i Karibien. Helt fantastiska 10 dagar ombord med god mat, trevligt värdpar och nya otroliga platser och utflykter varje dag. Ett mycket bra koncept att upptäcka platser runt om i världen med erfaren och omtänksam personal ombord. Dock lite mycket överfart i början för att komma till de fina sandöarna. Bättre att utgå från St Lucia ist för Martinique.