Seglingsresa i Kroatien

96 omdömen om Seglingsresa i Kroatien

Sedan starten hos Reco 2021
Maj-Britt Ulrica K
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Vi seglade 21-24/9 med ett gäng kollegor och firade 50-års jubileum i Kroatien. Fina båtar, fantastisk god frukost och lunch som vår värd Joar fixade. Kapten Joakim tog oss runt till badstopp med "grill" samt till våra hamnar för restaurangbesök samt övernattning. Kan verkligen rekommendera detta koncept.

Elin Elisabet H
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

En helt otrolig resa med den bästa servicen, maten, upplevelsen! Extra tack till vår värd och kapten, de absolut bästa: Rees och Rasmus!!!!!

TILDA S
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Vi hade en superhärlig konferens i Kroatien, rekommenderas till andra företag eller privatpersoner som vill ha en härlig upplevelse. Superbra personal och pricken över i-et var delfinerna.

FANNY G
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Vi åkte på en femdagars segling med More Sailing, där Reese var värd och Rasmus var kapten. Det var en underbar resa där vi blev serverade magisk mat tillagad av Reese och där Rasmus var en otroligt duktig och kunnig kapten. Detta är en resa jag definitivt vill göra om.

More Sailing gillar detta
LISA A
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Underbar vecka i Kroatien med utmärkt personal, fantastisk mat!!!!

Wenell Management AB
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Trots lite regn hade vi en fantastisk vecka i Kroatien. Värdparet på båten var fantastiska på alla sätt. God mat och trygg segling. /Tommy O

MATTIAS A
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Jag seglade Elan 5o med Elvira Sundberg och Håkan Busck. En härlig vecka med segling i fina vatten och härliga matupplevelser.

CHRISTIAN A
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Hade höga förväntningar på denna resa och ni lyckades faktiskt överträffa mina förväntningar. En helt otrolig vecka i Kroatien där man verkligen fick känna sig bortskämt. Allt var otroligt bra och hela resan var perfekt. Kommer definitivt åka på fler resor framöver.

MATS GÖRAN H
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Seglade vecka 37 i Kroatien med en Elan 50. Besättningen var Helena och Ines. Enbart positiva upplevelser! Stort tack till besättningen!!!

CAROLA A
Skrev om Seglingsresa i Kroatien en del av More Sailing

Seglade i Kroatien vecka 37 med en Elan 50. Besättningen var Helena och Inez. Allt var helt fantastiskt. Det som stack ut lite extra var Helena och Inez. Så omtänksamma, proffsiga, kundvänliga och tillmötesgående på alla sätt!!!