Mornington Hotel AB

Mornington Hotel AB

Ring 08-507 330 52 www.mornington.se
3.9

Mornington Hotel Stockholm City är ett 4-stjärnigt lugnt beläget hotell på Östermalm. Våra gäster har nära till det mesta – på kort promenadavstånd kan du uppleva pulsen runt Stureplan, shoppa, gå på museum, teatrar och besöka restauranger.

8 omdömen om Mornington Hotel AB

carl p
Skrev om Mornington Hotel AB

Fantastiskt bra brunch på helgerna. Pannkakor, diverse efterrätter, varma och kalla plockmatsvarianter. Dock ingår inte dryck..

Lars L
Skrev om Mornington Hotel AB

Bor här 4-5 ggr per år och är ett av mina favorithotell i Stockholm. Trevlig personal, kanonfrukost och mycket bra rum. Lobbybaren är perfekt att träffa folk i. Restaurangen mycket bra, dock litet dyr (för mig). Har vid ett par tillfällen haft problem med bokningar men de fixade det utan några problem.

Sine L
Skrev om Mornington Hotel AB

Brunchen är fantastisk! Prisvärd buffé med bra råvaror och mycket att välja på. Personalen var hjälpsam och trevlig. Miljön inne var inte toppen men på innergården mycket bättre. Har inte bott på hotellet.

Marvin N
Skrev om Mornington Hotel AB

We had some problems with the house and stayed at the Mornington last week. Perfectly good hotel in central Stockholm and pretty reasonable pricing. Clean rooms. Acceptable service.

Amanda L
Skrev om Mornington Hotel AB

Otroligt bra brunch en söndagmorgon då man känner för att ta hand om sig med en rejäl frukost. Våfflor, pannacotta, olika sorters bröd, ägg, sill och mycket mer. Har även en innegård som är trevlig att sitta vid och njuta av solen. Prisklass: DYRT!

Emma K
Skrev om Mornington Hotel AB

Brukar smita ner rätt ofta på deras söndagsbrunch. Väldigt mysigt ställe, böcker som klär väggarna och sköna sittplatser. Man kan sitta både i loungen och i restaurangdelen. Alla morgontidningar finns att läsa och givetvis kan man hugga något intressant i bokhyllorna också om man vill. Buffen är riktigt smaskig, finns ett rejält utbud av både varmt och kallt, desserter, färskpressad jouise och givetvis de populära våfflorna. varning för kö till våffelgärnet dock. Sist gjorde däremot personalen en kraftansträngning och sprang...

Tobias S
Skrev om Mornington Hotel AB

Är i Stockholm några gånger per år och bor oftast på Mornington på Nybrogatan. Hotellet har trevliga rum i alla olika storlekar och känns alltid fräscht och trevligt. Frukostbuffén är outstanding och överlag är det ett hotell som jag varmt rekommenderar!

Lena C
Skrev om Mornington Hotel AB

Jag har inte mycket att tillägga om hotellet. Dock vill jag varmt rekommendera restaurangen till alla småbarnsfamiljer som gärna vill äta en OK lunch i trevlig lounge miljö, under tiden som barnen har möjlighet att inte "röja" men iallafall röra sig lite fritt utan att man får ett snett öga från personalen. Trevligt att även droppa förbi och ta en "latte" efter en bra shopping dag.