Morris interiör

Morris Interiör grundades 2018 och hjälper privatpersoner samt företag till ett bättre inomhusklimat. Detta gör vi med hjälp av plissegardiner, lamellgardiner samt persienner. Utomhus levererar vi förstklassiga markiser och pergolas.

Oavsett om ditt behov är att få ett effektivt solskydd på din inglasning eller insynsskydd och mörkläggning i dina fönster så är vi det självklara valet. Vi genomför gratis hembesök i StorGöteborg där vi mäter dina fönster och ger offert på plats. Allt är skräddarsytt efter dina önskemål. Självklart monterar vi för dig. Kontakta oss redan idag!

Läs vad 307 kunder tycker om Morris interiör 2

2022-06-30 Insamlad av företaget
    Nicholas was very professional and very helpful, he helped us with colour choices and we are extremely happy with the blinds. We ordered the blinds and within 12 working days they were installed which was extremely quick. We definitely recommend him and have already recommended him to our neighbours. He is very friendly and knowledgeable.
    2022-06-24 Insamlad av företaget
    Proffsigt och kundvänligt kände verkligen att jag som kund var i centrum
    Härligt omdöme! Tack för förtroendet!! Varmt välkommen tillbaka!
    👍👌🏾
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande.
    Tydliga förutsättningar.
    Snabb leverans.
    Tack för förtroendet Marcus! Njut av er härliga baksida!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemött
    Stora förväntningar och blev till hundra procent mycket nöjd
    Persienner för solskydd på inglasad balkong
    Kul att få hjälpa er!! Njut av er balkong! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-06-09 Insamlad av företaget
    Solskydd.
    Trevlig och lätt att göra med.
    Snabbt med måtta och montera.
    Tack Tim för ett fint omdöme! Jättekul att hjälpa dig! Morris interiör
    2022-06-08 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och bra service! Vi är jättenöjda.
    Tack Anna för förtroendet! Jättekul att få hjälpa er både i stan och i ert fantastiska sommarhus!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Bra och korrekt information hela tiden. Trevligt bemötande. Önskat resultat. Inget att klaga på.
    Så kul att få ditt förtroende! Och vilken glädje att få hjälpa dig på Grötö! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Fantastisk service snabb enkelt och utan krångel kan nog inte bli bättre
    Stort tack för att jag fick ert förtroende!! Ännu mer tack för ett toppbetyg! 👍👌🏾 Morris interiör
  • 2022-05-23 Insamlad av företaget
    Snabba puckar från första kontakt, till hembesök, till offert, till leverans och montering.
    Så ska det vara!! Tack för förtroendet och ett finfint betyg! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Köpte plisségardiner och fick dem installerade, mycket nöjd med resultatet.
    Tack Fredrik för att vi fick förtroendet att hjälpa er! Tack också för ett fint betyg! Morris interiör
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Bra service och mycket trevlig o hjälpsam.
    Jättekul att få hjälpa er! Hoppas ni kommer få mycket glädje av era markiser och plissegardiner! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Proffsig att ha att göra med. Resultatet blev bra
    Stort tack för att Morris interiör fick förtroendet att hjälpa er! Tack också för ett fint omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Vi blev otroligt överraskade om hur snabb och smidig leverans de hade.
    Kul att få hjälpa er! Roligt att ni blev nöjda med leverans! Stort lycka till med era nya solskydd! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Väldigt kunnig och extremt servicefokuserad personal, ger våra varmaste rekommendationer om att anlita Morris Interiör för montering av solskydd!
    Jag bockar och tackar ödmjukt för det fina omdömet! Jättekul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Har köpt solskydd till sovrum och vardagsrum. Trevligt bemötande och snabbt uppsatt!
    Härligt Ann-Marie! Kul att få hjälpa dig! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Otroligt trevligt bemötande, och resultatet
    överträffade mina förväntningar.
    Det blev lameller och plisse för vår del och det blev både snyggt och elegant, snabb leverans.
    Nu är vårt hem helt komplett, stort TACK Morris
    Gott att höra att ni är nöjda, ett vackert hem är nu ännu vackrare! Tack för fint omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Markis Morris Interiör, väldigt bra!! Grym service och bra resultat!
    Tack Lotta! Jättekul att få hjälpa dig!! Morris interiör
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande !Var noggrann med att ge info om ändring av tid tex.Perfekta solskydd ,vi är väldigt nöjda
    Härligt att höra! Kul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och återkoppling.
    Levererar de som man beställer med god kvalitet. Mörkläggningsgardiner.
    Jätteroligt att få hjälpa er! Stort tack för härligt omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Bra bemötande/kommunikation genom hela processen. Leverans och montering helt enligt plan. Väldigt bra helhetsintryck.
    Kul att få hjälpa er ute på Grötö! Hoppas ni får njuta många stunder under era markiser! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-24 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Företaget överträffade mina förväntningar
    Snabbt och proffsigt montage
    Tack Sture! Kul att få hjälpa er!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-24 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Vi köpte markis och mörkläggningsgardin.
    Tack Klas för att Morris interiör fick hjälpa er! Morris interiör
    2022-04-23 Insamlad av företaget
    Fin service och bemötande.
    Kvalite
    Tack Martin för ett finfint omdöme! Kul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Bra och snabb hantering av beställning och leverans, snyggt montage, och riktigt bra kvalitet på material
    Tack Peter för fina ord! Kul att du är nöjd! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Proffsigt och kompetent samt snygg och snabb montering !
    Tack Henrik för att jag fick förtroendet! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-20 Insamlad av företaget
    Trevligt proffsigt bemötande och service.
    Jättekul att få hjälpa er på Grötö! 👍👌🏾🌞 Morris interiör
    2022-04-18 Insamlad av företaget
    Proffesionellt utfört arbete. Snygga gardiner. Trevligt bemötande. Bra service och hög kunnighet
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! 👌🏾👍 Morris interiör
    2022-04-15 Insamlad av företaget
    Snyggt, enkelt och bekvämt. Supernöjd med allting!
    Kul att få hjälpa er! Hoppas Emil uppskattar sin elektriska takgardin! Glad påsk! 👍👌🏾🐣 Morris interiör
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, snabb leverans och montering av persiennerna jag beställde. Mkt nöjd!
    Vad kul att du blev nöjd Anna! Jättekul att få hjälpa dig! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-10 Insamlad av företaget
    Mycket sympatisk utförare. Kan verkligen sitt jobb. Är jättenöjd med mina solskyddsgardiner
    Tack för fina ord Bo! Kul att få hjälpa dig!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Fint bemötande. Flexibel och pålitlig.
    Vi köpte sidomarkis, mörkläggningsgardin och plisegardiner.
    Tack Martin och Jenny för att Morris interiör fick ert förtroendet! Kul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande, tydlig information och bra produkter! Vi beställde plisségardiner till vår lägenhet och är mycket nöjda med den snabba servicen, utseendet och kvalitén på gardinerna samt installationen. Det är uppenbart att Niclas och Jonatan är rätt personer på rätt plats!
    Tack Daniel för att Morris interiör fick förtroendet att hjälpa er! Stort tack för ett finfint omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Bra jobbat, vi är super nöjda👍
    Tack Johan! Kul attt få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande, serviceinriktad och kompetent. Vi köpte markiser och persienner.
    Stort tack för förtroendet Sten att jag fick hjälpa er! Tack för fint omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Det blev så fint, och det bästa med allt en sådan trevlig Kille , kan varmt rekommendera Morris intergör,
    Tack Ulla för fina ord! Svårt att vara annat än trevlig med sådana underbara kunder! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Trevlig och väldigt bra resultat!
    Kul att få hjälpa! Stort tack för fint omdöme!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Jag köpte Plisegardin och jag är väldigt nöjd både i materialet och service
    Härligt att höra Mohammad! Kul att få hjälpa dig!! Morris interiör
  • Anders U
    skrev om Morris interiör
    2022-03-09 Insamlad av företaget
    Köpte mörkläggande Plisségardiner av Morris Interiör

Professionellt bemötande,Trevlig. . Väl utfört arbete med 2 års garanti på produkt .

5/5 rekommenderas
    Tack Anders för förtroendet! Kul att du blev nöjd! Lägger märke att jag fått 5/5 i texten men ”4 i betyg! Ditt ord väger tyngst! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-09 Insamlad av företaget
    Proffesionellt och kundorienterad!
    Tack Annica och Urban för att jag fick ert förtroende! Jättekul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Supernöjd med våran gardiner. Proffsigt arbete. Tack Niclas.
    Tack själv Belend! Jättekul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Kort och koncist: mycket bra. Trevlig, serviceinriktad, och jobbet blev som vi förväntade oss. Kommer med största sannolikhet att anlita Niclas igen.
    Tack Marcus för dina fina ord! Hoppas ni ska kunna njuta av skugga i sommar under er fina markis! Varmt välkomna tillbaka!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-03-02 Insamlad av företaget
    Väldigt bra service och trevligt bemötande!
    Tack för att jag fick äran att hjälpa er!! 👍👌🏾 Morris interiör
  • 2022-03-01 Insamlad av företaget
    Bra service och support.
    Jättenöjd med montage av plisse gardiner.
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Stort tack också för ett fint omdöme’! Lycka till med nya lägenheten! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-02-23 Insamlad av företaget
    Jättenöjd!! Trevligt bemötande med snabb leverans och montage!
    Tack Karin för fint omdöme! Jättekul att få hjälpa dig, och extra kul med en ny order från dig när jag knappt installerat första ordern! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Strålande person. Vilken bra kille. Bara lovord. Tack Niclas för ditt besök och hantverk. Är supernöjd.Tommy
    Kul att få hjälpa dig Tommy och stort tack för fint omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Mycket positivt och bra bemötande med stor förståelse för våra behov. Vi köpte plissegardiner till vårt kontor. Både som solskydd i fönster och till konferensrum som insynsskydd.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Morris.
    Stort tack David och hela Hydropress Huber AB för att jag fått äran att hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-02-19 Insamlad av företaget
    Enkelt och smidigt att anlita Niklas! Trevlig person dessutom😀
    Tack Ida och Ola för att jag fick glädjen att hjälpa er! Stort tack för fint omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Beställde plissegardiner, väldigt nöjd med bemötande och kvalite på varorna
    Tack Daniel, jättekul att få hjälpa er!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Morris Interiör.
    Så nöjd med mina plisségardiner - köpte mörkläggning samt ”vanliga”, så fina och bra!
    Väldigt proffsig hantering; service, leverans och uppsättning - allt skedde helt enligt överenskommelse!
    Fina produkter med stort urval!
    Tack Eva! En sann glädje att få hjälpa att göra din fina lägenhet ännu lite finare! 👍👌🏾 Morris interiör
    2022-02-10 Insamlad av företaget
    Monteringen gjordes punktligt och bta.
    Tack för förtroendet! Kul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör