Morris interiör

Morris interiör

Morris Interiör grundades 2018 och hjälper privatpersoner samt företag till ett bättre inomhusklimat. Detta gör vi med hjälp av plissegardiner, lamellgardiner samt persienner. Utomhus levererar vi förstklassiga markiser och pergolas.

Oavsett om ditt behov är att få ett effektivt solskydd på din inglasning eller insynsskydd och mörkläggning i dina fönster så är vi det självklara valet. Vi genomför gratis hembesök i StorGöteborg där vi mäter dina fönster och ger offert på plats. Allt är skräddarsytt efter dina önskemål. Självklart monterar vi för dig. Kontakta oss redan idag!

Läs vad 182 kunder tycker om Morris interiör 2

2021-06-24
    Niclas är sjukt duktig på det han gör, är supernöjd.
    Jätteglad för de nya plissegardinerna.
    Sover som en kung nu!
    Rekommenderar starkt till alla.
    Bra priser för den grymma servicen.
    Tack Philip för härligt betyg och att jag fick ert förtroende! Sov som en kung 👑 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-24
    Toppentrevlig och superbra produkter. Nästa gång blir det också Morris!
    Härligt att höra Peter! Ser redan fram emot nästa gång!! 😉👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-24
    Snabb, trevligt, service minded och bra produkter! 5 stjärnor från oss!
    Stort tack för att jag fått ert förtroende i flera omgångar!! Kul att hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-24
    Allt var super! Proffsigt och bra!
    Kul att du är nöjd Camilla! Tack för att jag fick förtroendet! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-14
    Kunnig Noggrann Sympatisk och gjorde ett utmärkt arbete
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Supertack för fint omdöme!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-10
    Super nöjd! Allt gick snabbt & smidigt från beställning till installation! Trevlig och proffsig service, rekommenderas varmt!
    Tack för fina ord Melanie! Jättekul att få hjälpa dig med din fina balkong! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-09
    Snabbt och proffsigt rakt igenom.
    Kul att få hjälpa er Anders!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-04
    Toppenbra bemötande och service.
    Snygga och bra kvalitet på plissegardinerna som nu sitter på plats
    Grymt kul att få hjälpa er! Tack för ett finfint omdöme!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-02
    Jag beställde 5 vita rullgardiner. Jag har ”svåra” fönster, men det löste företaget bra. Bra med vita mörkläggningsgardiner.
    De monterade också ner mina gamla persienner, vilket jag uppskattade mycket.
    Med vänlig hälsning, Ingela
    Tack för fina ord Ingela! Kul att få hjälpa dig med dina fönster! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-06-02
    Plissegardiner till balkong, snabb återkoppling och leverans. Professionellt bemötande. Kan rekommenderas.
    Tack Erika! Jättekul att få hjälpa er med er soliga balkong!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-05-31
    Köpte en terassmarkis. Samma dag som jag ringde kom han ut och mätte och jag fick ett pris. Var ett bra stöd under beslutsprocessen och svarade snabbt på mina frågor. Markisen levererades och sattes upp tidigare än utlovat.

Snabb och proffsig service! Rekommenderas varmt!
    Tack Anna för att jag fick hjälpa er! Ni har områdets snyggaste markis!! 👍👌🏾😉 Morris interiör
    2021-05-27
    Superbra service och trevligt bemötande!
    Fantastiska produkter som passar fantastiskt.
    Kan inte bli bättre!
    Wow! Tack för de fina orden! Tack också för att jag fick förtroendet att hjälpa er i er fina lägenhet! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-05-25
    Service minded person, trevligt bemötande och glad, beställde plissegardin och efter 2 veckor kom Niclas hem till mig och montera allt på plats. Rekommenderas 👍🏽
    Tack för att jag fick hjälpa dig! Sov gott i ditt mörka sovrum! 😉👌🏾👍 Morris interiör
    2021-05-21
    Plissegardiner Mycket bra. Ja. Vi är nöjda på varan.
    Tack Erkki för att jag fick förtroendet att hjälpa er!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-05-14
    Toppen..
    Mycket trevlig och snapt installera t
    Tack Turid för att jag fick förtroendet!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-05-11
    Jättenöjd med bemötande, kundfokus och färdigt resultat. Vill verkligen rekommendera Morris interiör.
    Tack Susanna för att jag fick glädjen att hjälper er! Tack också för fint omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-05-11
    Beställde hjälp för att mörklägga sovrum. Allt gick snabbt och smidigt. Vi är nöjda med resultatet och bemötandet.
    Tack Marcus för fina ord och för ert förtroende! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-05-09
    Vi är väldigt nöjda med Morris interiörs representant och deras produkter (plissé gardiner). Det personliga besöket, leverans och uppsättning gick med glans. Alltså högsta betyg.
    Tack Björn för fina ord! Stort tack att jag fick ert förtroende med er fina lägenhet! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-05-07
    Snabb återkoppling, bra bemötande
    Tack Gull! Jättekul att få hjälpa dig!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-05-06
    Bra service och jättefint resultat!
    Tack Frida för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Morris interiör
    2021-04-30
    Köpte plisségardiner för tredje gången från Morris interiör. Har köpt både mörkläggninggardin och lättare solskydd. Trevligt och personligt bemötande, snabb och bra installation. Produkterna håller hög kvalitet och gör det de skall. Kan starkt rekommendera!
    Nästa gång blir det kanske markiser.
    Så kul att få hjälpa er löpande!! Ett bra bevis att ni är nöjda! Tack Paul och Molly! Morris interiör
    2021-04-30
    Väldigt bra bemötande och snygg installation. Gardinerna sitter perfekt.
    Kul att få hjälpa er! Hoppas ni kommer trivas i er lägenhet! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-04-30
    Snabb leverans och montering. Snyggt blev de också. Rekommenderas.
    Tack Per för fina ord Per! Jättekul att få hjälpa er!! Morris interiör
    2021-04-26
    Vi köpte och fick installerade solskydd i fönsterpartier av Morris Interiör. Vi är nöjda med produkten och med proffsigt o trevligt bemötande av Morris Interiör och kan rekommenderas.

Elisabeth o Sven
    Hjuviks Bryggväg 18
    Varit en ära att få hjälpa er i er nya våning! Tack för ett fint betyg! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-04-26
    Har fått plisegardiner monterade, fungerar alldeles utmärkt. Är mycket nöjd. Annemarie Solberg .
    Tack Ann-Mari för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Njut i din nya fina lägenhet! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-04-19
    Jättenöjd för att vi valde Morris interiör, trevligt bemötande och proffsig installation. Plissegardinerna passade jättebra.
    Tack Roger med familj för att jag fick förtroendet! Njut av ert fina rum och era plissegardiner! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-04-14
    Trevligt bemötande och kunnandet var högt.
    Kändes tryggt att handla här.

Synd att Morris inte följde med bara...
    Det ska kännas tryggt att handla hos Morris interiör och det är därför Morris inte får vara med! 👍😂👌🏾 Tack för jag fick hjälpa! 👍 Morris interiör
  • Bo L
    2021-04-14
    Snabb leverans och bra kvalitet . 👍
    Du förtjänar service och kvalitet! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-04-12
    Snabb leverans och installation av hissgardinerna. Ser fina ut och nu är det bara solen som saknas.
    Tack Karin för att jag fick förtroendet! Idag har jag bjudit tillbaka med sol! 😉👍👌🏾 Morris interiör
    2021-04-11
    Morris Interiör tar det här med "kunden i centrum" på allvar. Niclas var väldigt flexibel med tid både vid 1:a besök och leveranstillfälle. Från 1:a telefonkontakt till att plissegardinerna var monterade tog det bara drygt 3 veckor. När vi nu haft plissegardinerna på plats några dagar är vi riktigt nöjda med produkterna också !
    Härligt att höra dina ord Michael! Jättekul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
  • Marianne J
    2021-04-10
    Superglad och nöjd med att Niclas från Morris interiör installerat 13 plisségardiner på vår altan på Eriksbergsterassen. Nu kan vi sitta på vår härliga altan när solen gassar utan att få värmeslag! Hela arbetet gick på en timma. Tack Niclas!
    Vilka härliga ord! En sann glädje att få hjälpa er på er härliga inglasning! Hoppas ni ska trivas i er nya våning! 👍 Morris interiör
    2021-04-08
    Så nöjda med våra fina plissegardiner ifrån Morris Interiör.
    Snabb och snygg uppsättning utav proffsiga Niclas som dessutom har ett väldigt gott bemötande.
    Så kul att få hjälpa er! Hoppas ni får mycket användning av era plissegardiner! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-31
    Snabb och proffsig!
    Snygg montage, rekommenderas verkligen!
    Tack för förtroendet och fint omdöme Swante!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-29
    Mörkläggningsgardiner. Snabb återkoppling, snabb leverans.
    Tack för förtroendet! Kul att få hjälpa er!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-18
    Plisségardiner
    På ett väldigt proffsigt sätt
    Fick det jag förväntade mig.
    Härligt att höra Bonita! Tack för förtroendet! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-16
    Mycket trevligt bemötande och snabb leverans av mina persienner
    Tack för att jag fick förtroendet med dina nya fönster! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-13
    Jag beställde Plissegardiner av Morris interiör. Jag är är mkt nöjd. Fick upp Hemsidan genom en sökning på nätet, fyllde i en formulär och blev kontaktad nästa dag! Snabbt enkelt och proffsigt. Mätningen av fönster genomfördes lika enkelt och ca 2 veckor senare sitter nu mina ursnygga plissegardiner på plats och alla i familjen är jätte nöjda! I sovrummen valde vi mörkläggningsgardiner. Kan starkt rekommendera Morris interiör, inte bara av att allt gått snabbt, enkelt och smidigt men även för bra, snygga produkter.
    Tack Lisa för att Morris interiör fick ditt förtroende! Också stort tack för väldigt fint omdöme!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-13
    Mycket trevligt bemötande i kombination med proffsig och snabb installation av kvalitetsprodukt som vi ser fram emot att njuta av.
    Tack Karin för att jag fick ert förtroende! Jättekul att få hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-05
    Vi köpte plisseer till vardagsrum o sovrum. Vi fick goda råd o det blev jättebra! Duktig o trevlig representant f företaget.
    Tack Mona och Gunvald för fint omdöme och att jag fick förtroendet att hjälpa er! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-03
    Vi beställde solskydd utifrån säljarens rekommendationer och då dagen kom så arbetade de båda snabbt och effektivt!
    Vi är mycket nöjda med solskydden och beställde till ytterligare ett fönster! Det känns som en bra investering och ger en fin känsla i rummen!
    Så härligt att ni blev så nöjda! Ska bli kul att komma tillbaka och hjälpa er med det sista fönstret! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-03-01
    Gick jätte snabbt. Blev jätte snyggt, är jätte nöjd
    Tack Tina! Jättekul att få hjälpa er! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!! 👍👌🏾 Morris interiör
  • Martin J
    2021-03-01
    Jättenöjda med både produkterna och Niclas
    Tack Martin för fint betyg och härligt omdöme!! Kul att få hjälpa er!! Morris interiör
  • Seidy C
    2021-02-28
    Thanks Morris design and Niklas for the good service and the amazing job, highly recommended!
    Si estás en busca de instalar “Plissegardin” me encantaría recomendarte a Morris design ! Son muy puntuales y el trabajo es hecho con una alta calidad!
    Thanks a lot Seidy! Nice helping you out with pleated blinds in your new and beutiful house! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-02-28
    Kan bara säga att allt har fungerat kanon! Bra kundkontakt, produkter och perfekt installation! Tummen upp och tack 👍
    Kul att få hjälpa er! Stort lycka till i nya huset!! Ödmjukt tack för ert omdöme! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-02-28
    Vi har köpt plissegardiner till hela vår nya lägenhet och är toppennöjda👌🏼🤩 Proffsigt bemötande och kunnig person.
    Tack Stefan för att jag fick ert förtroende och för härligt omdöme! Lycka till i nya bostaden!! 👍💪🏼 Morris interiör
    2021-02-23
    Köpt plissegardiner till hela huset
    Jättefint bemött, proffsig, förtroendeingivande. Tydlig angående tillvägagångssätt, priser, leverans mm
    Förväntade oss snyggt jobb, snygga gardiner, lätthanterliga, bra kvalitet mm. Allt fick vi och lite till.
    Supertrevlig kille gav smakråd och tips. Helt perfekt.
    Stort tack för att jag fick hjälpa er i ert fina hus! Hoppas ni får mycket glädje av era plissegardiner! Tack för toppbetyg, det värmer gott! 👍💪🏼 Morris interiör
    2021-02-21
    Jättenöjda, snabbt och trevligt bemötande!
    Tack Susanna för att jag fick förtroendet! Kul att få hjälpa er!! 👍👌🏾 Morris interiör
    2021-02-07
    Vi köpte plisségardiner, både mörkläggande och vanliga.
    Vi är mer än nöjda! Blev så fint och användbart!
    Snabb service och ett bra utfört arbete!
    2021-02-05
    Snabb och trevlig service. Han vet vad han pratar om. Rekommenderar Morris interiör starkt.
    Tack Elena!! Jätteroligt att få hjälpa er! Tänk vad lite dialog gör för valet!! 😂👍👌🏾 Morris interiör
    2021-02-02
    Snabb service och fantastisk bemötande från mätning till montering av våra solskydd. Rekommenderar Morris Interiör varmt.
    //Kicki Sandblom Hönö
    Så roligt att få hjälpa er! Hoppas ni kommer sova gott och njuta av lagom sol bakom era solskydd!! Morris interiör