Morris interiör

Blixtfyrsvägen 15, 423 40 Torslanda — Visa karta

Morris Interiör grundades 2018 och hjälper privatpersoner samt företag till ett bättre inomhusklimat. Detta gör vi med hjälp av plissegardiner, lamellgardiner samt persienner. Oavsett om ditt behov är att få ett effektivt solskydd på din inglasning eller insynsskydd och mörkläggning i dina fönster så är vi det självklara valet. Vi genomför gratis hembesök i StorGöteborg där vi mäter dina fönster och ger offert på plats. Allt är skräddarsytt efter dina önskemål. Självklart monterar vi för dig. Kontakta oss redan idag!

Läs vad 44 kunder tycker om Morris interiör

• 2020-03-29

Dick B skrev om Morris interiör
    Vi har köpt nya Plissegardiner till vårt nya boende.
    Vi bokade dom i tid och fick dem monterade samma dag som vi fick tillträdde till vårt nya boende.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Morris Interiör samt Niclas fina service. Läs mer
  • 2020-03-29

Roy E skrev om Morris interiör
    Köpt Plissegardiner till lägenhetens alla fönster och vår inglasade balkong.
    Proffsigt och trevligt bemötande, hög service och anpassar sig efter vårt önskemål som kund.
    Blev så bra som vi önskade.
    Kan varmt rekommendera Niklas och Morris interiör om ni vill ha trevligt och professionellt bemötande och kvalitet på produkten. Läs mer
  • Robin K

2020-03-28

Robin K skrev om Morris interiör
    Mycket fina plissegardiner, utmärkt service och riktigt duktig och trevlig säljare/montör. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-03-28 Morris interiör svarar Robin K
    Wow! Tack för att jag fick ert förtroende!
  • Kate B

2020-03-26

Kate B skrev om Morris interiör
    Vi beställde Balkongpersienner för några veckor sedan och de har precis blivit installerade. Vi är jättenöjda dels med produkten samt bemötandet av profssig personal. Morris interiör rekommenderades av en annan entreprenör då vi behövde snabbt en tillförlitlig utförare och det var en fullträff med Morris. Vad gäller produkten så är det en utmärkt produkt för en balkong. Smidig att använda och sköta, tålig, elegant utseende samt skyddande.
    Vi kan inte annat än att rekommendera produkten och Morris. Läs mer
    2020-03-29 Morris interiör svarar Kate B
    Kul att höra att ni blev nöjda! Härlig balkong!
  • 2020-03-25

Sandra O skrev om Morris interiör
    Niclas är toppen att ha och göra med!
    Snabbt levererat och monterat. Läs mer
    2020-03-29 Morris interiör svarar Sandra O
    Tack Sandra! Kul att få hjälpa dig!
  • 2020-03-24

Helena K skrev om Morris interiör
    Plissegardiner till 9 fönster, såååå nöjda 👍 Läs mer
    2020-03-29 Morris interiör svarar Helena K
    Tack Helena för att jag fick hjälpa!
  • 2020-03-23

Frans P skrev om Morris interiör
    Snabb och smidig service. Bra råd och rekommendationer och ett bra pris. Kan bara rekommendera Morris interiör. Läs mer
    2020-03-29 Morris interiör svarar Frans P
    Tack Frans! Så härliga fönster!
  • 2020-03-23

Daniel B skrev om Morris interiör
    Fantastiskt utfört arbete. Vi är supernöjda.
    Niclas som sköter ALLT, gör ett jättebra jobb med kundbemötande och montering

Vi rekommenderar starkt Plisségardiner från Morris Interiör.

Daniel och Maria Läs mer
  • 2020-03-17

Johanna C skrev om Morris interiör
    Vi beställde persienner till våra köksfönster av Morris interiör och är mycket nöjda! Niclas tog sig tid att svara på frågor och var mycket flexibel med tider samt anpassade produkten till oss på ett trevligt sätt. Vi upplevde också att han hade bra tillgänglighet för frågor per telefon och sms. Persiennerna levererades på angivet datum och monterades av Niclas med hög precision. Läs mer
  • 2020-03-17

Frida S skrev om Morris interiör
    Har köpt av Morris interiör till i stort sett hela huset. Vi är supernöjda med både service och resultat. Läs mer
  • 2020-03-16

Daniel S skrev om Morris interiör
    Plisse'gardiner införskaffades till 5st snedfönster. Resultatet infriade förväntningarna och mer därtill👍 Läs mer
  • 2020-03-15

Isabell K skrev om Morris interiör
    Installation av plisségardiner som blev perfekt. Läs mer
  • 2020-02-27

Helena R skrev om Morris interiör
    Äntligen har vi insynsskydd! Snabbt och proffsigt installerat. Superservice helt enkelt. Läs mer
  • 2020-02-23

Christina G skrev om Morris interiör
    Bästa solskyddet! Mycket bra kvalitet, lätta att dra upp och ner och dessutom snygga👍. Nöjd! Läs mer
  • 2020-02-16

Marianne L skrev om Morris interiör
    Är jättenöjd med plissegardinerna
    vi köpte av Morris interiör. Ångrar inte att jag efter viss vånda valde de gråa gardinerna. Tack ”Morris” för tålamodet. De ger ett behagligt och ljust sken inne när solen ligger på. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2020-02-16

Alma S skrev om Morris interiör
    Bra bemötande och service. Gick fort och smidig kom med bra tips samt erbjudande Läs mer
  • 2020-02-15

Helena L skrev om Morris interiör
    Är supernöjd med mina plisségardiner! Morris Interiör har gjort ett fantastiskt jobb. Snabbt , noggrant och snyggt! Läs mer
  • 2020-02-13

Robert A skrev om Morris interiör
    Snabb service bra pris och fantastiskt bra produkt montören var trevlig och lämna inga spår eftersej bara ett bra resultat Läs mer
  • 2020-02-13

Ragne A skrev om Morris interiör
    Trevlig komposter montör Fin produkt kUNDEN mycket nöjd Läs mer
  • 2020-02-10

Anna-lena H skrev om Morris interiör
    Vi är supernöjd och glada med både leverans och produkt - proffsig installation & en väldigt bra solskyddslösning med våra nya plisségardiner i hela huset! 💎🤏 Läs mer
  • MARINA F

2020-01-20

MARINA F skrev om Morris interiör
    Trevligt och proffsigt bemötande, snabba leveranser och riktigt bra produkter. Vi är helnöjda 😊 Läs mer
  • 2020-01-16

MATTIAS N skrev om Morris interiör
    Vi är jättenöjda över Morris Interiör och Niclas, resultatet blev toppen och vi kan varmt rekommendera Morris!
    Snabbt, pålitligt och proffsigt hantverk! Läs mer

Helena E skrev om Morris interiör
    Köpte plissegardiner till balkongen. Bra bemötande, bra service och är supernöjd med gardinerna! Läs mer

Jimmy K skrev om Morris interiör
    Jag kan verkligen rekommendera Morris interiör. Jag jobbar själv mot kunder och vet vikten av service. Jag kan bara tacka för den fina och trevliga bemötandet som vi fått. Resultatet är vi toppen nöjda med. Vi kommer definitivt återkomma.

Mvh Jimmy & Melina Läs mer

Bengt I skrev om Morris interiör
    Plise’ Persinner.
    Väldigt trevligt bemött av representanten Läs mer

Birgitta J skrev om Morris interiör
    Vi köpte plissegardiner till alla våra rum. Vi har hela tiden blivit väldigt väl bemötta och allt flöt på snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda med våra gardiner. Läs mer

Janine R skrev om Morris interiör
    Snabb leverans och proffsig montering.
    Jag är helnöjd! Läs mer

Camilla B skrev om Morris interiör
    Vi beställde plissegardiner och är mycket nöjda med leverans och installation samt bemötande! Läs mer

Magnus R skrev om Morris interiör
    Vi ville klä alla våra fönster med något coolare och stramare än gardiner och fick genom vänner upp Morris på radarn. Niclas som sköter hela tjollaballongen från ax till limpa var tillmötesgående, effektiv och förbenat trevlig! Nu är våra fönster precis så snygga som vi hade tänkt oss. Läs mer

Ulf H skrev om Morris interiör
    Jättebra info och leverans. Jag är nöjd. Läs mer

Monica L skrev om Morris interiör
    Kontaktade Niklas, Morris interiör för persienner.
    Blev snabbt o professionellt bemött. Persiennerna uppsatta inom en vecka.
    Mycket nöjd med resultatet! Rekommenderar Morris interiör till andra Läs mer

Anna W skrev om Morris interiör
    Plisségardiner. Snabb och bra hjälp. Läs mer

Claudia O skrev om Morris interiör
    Vi köpte plissegardiner från Morris till vårt nya hus och 5 fönster på 2 sovrum o köket. Vi är oerhört nöjda med produkterna och med all support från Niclas alltifrån han kom och mätte tills ett par dagar senare som han levererade! Världsklass Läs mer
  • 2019-12-20

Bo B skrev om Morris interiör
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande och vi rekommenderar Morris varmt Läs mer

Camilla A skrev om Morris interiör
    Bra bemötande, snabb leverans och service. Läs mer

Marie B skrev om Morris interiör
    Vi köpte plisse persienner i grå ton till vardagsrum och kök. Det var främst att kunna anpassa solskyddet både upp- och nerifrån som gjorde att vi beställde denna typ av solskydd. Vi är väldigt nöjda med både färg, funktion och design.
    Allt från måttagning, offert, beställning, leverans och betalning har varit effektivt och till vår fulla belåtenhet.
    Vi kan varmt rekommendera Morris interiör Läs mer

Richard F skrev om Morris interiör
    Jag köpte plisegardiner och fick ett väldigt bra bemötande. Gardinerna fungerar mkt bra och ser snygga ut. Jag har letat runt men kvaliteten och funktionerna på dessa gardiner är överlägset bättre än andra märken. Läs mer
  • AMANDA C

2019-12-18

AMANDA C skrev om Morris interiör
    Detta är ett företag som förstår sina kunder! Vi kände oss trygga redan vid första konsultationen. Och vi blev så nöjd med slutresultatet 😀! Läs mer
  • 2019-12-18

Eric N skrev om Morris interiör
    Det blev nästan som en ny balkong! Läs mer
  • AFSHIN S

2019-12-18

AFSHIN S skrev om Morris interiör
    Efter att sökt gardiner till inglasade balkongen hittade jag Morris interiör som uppfyllde mina krav! Kompletterade även med plissegardiner invändig både mörkläggande till sovrum och vanliga till vardagsrummet! Niclas löste allt i ett paket! Mycket bra kommunikation både vid beställning och montering! Rekommenderar starkt om ni vill slippa huvudverk! Läs mer
  • 2019-12-18

Annika A skrev om Morris interiör
    Har köpt plissegardiner till flertal förser i två omgångar och jag är jättenöjd. Gardinerna är kanon. Niclas är super trevlig och serviceminded.
    Kan bara rekommendera produkten och företaget. Läs mer

Stephanie R skrev om Morris interiör
    Plissegardin för balkongen. Väldig flexibel och snabb leverans samt montage. Läs mer

Marie A skrev om Morris interiör
    Jag är mycket nöjd med allt från beställning till montering av plissegardiner, bemötande, utförande, snabbhet och inte minst kvaliteten både på gardiner och utförande!! Läs mer

Evelina G skrev om Morris interiör
    Mycket nöjd med plisségardiner till flera av våra fönster! Vi har både för mörkläggning och solskydd! Bra och snabb service och ett trevligt bemötande! Jag rekommenderar Morris interiör!!!!! Läs mer

Blixtfyrsvägen 15, 423 40 Torslanda