Morris interiör

Morris interiör

Ring 072-719 91 92 morrisinterior.se

Morris Interiör grundades 2018 och hjälper privatpersoner samt företag till ett bättre inomhusklimat. Detta gör vi med hjälp av plissegardiner, lamellgardiner samt persienner. Utomhus levererar vi förstklassiga markiser och pergolas. Oavsett om ditt behov är att få ett effektivt solskydd på din inglasning eller insynsskydd...

371 omdömen om Morris interiör

Mikael H
Skrev om Morris interiör

Detta är en varning till samarbetspartners! Niclas betalar inte sina fakturor till sina entreprenörer. Så gör inga arbeten för honom om ni inte vill göra gratisjobb. /Tidigare samarbetspartner

Bettina T
Skrev om Morris interiör

Vi är jättenöjda med slutprodukten. Det tog lite längre tid än vi tänkte från början men det berodde delvis på oss.

Svar från Morris interiör

Tack Bettina för att jag fick äran att hjälpa er med plissegardiner, lamellgardiner och terrassmarkis! Ja lite strul blev det men nu är samtliga produkter på plats! Fortsatt go sommar på er! 👍👌🏾

Christel A
Skrev om Morris interiör

Vi fick installerat våra plissegardiner idag och resultatet blev över förväntan. Niklas har skött sitt åtagande med bravur - snabb offert, leverans och återkoppling om leveranstid. Nu ser vi fram emot vår nya markisväv som det var lite längre leveranstid på.

Svar från Morris interiör

Stort tack för fint omdöme och att jag fick förtroendet att hjälpa er! Syns snart för markisduksbyte! 👍👌🏾

Marianne M
Skrev om Morris interiör

Jättetrevligt bemötande och kostnadsförslag direkt vid hembesöket. Snabb leverans och snabb uppsättning av plissegardiner till 6 fönster.Supernöjd! Kan varmt rekommendera Morris interiör.

Svar från Morris interiör

För mig är det självklart att det ska vara enkelt att vara kund hos mig! Låter som jag levt upp till dina förväntningar! Ha en fortsatt fin sommar och varmt välkomna tillbaka! 👍👌🏾

Cecilia A
Skrev om Morris interiör

Vi är väldigt nöjda med vår takmarkis. Niklas är trevlig och hjälpsam, till skillnad från många andra svarar han snabbt och tar sig tiden att förklara och besvara frågor..

Svar från Morris interiör

Tack Cecilia och Carl för förtroendet! Jättekul att få hjälpa er! Fortsatt glad sommar! 👍👌🏾

Benny A
Skrev om Morris interiör

Snabb återkoppling Bra service o snabb leverans Vi är toppen nöjda

Svar från Morris interiör

Tack Benny för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Ha en fortsatt trevlig sommar! 👍👌🏾

Leif H
Skrev om Morris interiör

Supernöjd !!vänlligt bemött! Skickligt utfört !persienn. Som funkar som den ska. 10 poängare👍🤗

Stort tack Leif för fint omdöme! Kul att få hjälpa dig! 👍👌🏾

Anna S
Skrev om Morris interiör

Bra dialog för att hitta bra lösning Leverans efter överenskommelse på utsatt tid.

Svar från Morris interiör

Tack Anna för förtroendet! Jättekul att få hjälpa dig på din vackra ö!

Jonas S

Fick snabbt en offerter Monterat o klart ca 2 v efter beställning

Tack Jonas för förtroendet! Kul att få hjälpa dig igen! 👍👌🏾

Birgitta J
Skrev om Morris interiör

Vi är jättenöjda snabbt o lätt

Det är så det ska upplevas! Glad sommar! 👍👌🏾

Anders A
Skrev om Morris interiör

Allt fungerade perfekt från första mötet till leveransen och monteringen av terassmarkisen Trots lite strul med det gamla markistaket så blev allt jätte bra. Kan varmt rekommendera denna firma. Anders Andersson i hagen

Svar från Morris interiör

Så kul att få hjälpa dig och göra din altan ännu mer trivsam! Glad sommar!! 👌🏾👍

Christian R
Skrev om Morris interiör

Trevligt bemötande, snyggt och proffsigt montage👍👍

En sann glädje att få hjälpa er!! Glad sommar! 👍👌🏾

Rolf A
Skrev om Morris interiör

Snabb poffsig trevlig bra plisse jalussie.

Svar från Morris interiör

Kul att få hjälpa er Rolf och varmt välkomna tillbaka!! 👍👌🏾

Bertil J
Skrev om Morris interiör

Mycket trevlig man snabb o skicklig , helt perfekt,

Svar från Morris interiör

Tack Bertil för att jag fick förtroendet att hjälpa er! 👍👌🏾

Henrik D

Trevligt bemötande och bra produkter. Vi är supernöjda 👍

Svar från Morris interiör

Grymt kul att få hjälpa er! Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus! 👍👌🏾

Hjördis G
Skrev om Morris interiör

Oerhört bra upplevelse! Snabb återkoppling genom hela processen! Rekommenderas varmt!

Svar från Morris interiör

Tack för fina ord och fint omdöme! 👍👌🏾

Kerstin B
Skrev om Morris interiör

Har fått mina plissegardiner installerade idag och är jättenöjd. Fick en bra presentation av sortimentet och en del råd från Niklas om färgval som blev helt rätt :) Allt från val av produkt till leverans och montering löpte friktionsfritt.

Svar från Morris interiör

Stort tack Kerstin för fina ord och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! 👍👌🏾

Ulf B
Skrev om Morris interiör

Köpte plissegardiner med montering från Morris. Vi fick en bra och tydlig genomgång av sortimentet och ett mycket trevligt bemötande. Nu är plissegardinerna monterade och vi är jättenöjda. Vill varmt rekommendera Morris.

Svar från Morris interiör

Kul att få hjälpa er i er nya fina lägenhet! Hoppas ni får mycket användning av era nya plissegardiner! 👍👌🏾

Jacob R
Skrev om Morris interiör

Mycket bra och snabb service!! Supernöjd!

Svar från Morris interiör

Stort tack för att jag fick äran att göra ert fina hus ännu lite finare och bättre! 👍👌🏾

Göran H
Skrev om Morris interiör

Allt till belåtenhet och kan varmt rekommenderas.

Svar från Morris interiör

Vad härligt att ni är nöjda! Hoppas ni ska trivas i er fina lägenhet! 👍👌🏾

Katarina J
Skrev om Morris interiör

Trevlig kille och bra service. Mycket nöjda

Svar från Morris interiör

Stort tack för att jag fick förtroendet och hoppas ni kommer vara nöjda! Välkomna tillbaka! 👍👌🏾

Richard H
Skrev om Morris interiör

Köpte solskydd till vardagsrumsfönster. Bra och trevlig service, lätt att prata med och gav instruktioner, visade portfolion och en bra demo av produkten innan man bestämde sig. Enda problemet var leveranstid av produkt, och det saknades eventuellt att man kunde få information om försening direkt utan att behöva fråga. Men det var enkelt att höra av sig och få status ändå så det var ett mindre problem, rekommenderas!

Svar från Morris interiör

Tack Richard för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Tar till mig kritiken gällande information! 👍👌🏾

Simon O
Skrev om Morris interiör

Bra service! Berättade exakt vad som skulle hända och utförde det bra. Efter första monteringen blev det lite problem men han kom tillbaka någon dag efter och korrigera problemet 👍🏻 och så fick man klappa lite hund också :)

Svar från Morris interiör

Stort tack Simon för ett fint omdöme! Ber om ursäkt att det blev lite fel men det löste vi ju. efter 2 dagar! Hoppas ni får mycket nytta av era nya plissegardiner!

Lillis O
Skrev om Morris interiör

Som förra gången var det en bra leverans. Lite strul med Postnord gjorde att det blev aningen försenat.

Stort tack för fint omdöme och jag beklagar Postnord! 👍👌🏾

Lisa O
Skrev om Morris interiör

Återigen superbra! Grym produkt och grym service! Kvalitet som håller i långa loppet.

Svar från Morris interiör

Tack för fina ord och härligt omdöme! Kul att få hjälpa er igen! 👍👌🏾

Laila D
Skrev om Morris interiör

Bra service och fina plissegardiner

Tack Laila för fina ord! Kul att få hjälpa dig! 👍

Evalotta B

Plissegardinerna blev jättebra!

Svar från Morris interiör

Kul att få hjälpa er och roligt att ni blev nöjda! Varmt välkomna tillbaka! 👍👌🏾

Sofia J
Skrev om Morris interiör

Trevlig och kunnig service, allt var topp!

Härligt Sofia! Du förtjänar det! 👍👌🏾

Robert D
Skrev om Morris interiör

Snabbt, snyggt och bra service!

Härligt! Det är så det ska vara!! 👍👌🏾

Sara E
Skrev om Morris interiör

Trevligt bemötande och snabb respons! Produkterna kom snabbare än utlovat och så även installation med det. Myckey nöjd med resultatet och rekommendationen av färgval.

Svar från Morris interiör

Tack Sara för fina ord, jätteroligt att få hjälpa dig! 👌🏾👍

Peter E
Skrev om Morris interiör

Bra utförande och trevligt bemötande mycket nöjd.

Svar från Morris interiör

Kul att jag fick förtroendet att hjälpa er! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet! 👍👌🏾

Birgitta E
Skrev om Morris interiör

Proffsigt, trevligt och kunnig personal. Vi köpte plissegardiner till vår nya lägenhet.

Svar från Morris interiör

Tack för fina ord och stort tack för att Morris interiör fick ert förtroende👍👌🏾

Daniel K
Skrev om Morris interiör

Bra service och snyggt installerat. Så här några timmar efter installation känns det riktigt bra och vi ser fram emot nästa soliga dag :)

Svar från Morris interiör

Stort tack för att jag fick äran att hjälpa er! Nu kan solen och värmen komma! 👍👌🏾🌞

Robert S
Skrev om Morris interiör

Snabb återkoppling, trevligt bemötande, kort leveranstid samt att Morris är en lokal aktör här i Torslanda var det som avgjorde. Super nöjd!!!

Svar från Morris interiör

Tack för ett finfint betyg! Jättekul att få hjälpa lokalt! Hoppas ni får mycket njutning under er markis samt god sömn bakom era mörkläggande plissegardiner! God jul och gott nytt år! 👍👌🏾🤶🏼

Britten I
Skrev om Morris interiör

Trevligt bemötande och väl utfört arbete.Är mycket nöjd.

Svar från Morris interiör

Jätteroligt att få hjälpa er! Hojta när ni vill ha hjälp med balkongen! 👍👌

Katarina L
Skrev om Morris interiör

Professionellt och vänligt bemötande. Utmärkt uppsättning av mina nya fina plisegardiner. Supernöjd.

Svar från Morris interiör

Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig Katarina! 👍👌

Henrik P
Skrev om Morris interiör

En av de proffsigaste kontakterna och affärer jag har haft med ett företag alla kategorier. Från att jag först tog kontakt med Morris så hade jag ett förslag till lösning och pris inom loppet på några dagar och montering av gardinerna så snart beställningen hade levererats. Och vilken personal! Trevligare får man leta länge efter, trots att de är från Hisingen :)

Svar från Morris interiör

Oj oj oj! Vilka superlativ!, en sann ära att hjälpa er! 👌👍

Kurt G
Skrev om Morris interiör

Ett vänligt bemötande direkt från början och genom hela leveransen. Snabba på att agera och leverera och att följa upp! Jag har fått levererat och monterat persienner till tre fönster och detta sköttes utomordentligt bra!

Svar från Morris interiör

Tack Kurt för att vi fick förtroendet att hjälpa er! Stort tack också för ett fint omdöme! 👍👌

Lena B
Skrev om Morris interiör

Fick snabb återkoppling . Trevligt bemötande Flexibel med tiden för mätning o uppsättning Är hel nöjd med allt Plece gardin på Inglasad balkong

Tack för förtroendet Lena! Jättekul att få hjälpa dig! 👍👌

Margareta J
Skrev om Morris interiör

Vi är jättenöjda med Morris interiör! De kom kostnadsfritt hem till oss, gav råd och tips, mätte och gav också direkt på plats en offert på slutpris för plise'gardiner, uppsatt och klart. Snabb leverans, hög kvalitet och dessutom till lägre pris än konkurrents offert. Vi rekommenderar verkligen Morris interiör. Rolf o Margareta, Mölnlycke

Svar från Morris interiör

Wow, stort tack för ett väldigt fint omdöme! Oerhört kul att få hjälpa er i er nya våning i varma och soliga Bontop i Mölnlycke! 👌👍

Tor A
Skrev om Morris interiör

Mycket trevligt bemötande Mycket proffsigt utförande

Svar från Morris interiör

Kul att få leverera pricken över i:et i ert nya fina badrum! Tack för ett fint omdöme! 👍👌

Rose-Marie N

Trevlig och bra bemötande 😀👍

Svar från Morris interiör

Kul att vi fick förtroendet att hjälpa dig! Tack för fint omdöme!

Eva W
Skrev om Morris interiör

Trevligt och professionellt bemötande, snabb process från första kontakt till leverans, solskydden mötte väl vår förväntan!

Svar från Morris interiör

Tack Eva för att vi fick förtroendet att få hjälpa er med era stooora fönsterpartier!! Varmt välkomna tillbaka! 👍👌🏾

Linda A
Skrev om Morris interiör

Trevligt och proffesionellt bemötande. En väldigt smidig och snabb process, från första kontakt tills att plissegardinerna monterades.

Svar från Morris interiör

Tack Linda för att vi fick förtroendet att hjälpa dig!! 👍👌🏾

John H
Skrev om Morris interiör

Jag köpte en stor markis genom Morris Interiör och fick kompetent, engagerad och hjälpsam rådgivning samt mycket bra information genom hela köpet! Bra produkter, priser och snabb leverans - Morris Interior rekommemderas varmt!

Svar från Morris interiör

Stort tack för att jag fick äran att hjälpa er!hoppas ni ska gå många års glädje av er stooora terassmarkis! 👍👌🏾

Johan S
Skrev om Morris interiör

Allt var toppen och det tog kort tid mellan beställning g och utförande.

Svar från Morris interiör

Grymt kul att få hjälpa er! Stort tack för fint omdöme!! 👍👌🏾

Leif E
Skrev om Morris interiör

Morris installerade Visor solskydd för fyra fönster! Upplevde företaget som proffsigt som gjorde ett utmärkt jobb! Niklas är dessutom väldig trevlig och håller vad han lovat! Jag ger företaget högsta betyg!

Svar från Morris interiör

Stort tack för fina ord och att jag fick hjälpa dig i er fina lägenhet!! 👍👌🏾 Ha en fantastisk resa till Frankrike och Belgien!

Fredrik W
Skrev om Morris interiör

Ett genuint och positivt bemötande från start till mål. Förtroendeingivande och kunniga som jag därför varmt rekommenderar att pröva om ni är ute efter olika produkter inom solskydd.

Svar från Morris interiör

Härligt betyg från en härlig familj! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! 👍👌🏾

Tobias O

Jätte fina plisségardinerna. Snabbt utfört