Motor Trafikskola i Stockholm

Ring 08-590 945 33 www.motortrafikskola.se

106 omdömen om Motor Trafikskola i Stockholm

Vamsedhar M
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Huge thanks to my instructor Nidal and Motor Trafikskola. My instructor caught my drawbacks at the first test lecture. From there on he gradually taught me with multiple practical scenarios. I could pass the practical with those scenarios and tips. Sincerely, Vamsi

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1545 omdömen 4.8 av 1545 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Zahraa Akel A
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Jag rekommenderar Motor trafikskolan till alla som vill ta körkortet på första försöket. Väldigt kunniga och tålmodiga lärare som hjälper en att nå sina mål! Stort tack till Nidal som vägledde mig och hjälpte mig att behärska körningen. På grund av det kunde jag ta mitt körkort på första försöket. Tack Motor trafikskolan!

Mays A
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Stort tack till Motortrafikskolan för allt. Jag förväntade mig inte detta fantastiska resultat på så kort tid och till ett mycket rimligt pris. Tack och uppskattning till professorerna Samer och Nidal, samt Rita i receptionen, för deras goda bemötande. Jag har inte glömt Nidals kredit för hans underbara information och hur han gjorde det möjligt för mig att bemästra att köra korrekt samtidigt som jag kände till alla lagar och kände till faran som uppstår på gatan. Jag kunde ta mitt körkort på första försöket. Tack så mycket, Nidal. 💐💐💐💐💐

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3435 omdömen 4.5 av 3435 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

ALI A
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Fantastiskt trafikskola med professionella lärare ( tydlig, lugn, pedagogisk ). Jag klarade alla teori provet och uppkörning för taxilegitimationen från första gången! kort tid och låg kostnad på grund av Motor Trafikskola Järfälla!! Stor tack 🙏 till alla anställda. Med vänlig hälsning, Ali Alsuhail

Katarina Cecilia B
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Ett stort tack till Motor trafikskola! Och ett extra tack till Dhiaa som var min lärare. Kunde inte fått en bättre lärare. Han är tydlig, lugn, pedagogisk och väldigt lättsam att vara med. Han är även super hjälpsam. Bokning av prov och lektioner gick supersmidigt. Rekommenderar varmt.

Saltsjö Trafikskola
4.6/5 i betyg av 964 omdömen 4.6 av 964 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

William R
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Fantastiskt trafikskola med professionella lärare. Som kund bemöts man av vänliga ansikten och lärare som tror på en! Klarade både mitt teori prov och uppkörning på grund av Motor Trafikskola Järfälla!! Stor tack till alla anställda. Med vänlig hälsning, William

JILA P
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Stort tack till Motor trafikskola! Och ett extra tack till Dia som var min lärare. Han är tydlig, lugn, pedagogisk och väldigt lättsam att vara med. Även bokning av prov, lektioner och risk-kurserna gick supersmidigt. Rekommenderar varmt.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

DAMIEN PETER N
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

5/5 and strongly recommended! Do not hesitate if considering this driving school. Based on experience and the considerable investment of time and money, this is the best driving school in the Jakobsberg or Barkarby areas. Respectful, professional and highly engaging lessons with attention to detail and care to the student’s individual needs. The very high standard of teaching pushes the student to gain and apply real insight into driving attentively and safely. This is real learning and not superficial instruction and...

IDA A
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Fantastiskt bra trafikskola! Rekommenderar verkligen. Jag körde med Samer som var pedagogisk, snäll och stöttande genom hela processen! Blev alltid väl bemött i receptionen och kände mig välkommen. Är så himla glad att jag valde just Motor Trafikskola i Järfälla. 5 guldstjärnor!

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

MELA O
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Bästa trafikskolan utan tvekan! Jag har kört med Nidal som har varit jätte stöttande, pedagogisk och trevlig. Jag är absolut inte snabblärd, därför har det varit jätte tacksamt att ni har haft tålamod med mig. Idag fick jag äntligen mitt körkort, vilket hade varit omöjligt utan er. Stort tack, rekommenderar verkligen starkt!

MOHAMMED A
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Den bästa körskola man kan ha! Samt riktigt trevlig kurs och riktigt rolig lärare! En duktig lärare som bryr sig om sina elever. Engagerade lärare med ett pedagogiskt sett att lära ut. Kunde inte ha hittat en bättre skola. Tusen tack Diha du är underbar på alla sätt o vis!. Kan varmt rekommendera

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
ABDELMASSIH ASLAMAN YOUNAN I
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Jag hade svårt med att lära mig köra i början men, på grund av deras hjälp lyckades jag få körkort idag! Väldigt bra lärare jag haft och speciellt Ahmed som har varit snäll och förklarat saker mer än två gånger tills det sitter. Väldigt snälla personal trots allt, gjorde även risk 1 och 2 hos dem. Rekommenderar starkt till alla som vill få körkortet att ta lektioner hos dom. Ni kommer verkligen få väldigt mycket nytta och längta till att köra dagen efter inte känna oro eller stress inför att övningsköra. Åter igen, rekommenderar starkt!

RAHMA ABDULKADIR M
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Bästa trafikskolan! Rekommenderar starkt, underbara lärare och personal. Tack för att ni tog mig hela vägen.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

MOHAMMAD Z
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Jag vill tacka all personal för det hjälp ja fick . Teorin hos Motor trafikskolan var grym. Enkel sagt ni är bäst

Asmae S
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Bästa trafikskolan, Jätte duktig och trevlig lärare jag körde jag med Ahmad.rekommenderar till alla.

Saba A

Den är en bra trafikskola som jag kan rekommendera till alla

Mustafa A

Det är jätte bra att gå med Motortrafik skola. Jag kan rekommendera det.

Joakim J

Mycket trevlig personal och pedagogiska lärare

Judith D

Körlektionen var jätte rolig och man blev bemöt med respekt. Mina förväntningar var att klara min uppkörning och min lärare såg mina svårighet och hjälpte mig. Jag blev peppad och fick mycket tips. Mycket kärlek.

Bushra A
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Väldigt duktiga personal och väldigt hjälpsamma. Trafiklärarna är väldigt duktiga med att lära ut och jag skulle rekommendera dem mycket. 🚙👍🏻 Det var tak vare dem att jag i slutändan kunde ta körkortet och jag kan köra på ett ordentligt sätt

Jilin Z

Very knowledgable and professional coach, together with their helpful office staffs I got my driving license in a short time.

Svar från B-körkort

Congadulation ! Thanks alot for your nice words you have written! We wish you a very successful future! Good luck! Best regards Motor trafikskola

Sirinan Y

Bästa trafikskola och riktigt duktiga lärare :) Sirinan,

Hajar O
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Bästa läraren Nedal! riktig duktig TRAFIKLÄRARE. Rekomendera han 👌 Hajer!

Amina A
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Bästa trafikskolan! Bästa personal! Starkt rekomenderas! Jag körde med Nidal, bästa körkotslärare!!!

Tack Amina och kör försiktigt Vänliga hälsningar Motor trafikskola

Virgin K

Bästa trafikskolan ,bästa lärare , personal väldigt kunniga och hjälpsamm båda i körningen och teorin. ” Rekommenderar Starkt ”

Svar från B-körkort

Tack så mycket Virgin för dina fina ord. Lycka till och kör försiktigt Vänliga hälsningar Motor trafikskola

Sozan A

Bästa skola i Stockholm 👍.. Jag rekommendera alla.. Bra lärare, fina lokaler o bästa miljö..

Adam N
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Mycket bra undervisning samt väldigt trevligt bemötande!

Svar från Motor Trafikskola i Stockholm

Tack Adam och Stort Grattis till körkortet! Kör försiktigt!

Laila N
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Genom denhär körskolan har jag blivit en 10 gånger bättre förare än vad jag hade kunnat förvänta mig! Genom pedagogisk, hjälpsam, skarp och tålmodig handledning av läraren Nidal lyckades jag med uppkörningen på första försöket. Inte nog med det kunde jag alltid känna mig trygg och bekväm när vi körde, samtidigt som jag aldrig kände mig begränsad med att ställa frågor eller om jag hade funderingar. Utbildningsperioden har i helhet gett mig mycket ökad förståelse för trafiken samt kunskap om massor med små tricks och...

Svar från Motor Trafikskola i Stockholm

Stort Grattis och tack för dem fina ord och rekommendationerna! Vi önskar dig Lycka till och Kör försiktigt!

Gabriel M

Mycket bra och heltäckande vägledning, Jag körde mina körlektioner med Nidal och var väldigt nöjd, han var tålmodig och pedagogisk. Helt klart 10/10.

Helene S

Jag tog lastbilskörkort genom Motor Trafikskola. Jättetrevligt bemötande, peppande och glad stämmning. De överträffade mina förväntningar och jag lyckades med mitt körkort snabbare än vad jag trodde.

Ying M

Wonderful experience to learn driving in Motor Trafikskola i Stockholm. The receptionist and all the other staff are nice and helpful. Besides, my driving teacher Nidal has smart and sharp observations on my improper driving habits and meanwhile provides me professional and strict instrutions with patience and encouragement all the time. Many thanks to Motor Trafikskola i Stockholm!

Svar från B-körkort

Congadulations to the drivning liciense Mie! Thanks alot for your nice words you have written! We wish you a very successful future! Best regards Motor trafikskola

Usman M

Brilliant upplevelse! lärare som lärde mig att köra bussen var verkligen professionella.

Svar från Buss behörighet

Vi graltuerar dig till buss körkortet Usman! Vi tackar dig för dina fina ord. Vi önskar dig all lycka med ditt nya yrke. Med vänlig hälsning, Motor trafikskola

Robel B

Jag har köpt 10 lextion. Det var väldigt bra under övningskör.

Ronya A

Jag tog B körkortet på motortrafikskolan. De är Mycket trevliga, förståndiga, kunniga, engagerade och duktiga personal. Innan motortrafikskolan hade jag kört väldigt mycket och förväntade mig bara snabb uppkörningstid och lite finslipning. Det hjälp jag fick var över mina förväntningar. Jag blev en mycket tryggare och säkrare förare tack vare deras professionella hjälp. Jag rekommenderar starkt motortrafikskolan för alla som snabbt vill ha ett körkort i handen. Ett speciellt tack till bästa trafiklärarna Nidal och...

Rovinroy J

lite dyrare än andra men utmärkt kan lita på samer

Eddie B

Jag tycker att motor trafikskola är bland dom bästa i Jakobsberg. Dom har väldigt bra lärare och ger en ett bra och trevligt bemötande. Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort tack vare dom. Jag tackar er så mycket.

Svar från B-körkort

Tack Så mycket! Och Stort Grattis till körkortet Önskar dig lycka till !

Åsa E
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Helt underbart! På mindre än 3 veckor hade jag körkort! Om alla körskole lärare var som min skulle Sveriges trafik vara både tryggare och bättre! SÅ STORT TACK!!! Mvh Åsa

Åsa E gillar detta
Svar från Motor Trafikskola i Stockholm

Tack och Stort Grattis till körkortet Åsa! Tack så mycket för dina fina ord om oss! Vi önskar dig lycka till! Kör försiktigt!

Noora A

Bästa skolan och bästa personal👍🏻👍🏻👌🏻

Lilit K

Mycket trevligt bemötande och kompetenta lärare. Jag har haft bara positiva upplevelser från Motor Trafikskola! 👍👍👍

Talar A

Jag köpte 20 körlektione. Tycker att min lärare var riktigt bra, noggrann och tydlig med vad jag gjorde för fel så att jag kunde förbättra det till nästa gång. Min lärare var även bra på att uppmuntra vilket jag tycker är viktig eftersom att det skapar självförtroende bakom ratten.

Elias M

Tio körlektioner och risk1, risk2, teoriprov och körprov. Alla var jätte trevliga och läraren jag fick var bra. 10 lektioner räckte gott för att få körkortet. Nöjd!

Alisa S
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

En jättebra skola med personlig approach! Alla inklusive rektorn Samer är snälla och stöttande. Suha i receptionen är superhjälpsam, gullig och service minded. Jag kände mig alltid välkommen där! Rekommenderar verkligen läraren som jag hade- Nidal! En heeeelt fantastisk lärare med kunskap, mentorskap oh tålamod! Jag hade fobi att sätta mig bakom ratten men med sin lugna och djupa undervisningsteknik kunde Nidal få mig att börja köra och till slut ta körkort! Rekommenderar verkligen skolan och Nidal!!!

Svar från Motor Trafikskola i Stockholm

Kul att höra att du var nöjd med oss! Tack så mycket för dina rekommendationer ! Stort grattis till körkortet! Kör försiktigt! Mvh Motor trafikskola

David J
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Tydlig och bra lärare. Förklarade momenten på ett pedagogiskt och bra sätt. Kan starkt rekomendera denna trafikskola.

Svar från Motor Trafikskola i Stockholm

Tack David för dina rekommendationer ! Stort grattis till D kortet igen! Lycka till med arbetslivet! Med vänlig hälsning, Motor trafikskola

Kobimna A

15 lektioner hade jag hos Moto Trafik Skolan, i början var jag nervöst men jag gick genom smidigt senare, Nidal min lärare var jättebra och skojsam, såväl som receptionisten Suker skrattar hon alltid när man träffade henne, jag har godkänt nu och vill jag gärna rekommendera Mototrafik skolan till alla som vill lära sig att ta körkort 98 % bra !!!! Kobina Adom

Håkan S

Hej! Jag tog C-kort, c-prov, YKB och uppkörning. Måste verkligen rekommendera dom, proffsiga duktiga, gjorde att jag tog kortet fort och kastade inte så mycket. Tack/ Håkan

Svar från Lastbils behörighet

Tack så mycket Håkan för dina rekommendationer! Jätte grattis till C kortet och lycka till med arbetslivet! Med vänlig hälsning, Motor trafikskola

Suha M

Bästa trafikskola ! Jag rekommenderar starkt! Till er som vill ha ett körkort som räcker för hela livet ut att ni vänder er till Motor Trafikskoka ! Tack !

Narmeen K
Skrev om Motor Trafikskola i Stockholm

Jag och min syster är så nöjda och glada över att vi har tagit körkortet. Lärarna är extremt duktiga och personalen var jätte trevliga. Vi rekommenderar starkt till alla där ute som vill ta körkortet!!!!

Michaele T

Det var jätte bra trafikskola jätte snälla lärarna och bilar de är nya

Shadi A

Fantastiskt bra skola. Väldig trevlig, kunnig, hjälpsam personal. Rekommenderas varmt

Ritta G

Köpte både teori och körlektioner. Fick jättebra med hjälp! Personalen är så snälla skulle även kunna gå dit om ja inte hade nån körlektion för att de är så trevliga Motor trafikskola hjälpte mig med alla mina fel och lärde mig det rätta i trafiken. Jag rekomenderar verkligen trafikskolan för att de är så duktiga och lär ut så bra.

Svar från B-körkort

Stort grattis till körkortet igen Ritta! Tack för dina rekommendationer! Lycka till nu med livet! Kör försiktigt! Med vänlig hälsning, Motor trafikskola