Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Järfälla Motor Trafikskola i Stockholm AB
Rekommenderat företag 2016 - Motor Trafikskola i Stockholm AB

Motor Trafikskola i Stockholm AB

Järfällavägen 106, 177 41 Järfälla — Visa karta

Varmt välkommen till Motor Trafikskola, vi är trafikskolan med mycket erfarna lärare som levererar hög kvalitet i undervisningen. Därmed har vi nått mycket goda resultat bland våra tidigare elever. Du hittar oss i ljusa fräscha lokaler i vårt utbildningscentrum i Jakobsberg/Järfälla. Vi kan hjälpa dig på din resa till B-körkort till ett bra pris. Förutom B-körkort kan vi även erbjuda Taxi utbildning, taxiföretag utbildning, C-körkort (Lastbil) och D körkort (Buss). Vi utgår givetvis från dina individuella förkunskaper för att planera utbildningen så effektivt som möjligt. När du genomgår teoriutbildningen använder vi de senaste tekniska hjälpmedlen som finns för att underlätta för dig. Du kan testa oss på intensivkurser på både teori- och körundervisning. När det kommer till just intensivkurser är vi väldigt effektiva. Välkommen!

Läs vad 22 kunder tycker om Motor Trafikskola i Stockholm AB

• Zahra A
    Zahra A skrev om Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Väldigt bra trafikskola som jag med självklarhet rekommenderar! Duktig och trevlig personal vilket gör utbildningen rolig och extremt lärorik. Vill man ta körkortet lätt och effektivt så är det bara att börja där :)
    2016-12-01 Motor Trafikskola svarar Zahra A
    Tack så mycket Zahra! Stor grattis till körkortet och vi önskar dig lycka till!
    Vi är väldigt glada att vi har haft dig som elev!
    Åter igen, grattis till körkortet!
    Kör försiktigt nu :)
  • Erik T
    Erik T skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Fantastiskt bra körskola! Rekommenderar den till alla min vänner som ska ta körkort. Underbara människor och jätteduktiga lärare. Fixade mitt kort på en månad med ca 13 lektioner
    2016-11-01 Motor Trafikskola svarar Erik T
    Tack så mycket Erik för de fina orden som du skrev!
    Vi är väldigt glada att vi har haft dig som elev!
    Jätte grattis till körkortet!
    Kör försiktigt!
    Motor trafikskola
  • Fatma A
    Fatma A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    bästa trafikskolan med bästa personal!! det kan absolut inte finnas bättre trafikskola i hela sverige!! rekommenderar dem starkt 👌👍
    2016-10-27 Motor Trafikskola svarar Fatma A
    Tack bästa Fatma! Stort grattis till körkortet!
    Tack att du valde oss !
    Kör försiktigt!
  • Kristoffer L
    Kristoffer L skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    I Juni 2016 övningskörde jag för första gången någonsin med Motor Trafikskola. I början på Oktober hade jag körkortet i handen.
    2016-10-10 Motor Trafikskola svarar Kristoffer L
    Tack! Stort Grattis Kristoffer till körkortet! ! Vi är glada att du valde oss och stolta över att ha dig som elev
  • Osame A
    Osame A skrev om Lastbils behörighet en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Mycket professionell och bra trafikskola.
  • Sateaa Sabri I B
    Sateaa Sabri I B skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Det var helt ok med lektioner och det finns allt möjligt hjälpmedel som stöd till alla elever.
    2016-08-29 Motor Trafikskola svarar Sateaa Sabri I B
    Tack så mycket Sateaa Sabri !
    Stort Grattis till Taxiföretags utbildningen som du fick av oss önskar vi dig Lycka till!
  • Kristina P
    Kristina P skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jag är jättenöjd, bra pedagogiska lärare! Látt att få tid och så!! Ska rekommenderas!
    2016-08-12 Motor Trafikskola svarar Kristina P
    Tack så mycket, Kristina!
    Vi är jätte glada över att du blev nöjd med oss och vi önskar dig all lycka!
  • Fatima M
    Fatima M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    De va ett bra lärare dock var dem inte uppmuntrande ibland
    2016-08-12 Motor Trafikskola svarar Fatima M
    Hej!
    Vi beklagar att du upplevde det så. Vi på trafikskolan ville inte att våra elever skulle göra proverna för tidigt, därför kändes det så för din del. Du fick i alla fall godkänd på båda kunskap och körprov från första försöket.
    Grattis för körkortet och lycka till!
  • David T
    David T skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Väldigt bra frågor inför proven, väldigt dåliga öppettider och dålig närvaro hos personalen.
    2016-06-23 Motor Trafikskola svarar David T
    Grattis till högsta poäng som du fick 16/16 på jätte kort tid ! Du klarade provet galant ! Men det var synd att du upplevde så! Vår öppettid är 9:00 till 18:00 och ni får extra hjälp på Tisdagar och Torsdagar från kl 15:00 till 18:00 för att svara på era frågor.
  • Odai A
    Odai A skrev om Taxikörkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    En utmärkt trafikskola med trevlig och kunnig personal med ledaren Samer i spetsen som styr och ställer på ett exemplariskt sätt. Samer har en gedigen erfarenhet, ett minne som en extern hårddisk vilket gör att du får svar på vilken fråga som helst inom trafik oavsett vilket körkort du pluggar. Pluggar du hos Motor Trafikskola så garanterar jag dig att du får ditt efterlängtade körkort på nolltid.
    Fundera inte, vad väntar ni på?! GO GO GO!
    2016-06-09 Motor Trafikskola svarar Odai A
    Tack för dem fina orden!
    Kul att du blev nöjd med din Taxi körkortsutbildning hos oss. Tack och
    Lycka till med Taxi bilkörandet!
    Vi är glada att du valde oss för att utbilda dig till en kunnig taxiförare!
    Ha det bra!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jättebra trafikskola. Jag fick tider snabbt och en kanonbra lärare!
    2016-06-09 Motor Trafikskola svarar Tobias A
    Tack! Vad kul att du var nöjd med lärarna och Vår trafikskola.
    Vi är tacksamma för att vi har fått hjälpa dig med ditt B- körkort! Lycka till!
  • Saman Y
    Saman Y skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Bra seriöst företag som bryr sig om den lilla minsta när det gäller utbildningen.
    2016-06-03 Motor Trafikskola svarar Saman Y
    Tack så mycket Saman Y! Stort Grattis och Lycka till med Taxiföretag utbildningen som du fick av oss önskar vi dig Saman Y!
  • Mustafa K
    Mustafa K skrev om Taxikörkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jag har blivit bemött på ett bra sätt inte som lärare men snarare som medmänniskor.

Dem har bra sätt att lära elever på dem följer nya trender.

Mysigt med kaffe o bullar på trafikskolan.
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Mustafa K
    Tack så mycket Mustafa K! Lycka till med Taxikörkortet! Du kommer att få nytta av den i framtiden . Kör försiktigt!
  • Kandi M
    Kandi M skrev om Taxikörkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jag vill bra säga att de är mycket bra att lära folk.
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Kandi M
    Tack så mycket Kandi M! Grattis till Taxikörkortet som du kommer att få nytta av den i framtiden! Lycka till .Kör försiktigt!
  • Rita J
    Rita J skrev om Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jätte bra trafikskola, duktig lärare, har bred kunskap om trafik regler.
    Önskar de lycka till 💐
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Rita J
    Tack så mycket Rita J! Stort Grattis till Körkortet som du fick hos oss! Lycka till önskar vi personalen dig Rita! Kör Försiktigt!
  • Christofer P
    Christofer P skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    En helt fantastisk trafikskola som hjälpte mig under ca 13 lektioner att ta körkort. Tillskillnad från de andra så pratar de inte om antal lektioner utan istället de olika moment i deras läroplan som man måste ta sig igenom och klara. Vägen till körkortet blev mycket smidig via dem och deras manuella bil var mycket lättkörd, jag använde även den på uppkörningen. Jag hade kört upp två gånger som privatist innan jag kom till dem och en gång via dem när deras utbildning var klar. Tack vare deras utbildning så klarade jag det galant. Stort tack till Rafet, Akram och Samer för er proffsiga utbildning och er tålamod med en så mesig förare som jag!
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Christofer P
    Tack så mycket Christofer P! Med glädje har vi haft dig hos oss! Stort Grattis till körkortet och så önskar vi dig Lycka till och kör försiktigt!
  • George D
    George D skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jag rekomenderar denna skola 😉
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar George D
    Tack så mycket George D! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önskar vi personalen dig George!
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Tack för allting ni är bra att lära hur man kör bil
    2016-06-08 Motor Trafikskola svarar Mohamed A
    Tack så mycket Mohamed A! Stort Grattis till körkortet önskar vi dig Mohamed A! Lycka till och kör försiktigt!
  • Yang W
    Yang W skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Mycket bra tränar, organiserad klass.
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Yang W
    Tack så mycket Yang W! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önskar vi dig Yang! Kör försiktigt!
    Motor Trafikskola, Samer S gillar detta
  • Maha A
    Maha A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Tack så mycket. Det var jättebra jobb. Hoppas att fortsätta så har
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Maha A
    Tack så mycket Maha A! Stort Grattis till körkortet som du fick hos oss! Lycka till och kör försiktigt!
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jag övade min bil körning hos Motor trafikskola på cirka 2-4 veckor. Fick hjälp från fler än en lärare. De all var tålmodig, professionell och visste precis vad jag behövde träna på. Receptionen var trevlig och flexible, så de anpassade scheman efter min behov.
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Jonathan F
    Tack så mycket Jonathan F! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önska vi personalen dig Jonathan! och kör försiktigt!
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Tack vare motor trafikskola gick jag körkort , bästa körskolan !!
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Jimmy W
    Tack så mycket Jimmy W! Stort Grattis till körkortet önskar vi personalen dig Jimmy! Lycka till! Kör försiktigt!

Järfällavägen 106, 177 41 Järfälla