4.5 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om B-körkort

• Erik T
    Erik T skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Fantastiskt bra körskola! Rekommenderar den till alla min vänner som ska ta körkort. Underbara människor och jätteduktiga lärare. Fixade mitt kort på en månad med ca 13 lektioner
    2016-11-01 Motor Trafikskola svarar Erik T
    Tack så mycket Erik för de fina orden som du skrev!
    Vi är väldigt glada att vi har haft dig som elev!
    Jätte grattis till körkortet!
    Kör försiktigt!
    Motor trafikskola
  • Fatma A
    Fatma A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    bästa trafikskolan med bästa personal!! det kan absolut inte finnas bättre trafikskola i hela sverige!! rekommenderar dem starkt 👌👍
    2016-10-27 Motor Trafikskola svarar Fatma A
    Tack bästa Fatma! Stort grattis till körkortet!
    Tack att du valde oss !
    Kör försiktigt!
  • Kristoffer L
    Kristoffer L skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    I Juni 2016 övningskörde jag för första gången någonsin med Motor Trafikskola. I början på Oktober hade jag körkortet i handen.
    2016-10-10 Motor Trafikskola svarar Kristoffer L
    Tack! Stort Grattis Kristoffer till körkortet! ! Vi är glada att du valde oss och stolta över att ha dig som elev
  • Kristina P
    Kristina P skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jag är jättenöjd, bra pedagogiska lärare! Látt att få tid och så!! Ska rekommenderas!
    2016-08-12 Motor Trafikskola svarar Kristina P
    Tack så mycket, Kristina!
    Vi är jätte glada över att du blev nöjd med oss och vi önskar dig all lycka!
  • Fatima M
    Fatima M skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    De va ett bra lärare dock var dem inte uppmuntrande ibland
    2016-08-12 Motor Trafikskola svarar Fatima M
    Hej!
    Vi beklagar att du upplevde det så. Vi på trafikskolan ville inte att våra elever skulle göra proverna för tidigt, därför kändes det så för din del. Du fick i alla fall godkänd på båda kunskap och körprov från första försöket.
    Grattis för körkortet och lycka till!
  • Tobias A
    Tobias A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jättebra trafikskola. Jag fick tider snabbt och en kanonbra lärare!
    2016-06-09 Motor Trafikskola svarar Tobias A
    Tack! Vad kul att du var nöjd med lärarna och Vår trafikskola.
    Vi är tacksamma för att vi har fått hjälpa dig med ditt B- körkort! Lycka till!
  • Christofer P
    Christofer P skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    En helt fantastisk trafikskola som hjälpte mig under ca 13 lektioner att ta körkort. Tillskillnad från de andra så pratar de inte om antal lektioner utan istället de olika moment i deras läroplan som man måste ta sig igenom och klara. Vägen till körkortet blev mycket smidig via dem och deras manuella bil var mycket lättkörd, jag använde även den på uppkörningen. Jag hade kört upp två gånger som privatist innan jag kom till dem och en gång via dem när deras utbildning var klar. Tack vare deras utbildning så klarade jag det galant. Stort tack till Rafet, Akram och Samer för er proffsiga utbildning och er tålamod med en så mesig förare som jag!
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Christofer P
    Tack så mycket Christofer P! Med glädje har vi haft dig hos oss! Stort Grattis till körkortet och så önskar vi dig Lycka till och kör försiktigt!
  • George D
    George D skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jag rekomenderar denna skola 😉
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar George D
    Tack så mycket George D! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önskar vi personalen dig George!
  • Yang W
    Yang W skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Mycket bra tränar, organiserad klass.
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Yang W
    Tack så mycket Yang W! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önskar vi dig Yang! Kör försiktigt!
    Motor Trafikskola, Samer S gillar detta
  • Maha A
    Maha A skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Tack så mycket. Det var jättebra jobb. Hoppas att fortsätta så har
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Maha A
    Tack så mycket Maha A! Stort Grattis till körkortet som du fick hos oss! Lycka till och kör försiktigt!
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Jag övade min bil körning hos Motor trafikskola på cirka 2-4 veckor. Fick hjälp från fler än en lärare. De all var tålmodig, professionell och visste precis vad jag behövde träna på. Receptionen var trevlig och flexible, så de anpassade scheman efter min behov.
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Jonathan F
    Tack så mycket Jonathan F! Stort Grattis till körkortet! Lycka till önska vi personalen dig Jonathan! och kör försiktigt!
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om B-körkort en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Tack vare motor trafikskola gick jag körkort , bästa körskolan !!
    2016-06-02 Motor Trafikskola svarar Jimmy W
    Tack så mycket Jimmy W! Stort Grattis till körkortet önskar vi personalen dig Jimmy! Lycka till! Kör försiktigt!
5.0 / 5 — 1 reco

Järfällavägen 106, 177 41 Järfälla