4.0 / 5 i betyg — 3 rekommendationer

Läs vad 3 användare tycker om Taxiföretag/Åkeri

• Sateaa Sabri I B
    Sateaa Sabri I B skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Det var helt ok med lektioner och det finns allt möjligt hjälpmedel som stöd till alla elever.
    2016-08-29 Motor Trafikskola svarar Sateaa Sabri I B
    Tack så mycket Sateaa Sabri !
    Stort Grattis till Taxiföretags utbildningen som du fick av oss önskar vi dig Lycka till!
    Motor Trafikskola gillar detta
  • David T
    David T skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Väldigt bra frågor inför proven, väldigt dåliga öppettider och dålig närvaro hos personalen.
    2016-06-23 Motor Trafikskola svarar David T
    Grattis till högsta poäng som du fick 16/16 på jätte kort tid ! Du klarade provet galant ! Men det var synd att du upplevde så! Vår öppettid är 9:00 till 18:00 och ni får extra hjälp på Tisdagar och Torsdagar från kl 15:00 till 18:00 för att svara på era frågor.
  • Saman Y
    Saman Y skrev om Taxiföretag/Åkeri en del av Motor Trafikskola i Stockholm AB
    Bra seriöst företag som bryr sig om den lilla minsta när det gäller utbildningen.
    2016-06-03 Motor Trafikskola svarar Saman Y
    Tack så mycket Saman Y! Stort Grattis och Lycka till med Taxiföretag utbildningen som du fick av oss önskar vi dig Saman Y!
    Motor Trafikskola gillar detta
5.0 / 5 — 1 reco