Motorgaranti

Motorgaranti

Llama 08-86 36 76 motorgaranti.se
2.9

About company

Välkommen till Motorgaranti! Vi erbjuder en garanti motsvarande en sådan garanti som kan köpas till vid köp av bil från bilfirma. Att köpa bil från en bilfirma har för många alltid varit det självklara valet, man erbjuds en garanti via en tredje part och bilköpet blir ett tryggt köp. Med vår garanti kan man nu köpa en begagnad...

8 omdömen om Motorgaranti

Torsten S
Escribió sobre Motorgaranti

Även jag har sökt företaget för att få hjälp med en skadad växellåda men utan resultat.I de svars mejl jag får påstår man sej ha problem med telefonväxeln (sutit i kö 1,5 Tim )och enda vägen är via mejl, men ingen återkoppling där häller. Jag tror inte företaget existerar längre.

Георгий С och Öjvind S gillar detta
Accept Försäkringsaktiebolag (publ)
4.4/5 i betyg av 230 omdömen 4.4 av 230 omdömen
Badge2023

Bra och snabb handläggning. Tydlig info.

Josefin T Josefin T
Ferid G
Escribió sobre Motorgaranti

Hade problem med växellådan som skulle täcka dena försäkring. Ringde och mailade många gånger, fick aldrig någon svår. Köp inte denna skit, dom bara lurar folk.

Георгий С och 2 andra gillar detta
Jasper omondi O
Escribió sobre Motorgaranti

ingen svara i den har företaget, mejlat , ringt och vänta 1 timmer så lagt jag på , det har gått 3 veckor utan att svara mitt mejl, de har också fakturera mig på fel adress samt mitt gamla bil som jag har inte kvar

Георгий С och 2 andra gillar detta
ICA Försäkring AB
3.9/5 i betyg av 334 omdömen 3.9 av 334 omdömen

Vi har använt oss av försäkringen och allt fungerade super!

Antonia B Antonia B
Jimmy F
Escribió sobre Motorgaranti

Köpte en tilläggsförsäkring till vår bil. Tyvärr så gick den sönder och var tvungen att använda vår motorgaranti. Jag blev väldigt bra bemöt och Robin i kundtjänst som jobbar på motorgaranti var jätte hjälpsam.Han ska ha 5 plus i kanten.

Svar från Motorgaranti

Hej Jimmy, Tack för din rekommendation. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår garanti och vår service. Vi hoppas att din nya växellåda fungerar som den ska. / Robin

Ako S
Escribió sobre Motorgaranti

Hej! Garantien på min bil gick ut. jag köpte en maskingaranti från Motorgaranti och jag rekommendera varmt alla bil ägare att förlänga sina bilgaranti hos motorgaranti. jag fick hjälp direkt och snabb svar.

Svar från Motorgaranti

Hej Ako, Tack för ditt betyg! Glädjer oss att höra att du är nöjd med vår garanti.

Juraj V
Escribió sobre Motorgaranti

Det som ni säljer är försäkring som jag redan har så skicka mig inte era oseriösa erbjudande. Det är bara tillverkaren som kan ge garanti. https://www.motormannen.se/om-oss/opinion-och-paaverkan/nyheter/motormaennen-varnar-foer-foerlaengd-fordonsgaranti/ Vilseledande marknadsföring och som konsument kan du göra en anmälan till Konsumentverket på följande länk: http://www.konsumentverket.se/aktuella-konsumentproblem/anmal-till-konsumentverket/anmalan/

Svar från Motorgaranti

Hej Juraj, Det företaget som du länkar till är ett annat företag som genom sin marknadsföring påstår att de "Förlänger" fabriksgarantin. Vi är ett helt annat företag som säljer en liknande tjänst. Vi förlänger inte garantin. Vi erbjuder en garanti motsvarande en sådan garanti som kan ges vid köp av bil från bilfirma. I dagsläget finns det ett fåtal företag som erbjuder garanti, dessa garantier är inte tillverkarens garantier. Vi erbjuder en garanti där våra kunder är skyddade för kostnader upp till 25.000 mil utan självrisk....

Johan N
Escribió sobre Motorgaranti

Fick hem ett erbjudande och behöver garantin. Pratade med kundtjänst och fick väldigt trevligt bemötande.

Fredrik N
Escribió sobre Motorgaranti

Jag är nöjd med erbjudandet jag fick från företaget. Jag ville ha en garanti för min begagnade bil Volvo xc70 2012:a och tecknade en ett års garanti & tycker att Motorgaranti hade bäst pris/villkor på marknaden.

Motorgaranti och David H gillar detta