MotorMedlarna Sverige AB

MotorMedlarna Sverige AB

motormedlarna.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till MotorMedlarna Sverige AB! Vettiga priser och hög kvalitet. Låter det för bra för att vara sant? MotorMedlarna Sverige har vi gjort detta möjligt genom flera års erfarenhet och god kännedom inom fordonsbranschen. Vårt mål att att göra alla våra kunder nöjda oavsett om du köper en motorcykel eller servar din moped....

263 omdömen om MotorMedlarna Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2020

Sebastian L
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Blev vänligt bemött på alla sätt & vis. På jakt efter en MC och fick all hjälp med att lägga vantarna på den snabbt & enkelt. Svarar snabbt även på mailen vilket är stort + ! 10/10. Kan tänka mig att även serva min MC här trots en körsträcka på 1.45t :D

Elin E
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Bra bemötande när jag genomförde en Mopedservice där. Den genomfördes ordentligt och det som skulle fixas blev också fixat.

Björn C

Rekommenderas starkt. 5 av 5 möjliga :-D

Per-Anders P
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Trevligt bemötande av personalen ingen stress.

Crister R
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Fantastisk bemötande och väldigt bra service

Benjamin  L
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Gott bemötande, både på mail och sedan på plats. Har även haft fortsatt kontakt angående eventuellt saknade tillbehör, som även det flyter på gott. God kunskap om motorcyklarna och vettig verkstad!

Bil I
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Har meget god erfaring med Motormedlarna i Sverige. Har kjøpt flere motorsykler fra dette selskapet, og de har alltid vært som beskrevet på telefon. Abefales! Hilsen Tord v/Bil Invest Oslo AS i Norge

Mikael L
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mkt trevlig & kunnig personal samt fina hojar.

Patrik Ö

Snabb och bra service. Vänligt bemötande. 🙂👍🏻

Robin J
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Oerhört trevliga och alltid ett bra bemötande. Kommer fortsätta göra affärer med dom, detta är andra gången. Har inget negativt alls att säga om motormedlarna.

Linn B
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mycket bra bemötande och service. Vi är helnöjda med vår Peugeot speedfight.

Leif H
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Bra bemöt och rakt på sak. Dom förväntningar jag hade efter att läst hemsidan blev precia så bra jag förväntade mig. En trevlig affär med MotorMedlarna och en suverän transport med fordonet jag köpte.

Timo K
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Köpte en motorcykel av företaget. Bra pris och hemleverans utförd av Marcus. Mycket ba och korrekt bemötande på alla sätt och vis, tack!

Ryszard D

Väldigt nöjd med köpet Suzuki gixr 1000

Josefin N
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Bra upplevelse, inte 5/5 pga lite strul men det löste sig så en välförtjänt 4.

Stefan H
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Deras hemsida med tydlig information om ägarna med namn, foto och historia om deras utbildning och hur de träffades gav mig ett på förhand stort förtroende. Fick ett trevligt och seriöst bemötande vid besöket. Allt fungerade enligt utlovat med bl.a. hemleverans av MC.

Carl T
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Trevliga och smidiga säljare. Överlag väldigt fina och prisvärda hojar i butiken. Jag kunde köpt flera stycken men är väldigt nöjd med vår HD Softail. Nu längtar vi efter våren!

Valentin A

Proffsigt och bra bemötande, snabb och smidig affär. // Valle

Iordanis E
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mycket vänligt och professionellt bemötande. Köpte en motorcykel och jag rekommenderar företaget till alla som tänker göra samma sak!

Svar från MotorMedlarna Sverige AB

Tusen tack och roligt att höra! :)

Fredrik S
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Fantastiskt bra bemötande, förtroendeingivande och kunnig personal. Känner mig trygg med mitt köp!

Svar från MotorMedlarna Sverige AB

Tusen tack och roligt att höra! :)

Andrea G
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Snabb och enkel affär, kom med hemleverans några dagar efter köpet i utlovat skick, kan eventuellt bli fler köp i framtiden.

Svar från MotorMedlarna Sverige AB

Tusen tack och du är välkommen igen :)

Örestads A
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Bra service, bra priser och mycket trevlig personal!

Tryggare A
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Fick ett bra mottagande och bra information om vad som passar min behov och önskningar, däcken som jag beställde kom snabbt och de bytte ut de gamla enligt överenskommelse. Kan varmt rekommendera MotorMedlarna.

Christian N
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Professionella och seriösa, varje gång man är där!

Robin R
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Trevliga samt erbjuder mycket bra service! Snyggt och städat i visningshallen! Hjäpsam att lasta på och förankra motorcykeln jag köpte!

Niklas L
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mycket bra upplevelse, proffsig personal och snabba ryck, allt enligt önskemål. Tyvärr så började motorlampan lysa på motorcykeln jag köpte, men det är inget som säljaren kunde påverka.

Tobias S
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Smidigt att göra affär med dom och bra service när det gällde tider och lastning.

Dominik S
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Trevlig personal. Enkelt att provköra. Smidiga vid en affär.

Johan C
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mycket serviceinriktade, en enkel köpprocess.

Lars-Göran B
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mycket bra bemötande och snabb kommunikation. Smidig affär precis som man önskar sig. HD'n levererad idag och min gamla hoj upphämtad. Solen skiner ute. Dags för en tur.

Krisztian B
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mycket nöjd, bra och professionell. Mina förväntningar uppfylldes. Jag kan rekommendera företaget till 100%.

Lars L
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Positivt bemötande av personalen, tar sej tid med kunden

Lars M
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Trevligt bemötande och hög standard på motorcyklarna.

Ulf P
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Rent, snyggt, lite rörigt bland kunder o personal när det är utlämning, synd att inte motorcyklarna är uppmärkta med mer uppgifter så man kan titta på egen hand. Men över lag en trevlig butik som jag absolut kan tänka mig att återkomma till.

Stergios V
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Tack. Jag har inte att skriva någonting om minst 30 tecken, det enda som jag vill säga är en Tack.

Tack själv! Och ta nu det lugnt med gixxern 😅

Mikael S

Alltid lika trevliga o smidiga affärer , Aldrig några problem

Rolf P
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Hitintills har det varit mycket bra

Henrik L
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Snabb och smidig affär, trevligt och bra bemötande. Hur nöjd som helst

Jan M
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Trevligt bemötande via mail Det levde upp till mina förväntningar genom att jag snabbt fick hjälp med det jag ville

Jan A
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mycket positivt jag hade svårt att komma till företaget o köpa en Hd sportster samma dag eftersom jag skulle köra till Ungern om några timmar.men jag köpte den med handpenning o de får ha den 2,5 vecka innan jag kan hämta den jag gillar deras sätt att göra affärer. Mycket enkelt o smidigt.

Magnus D
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Trevligt bemötande. Kunnig och lyhörd säljare.

Oliver J
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Schyssta killar med båda fötterna på jorden. Snabb och smidig affär! Rekommenderas starkt👍🏽

Svar från MotorMedlarna Sverige AB

Tack och lycka till med körkortet!

Jetullah B
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Trevliga + proffsiga =Smidigt mc affär Bästa mc firman. Rekommenderar starkt.

Bo P
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Mycket trevliga och proffsiga grabbar Mina förväntningar infriades till 100% Jag fick vad jag var ute efter.

Ulf E
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Fick ett mycket gott bemötande av Marcus och han levde upp till mina förväntningar. Genomförde en smidig mc-affär med mycket god service. Kan varmt rekommendera ett besök på Motormedlarna i Barsebäck. //Uffe

Stefan P
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Superpt trevlig personal , köper jag igen blir det av er, mycket nöjd, ett företag att lita på bra hjälp med att hitta ett lån till bra ränta Kommer titta in med jämna mellanrum om inte för att köpa så bara för att byta några ord

Anders S
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Bästa Mc firman, med absolut service och kunskap i världsklass!!👍 Dom håller alltid vad dom lovar!!!

Ronny C
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Bra bemötande och fina lokaler och utmärkta kunskaper om objektet vi tittade på. Jag rekommenderar MotorMedlarna.

Lars L
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Snabb och smidig hojaffär, kan starkt rekommendera. /Dennis

Fredrik C
Skrev om MotorMedlarna Sverige AB

Fantastiskt bra bemötande från början till färdig affär!