Alla kategorier Naprapat Västmanland Hallstahammar Move Mälaren

Move Mälaren

Vallgatan 10, 734 50 Kolbäck — Visa karta

På Move Mälaren erbjuds en rad olika tjänster för flera olika typer av led- och muskelproblem. Oavsett om du är elitidrottare eller har ont i leder från stillasittande arbete kan Move hjälpa dig återfå din rörlighet!

Med hjälp av naprapati, rehabilitering och massage kan vi skräddarsy ett program efter dina behov. Vi tycker att varje människa är en resurs och förutom att möta varje klient med respekt och empati jobbar vi med att minska antalet dyra sjukskrivningar genom att erbjuda företagshälsovård.

Dessutom kan vi erbjuda barnpassning samt lån av handduk och träningskläder - allt för att underlätta träningen och lämna mer tid åt dina andra intressen i livet.

Läs vad 13 kunder tycker om Move Mälaren

• Rickard W
    Rickard W skrev om Move Mälaren
    Jätte nöjd,
    Trevligt bemötande, lyssnade och tog till sig av det man sa. Dessutom så hjälpte behandlingen betydligt snabbare än andra
    jag provat tidigare
  • Kent L
    Kent L skrev om Move Mälaren
    kunnig och trevlig,angaskerad, han tog sig verkligen sig tid att lyssna och fråga
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Move Mälaren
    Väldigt trevligt bemötande o lyhörd ..tyvärr funkade inte behandlingen på mej
  • Miriam K
    Miriam K skrev om Move Mälaren
    The treatment was really effective, it took away long lasting pain in short time. the therapeut was very thorough, listened with much patience to find out and take away the pain spot. Absolutely a place to recommend!
  • Jonathan C
    Jonathan C skrev om Move Mälaren
    Blev rekommenderad så jag gick dit. Smidiga tider, professionellt omhändertagande och påläst. Min nacke jublar och mina funderingar blev besvarade! Jag återkommer när det behövs. Rekommenderas!
  • Ann-kristin A
    Ann-kristin A skrev om Move Mälaren
    Det var riktigt bra att gå till vallmokliniken. Mina problem blev bättre.
  • Jesper A
    Jesper A skrev om Move Mälaren
    Har haft problem med min rygg i många års tid utan att kunna finna en förklaring till vad det är som gör ont. Har träffat läkare och andra specialister på området utan att få hjälp med smärtan eller kunna få en förklaring till den.
    Efter rekommendationer från en vän, fick jag rådet att besöka Martin för behandling och förklaring av min långvariga smärta. Efter första besöket hos Martin fick jag svara på frågor och utföra tester, vilket ledde till att han slutligen kunde ge mig en förklaring varför jag har haft ont så länge och vad jag nu skulle göra åt det för att bli bra. Han behandlade sedan min rygg och jag kan inte komma ihåg senast det kändes så bra som det gjorde när jag gick därifrån. Han var noga med att förklara vad jag själv skulle göra för att bli bra och gav mig kunskap och bra övningar för att stärka upp och avlasta detta område och förhindra framtida besvär.
    Jag är så glad att jag hittade hit till Martin.
    Jag kan bara starkt rekommendera att besöka honom.
  • Elin L
    Elin L skrev om Move Mälaren
    En väldigt noggrann och seriös klinik. Fick bra lindring av minan nackproblem och även mina benkrypningar.
  • Susann B
    Susann B skrev om Move Mälaren
    Efter åratal av olika sjukgymnaster har jag äntligen hittat en sjkgym. som verkligen vet vad han sysslar med!
    Har fibro sen 26 år tillbaka så jag har verkligen haft min beskärda del av dem.
    Men jag kom ikontakt med Martin då vdc och smärtkliniken inte kunde hjälpa mig med min rygg efter ett fall. Vila och morfin var deras lösning.
    Var självklart skeptisk i början men så fel jag hade!
    Han är inte bara duktig med "händerna" utan väldigt tydlig med vad han gör och varför.
    Har även fått hjälp av honom åt min dotter som har läkar/sjukhus skräck.
    Hon hade enorma smärtor i ryggen och vägra vdc. Men hon gick med på att träffa Martin då hon själv sätt att jag blitt bättre.
    Han svarade nästan omgående på 1 sms och tog emot oss ganska sent en frekväll. Han kunde inte behandla henne då han misstänkte att hon behövde sjukhusvård men med hans bestämda ,lugna/trygga,och tydliga sätt gjorde att min dotter vågade sig till sjukhus och genomgick en OP!!
    Så min sammanfattning är: Vad du än gör Martin....Byt för guds skull INTE yrke! Du är bäst!
  • Julia G
    Julia G skrev om Move Mälaren
    Bra och proffsigt bemötande. Jättebra få tid på helg el kväll. Blev bättre men inte helt bra av behandlingen, som var ganska smärtsam.
  • Anna L
    Anna L skrev om Move Mälaren
    Fick bra hjälp för min värk och inspiration att träna igen.
    Bemötandet har varit jätte bra hela tiden
  • Inger M J
    Inger M J skrev om Move Mälaren
    Jag är mycket nöjd med behandling jag fått på Vallmoliniken. Skickligt o bra bemötande. Kan varmt rekommenderas.
    Martin A gillar detta
  • Timo J
    Timo J skrev om Move Mälaren
    Bra och professionell behandling. Rekommenderas varmt.
    Martin A gillar detta

Vallgatan 10, 734 50 Kolbäck