MoveNclean, sid 2

Stekelgatan 1, 212 23 Malmö — Visa karta

Välkommen till MoveNclean!

Vi är din städ och flyttfirma i Malmö med omnejd. Våra ledord är trygghet, bekvämlighet service och hög kvalitet. Vi skräddarsyr din flytt eller städning helt efter dina behov.
Oavsett storleken på våra uppdrag så sätter vi kunden i första rummet. Ett bra utfört arbete = nöjda kunder.

Våra tjänster
- Företagsflytt -> Ska ditt företag byta lokaler och behöver flytthjälp?
- Privatflytt -> Är det dags att byta lägenheten i stan till villa på landet?
- Företagsstädning -> Vill du ge dina anställda en fräsch arbetsmiljö?
- Hemstädning -> Har du en känsla av att vilja få mer tid över till annat i vardagen?

Besök gärna vår hemsida för att ta del av våra tips inför flytten. Varmt välkommen!

Läs vad 61 kunder tycker om MoveNclean

• 2018-09-23

Wera L skrev om MoveNclean
    De arbetade mycket bra när de skulle flytta mina möbler!
    Det som var förvånande var att innan de började bära ut sakerna sa arbetsledaren att han måste ha 1000kronor över den offert
    jag fått och accepterat.
    Detta för att det fanns möbler att flytta som ej var upptagna när
    offerten hade skrivits. Möblerna skulle till en 2:a i samma ort.
    Kändes väldigt olustigt!!!!!!!
    Wera Löwgren Läs mer
    2018-09-26 Luan T svarar Wera L
    Hej Wera L.
    Tack för återkopplingen.
    Synd att du fick den upplevelsen då du tyckte att arbetet i sig gick mycket bra till.
    Man har faktiskt ansvar som kund också, där det ska framgå vad som man vill ha flyttat av bohaget.
    Jag nämnde ett påslag innan vi började arbeta så att vi var överens. 1000 kr var det minsta jag kunde begära som då skulle täcka övriga kostnader som inte var inräknade i offerten.
    Ännu en gång vill vi tacka er för förtroendet.
    Och hoppas att ni trivs i ert nya boende!
    Hälsningar,
    MoveNclean AB
  • 2018-09-22

Hannes M skrev om MoveNclean
    Trevliga med bra service. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-09-21

Elsa H skrev om MoveNclean
    Vill tacka MoveNClean för ett fantastiskt jobb. Mycket god service och trevliga killar som gjorde sitt yttersta. Vill även passa på att tacka Luan för hans professionella arbete och kommunikation från start till slut. Läs mer

Johan B skrev om MoveNclean
    De var mycket flexibla och serviceminded och gjorde jobbet effektivt och säkert Läs mer

Gabriella P skrev om MoveNclean
    Använde firman till flytt. Allt igenom trevligt bemötande. Väldigt försiktiga i handläggning av möbler oavsett storlek oC h tyngd. Tillmötesgående. Jag rek verkligen denna trevliga flyttfirma/Gabriella Läs mer

Robert T skrev om MoveNclean
    Väldigt professionella och tillmötesgående. Vi behövde flyttstäda vår lägenhet på 108 kvm vilket de löste under en dag. De uppmanade oss också att ta kontakt med dem om hyresvärden hade några anmärkningar, vår hyresvärd hade noll anmärkningar. Kan varmt rekommendera er att anlita MoveNclean, Läs mer
  • 2018-09-19

Jonas N skrev om MoveNclean
    Snabba kommunikation, bra priser, rekommenderas abaolut! Läs mer
  • Marina H

2018-09-18

Marina H skrev om MoveNclean
    Andra gången jag anlitar MiveNclean för flytt och flyttstädning och jag kan varmt rekommendera dem. Punktliga, serviceminded och mycket prisvärda.
    Marina H Läs mer

Jane N skrev om MoveNclean
    Vi blev väldigt nöjda med Movencleans flytt&städtjänster.
    Bra service och god kommunikation hela vägen! Rekommenderar deras tjänster starkt!
    Med vänlig hälsning,
    Jane Läs mer

Nicolas H skrev om MoveNclean
    Levde upp till alla förväntningar! Läs mer

Mattias R skrev om MoveNclean
    Fantastisk service och väldigt trevliga medarbetare. Det märks att de gillar sitt jobb och att de alltid gör sitt yttersta för kunden. Jag vill ge högsta betyg och kan starkt rekommendera denna flyttfirma! Läs mer

Stekelgatan 1, 212 23 Malmö