Adam Behrer

Adam Behrer

Adam Behrer är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Adam Behrer har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Adam Behrer har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Behrer har haft 0 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

108 omdömen om Adam Behrer

Sedan starten hos Reco 2024
Nicklas W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Solna Centrum

Från första möte till kontraktsskrivning har Adam varit väldigt engagerad, kunnig och hjälpsam. Ser fram emot att få flytta in i min nya lägenhet!

Sebastian B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Västra Skogen

Adam var en fantastisk mäklare som tog sig tid och höll mig uppdaterad hela vägen. Han var vänlig och tillmötesgående, med god lokalkännedom och realistisk uppfattning om marknaden. Kan starkt rekommendera – jättenöjd!

Annica A
Västra Skogen

Jättefint bemötande, snabb kontakt tillbaka när jag ringde. Information om läget. Var bra. Supernöjda.

Thomas A
Västra Skogen

Bra kunskap och flexibel. Snabb på att svara.

Mats H
Solna Centrum

Väldigt duktig och tydlig mäklare. Hjälpte till och stöttade under hela processen. Levererade en rimligt och träffsäker värdering, uppskattad av mig som säljare och köparen kändes sig trygg. Skulle se det som något posetivt om han sålde lägenheten jag skulle vilja köpa och mitt självklara val vid en försäljning.

Ludvig A
Vasastan

Med Adam som mäklare var jag aldrig orolig över att få lägenheten såld till det priset som jag ville sälja den för. Otroligt proffsig, kunnig och lyhörd - skulle absolut rekommendera Adam till andra säljare. Från första mötet, till foto samt visning tog det 3v innan lägenheten var såld. Extra imponerande under dessa tider då räntorna höjs. Mycket imponerad!

Ida B
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Pampas Marina / Huvudsta

Engagerad, lättillgänglig, kunnig, professionell, väldigt bra. Jag är nöjd på alla sätt!

Göran H
Solna Centrum

Adam skötte ditt uppdrag till full belåtenhet. Han har ett positivt sätt, är tillmötesgående och är mycket lätt att samarbeta med.

Ping Z
Västra Skogen/Ingenting

Adam jobbade hårt för att försälja lägenheten.

Xiong X
Hagastaden/Karolinska

I think Adam is a great communicator, outgoing, and always kept me up to date. He is trustworthy.