Daniel Fredricson

Daniel Fredricson

Daniel Fredricson är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Daniel Fredricson har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Daniel Fredricson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 264 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Fredricson har haft 40 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

264 omdömen om Daniel Fredricson

Sedan starten hos Reco 2015
Anneli M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Abrahamsberg

Daniel har ett vänligt bemötande, stor kännedom om området och arbetar oerhört professionellt. Har tidigare köpt av och nu sålt via Mohv som jag varmt kan rekommendera.

Anna L
Abrahamsberg

Daniel förmedlade min lägenhet när jag köpte den och när jag nu skulle sälja den var det självklart att Daniel skulle få uppdraget. Kommunikationen har varit snabb och smidig, jag har både som köpare och säljare känt mig trygg och välinformerad. Ska du sälja en lägenhet i området rekommenderar jag varmt Daniel.

Christopher J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Abrahamsberg

Trevligt bemötande, ordning och reda hela vägen från visning till köp. Väldigt nöjd 👍

Lucas R
Åkeslund

Kunnig och engagerad mäklare. Tydliga förväntningar och rak kommunikation. Kan varmt rekommendera Daniel!

Oscar M
Abrahamsberg

Jag har blivit bra bemött av Daniel och gänget på MOHV och mina förväntningar kring att försäljningen skulle gå smidigt till infriades. Jag upplever att kommunikationen har varit god genom hela processen och jag är således mycket nöjd med mitt val av Daniel som mäklare.

Ludvig K
Abrahamsberg

Daniel har varit en utmärkt mäklare under hela köpprocessen. Han är en trevlig, avslappnad och kompetent mäklare som gjort att jag och alla andra involverade kunde kännas oss trygga. Jag kan starkt rekommendera att ta hjälp av Daniel om man ska köpa eller sälja sin bostad!

Mats N
Åkeslund

Daniel är en toppenkille som gör det där extra för att göra dig som kund helt nöjd. Ärlig, trevlig rak och kommunikativ. Jag kände mig helt trygg med Daniel rakt igenom försäljningen av min lägenhet och ger honom mina varmaste rekommendationer.

Filip W
Riksby

Bra återkoppling, trevlig och hjälpsam.

Maria S
Abrahamsberg

Jag var köpare till en lägenhet Daniel förmedlade. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Han var flexibel och såg till att vi kunde skriva kontrakt på kvällen. Daniel känns mer som än kompis än en säljare :) Jag skulle gärna jobba med Daniel igen.

Maud F
Abrahamsberg

Daniel Fredricson är en otroligt duktig person. och mäklare. Är mycket nöjd.