Jimmie Rönnbäck

Jimmie Rönnbäck

Jimmie Rönnbäck är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Jimmie Rönnbäck har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Jimmie Rönnbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.7. Jimmie Rönnbäck har haft 27 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

133 omdömen om Jimmie Rönnbäck

Sedan starten hos Reco 2019
Maja W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Minneberg

Is i magen ger resultat, lugn och trygg

Sophie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Minneberg

Jimmie är kunnig, man känner sig trygg i att saker och ting görs korrekt och med noggrannhet. Dessutom är han trevlig och tillmötesgående både till säljare och köpare.

Catrine W
Minneberg

Bra bemötande och en tydlig och snabb process.

Anders W
Minneberg

Vi valde MOHV och Jimmie Rönnbäck till uppdraget att sälja vår lägenhet eftersom han har mycket lång och gedigen erfarenhet av just vårt område samt kunskap om enskilda spekulanter och vad dessa letar efter. Det visade sig också att en av Jimmie's kontakter köpte vår lägenhet "vid sidan av" ordinarie visningar och budgivning. Denna proaktivitet är vi extremt tacksamma för. Jimmie har företrätt oss som säljare på ett föredömligt sätt genom en snabb och okomplicerad förhandling med kunden som ledde fram till att affären kunde genomföras inom en vecka från första visning.

Fredrika U
Minneberg

Vi är väldigt nöjda med hela processen. Jimmie är kunnig, erfaren och tillgänglig!

Kevin G
Minneberg

Great communication and explanations from Jimmie from start to finish. Made the whole process run smoothly.

Wen Z
Minneberg

Jimmie är trevlig och hjälpsam. Han hjälpte att ordna en extra visning för vårt skulle.

Åsa V
Minneberg

All kontakt med Jimmie har känts jättebra! Extra plus att han har stor kunskap om Minneberg. Han är lättsam, trevlig, förtroendeingivande, korrekt och svarar snabbt på frågor. Vi är mycket nöjda med försäljningen av våran lägenhet!

Ulf J
Traneberg

Lyhörd, kunnig och erfaren. Kan verkligen rekommenderas.

Sofia R
Traneberg

Riktigt trevlig, ärlig och insatt. Sköter kommunikation och papper fort, toppenbra!