Mr Clean

Mr Clean

Ring 073-852 08 76 www.mrcleanhb.se
4.4

Vi på Mr Clean i Göteborg hjälper er med i stort sett allt inom städ; Trappstäd, Butiksstäd, Kontorsstäd, Flyttstäd och Fönsterputs. Utomordentlig service och skinande rent resultat är vad vi vill erbjuda våra kunder. Varmt välkomna att beställa offert.

30 omdömen om Mr Clean

Daniel V
Skrev om Mr Clean

Hej jag har egentligen inga kommentarer angående städningen, det får ni hellre ta med ägaren till den städade lägenheten. Jag antar att det är helt Ok eftersom köparen inte påtalat någonting, förutom sladden till spisen som inte var isatt ordentligt, vilket gjorde att ena plattan inte blev varm Detta är dock avhjälpt nu Tack för hjälpen

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Jörgen S
Skrev om Mr Clean

Bokade flyttstädning. Mkt bra städning, de var noga och de kom med ett helt team.

Trygga V
Skrev om Mr Clean

Bra bemötande av mr clean och att dem var lätta att ha att göra med och bra resultat av deras jobb. mvh nöjd kund

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Jose A

+ Städade bra. - Kom lite sent Kan ändå rekommendera dem

Åsa M
Skrev om Mr Clean

Väldigt nöjd med flyttstäd. Allt ordentligt gjort.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Åsa G

Toppen! Trevlig kontakt, snabb och utmärkt utfört arbete. Tack! / åsa

Hans J
Skrev om Mr Clean

Beställde flyttstäd och det var inga konstigheter med beställningen, utan offert inkom snabbt. Jag bodde även i en liten annorlunda lägenhet, med högre fönster än normalt och på markplan, men även det städade Mr. Cleans personal, utan att det medförde några extra kostnader. På det hela är jag väldigt nöjd och rekommenderar därför dem!

Dag L
Skrev om Mr Clean

Helt o.k.,har inte fått några klagomål

Maliheh S
Skrev om Mr Clean

Det var bra kvalitet och smidigt process! Tack för bra arbetet,

MILOS P
Skrev om Mr Clean

Servicminded företag som är sjukt till mötesgående, noggranna, kunniga & punktliga. Rekommenderas starkt.

David B
Skrev om Mr Clean

Mycket bra. Så jag är nöjd och har inga anmärkningar

Susanne B
Skrev om Mr Clean

Flytt städ samt dödsbostäd. Utmärkt utfört uppdrag samt lätt att planera önskemål om tid.

Torbjörn E
Skrev om Mr Clean

flyttstädning lite surt bemötande ,bra städat,duktiga städare sämre chefer

Karin S
Skrev om Mr Clean

Flyttstädning De fick komma en gång till för golven hade svabbats med smutsigt vatten. Övervåningen var inte dammsugen och spindelnät satt kvar i hörnen. Dessutom var två fönster öppna på vid gavel. När jag blev arg för fönstren och klagade blev jag otrevligt bemött över telefon.

Anne-Christine Elisabeth S

Slutstädning av lägenhet. Snabba svar och städpersonalen var i tid. Nöjd med resultatet.

Jarl K
Skrev om Mr Clean

Jag bestäldre flyttstädning. Mycket trevlig bemötande och väl utfört uppdrag.

Andreas H
Skrev om Mr Clean

Var över ett år sen vi anlita Mr Clean men antar att jag kan rekommendera dom en gång till. Hörde inget klagomål efter flyttstäd

Lisa M
Skrev om Mr Clean

Jag hade kanske för höga förväntningar, men efter att 3 personer ägnat 4 timmar (totalt 12h) åt att städa min lägenhet (en hyfsat lättstädad 3a på ca 100m2) knastrade det under fötterna, några fönster hade de glömt putsa, det var repor i den stora badrumsspegeln och även repor i köksluckorna.

Ulla M
Skrev om Mr Clean

Flyttstädning. Mycket noggrant utförd. Inget att klaga på.

Eric T
Skrev om Mr Clean

Vi köpte flyttstädning av vår lägenhet i somras. Lägenheten godkändes av hyresvärden utan anmärkning.

Anna G
Skrev om Mr Clean

Väldigt dåligt på alla sätt och vis

Robert H
Skrev om Mr Clean

Flyttstäd. Mr Clean var mycket flexibla och kunde lösa ett söndagsstäd med kort varsel. Höll vad de lovade!

Niclas Y

Mycket nogrann personal. Trevlig och serviceinriktad. Bara plus 👍

Andreas H
Skrev om Mr Clean

Inte hört några klagomål på flyttstädningen Mr Clean utförde så jag är mer än nöjd.

Denise K
Skrev om Mr Clean

Vi anlitade Mr. Clean för flyttstädning av vår villa. Vi upplevde en bra, respektfullt och förstående bemötande. Städlaget var mycket professionella.

Kerstin I
Skrev om Mr Clean

Vi var mycket nöjda med städningens utforande i samband med en flytt. Bra bemötande och flexibilitet. Kan varmt rekomenderas!

Kjell P
Skrev om Mr Clean

Mycke trevligt bemötande och tillfredsställande jobb. Kjell

Jacob J
Skrev om Mr Clean

Har använt Mr Clean både inom jobbet och privat och de lämnar alltid ett suvränt resultat efter sig.

Anders U
Skrev om Mr Clean

Inget att klaga på allt fungerade bra och bra jobb

Lara S
Skrev om Mr Clean

Hur trevlig gubbe som helst gjorde ett toppen jobb👍