MrCAP Kalmar

MrCAP Kalmar

En del av MrCAP www.mrcap.com
  • BadgeFourYears

Välkommen till MrCAP Kalmar! På Odalvägen 1 i Kalmar hittar du MrCAP Kalmar. Ge din bil den omtanke som den förtjänar. En fräsch och fin bil ser inte bara bra ut, den ser också till att hålla sitt värde. Vi har en rad olika behandlingar för din bil för att stärka dess skydd både invändigt och utvändigt. Tjänster: Rekond,...

224 omdömen om MrCAP Kalmar

Sedan starten hos Reco 2021

Terfelts Fastighetsbyrå Aktiebolag T

Bilen blev ”nästan” som ny . Jag är väldigt nöjd !

Svar från MrCAP Kalmar

Tack så mycket Jan! Din Rav4 fick sig en ordentlig makeover! Trotts sina många mil så är den numera nästan som ny! Med nya dekaler, lackskydd, motortvättad, djuprengöring av interiören och mycket mer :)

Kalmar Hockey Club K

Utför alltid ett hundraprocentigt jobb. Vi är jätte nöjda när bilarna är tvättade och polerade.

Svar från MrCAP Kalmar

Alltid kul att kunna hjälpa till! Ansvar, glöd & hjärta!

Zacharias H
Skrev om MrCAP Kalmar

Exemplariskt bemötande, service och arbete av Rasmus med personal. Här vet man vad sysslar med, rekommenderas varmt!

Svar från MrCAP Kalmar

Zacharias, wow! Stort tack från mig och personalen. Vi försöker alltid leverera utöver förväntningar från första kontakten till utfört arbete och finns alltid tillgängliga efteråt för frågor & hjälp! Varmt välkommen tillbaka! //Rasmus med personal

Axel G
Skrev om MrCAP Kalmar

Trevligt bemötande och service i toppklass. Bilen blev som ny och resultatet överträffade mina förväntningar. Kan absolut rekommendera MrCAP!

Svar från MrCAP Kalmar

WOW Axel! Tack snälla för ditt fina omdöme. Du hade väldigt höga krav och förväntningar första gången vi pratades vid. Otroligt stolt och glad att vi till och med överträffade dessa! Varmt välkommen tillbaka!

Lars Yngve A
Skrev om MrCAP Kalmar

Jag anlitade företaget för utvändig ytlackbehandling och invändig rengöring av bilen. Jag är mycket nöjd med resultatet. Bilen blev blank och fin i lacken samt ren och fräsch invändig. Andra gången jag anlitar företaget och lika nöjd bägge gångerna. Duktig personal med ett trevligt bemötande.

Svar från MrCAP Kalmar

tack snälla! Det betyder mycket att ni tog er tid och lämnade ett omdöme om er upplevelse. Otroligt roligt att höra att ni är så nöjd med arbetet och bemötande att det gör er till en återkommande kund. Jag och personalen blir väldigt stolta! Tack och välkommen tillbaka!

Jan A
Skrev om MrCAP Kalmar

Som vanligt trevligt bemött och bilen i perfekt skick

Svar från MrCAP Kalmar

Stort tack Jan! Alltid lika trevligt att ha er som kund, fina bilar och höga förväntningar. Tack!

Arne C
Skrev om MrCAP Kalmar

Trevlig personal. Fackmannamässigt och bra utfört arbetet. Ofta möjlighet till lånebil under tiden som arbetet utföres. Lätt att få tider som passar.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack! Så roligt att höra att du uppskattar både vårt arbete och service. Vi försöker alltid att ställa upp och vara flexibla för att möta er kunders önskemål.

A M Måleri I Kalmar Handelsbolag A

Trevligt bemötande och ett mycket fint utfört arbete..

Svar från MrCAP Kalmar

Tack snälla! Alltid lika kul att få hjälpa till med er fordonspark, både nya och äldre fordon. Varmt välkomna tillbaka!

Marie S
Skrev om MrCAP Kalmar

Bra bemött. Levde upp till mina förväntningar. Jag är nöjd med bilen, blev väldigt fin. Mvh Marie Siklund

Svar från MrCAP Kalmar

Med sådana kunder som ni så är det aldrig svårt att bemöta er med ett leende! Er förståelse för den mänskliga faktorn är dessutom fantastisk, väldigt flexibel när personalen hade råkat åka hem med en nyckel ;) Allt löser sig alltid!

Anna K
Skrev om MrCAP Kalmar

Resultat bra men fick köra dit igen med andra saker

Svar från MrCAP Kalmar

Tack för att du tog dig tid att skriva en rad! Uppskattas verkligen. Vill dock förtydliga att det du fick "åka tillbaka till oss för", var en ny fläck med något "färgat fett", som inte var där när du lämnade in bilen. Jag lovar att det inte var något som vi orsakat. Givetvis löste vi alla dina bekymmer utan några konstigheter eller extra kostnader. Vi såg även till att tvätta bilen utvändigt i ren goodwill, för att leverera det där lilla extra. Varmt välkommen tillbaka :)

Gka Fastighetsvärdering Ab G

MrCAP levererar med beröm godkänt och håller vad de lovar. Rimliga priser. Det som saknas är en bättre bilhall för att få ökat förtroende.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack snälla för det återkommande förtroendet! Roligt att du är så nöjd med resultat & prisnivån! Håller med om att lokalerna idag inte lirar med den kvalitén vi utför på fordonen... Kan inte avslöja allt för mycket, men saker är på gång 😎😉....

Hans R
Skrev om MrCAP Kalmar

Mestadels väldigt bra men sista kontakten blev en negativ överraskning med kostnaden för den utförda tjänsten

Svar från MrCAP Kalmar

Tack för att du tog dig tid och lämnade feedback på ditt senaste besök. Givetvis vill vi alltid att alla besök ska vara 100% till era förväntningar. Jag återkommer till dig under dagen, så ska vi försöka hitta en lösning, och säkerställer att du är 100% nöjd.

Felix B
Skrev om MrCAP Kalmar

Jag har tvättat och rekondat min bil flera gånger på MrCap och det blir alltid lika bra. Toppklass och bra service!

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Felix! Wow, blir stolt när vi läser detta! Det är ni kunder som hela tiden gör att vi utvecklas och är på tårna. Tack snälla för dina fina ord!

Alphabet Fleet Services Sverige A

Det vara jättebra, kan rekommenderas

Svar från MrCAP Kalmar

Stort Tack! Verkligen roligt att ni blev så nöjda med resultatet och ert första besök hos oss. Varmt välkomna tillbaka.

Stefan B
Skrev om MrCAP Kalmar

Mycket bra utfört jobb, t o m bättre än förväntat. Trevlig personal som dessutom tar sig tid att ge tips

Svar från MrCAP Kalmar

Med dina höga förväntningar Stefan, så sträcker vi verkligen lite extra på oss! Att vi överträffar dina förväntningar är så roligt att läsa. Vi försöker alltid sträva efter att leverera hög nivå på hela upplevelsen och resultatet. TACK!

Michael B
Skrev om MrCAP Kalmar

Mycket väl bemötande o hjälpsamma o fin behandling på min bil.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Michael! Finaste kvittot på att det vi gör uppskattas. Från första kontakten till efterföljande service när er bil är hemma igen.

Patrik R
Skrev om MrCAP Kalmar

Väldigt lätta att ha att ha att göra med, ett mycket bra utfört jobb

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Patrik, vårt mål är alltid att vara flexibla, tillmötesgående med en hög service. Givetvis ett noggrant arbete och ett resultat i världsklass.

Schurman B
Skrev om MrCAP Kalmar

Jag blev väldigt väl bemött och jag är mer än mycket nöjd med det arbete som utfördes! Jag kan rekommendera MrCAP på det bästa och det gör jag också!!👍

Svar från MrCAP Kalmar

Tack! Så stolta vi är att vi lever upp till era förväntningar. Hos oss är det lika viktigt att alla kunder känner sig väl bemötta som att det är viktigt att arbetet är toppklass. Varmt välkommen tillbaka!

Sofi H
Skrev om MrCAP Kalmar

Väldigt bra bemötande av personalen. Glad och trevlig atmosfär. Mina lyktor blev som nya igen. Är väldigt nöjd med arbetet som gjordes på min bil.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack snälla Sofi! För oss är det viktigt med helheten, från första kontakten, utförandet av önskad tjänst och givetvis en hög service efteråt. Vi finns alltid tillgängliga för våra kunder. Givetvis innan & efter utfört arbete! Så roligt att höra att ni blev så nöjd & tog er tid att berätta om er upplevelse! Varmt välkommen tillbaka!

Kalmar Kommun
Skrev om MrCAP Kalmar

Kan varmt rekommendera Mr.Cap Service och bemötande i toppklass av Rasmus. Vill rikta ett stor extra tack till arbetande personal som står för kvalité och fantastiskt utfört arbete.

Svar från MrCAP Kalmar

TACK! Roligt att ni blev så nöjda med era arbetsfordon. Kul att vi kunde hjälpa till och att vi lyckades möta era höga förväntningar. Tack så hemskt mycket för dina fina ord! //Rasmus med personal

Lage E
Skrev om MrCAP Kalmar

Vänligt bemötande och en produkt ! Det var koll på tidigare behandling och när jag hämtade den var bilen kanon både ut och invändigt!mycket nöjd !

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Lage! Vi strävar efter att år efter år leverera service och arbete i toppklass. Efter många år är det extra roligt att höra att vi gång på gång möter era förväntningar. Vi ses om ett år :)

Marcus F
Skrev om MrCAP Kalmar

Grym service och trevligt bemötande som alltid på Mr Cap Kalmar! Lämnade in min svarta V60 med lackskador efter flera års misshandel i maskintvätt. Bilen blev som ny! Stort tack till Rasmus & Co! Jag kommer garanterat tillbaka och kan varmt rekommendera Mr Cap Kalmar!

Svar från MrCAP Kalmar

Tack snälla Marcus! En svart bil med många maskintvättar historiskt är ingen lätt utmaning. Flera timmars polering av personal med otroligt hög kompetens löser även det. Sen är det bra beslut att lackskydds behandla bilen efteråt, så den är enkel för er som kund att ta hand om till nästa gång ni lämnar in bilen till oss. Så sjukt roligt att vi mötte era höga förväntningar, varmt välkommen tillbaka!

Jenny E
Skrev om MrCAP Kalmar

Varit kund där sedan bilen var ny.Mycket nöjd.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack snälla Jenny och varmt välkommen tillbaka nästa år :)

Karl Johan V
Skrev om MrCAP Kalmar

Bemötandet var proffsigt. Förväntningarna på företaget besannades och blev till stor belåtenhet. Bilens strålkastare blev mycket fina efter behandlingen.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Karl Johan! Väldigt roligt att vi levde upp till dina höga förväntningar & att du blev nöjd med arbetet!

Takteam I Sverige Ab T

Otroligt proffsigt bemötande!! Hjälpt oss otroligt mycket med våra företagsbilar, hämtning, uppföljning osv! Kvalitet och bemötande i världsklass helt enkelt!!!

Svar från MrCAP Kalmar

Tack! Ett sant nöje att ha er som samarbetspartner! Extra kul att ni blev vårt 200:e omdöme här på RECO. Helt otroligt tacksam för er alla kunder som ger oss förtroendet och tar er tid att lämna era åsikter och feedback! TACK!

Per Göran A
Skrev om MrCAP Kalmar

Bra arbetat på bilen, blev nöjd, bilen var som en ny bil,

Svar från MrCAP Kalmar

Tack! Vårt mål är alltid att försöka få högsta möjliga resultat utifrån fordonets förutsättningar.

Per S
Skrev om MrCAP Kalmar

Mycket tillmötesgående Perfekt resultat.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Per för ditt fina omdöme! Vårt mål är alltid att vara flexibla och tillmötesgå kundernas önskemål och förväntningar!

Markus Per Gustaf H

Snsbb och perfekt handläggning av lackskadan på min bil

Svar från MrCAP Kalmar

Tack snälla! Alltid kul att vi lever upp till dina förväntningar och att resultatet blev perfekt! Vi vill alltid bli bättre och undrar givetvis hur vi skulle kunna få högre betyg och överträffa perfekt? :)

Britta E
Skrev om MrCAP Kalmar

Proffsigt, väldigt kunnig personal bra arbete.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Britta! Vi försöker alltid göra vårt bästa & roligt att du uppskattar det!

Jonas K
Skrev om MrCAP Kalmar

Bra bemötande och professionella. Det som kunde vara bättre är fälgar då dessa inte vara var fullt så rena som jag förväntade mig. I övrigt behandling.

Svar från MrCAP Kalmar

Jonas, tack snälla! Framförallt tack för din feedback. så ska det givetvis inte vara gällande dina fälgar! Du är varmt välkommen att höra av dig & så bokar jag in dig och bjuder dig på en ordentlig rengöring & tvätt exteriört!. Uppskattar raka rör & är det något man inte är nöjd med så önskar jag att man framför det, så fort som möjligt så hittar vi en lösning tillsammans :)

Mathias H
Skrev om MrCAP Kalmar

Fantastiskt jobb gjort, alltid nöjd med resultatet.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Mathias! Alltid lika trevligt att få hjälpa dig att hålla bilen iordning!

Stefan T
Skrev om MrCAP Kalmar

Ett bra och professionellt bemötande!

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Stefan! Väldigt tacksam att du uppskattar vårt arbete och service!

Anders W
Skrev om MrCAP Kalmar

Snygg toning på rutorna och bra service!

Svar från MrCAP Kalmar

TACK ANDERS! Hoppas vi ses snart igen och fortsätter få ditt förtroende för att ta hand om dina grymma bilar!

Manor House Ab M
Skrev om MrCAP Kalmar

Jag blir alltid väl bemött när jag lämnar in mina bilar till mr Cap i Kalmar.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack TB! Betyder mycket för oss att ha ditt återkommande förtroende för alla dina fina bilar!

Johan Andreas J
Skrev om MrCAP Kalmar

Flexibelt vid bokning och mkt fint resultat, jag kommer att återvända vid nästa tillfälle.

Svar från MrCAP Kalmar

TACK! Verkligen kul att höra att du uppskattar vår målsättning att alltid vara flexibla och möta er kunders önskemål. Givetvis även att du är så nöjd med resultatet! Varmt välkommen tillbaka!

Mönsterås Padelcenter Ab M

Snabbt och professionellt bemötande och ett väldigt gott slutresultat. Rekommenderas starkt

Svar från MrCAP Kalmar

TACK! Vi försöker alltid göra det där lilla extra. Kul att sätta solfilm på er entré och glas partier på era fina padelhall!

Bjälebo Ekonomi Ab B

Bilen blev kanonfin, är jättenöjd med MrCap Kalmar. Mycket trevlig och flexibel personal.

Svar från MrCAP Kalmar

TACK! Verkligen roligt att vi gång på gång lyckas överträffa era förväntningar!

Lars B
Skrev om MrCAP Kalmar

Proffsig behandling av kund och bil !

Svar från MrCAP Kalmar

TACK LARS! Väldigt roligt att höra att du uppskattar vårt hantverk och service till dig som kund!

Kerstin W
Skrev om MrCAP Kalmar

Recond av personbil. Utmärkt arbete och bemötande.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Kerstin! Vi försöker alltid att leverera högsta möjliga nivå när det gäller resultatet på hantverket och bemötandet till dig som kund!

Ulf J
Skrev om MrCAP Kalmar

Bemötande, välkomnande Jag är mycket nöjd med lack behandling och recond

Svar från MrCAP Kalmar

Ulf, vad roligt att läsa att du är så nöjd med hela upplevelsen! Jag tar gärna mot din feedback vad som hade krävts ytterligare för att du skulle lämna högsta betyget? Eller är det onåbart? ;)

Marcus L
Skrev om MrCAP Kalmar

Bilen blev finare än ny......😊

Svar från MrCAP Kalmar

TACK snälla Marcus! Varmt välkommen tillbaka :)

Kollektivavtalsstiftelsen Trygghetsr K

Mycket bra bemötande och servicemind på alla sätt

Svar från MrCAP Kalmar

Tack snälla! Vi strävar alltid mot att ha en hög servicenivå och ett bemötande i världsklass.

Anna P
Skrev om MrCAP Kalmar

Alltid toppen 👍🏻 vi är mycket nöjda varje gång

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Anna! Alltid lika trevligt att få ta hand om era bilar! :) Väldigt stolta över att ni är så nöjda!

Bertil S
Skrev om MrCAP Kalmar

Mycket väl bemötande och smidig bokning. Var tvungen att omboka och det löstes snabbt och smidigt till full belåtenhet. Arbetet som sen utfördes var mycket proffesionellt och noggrannt utfört. Även det till full belåtenhet. Kan varmt rekommendera Mr Cap till andra

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Nils! Vi är alltid flexibla och serviceinriktade för att hitta hållbara lösningar till er kunder. Väldigt stolta över att vi uppfyller era höga krav gällande servicen och arbetet! Tack snälla!

Heléne A
Skrev om MrCAP Kalmar

Ja ni är bästa stället att får bilen fin jag hör av mig nästa år

Svar från MrCAP Kalmar

TACK Heléne! Du är alltid välkommen och så stolta över ert återkommande förtroende!

Göran T
Skrev om MrCAP Kalmar

Utmärkt bemötande och arbete, precis som tidigare!

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Göran för ditt återkommande förtroende! Som du skriver är du väldigt nöjd med vår service & arbete. Vi är väldigt nyfikna på hur vi skulle kunna bli ännu bättre eftersom du lämnat 4 av 5. Varmt välkommen att höra av dig!

Andreas L
Skrev om MrCAP Kalmar

Bra och noga utfört arbete. Rekommenderas😀

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Andreas!! :) Roligt att du rekommenderar oss!

Lennart E
Skrev om MrCAP Kalmar

Bra bemötande. Bra resultat. Gillade ej att man satt dit reklamlisten på reg.skylten utan att fråga.

Svar från MrCAP Kalmar

Tack Lennart! Härligt att du är nöjd med vår service och behandling. Precis som om du köper en bil eller liknande så sitter det en plastlist för att hålla fast reg.skylten. Denna byter vi, som sagt precis som bilfirmorna. Som en del av marknadsföringen, där det blir tydligt vem som har behandlat bilen. Den är enkel att klicka loss och dit. Din gamla med någon annans reklam ligger alltid i bagageluckan och är fritt för dig att välja, vems reklamlist du vill åka runt med. Har kunderna ingen reklam idag, så byter vi heller...

Hans L
Skrev om MrCAP Kalmar

Snabb hantering av ärendet och utmärkt resultat efter besöket. Kommer sannolikt ta kontakt med er igen vid liknande skador ( fixa små bucklor) även rekommendera era tjänster till vänner och bekanta.

Svar från MrCAP Kalmar

Härligt Hans! Vårt mål är att vara en helhets leverantör, det vi inte löser själva har vi flera fantastiska partners inom branschen, alltifrån lack, bucklor, foliering osv. Det ska vara enkelt för er som kunder, lämna bilen på ett och samma ställe, vi löser resten!

Mats H
Skrev om MrCAP Kalmar

Mycket bra och alltid nöjd med både bemötande och resultatet av bilen 👍

Svar från MrCAP Kalmar

Så roligt att höra Mats! Vårt mål är att vara med er kunder hela vägen, från första kontakt till efter behandlingen. Alltid en hög servicenivå, noggrannhet. ett leende på läpparna och givetvis ett fantastiskt resultat!