MrCAP Nacka

MrCAP Nacka

106 omdömen om MrCAP Nacka

Projlog Ab P
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande och fint resultat.

Svar från MrCAP Nacka

Hej , Vi på MrCAP Nacka tackar för att ni tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att er bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om er fina bil.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2264 omdömen 4.7 av 2264 omdömen

Bra och snabb service med trevlig personal

Roland G

1. Bra 2. Uppfyllde förväntnigarna 3. Bra; Resealent

Svar från MrCAP Nacka

Bäste Roland, Vi tackar för din mycket positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Harry A
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande. Goda rekommendationer av min son som tidigare använt er rekond. Bra jobb.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Harry, Tack för ditt omdöme och positiva feedback om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick förtroendet att ta hand om din fina bil och utföra en behandling av den. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen och kör försiktigt!

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 753 omdömen 4.5 av 753 omdömen

Billy William E Billy William E
Lars H
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande. Jag hade beställt MasterResealant, GlassShield och DentRemoval och förväntade mig att hämta en bil som var skinande blank och fräsch även i kupé och motorrum - och det stämde!

Svar från MrCAP Nacka

Hej Lars, Stort tack för ditt omdöme och positiva feedback om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick förtroendet att ta hand om din bil och utföra våra fina behandlingar av den. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen och åter igen tack för att vi får ta hand om din bil år efter år.

Roger L
Skrev om MrCAP Nacka

Trevligt bemötande och ett superbra arbete, FormulaU Resealant, på min Lexus UX 250h. Kan bara bocka och tacka för denna gång och kommer rekommendera er i Nacka till vänner och bekanta.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Roger! Vi på MrCAP Nacka tackar för din positiva feedback, fina rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1216 omdömen 4.7 av 1216 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Jan M
Skrev om MrCAP Nacka

Gott lackbehandling, som förväntat.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Jan, Tack för ditt omdöme och positiva feedback om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick förtroendet att ta hand om din bil och utföra MrCAP´s lackytbehandling på den. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Magnus S
Skrev om MrCAP Nacka

Mycket trevligt bemött, och de gjorde dessutom ett par små extrajobb utan att ta betalt. Så får man kunder att komma tillbaks!

Svar från MrCAP Nacka

Bäste Magnus, Vi tackar för din mycket positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 512 omdömen 4.5 av 512 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Harry A
Skrev om MrCAP Nacka

Nöjd från början till slut med min master treatment

Svar från MrCAP Nacka

Hej Harry, Tack för ditt omdöme och positiva feedback om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick förtroendet att ta hand om din bil och utföra MrCAP´s MasterTreatment behandling på den. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Jan G

Alla mina förväntningar uppfylldes

Svar från MrCAP Nacka

Hej Jan! Vi alla medarbetare på MrCAP Nacka tackar för dina fina ord, rekommendationer och för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och stort tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Hassie C
Skrev om MrCAP Nacka

Jag har blivit fint bemött och bilen blev fin. Bilen fick em masterbehandling och så köpte jag en flaska bilchampo

Svar från MrCAP Nacka

Hej Hassie. Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för MrCAP´s fina MasterTreatment behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen.

Kjell P
Skrev om MrCAP Nacka

Snabb och bra bemötande och inga problem med leverans. Bilen blev som ny och jag köpte total genomgång och lackkonservering. Dyrt men förhoppningsvis håller det bilen fräsch i många mil

Svar från MrCAP Nacka

Hej Kjell, Tack för ditt omdöme och positiva feedback om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för MrCAP´s MasterTreatmentbehandling. Vi garanterar vi har levererat en behandling av din bil som är slitstark och som håller över tid och då blir det inte dyrt i längden. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 886 omdömen 4.8 av 886 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Radjwan B
Skrev om MrCAP Nacka

Bra service och trevlig personal Tack så mycket

Svar från MrCAP Nacka

Bäste Radjwan, Vi tackar också och tack för din mycket positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn

Hans L
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande och väldigt bra arbete.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Hans, Vi på MrCAP Nacka tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Sasha T
Skrev om MrCAP Nacka

Came across as very knowledgeable and the results spoke for themselves afterwards. Recommend this branch of MrCAP.

Svar från MrCAP Nacka

Hi Sasha, Thank you for your very positive feedback, recommendations and that you think we have delivered a positive experience and a nice treatment of your car with your visit to us at MrCAP Nacka. We warmly welcome you back when it's time for a review!

Farokh S
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemöttande Det gjordes bra jobb. Resultat i längden väntas på Det var vagnbehandling. Nöjd

Svar från MrCAP Nacka

Hej Farokh! Tack för ditt omdöme om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling. Vi garanterar vi har levererat en behandling av din bil som är slitstark och som håller över tid. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Pernilla N
Skrev om MrCAP Nacka

Snabbt, snyggt och trevligt bemötande av personalen,

Svar från MrCAP Nacka

Hej Pernilla. Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen.

Leif L
Skrev om MrCAP Nacka

Mycket bra bemötande. Lämnande bilen för riktning av bucklor samt invändig och utvändig rengöring. Fick hjälp av Douglas som återlämnade bilen i ett fantastiskt fint skick. Jag kan lugnt säga att mina förväntningar överträffades.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Leif, Tack för din mycket positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn.

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Jan Ö
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande och väl utfört arbete.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Jan, Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn.

Askgrunden Kapitalförvaltning Ab A

Smidig inlämning, fint resultat.

Svar från MrCAP Nacka

Hej. MrCAP Nacka tackar för att ni delar med er av er feedback, rekommendationer, upplevelse och bedömning av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand er din bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er välkomna tillbaka.

Nizar B
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande och var behjälpliga med att applicera lackstift utan extra kostnad. Bra utfört jobb! Kommer att tvätta bilen här fler gånger.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Nizar! Vi på MrCAP Nacka tackar för dina fina ord, rekommendationer och för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och stort tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Daniel H
Skrev om MrCAP Nacka

Bra mottagande på avtalad tid Bra utförd service Bra överlämning vid leverans på avtalad tid

Svar från MrCAP Nacka

Hej Daniel. MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av din feedback, upplevelse och bedömning av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din bil när det är dags för en översyn igen och vi hälsar dig välkommen tillbaka.

Christer T
Skrev om MrCAP Nacka

Arbetet är utfört av Proffs och trevligt bemötande.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Christer. Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.

Christoffer E
Skrev om MrCAP Nacka

Professionellt, engagerat och hjärtligt omhändertagande med ett slutresultat som inte går att anmärka på. Lysande!

Svar från MrCAP Nacka

Bästa Christoffer! Vi på MrCAP Nacka tackar för dina fina ord, rekommendationer och för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och stort tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Emilios El & Byggentreprenad Ab E

Mycket fint resultat samt fantastisk service

Svar från MrCAP Nacka

Hej, MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att ni delar med er av era fina rekommendationer och upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka.

Per A
Skrev om MrCAP Nacka

Bra och trevligt bemötande. Proffsigt genomfört arbete, prisvärd tjänst

Svar från MrCAP Nacka

Hej Per! Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Nacka. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Louise J
Skrev om MrCAP Nacka

Mycket trevlig personal och bilen blev som ny efter städning, rengöring och behandling!

Svar från MrCAP Nacka

Hej Louise! Vi på MrCAP Nacka tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Johan B
Skrev om MrCAP Nacka

Mycket väl bemött. Rengöring av min VW Golf inuti, Mycket bra. Däremot var det dåligt skyltat så det var lite svårt att hitta verkstaden, Nacka

Svar från MrCAP Nacka

Hej Johan. MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och bedömning av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din bil när det är dags för en översyn igen. Gällande skyltningen ska vi titta på hur vi kan göra den tydligare. Tack för input!

Anders A

Bra bemötande. Framförallt glasbehandlingen höll

Svar från MrCAP Nacka

Hej Anders! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Hans Å
Skrev om MrCAP Nacka

Inlämningen fick vi ett ok bemötande Bilen var försenad vid utlämningen och min son sick sitta och vänta minst 20min på att den skulle bli klar När vi kom visade det sig att taket inte var gjort och när vi åkte tillbaka och påtalade detta, tog man en svamp och tvättade av taket och menade att detta var klart... Har varit hos er ett antal ggr, men tveksamt om vi kommer en gång till, tyvärr

Svar från MrCAP Nacka

Hej! Vi uppskattar din återkoppling och feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Vi beklagar verkligen att ni fick vänta på att bilen skulle levereras. Ni är välkomna att komma förbi med bilen så ska vi titta på taket och vid behov direkt åtgärda det så ni blir helt nöjda. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP Nacka och hoppas att vi får fortsatt förtroende att ta hand om er bil.

Jerry P
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande, bra utfört arbete

Svar från MrCAP Nacka

Hej Jerry. Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Nacka.Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.

Hans L
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande, blir alltid bra resultat, bilen blir som ny.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Hans, Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Björn T
Skrev om MrCAP Nacka

Jag köpte utvändigt lackförsegling, och killen som gjorde min bil gjorde ett kanonjobb.Björne

Svar från MrCAP Nacka

Hej Björn, Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Kriss D
Skrev om MrCAP Nacka

Vänliga och hjälpsamma. Fixade en riktigt knepig buckla på min Challenger med utmärkt resultat. Killen som rätar ut bucklor har magiska fingrar. Dessutom till ett pris som gjorde det onödigt att ens anmäla skadan till försäkringsbolaget. Jag är supernöjd. 10 av 10! 👍

Svar från MrCAP Nacka

Hej Kriss. MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Skönt att kunna spara pengarna till något roligare än till självrisk. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen.

Medum Ab M
Skrev om MrCAP Nacka

Jag hade stora förväntningar på MrCap och de infriades med råge.

Svar från MrCAP Nacka

Hej. Tack för er positiva feedback, rekommendationer och att ni tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med besöket hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka.

Michael R
Skrev om MrCAP Nacka

Blev bemött mycket professionellt och kundvänligt. Resultatet alltid fantastiskt bra utfört på bilen!

Svar från MrCAP Nacka

Hej Michael! Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Nacka.. Vi tackar ödmjukast att vi får förtroendet att ta hand om din bil för och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.

Andreas V
Skrev om MrCAP Nacka

bra service, har aldrig tvättat bilen annanstans

Svar från MrCAP Nacka

Hej Andreas, Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att det bara är vi som får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Hans S
Skrev om MrCAP Nacka

Trevlig bra personal, och inte allt för långa väntetider. Gjorde lackbehandling då den var ny, sen tvätt med jämna mellanrum. Har fått tillbaka bilen i nyskick varje gång jag lämnat in den för tvätt både ut och invändigt.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Hans! MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om dina fina bil när det är dags för en översyn igen så den håller sig i nyskick.

Leif S

Trevligt bemötande. Bra jobbat. Rekond

Svar från MrCAP Nacka

Hej Leif! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Gunnar L
Skrev om MrCAP Nacka

Trevligt bemötande och mycket bra information om vad som skulle göras och ett mycket bra resultat! MrCap gjorde en recond både in- och utvändigt. Mycket nöjd!

Svar från MrCAP Nacka

Hej Gunnar! MrCAP Nacka tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Tack för förtroendet!

Anna M
Skrev om MrCAP Nacka

Trevlig personal. Var där för att göra en uppdatering av min lackförsegling. Lite trång parkering utanför men ändå ok.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Anna, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Hjärtligt välkommen tillbaka. Då kan du parkera direkt utanför porten så slipper du den trånga parkeringen. Vi tar då hand om bilen direkt.

Christer N
Skrev om MrCAP Nacka

Mycket bra bemötande. Stora nöjd med alla gånger jag behandlat mina bilar. Sammanfattning Goda

Svar från MrCAP Nacka

Hej Christer. Tack för din positiva feedback och rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din bil.

Richard R
Skrev om MrCAP Nacka

Bra bemötande men sakar en utlovad återkoppling seda 1,5 mån tillbaka.. Richard R (OLS 191, Audi Q5)

Svar från MrCAP Nacka

Hej Richard, MrCAP Nacka tackar för din feedback och att vi får förtroendet att ta hand om din fina Audi. Vi beklagar att du saknar den utlovade återkopplingen. Vi kontaktar dig snarast och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen.

Anna W
Skrev om MrCAP Nacka

Mkt trevliga och väl utförd tjänst. Rekond in och utvändigt

Svar från MrCAP Nacka

Bästa Anna! Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg och rekommendationer om oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Flora J
Skrev om MrCAP Nacka

Jättenöjd med utfört arbete och vänlig personal.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Flora! MrCAP Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen!

Peter R
Skrev om MrCAP Nacka

Utmärkt, väldigt trevlig och duktiga recondare.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Peter, Tack för dina värmande ord och rekommendationer till oss på MrCAP Nacka. Våra härliga bilförädlingstekniker ser fram emot att ta hand om din fina bil i när det är dags för en översyn igen.

Nikolai L
Skrev om MrCAP Nacka

Oerhört nöjd med fläckborttagningen och servicen.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Nikolai, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en bra lösning på problemet med fläckarna i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Leif Ö
Skrev om MrCAP Nacka

Nöjd allt fungerade enligt mitt betyg

Svar från MrCAP Nacka

Hej Leif! Tack för din positiva betyg, kommentar och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av era bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Nacka. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Jenny L
Skrev om MrCAP Nacka

Snabb och trevlig hjälp och jobbet blev snyggt åtgärdat.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Jenny. MrCAP i Nacka tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på den behandlingar vi utfört på din bil. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om dina fina bil när det är dags för en översyn igen.

Lars-Gunnar J
Skrev om MrCAP Nacka

Min bil var i rätt smutsig Men grabbarna tog och utförde ett topp jobb. Jag är mycket nöjd 😁

Svar från MrCAP Nacka

Hej Lars-Gunnar! Vi på MrCAP Nacka tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Mathias R
Skrev om MrCAP Nacka

MrCAP Nacka är en seriös firma och som levererar en prisvärd tjänst. De är lätta att ha att göra med och man känner sig verkligen omhändertagen som kund. Nu ett år senare är behandlingen på bilen fortfarande i gått skick.

Svar från MrCAP Nacka

Hej Mathias, Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg och rekommendationer till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att besöka oss på MrCAP där vi får ta hand om och behandla din bil med ett långtidsverkande skydd. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil