MrCAP Sisjön

MrCAP Sisjön

En del av MrCAP www.mrcap.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till MrCap Sisjön! Vill du som bilägare förlänga livslängden på din bil och behålla så mycket av värdet på bilen som möjligt? Med oss på Mr Cap Sisjön är detta möjligt. En MrCap-behandling är ett gediget hantverk som utförs av experter inom branschen. Tjänster: Heltäckande behandling, lackytbehandling, klädseltvätt,...

163 omdömen om MrCAP Sisjön

Sedan starten hos Reco 2021

Hanna L
Skrev om MrCAP Sisjön

Var inne för att ta bort rost och lägga på lackskydd. Kunde komma in snabbt och blev klar snabbt så en perfekt upplevelse!

Carina L
Skrev om MrCAP Sisjön

Trevligt och bra bemötande och ett bra resultat med tvätt både invändigt och utvändigt av bilen. Rekommenderas absolut!

Clas R
Skrev om MrCAP Sisjön

Grymt bra service och fantastiskt resultat! /Clas

Stefan H
Skrev om MrCAP Sisjön

Trevligt bemötande och mycket fin rekond av bilen.

Stig N
Skrev om MrCAP Sisjön

redan när dom tittade på mina lackskador dagen innan, visade dom stort intresse för min bil, och dagen efter tog dom i mot bilen och fixade skador på min lack, samt polerade och tvättade min bil ut och invändigt och lämnade ett resultat som jag inte trodde var möjligt. den mannen älskar sitt jobb så engagerad som han var !!!

Tony P
Skrev om MrCAP Sisjön

Trevlig personal. Hjälpsamma. Mycket nöjd.

Klöfverskjöld H
Skrev om MrCAP Sisjön

så nöjd trevlig personal super service bilen blev som ny !

Hasse A
Skrev om MrCAP Sisjön

Lämnade in min g63 på keramik behandling. Är så nöjd med resultatet. Bästa stället jag vart på så service vänlig personal

Kristian P
Skrev om MrCAP Sisjön

Bra jobb och service! Färdigt på utsatt tid.

P-M Nordberg C
Skrev om MrCAP Sisjön

Har gått riktigt bra och jag är nöjd med resultatet

Jimmy B
Skrev om MrCAP Sisjön

Trevligt bemötande Fick en väldigt fin bil tillbaka både in- och utvändigt Snabb service

Patrik H
Skrev om MrCAP Sisjön

Mycket trevligt bemötande. Jag hade inga stora förväntningar. De gjorde ett mycket bra recond jobb på lavk, plastdetaljer samt strålkastarhlas. Supernöjd!

Fl F
Skrev om MrCAP Sisjön

Supernöjd med resultatet! Vänligt och proffsigt bemötande och ett mycket gott arbete!

Joel A
Skrev om MrCAP Sisjön

Grym service, trevlig personal och fantastiskt resultat på formula ceramic🥳

Emil B
Skrev om MrCAP Sisjön

Superengagerad och proffsig. Fint resultat! Rekommenderas varmt!

Afast A
Skrev om MrCAP Sisjön

Mycket trevligt bemötandet, och jag kan tänka mig att att lämna in bilen nästa gång det är dags.

Magnussons F

Klanderfritt ! Vi kommer tillbaka ⭐️

Uli K
Skrev om MrCAP Sisjön

Tog kontakt med MrCAP i Sisjön efter jag hade läst om anläggningen på FB. Min husbil behövde både tvättas och vaxas samt om möjligt få bort reporna, bl a på bodelen som hade uppstått under åren. Efter ett trevligt telefonsamtal med den kunnige anläggningschefen bestämde vi oss för deras FormulaCeramic för förarhytten och FormulaU för bodelen. När jag kom dit två arbetsdagar tidigare än överenskommit var jag mycket överraskad över vad MrCAP Sisjön hade åstadkommit. Den svarta lacken på förarhytten såg ut som ny och bodelen...

Nils J
Skrev om MrCAP Sisjön

Mycket trevligt bemötande och väldigt fint utförd arbete! Kan verkligen rekommenderas! Köpte Formula U med glas och fälg-behandling.

Anthonio G
Skrev om MrCAP Sisjön

Mycket fint och professionellt bemötande. Mycket serviceinriktad. Mycket nöjd med helheten.

Sammi S
Skrev om MrCAP Sisjön

Väldigt bra utfört arbete på min bil! Den har bättre glans i lacken nu än när jag utförde en 3 lagers Cheramic PRO behandling när bilen var ny för nästan 10 år sedan!

Jan S

Trevligt bemötande kunnig personal 🚙😀👍

Magnus B
Skrev om MrCAP Sisjön

Trevligt och professionellt bemötande. Nöjd kund efter Master Treatment Ceramic och Glass Shield. Tack!

Lars L

Trevligt bemötande och mycket bra jobb! M v h Lars. Toyota IQ

Erik I
Skrev om MrCAP Sisjön

Skulle göra min återbetalning. Dagarna för mitt inbokade besök så hade jag fått repor i lacken på en parkerings plats. Men efter mycket jobb och kärlek. Kan jag verkligen lugna er med ett gott resultat och ett trevligt bemötande. Att detta är en fullpott i betyg ifrån mig.

Torbjörn S
Skrev om MrCAP Sisjön

Mycket trevligt emottagande och bilen blev precis så fin som jag önskade med den keramiska behandlingen samt läderbehandlingen av coupen blev utmärkt!

Mats J

Trevligt och proffsigt bemötande

Johan S
Skrev om MrCAP Sisjön

Grymt nöjd med min lackbehandling och interiörtvätt. Alltid lite nervöst att lämna över sin baby till okända:) Trevligt bemötande.

Martin N
Skrev om MrCAP Sisjön

Trevligt bemötande och ett superbra arbete, Master Treatment FormulaCeramic, på min nästa 6 år gamla VW Arteon. Bilen ser och käns som ny. Kan bara buga och tacka för denna gång och kommer rekommendera er till vänner och bekanta.

Björngårdsvillan C

Professionella människor! superbra resultat, riktigt nöjd

Patrik R
Skrev om MrCAP Sisjön

Kanonservice och bra resultat trots repig lack när bilen lämnades in. Rekommenderas!

Vikctor B
Skrev om MrCAP Sisjön

Bra service, kort ledtid, mycket proffesionellt bemötande och slutresultatet är bättre än när bilen var ny. Rekommenderas starkt!

Dennis D
Skrev om MrCAP Sisjön

Mycket trevlig personal, serviceinriktade och måna om att hjälpa kunden. Grymt utfört arbete, lämnade helnöjd! Rekommenderar starkt!

Gabriele G
Skrev om MrCAP Sisjön

Super bra service, trevlig och ett bra resultat.

Peter R
Skrev om MrCAP Sisjön

Mycket bra bemötande. Förståelse för mina önskemål. Lackkonserveringen tillfyllest enligt vad jag se. Utvändigt och även invändigt (!) mycket snyggt.

Anna Ingrid Louise A

Farhad och Tony gjorde ett kanonjobb på min Corvette. Alla tvättrepor är borta nu. Kan verkligen rekommendera dem.

Samoli P
Skrev om MrCAP Sisjön

Fick väldigt trevligt bemötande och bra service. Köpte keramiskt FormulaC-behandling till vår blå Tesla MYLR som blev riktigt fint! Man fick även lite extra hjälp med en av fälgarna. Kan starkt rekommenderas!

Jan Erik M
Skrev om MrCAP Sisjön

Mycket trevligt bemötande och högsta kvalitet på utfört arbete. Rekommenderas.

Mikael P
Skrev om MrCAP Sisjön

Snabba tider och trevlig personal

Björn Valdemar L
Skrev om MrCAP Sisjön

Helnöjd med mottagandet och det utförda arbetet

Torbjörn S
Skrev om MrCAP Sisjön

Bra bemötande och ypperlig service samt bra jobb med att reconda insidan av min bil. Rekomenderas.. .

Monica N

De är Hjälpsamma och omtänksamma

Karl B
Skrev om MrCAP Sisjön

Fick ett bra bemötande när jag besökte dem. Vi tittade på bilen och de föreslog vilken behandling som skulle passa bäst. Ett paket med lackskydd och invändig rengöring. Bilens lack var riktigt påverkad av maskintvätt men efter behandlingen så var det mesta borta. Jag blev riktigt nöjd med resultatet och med helheten dvs arbete och bemötande.

Markus P
Skrev om MrCAP Sisjön

Otroligt fint jobb och en service i toppklass.

Madeleine L
Skrev om MrCAP Sisjön

Trevligt bemötande. Fantastiskt resultat!

Mathias G
Skrev om MrCAP Sisjön

Trevligt bemötande, proffsigt och snabbt utförande!

Mikael H
Skrev om MrCAP Sisjön

Oerhört entusiastiskt och seriöst bemötande. Mina förväntningar överträffades när vår bil lämnades in för Master treatment Ceramic, ceramic fälgbehandlind och Glass Shield. We will be back. Högsta betyg!

Lena H
Skrev om MrCAP Sisjön

Reda från första kontakten som var väldigt förtoroendegivande så kändes det bra att lämna bilen. Vid överlämnadet så fick man en massa bra information om vad dom skulle göra men också input om vad man kunde göra mer än det vi hade beställt (som tex att dom skulle ordna med stenskott i rutan). Resultatet blev överväldigande bra (det såg ut som en helt ny bil) och lacken kom till sin rätt utan tvättmärken eller dörruppslag med mera. Kan bara ge absolut högsta betyg hela vägen. Vi kommer att komma tillbaka igen för att göra interiören också. Massa ++++++

Laura K
Skrev om MrCAP Sisjön

Superbra! Bilen blev superfin och dom va trevliga.

Henrik B
Skrev om MrCAP Sisjön

Kan varmt rekommenderas! Mycket proffsigt bemötande och ett resultat som översteg mina förväntningar.