En del av MrCAP - www.mrcap.com
Välkommen till MrCAP Sthlm Bromma!

På Karlsbodavägen 13G i Bromma hittar du MrCAP Sthlm Bromma. Vi erbjuder bilvård för din bil. Vi tar hand om din bil invändigt och utvändigt med en rad olika behandlingar.

Tjänster: Lackbehandling, rekond, bilglas, biltvätt, motortvärr, laga bucklor, sanering och mycket mer.

Vill du få din bil att kännas som ny igen så rekommenderar vi vår behandling Master Treatment.

66 omdömen om MrCAP Stockholm Bromma

Sedan starten hos Reco 2021
  • Shabnam Sussie M
    2023-01-12 Insamlad av företaget
    Proffsiga på att ge en bra kundupplevelse
    Samt otroligt prisvärd
    Tusen tack Sussie för att du tog dig tid att rekommendera oss. Bromma MrCAP är alltid redo att ta hand om dig och din fina bil. Hoppas vi ses snart igen. MrCAP Stockholm Bromma
    2023-01-10 Insamlad av företaget
    Ägaren har sett till att jag blivit omhändertagen på bästa sätt. De hade missat att behandla vindrutan och fick då en ny tid och detta gjort på ett bra sätt. Fick dessutom då en rejäl genomgång av bilen och den kändes som den åter var behandlad och bilen kändes som ny.
    Kan varmt rekommendera Mr Cap i Bromma.
    Har sedan 2011 använt mig av dessa och, kan säga, aldrig varit besviken...
    /7mats
    Tja Mats! Så kul att höra och tack för att du tagit dig tiden att rekommendera oss, det värmer. Vi kommer alltid att göra vårt bästa och det glädjer oss att du är så nöjd med våra tjänster vilket gör att vi kan bara bli bättre som vi alltid strävar efter. Vi ses snart igen för att ge din fina Batman bil lite kärlek. ❤️ MrCAP Stockholm Bromma
    2022-12-05 Insamlad av företaget
    Professionell och tydlig genomgång samt utförande av arbete
    Tack för att du tog dig tid och det glädjer att du blev nöjd vilket vi alltid strävar efter. Tråkigt med fabriks skadan på bilen som förhoppningsvis nu är åtgärdat. Vi ser fram emot att få ge din bil den kärleken den behöver i framtiden. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-11-17 Spontant omdöme
    Jag är så otroligt nöjd och glad över att jag valde er för att fixa bucklan på bilen. Bilen är som ny, helt otroligt! Inte nog med det, servicen ni ger och det personliga bemötandet är på otroligt hög nivå. Vilket fantastiskt fint team ni har!
    Hej Rosanna tack för dessa fina ord och så kul att bilens buckla blev så bra återställd. Vi på Bromma Mr.CAP är så glada för att få ta hand om din bil och ge den den tid och kärlek den behöver. Tack även för ditt tålamod när du fick vänta på lånebilen. Jag vet hur det kan vara när man behöver hinna genom rusnings trafiken. Ha en fortsatt fin dag och vi ser framemot att ta hand om din fina Peugeot nästa gång den behöver lite kärlek. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-11-07 Spontant omdöme
    Jag är stamkund hos Mr Cap i Bromma sedan många år tillbaka och förklaringen är enkel. De gör alltid ett mycket bra och professionellt jobb med min bil, dessutom är servicen och det personliga bemötandet på en exceptionellt hög nivå. Vad mer kan man begära? Vi ses igen till våren.
    Tja Staffan så kul att höra. Tack för förtroendet och tack för att du tog dig tid att rekommendera oss. Vi älskar det vi gör och därför blir vi extra nöjda efter vårat arbetet. Ser fram emot att ge din bil massor med kärlek nästa gång vi ses. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-11-02 Insamlad av företaget
    Alltid väl bemött och de gör ett oklanderligt jobb. Du är alltid välkommen !!!
    Tack Sture så trevligt att höra, vi på Bromma Mr.CAP. är alltid redo för att ta emot dig och din fina bil med kärlek. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-10-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, professionellt utfört arbete.
    De gjorde absolut det jag förväntade mig.
    De rengjorde bilen grundligt ut- och invändigt, tog bort alla små asfaltsfläckar och intorkade insekter på lacken.
    Hej Marianne kul att höra dessa fina ord. Tack för förtroendet vi på Bromma Mr.CAP. ser fram emot att få ta hand om din fina bil nästa gång den behöver lite kärlek. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-10-05 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, bra och snabbt jobbat. Bilen blev som ny. Mycket nöjd.
    Bäste Ulf Tack för de fina orden vi på Bromma Mr.CAP. är alltid glada när vi får göra det vi tycker om. Ses nästa gång bilen behöver lite kärlek. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt!!
    Vi på Mr.CAP. Bromma är tacksamma för att ni tagit er tid att berömma oss och tackar även för förtroendet. Hoppas vi ses snart igen. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-09-15 Insamlad av företaget
    Det var vänlig bemötande och bra service. Arbetet var bra gjort på det sätt att man förväntade sig.
    Hej Faramarz H
    Tack för att du tog dig tid att berömma vårt jobb på Mr.CAP. Bromma. Vi är mer än glad att få din fina sport bil hos oss igen för att ge den all kärlek den behöver. Ta hand om dig och kör försiktigt.
    2022-09-11 Insamlad av företaget
    Dyrt men bilen blev fin. Hoppas det håller ett år.
    Hej Nils tack för att du tog dig tid att skriva om oss på Mr.CAP. Bromma, vi vill bara påminna dig om att behandlingen kan hålla längre än ett år om du sköter bilen efter våran skötselsanvisning sedan är det beroende på hur mycket du kommer köra bilen osv. Allt handlar om hur du kommer att underhålla din bil. Hoppas vi får ses snart igen och se över behandlingen. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-09-09 Insamlad av företaget
    Superservice. Väldigt noggranna och trevliga.
    Hej Oscar TACK för att du tog dig tid och berömma oss på Mr.CAP. Bromma. Kul att du uppskattade vårat jobb och hoppas vi ses snart igen för att ge din bil den kärleken den behöver. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Mkt bra👍Hade velat få en ruta lagad.Annars fem stjärnor.Mbh Fredrik
    Tack Fredrik för att du tog dig tiden att berömma oss. Vi ser fram emot att ses nästa gång för att ta hand om din fina bil. Glad midsommar. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Perfekt utfört jobb, mycket trevligt bemötande
    Tack Kent för de fina orden, det uppskattas. Vi ses nästa gång när vi ska sköta om din fina bil.
    Glad midsommar.
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Det här gäller Mr. Cap på Frejagatan, som jag anlitade.
    Från det att jag fick nys om Mr. Cap till dess att jag hämtade min motorcykel var det bara en positiv upplevelse. Snabba svar på mail, vänligt bemötande vid mottagandet och ett mycket proffsigt arbete. Det blev billigt också, tycker jag!
    Hej Sverker,
    Vilka fina ord och vad kul och höra att du blev så nöjd med våra kollegors jobb med din motorcykel. Vi ska definitivt föra detta vidare till Mr.CAP Frejgatan.
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemötande och snabb service.
    Hej Gustaf,
    Tack för att du tog dig tiden för att lämna ditt omdöme och tack för de fina orden. Vi ses nästa gång vi ska ge din bil lite kärlek
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga, kompetenta och engagerade med ett enastående resultat som följd.
    Hej Anders,
    Tack för de fina orden. Det är alltid kul och höra när våra kunder är nöjda så vi uppskattar ditt fina omdöme.
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Bästa tänkbara bemötande!

Jag är pedant vad gäller bilen men har aldrig behövt anmärka på någonting!

Det är som att hämta ut en ny bil varje gång!
    Ca 7-8 tvättar (Wash-all) och en lackbehandling per år.
    Hej Ulf,
    Så otroligt kul och höra att du är fortsatt nöjd med vårt arbete. Tack så jättemycket att du tog din tid för att skriva detta omdöme.
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Vill inte ha och har inte bett om SMS.
    Hej Vanja,
    Vi ska se till och försöka ta bort dig från vår lista så du inte får sms från oss igen.
    Ber om ursäkt för besväret.
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Mycket bra service, utomordentligt bemötande och förstklassigt jobb.
    Hej Ulla,
    Stort tack för att du lämnade det fina omdömet och att du är nöjd med behandlingen.
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Det var inte Bromma utan Valhallavägen. Mycket bra jobb och trevligt bemötande
    Hej Peter,
    Tack för att du tog din tid och lämnade ditt fina omdöme och vi ska ta det vidare till våra kollegor i stan.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Fantastisk service
    Väldigt fint arbete
    Hej Björn,
    Tusen tack för att du tog din tid att lämna ditt fina omdöme och kul och höra att du var nöjd med allt.
    2022-03-04 Insamlad av företaget
    Utmärkt service, trevlig personal 👍
    Tack Christina Alltid trevligt att ha dig här och för dina fina ord, vi ser fram emot att få ge din bil lite kärlek. MrCAP Stockholm Bromma
    2022-03-02 Insamlad av företaget
    Mycket bra och professionellt bemötande. Jag besökte 4 olika recondfirmor innan jag bestämde mig, och Francis som driver Bromma MrCap gjorde ett mycket gott intryck. Han fullföljde med att bra jobb, och lite extra rengöring inne i bilen på köpet. En fin upplevelse rakt igenom
    Hej Francesco,
    Stort tack att du tog din tid och skriva din feedback och vi är glada att du valde till slut och lämna in din bil hos oss och riktigt kul och höra att du blev nöjd. Vi ser fram emot att behandla din bil igen.

2022-02-06 Insamlad av företaget
    Mycket vänlig, trevlig och serviceminded personal. Inte nog med att jag fick en glänsande fin bil, fick hjälp med installation av en dashcam - utan kostnad. Klart att jag kommer att fortsätta lackbehandling där. Jag kommer även att tvätta bilen där, även om det är en mil extra att åka.
    Hej Sven
    Tack för att du tog dig tid att ge oss dessa fina ord. Ser fram emot att ses snart igen och ta hand om din fina pärla. Ta hand om dig.
    2022-02-05 Insamlad av företaget
    Mycket bra resultat på tvätt ut- och invändig tvätt. Vänlig och engagerad service
    Hej Birgitta
    Tack för de fina orden och kul att vi fick förtroendet att få ta hand om din bil. Vi ses nästa gång, ta hand om dig.
    2022-02-04 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande, grymt noggranna.
    Hej Rasmus
    Tack för att du tog dig tid att ge oss beröm hoppas vi ses snart igen och ger din bil massor med kärlek.
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Bästa servicen. Kommer återigen. Blev trevligt bemött. Min bil känns som ny.
    Hej Timoseewo,
    Tack för förtroendet då vi fick ta hand om din bil. Alltid lika trevligt, vi ses snart igen.
    Ta hand om dig.
    2022-01-12 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande. Samma fina resultat som vid första fullbehandlingen. Gjorde ett-års-uppföljningen med resealing.
    Jättenöjd!
    Hej Jan,
    Tack för förtroendet och dina fina ord. Alltid lika kul att få ge din fina bil massa kärlek.
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Snabbt, trevligt till hög kvalitet..
    Tack Åke för de fina orden.
    Vi ser fram emot att ses igen.
    2022-01-10 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, man förutsätter att jobbet kommer att göras vilket det oxå blir. Det är nu inte alla som gör det.
    Jag köpte master treatment med någratillägg och resultatet blev över förväntan. Det är alltid roligt att uppleva ” nybilskänslan”.
    Hej Jan.
    Tack för ditt fina omdöme av oss, det är precis den känslan vi vill att våra kunder ska få uppleva.
    Vi ser fram emot att få ge dig Nybilskänslan igen.
    2022-01-09 Insamlad av företaget
    Löste mitt problem på ett tillmötesgående, förtroendeingivande och mycket trevligt sätt.
    Hej Magdalena,
    Tack för dina fina ord. Alltid kul att hjälpa till med din fina bil. Hoppas vi ses snart igen.

MrCAP Bromma
    2022-01-06 Insamlad av företaget
    Det kan ibland vara lite svårt med dessa frågor då kunden, eller den kund ni möter och som kanske också beställer tjänsten kan ju vara vem som helst i familjen. Alltså inte ägaren till bilen som i mitt fall. Men hur som helst, så är resultatet allt efter förväntningarna som jag ser det.
    Hej Maria.
    Jättefint att höra att du blev så nöjd.
    Du och din familj är så jättevälkomna igen.
    2022-01-05 Insamlad av företaget
    Mycket vänligt och korrekt bemötande
    Hej Lars
    Tack för ditt fina omdöme.
    2022-01-05 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och ett perfekt resultat.
    Hej Arne,
    Så roligt att du blev så nöjd.
    Var ett nöje att få ta hand om din bil.
    Köpte Master Treatment.
    Fantastiskt bra behandling och servicen var utmärkt!
    Hej Birgitta.
    Så glada vi blir.
    vi ser fram emot att få ta hand om din bil och hoppas vi ses snart igen.
    2022-01-04 Insamlad av företaget
    Alltid blivit bemött på bästa sätt

Jag är kund hos Mr Cap sedan lång tid, och har aldrig blivit missnöjd.

Den här gången köpte jag en Whash All -service och blev nöjd som alltid
    Hej Jan,
    Tack för dina fina ord och vi är alltid glada att få ta hand om din bil hos oss. Tack för förtroendet.

2022-01-04 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och service, tyvärr så blev det nån timme försening mot tiden utlovad.
    Rekommenderas.
    Hej Bogdan,

Vi uppskattar att du tog din tid och skriva ditt fina omdöme. Vi ber om ursäkt för förseningen och vi ska självklart ta åt oss detta.

2022-01-04 Insamlad av företaget
    Bra servicegrad och vänligt bemötande. Resultatet blev mycket bra och fler besök är väldigt sannolikt.
    Hej Henrik.
    Tack för dina positiva ord.
    Du är så välkommen till oss med din fina bil igen.
    2022-01-04 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och bra service
    Hej Elbolaget Vällingby.
    Tack för dina positiva ord om oss här på Mr Cap bromma.
    Vi ser fram emot att ses igen
  • Olle S
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra allt och nöjda sedan 2014
    Hej olle.
    Härligt med en sån nöjd stammis.
    Vi är glada att du valt oss under så många år, vilket även visar att du är nöjd med oss och vårt arbete.
    Vi ser fram emot många år till med dig och din bil.
    2022-01-03 Insamlad av företaget
    Engagerat och proffsigt. Bra bemötande. Tydlig med vad som skulle utföras och bra leverans.
    Hej per
    Så fint att du hade en så bra upplevelse hos oss.
    Du är så välkommen igen.
    2022-01-02 Insamlad av företaget
    Trevliga, hjälpsamma, proffsiga och levererar bra resultat!
    Hej Andreas.
    Härligt att du är nöjd.
    Var ett nöje för oss att få ta hand om din bil.
    2022-01-02 Insamlad av företaget
    Höga förväntningar då det var ganska dyrt men resultatet blev perfekt och jag har inte behövt tvätta bilen på ett halvår, bara spola av den med vatten.
    Hej Karl.
    Tack för ditt positiva omdöme av oss och fint att få höra att vi levde upp till dina förväntningar.
    Vi ser fram emot att få ge dig fler bra upplevelser hos oss.
  • 2021-12-30 Insamlad av företaget
    Enkelt och proffsigt, sjukt nöjd med resultatet på våra bilar
    Hej M Larsson.
    Tack för ert jättefina omdöme av oss.
    Vi ser fram emot att få er lika nöjda varje gång ni lämnar in era bilar hos oss.
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Jag fick ett bra bemötande, bilen blev ren och till ett bra pris. Det enda dåliga utifrån mitt perspektiv är att vi har långt till MrCap. Bor i Huddinge.
    Hej Mika.
    Tack för dina positiva ord.
    Att du åker så lång för att lämna in din bil till oss är ett stort bevis för att du är nöjd med vårt arbete. Det uppskattar vi jättemycket.
    Vi ser fram emot att få ta hand om din fina bil igen.
  • Marcus L
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Superttrevligt bemötande och hjälpte till med att putsa bort ett skrapmärke i samband med tvättning. Skulle varmt rekommendera dem och kommer åka dit utan tvekan nästa gång jag behöver en uppfräschning av min BMW X4.
    Hej Marcus.
    Tack så jättemycket för dina positiva ord. Det glädjer oss verkligen.
    Du är så välkommen tillbaka med din jättefina BMW.
    2021-12-28 Insamlad av företaget
    Suverän service - prisvärt med utsökt resultat!
    Hej Jonas.
    Vi tackar för din fina recension till oss.
    Ha en fin helg
    2021-12-28 Insamlad av företaget
    Inte bra nonchalanta o missade jobb
    Hej Jan,

Tråkigt och höra att du var missnöjd. Du får gärna höra av dig så går vi igenom det som du inte var helt nöjd med så vi kan rätta till det.

• Jorge Q
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Hej
    Det är viktigt att anmäla den servicen till t ex biluppgifter så att har man tagit hand om bilen och rekondad varje år skall den nya köparen kunna se det, det ökar värdet på bilen nämligen
    Hej Jorge,

Tack för att du tog din tid att lämna din feedback.
    I dagsläget har Mr.CAP ordnat att när man gjort en av våra stora behandlingar såsom FormulaU och MasterTreatment så registreras det hos car.info.se när man söker på registreringsnummer. Testa gärna med ditt registreringsnummer så kan du se hur det ser ut.