MrCAP Sthlm City

• Badge2021

88 omdömen om MrCAP Sthlm City

Marsha L
Skrev om MrCAP Sthlm City

Highly recommended! Professional and personable service. Daniel of MrCAP Sthlm City has taken great care of our precious car. Also, MrCAP's MasterTreatment is the best! It transforms the car, making it look brand new, inside and out. Will definitely return often for more treatments.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hi Marsha! Thank you for your positive rating, recommendations and opinion about us at MrCAP Sthlm City. We thank you for allowing us to take care of your car for a MrCAP treatment and warmly welcome you back when it's time for a review again.

Ulf Wernquist Ab U

Personligt och professionellt

Svar från MrCAP Sthlm City

Bäste Ulf! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen. Åter igen, tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Louise H
Skrev om MrCAP Sthlm City

Alltid superservice! Kan varmt rekommendera.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Louise, Stort tack för ditt omdöme och positiva feedback om oss på MrCAP Sthlm City. Vi tackar för att vi fick förtroendet att ta hand om din bil och utföra våra fina behandlingar av den. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen och åter igen tack för att vi får ta hand om din bil år efter år.

Josefin A
Skrev om MrCAP Sthlm City

Jag beställde en recond ”light” Bilen blev hur fin som helst. Bemötandet innan under tiden och efter var fantastiskt. Till och med kom er personal med förslag för att förenkla för mig. SUPER NÖJD! Kommer gärna igen 🤩

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Josefin, Tack för er positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Härligt med att få nybilskänslan tillbaka! Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för förtroendet att MrCAP vi fick ta hand er din bil

Ingemar H
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mycket bra och trevligt bemötande

Svar från MrCAP Sthlm City

Bäste Ingemar! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

T Werk Ab T
Skrev om MrCAP Sthlm City

Magi! Lämnade in en årsmodell 2017 och fick tillbaka en sprillans ny bil! Allt från ett soligt bemötande till att bilen kom tillbaka med 100% nybilskänsla gör att jag med glädje tipsar alla om denna prisvärda TuneUp! En leverans väl över förväntan.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej . Tack för er positiva feedback och att ni tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Härligt med att få nybilskänslan tillbaka! Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för förtroendet att MrCAP vi fick ta hand er din bil.

Mats L

++++++++++++++++++++++++++++++

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Mats. Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Sthlm City.Vi tackar för att vi får ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Nils Staffan S
Skrev om MrCAP Sthlm City

Utmärkt kundhantering, proffsigt utfört arbete. Tack!

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Nils Staffan. MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina fina rekommendationer, omdöme och positiva upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka!

Johannes E
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mycket bra och snabbt jobbat. För en rimlig kostnad. Mycket nöjd med resultatet.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej . MrCAP Sthlm City tackar för att du delar med dig av dina värmande ord, din upplevelse och resultatet av behandlingen av din fina bil när. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen tillbaka Johannes!

Hartwig F
Skrev om MrCAP Sthlm City

Trevlig personal. Allt funkade utmärkt och bilen känns som ny!

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Hartwig! Vi tackar för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Härligt att du känner att bilen känns som ny igen. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen för en översyn av din fina bil.

Thomas H
Skrev om MrCAP Sthlm City

Bemötandet av mig och behandlingen av min bil var som vanligt TippTopp.! Kommer tillbaks i vår för en liten extrabehandling. Thomas Hallsten 070 657 12 02

Svar från MrCAP Sthlm City

Bästa Thomas! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen i vår.

Kjetil A
Skrev om MrCAP Sthlm City

Bra och trevlig service. Rekommenderas starkt.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Kjetil. Vi på MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina fina rekommendationer, omdöme och positiva upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka.

Rebecca F
Skrev om MrCAP Sthlm City

Otroligt bra jobb, kunnig personal med glimten i ögat. Proffsigt

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Rebecca. MrCAP Sthlm City tackar för att du delar med dig av dina värmande ord, din upplevelse och resultatet av behandlingen av din fina bil när. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen tillbaka Rebecca!

Per T
Skrev om MrCAP Sthlm City

Bra och positivt mottagande. Tack så mycket.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Per, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för förtroendet att MrCAP vi får ta hand om din fina bil.

Anders K
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mycket vänligt, engagerat och bra mottagande! Långt över förväntan!

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Anders! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Anna T
Skrev om MrCAP Sthlm City

Alltid trevligt mottagande och bra service, när bilen ska rengöras.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Anna.MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina fina rekommendationer, omdöme och positiva upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka!

Nils W
Skrev om MrCAP Sthlm City

Köpte recond, något jag gjort vart tredje år under lång tid. Alltid lika bra, inga anmärkningar,

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Nils. Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Sthlm City.Vi tackar för att vi får ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Leif S
Skrev om MrCAP Sthlm City

Väldigt bra bemötande och professionellt utfört arbete.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Leif, MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina fina rekommendationer, omdöme och positiva upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka!

Per-anders B
Skrev om MrCAP Sthlm City

Vänligt bemötande och exceptionellt bra service.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Per-Anders! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen för en översyn av bilen.

Karl S
Skrev om MrCAP Sthlm City

omlackering av plåtskada snabb och bra service som vanligt

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Karl! MrCAP Sthlm City tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen.

Ulf F
Skrev om MrCAP Sthlm City

Proffsigt bemötande vid offertförfarande och på Mr Cap anläggningen vid in- och utlämning av fordonet . Återbehandling "MasterResealant" av helläderinredning och kaross plus motortvätt blev mycket bra utförd även på detaljnivå. Mr. Cap anläggningen på Frejgatan får en topp placering bland deras anläggningar i Stockholmsområdet.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Ulf! WOW! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för ditt fina betyg, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en MasterResealant behandling av din bil med högsta kvalitet. Härligt att du också tycker att det är en positiv upplevelse att besöka oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Thorbjörn D
Skrev om MrCAP Sthlm City

Har varit kund där sedan 2003. Trevligt bemötande och noggrant utfört jobb.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Thorbjörn. MrCAP Sthlm City tackar för din positiva feedback till oss och tack för att vi fått förtroendet att ta hand om dina bilar och att du varit kund hos oss under så lång tid. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen.

Peter A

Gott bemötande Väl utfört arbetet

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Peter. Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för förtroendet att MrCAP vi får ta hand om din bil.

Torsten E
Skrev om MrCAP Sthlm City

Bra. Lite dyrt men väl utfört jobb och bra info om alternativ.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Torsten! MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av de fina rekommendationerna , upplevelse av vår kvalitet och på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen.

Christer J
Skrev om MrCAP Sthlm City

Köpte konservering av lack och rengöring av insida. Blev som nytt! Idag , ett år senare , är resultatet kvar och bilen känns väldigt lätt att rengöra även för hand. Christer

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Christer! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin långtidsverkande behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Härligt att höra att ytbehandlingen i bra skick även efter ett år. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Kent B
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mycket bra bemötande och service. Bra utfört arbete. Normalt beställer jag wash all men har även haft lackbehandling på ny bil.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Kent! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse vid dina besök och vad vi på MrCAP gör för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en WashAll eller en översyn och förstärkning av lackytbehandlingen, en så kallad FormulaU-Resealant.

Johanna Cathrine H
Skrev om MrCAP Sthlm City

Toppenservice och alltid bra resultat efter behandlingarna

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Johanna! Tack för din positiva feedback, fina rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Pia W
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mycket trevliga och serviceminded. De har tagit hand om mina bilar i många år och de ser ut som nya när de kommer tillbaka. De är rena både in och utvändigt. Sedan är de lätta att hålla rena när de varit på besök hos Mr Cap

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Pia! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererar en positiv upplevelse vid dina besök och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. På köpet får man som du säger en mer lättskött bil som inte kräver lika mycket underhåll. Hjärtligt välkommen tillbaka Pia när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Masoud B
Skrev om MrCAP Sthlm City

Beställde en all shine behandling till min bil. Resultatet överträffade mina förväntningar (och då är jag riktigt pedant), superduktigt team som jobbar där. Fick jättebra bemötande av Jessica och Daniel på plats. Rekommenderas varmt, dem vet vad dem sysslar med! Kunde inte vart mer nöjd, återkommer igen.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Masoud! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Björn E
Skrev om MrCAP Sthlm City

alltid tillgängliga. snabbt och bra mottagande. utmärkt resultat av behandlingarna.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Björn, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererar en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Ivo L
Skrev om MrCAP Sthlm City

Alltid proffsiga och väldigt bra bemötande. Jobben utförs utmärkt.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Ivo. Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Linus M
Skrev om MrCAP Sthlm City

Jag gillar er verkligen - typ bäst i världen!

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Linus! WOW! Vi tackar dig ödmjukast för väldigt fin positiv feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Stockholm. Hjärtligt välkommen tillbaka Linus!

Axel C
Skrev om MrCAP Sthlm City

Proffsigt och bra, men nog är tjänsten ganska dyr.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Axel, Tack för din feedback och fina omdöme och rekommendationer. Ytbehandlingen vi utrustade din nya bil med är framtagen för att hålla för det svenska klimatet och hållbarheten går inte att jämföra med de billigare alternativen där ute på marknaden. Du har gjort ett bra val att behandla bilen på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för förtroendet.

Polygon Communications Ab P

Vänligt och proffsigt bemötande. Outstanding leverans av behandling för lack/inredning som sker med stor noggrannhet!

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej, MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att ni delar med er av era fina rekommendationer, upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen.

Daniel H
Skrev om MrCAP Sthlm City

Korrekt bemötande vid inlämnig och utlämning av min bil. Mina förväntningar på en premiumtjänst vad gäller utförande och mottagande infriades. Min generella upplevelse är att MrCAP levererade en premiumtjänst som inte är samma som det billigaste. Man får ofta det man betalar för vilket gäller för denna leverantör

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Daniel! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Vår ambition är alltid att leverera upplevelsen och ett slutresultat på bilen över förväntan och dessutom med de mest hållbara produkterna. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Jan R
Skrev om MrCAP Sthlm City

Man är alltid trevliga, serviceminded och proffsiga. Upplever att man alltid "går den sista metern" för att göra mig som kund nöjd. Jag tvättar våra bilar regelbundet och det är enkelt att boka och att bestämma leveranstider. MrCap Frejgatan är en anläggning jag varmt rekommenderar till vänner och bekanta.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Jan! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av dera bilar i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Ulf J
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mycket trevligt bemötande. Till det debiterade priset förväntar man sig det höga kvalitet som också tillhandahålls. I flera år har mr Cap utfört lackkonservering och motorrengörong på min bil till min fulla belåtenhet.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Ulf! Vi på MrCAP tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Jan N
Skrev om MrCAP Sthlm City

Positivt och flexibelt bemötande nu och tidigare, sedan 2011, när jag gjorde en ”resealing”.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Jan. Vi på MrCAP Värmdö tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP. Kul att höra att du varit kund hos oss så länge. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Fredrik N
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mr Cap, Frejgatan 1 Alltid. På alla sätt. Över min förväntan. Överlägset adaptivt sätt att förstå mina konstiga behov för mina två vita mercedesbilar. De förstår att jag är speciell. Lite konstig🧐 Lätt att hitta tider. Sitter ofta kvar vid tvätt och väntar i de sköna sofforna ett par tim. Ingen av de två mercedesbilarna tvättas någon annanstans. Ingen annan har fått behandla dem. Den ena tvättas var tredje år och går ca 10 mil per år. Senast nu 2 sept. Den andra fyra -fem ggr per år av Mr Cap på Frejgatan. Går...

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Fredrik. MrCAP på Frejgatan 1 tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om dina fina bilar när det är dags för en översyn igen.

Georg T
Skrev om MrCAP Sthlm City

Alltid bästa bemötande när man ringer likaså vid inlämning och uthämtande av bilen. Högsta klass på arbetet oavsett om det gäller lackkonserveringen eller tvätten. Man lämnar alltid in bilen med högsta förtroende!

Sven N
Skrev om MrCAP Sthlm City

Bra bemötande o hög kvalitet på utfört arbete

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Sven! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Stefan W
Skrev om MrCAP Sthlm City

Bra bemötande och väl utfört arbete.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Stefan! MrCAP Sthlm City tackar för din positiva feedback och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen. Vi kommer göra vårt yttersta för att ta hand om den på bästa sätt.

Per-Olof B
Skrev om MrCAP Sthlm City

Trevligt bemötande. Noggrant och kvalitetfullt arbete. Kan hämta ut en bil som ser ut som ny.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Per-Olof! MrCAP Sthlm City tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil i fortsättningen och välkommen åter när det är dags för en översyn igen.

Therése M
Skrev om MrCAP Sthlm City

Alltid enkla och serviceminded vid både tidsbokning och på själva städdagen. Vi köper helstädning av MrCAP.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Therése! MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil i när det är dags för en översyn igen.

Fredrik B
Skrev om MrCAP Sthlm City

Bra kvalité på MrCAPs tjänster och utföranden. De är noggranna och proaktiva vilket jag uppskattar.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Fredrik, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för din positiva feedback. Vi blir mycket glada och stolta när vi får höra att du är nöjd med de behandlingar vi utför. Vi hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen.

Pål J
Skrev om MrCAP Sthlm City

Alltid serviceminded. Levererar på tid. Har hatt kundrelation i många år.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Pål. Vi på MrCAP Sthlm City tackar ödmjukast för ditt fina betyg och omdöme du gett oss och att du tycker att vi det är en positiv upplevelse att få hämta ut din nybehandlade bil hos oss på MrCAP genom åren. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Peter L

Utmärkt! Bra service Trevlig personal

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Peter, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att vi det är en positiv upplevelse att besöka oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Clas R
Skrev om MrCAP Sthlm City

God service och trevligt bemötande.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Clas, MrCAP Sthlm City tackar för din positiva feedback och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen

Bendrik Consulting Ab B
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mycket trevligt bemötande vid inlämning och uthämtning av bil och strålande resultat av den behandling min bil genomgick

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej, Tack för ert positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Sthlm City.. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.

Per-erik G
Skrev om MrCAP Sthlm City

Mycket bra och trevligt bemötande. Höga förväntningar som infriades. Varit kund i mer än 10 år och gör årlig lackförsegling på två bilar.

Svar från MrCAP Sthlm City

Hej Per-Erik. Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att dina bilar glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om dina fina bilar.