En del av MrCAP - www.mrcap.com

Läs vad 79 kunder tycker om MrCAP Stockholm 2

2021-10-20
    Trevlig personal. Allt funkade utmärkt och bilen känns som ny!
    Hej Hartwig! Vi tackar för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Härligt att du känner att bilen känns som ny igen. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen för en översyn av din fina bil. MrCAP Stockholm
    2021-10-18
    Bemötandet av mig och behandlingen av min bil var som vanligt TippTopp.!

Kommer tillbaks i vår för en liten extrabehandling.

Thomas Hallsten
    070 657 12 02
    Bästa Thomas! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen i vår. MrCAP Stockholm
    2021-10-13
    Bra och trevlig service. Rekommenderas starkt.
    Hej Kjetil. Vi på MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina fina rekommendationer, omdöme och positiva upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka. MrCAP Stockholm
    2021-10-13
    Otroligt bra jobb, kunnig personal med glimten i ögat. Proffsigt
    Hej Rebecca. MrCAP Sthlm City tackar för att du delar med dig av dina värmande ord, din upplevelse och resultatet av behandlingen av din fina bil när. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen tillbaka Rebecca! MrCAP Stockholm
    2021-10-13
    Bra och positivt mottagande. Tack så mycket.
    Hej Per, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för förtroendet att MrCAP vi får ta hand om din fina bil. MrCAP Stockholm
    2021-10-06
    Mycket vänligt, engagerat och bra mottagande!

Långt över förväntan!
    Hej Anders! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen. MrCAP Stockholm
  • Anna T
    2021-10-05
    Alltid trevligt mottagande och bra service, när bilen ska rengöras.
    Hej Anna.MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina fina rekommendationer, omdöme och positiva upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka! MrCAP Stockholm
    2021-09-27
    Köpte recond, något jag gjort vart tredje år under lång tid. Alltid lika bra, inga anmärkningar,
    Hej Nils. Tack för ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Sthlm City.Vi tackar för att vi får ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen. MrCAP Stockholm
    2021-09-23
    Väldigt bra bemötande och professionellt utfört arbete.
    Hej Leif, MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina fina rekommendationer, omdöme och positiva upplevelse av vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen och hälsar er varmt välkomna tillbaka! MrCAP Stockholm
  • 2021-09-19
    Vänligt bemötande och exceptionellt bra service.
    Hej Per-Anders! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av er bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags igen för en översyn av bilen. MrCAP Stockholm
    2021-09-19
    omlackering av plåtskada
    snabb och bra service som vanligt
    Hej Karl! MrCAP Sthlm City tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. MrCAP Stockholm
    2021-09-18
    Proffsigt bemötande vid offertförfarande och på Mr Cap anläggningen vid in- och utlämning av fordonet . Återbehandling "MasterResealant" av helläderinredning och kaross plus motortvätt blev mycket bra utförd även på detaljnivå. Mr. Cap anläggningen på Frejgatan får en topp placering bland deras anläggningar i Stockholmsområdet.
    Hej Ulf! WOW! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för ditt fina betyg, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en MasterResealant behandling av din bil med högsta kvalitet. Härligt att du också tycker att det är en positiv upplevelse att besöka oss på MrCAP.
  • 2021-09-16
    Har varit kund där sedan 2003. Trevligt bemötande och noggrant utfört jobb.
    Hej Thorbjörn. MrCAP Sthlm City tackar för din positiva feedback till oss och tack för att vi fått förtroendet att ta hand om dina bilar och att du varit kund hos oss under så lång tid. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen. MrCAP Stockholm
    2021-09-16
    Gott bemötande
    Väl utfört arbetet
    Hej Peter. Tack för din positiva feedback och att du tycker
    att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för förtroendet att MrCAP vi får ta hand om din bil.
    2021-09-16
    Bra. Lite dyrt men väl utfört jobb och bra info om alternativ.
    Hej Torsten! MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att du delar med dig av de fina rekommendationerna , upplevelse av vår kvalitet och
    på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot fortsätta behandla er fina bil när det är dags för en översyn igen.
    2021-09-15
    Köpte konservering av lack och rengöring av insida. Blev som nytt! Idag , ett år senare , är resultatet kvar och bilen känns väldigt lätt att rengöra även för hand.
    Christer
    Hej Christer! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin långtidsverkande behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Härligt att höra att ytbehandlingen i bra skick även efter ett år. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Stockholm
    2021-09-15
    Mycket bra bemötande och service. Bra utfört arbete. Normalt beställer jag wash all men har även haft lackbehandling på ny bil.
    Hej Kent! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse vid dina besök och vad vi på MrCAP gör för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en WashAll eller en översyn och förstärkning av lackytbehandlingen, en så kallad FormulaU-Resealant. MrCAP Stockholm
  • 2021-09-15
    Toppenservice och alltid bra resultat efter behandlingarna
    Hej Johanna! Tack för din positiva feedback, fina rekommendationer och att du tycker
    att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Hjärtligt välkommen tillbaka och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.
    2021-09-14
    Mycket trevliga och serviceminded. De har tagit hand om mina bilar i många år och de ser ut som nya när de kommer tillbaka. De är rena både in och utvändigt. Sedan är de lätta att hålla rena när de varit på besök hos Mr Cap
    Hej Pia! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererar en positiv upplevelse vid dina besök och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. På köpet får man som du säger en mer lättskött bil som inte kräver lika mycket underhåll. Hjärtligt välkommen tillbaka Pia när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Stockholm
    2021-09-14
    Beställde en all shine behandling till min bil. Resultatet överträffade mina förväntningar (och då är jag riktigt pedant), superduktigt team som jobbar där. Fick jättebra bemötande av Jessica och Daniel på plats. Rekommenderas varmt, dem vet vad dem sysslar med! Kunde inte vart mer nöjd, återkommer igen.
    Hej Masoud! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Stockholm
    2021-09-14
    alltid tillgängliga. snabbt och bra mottagande. utmärkt resultat av behandlingarna.
    Hej Björn, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererar en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Stockholm
    2021-09-14
    Alltid proffsiga och väldigt bra bemötande. Jobben utförs utmärkt.
    Hej Ivo. Vi på MrCAP Nacka tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP.
    2021-09-14
    Jag gillar er verkligen - typ bäst i världen!
    Hej Linus! WOW! Vi tackar dig ödmjukast för väldigt fin positiv feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Stockholm. Hjärtligt välkommen tillbaka Linus! MrCAP Stockholm
    2021-09-14
    Proffsigt och bra, men nog är tjänsten ganska dyr.
    Hej Axel, Tack för din feedback och fina omdöme och rekommendationer. Ytbehandlingen vi utrustade din nya bil med är framtagen för att hålla för det svenska klimatet och hållbarheten går inte att jämföra med de billigare alternativen där ute på marknaden. Du har gjort ett bra val att behandla bilen på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för förtroendet. MrCAP Stockholm
  • 2021-09-13
    Vänligt och proffsigt bemötande. Outstanding leverans av behandling för lack/inredning som sker med stor noggrannhet!
    Hej, MrCAP Sthlm City tackar hjärtligt för att ni delar med er av era fina rekommendationer, upplevelse av vår kvalitet
  • Daniel H
    2021-09-13
    Korrekt bemötande vid inlämnig och utlämning av min bil. Mina förväntningar på en premiumtjänst vad gäller utförande och mottagande infriades. Min generella upplevelse är att MrCAP levererade en premiumtjänst som inte är samma som det billigaste. Man får ofta det man betalar för vilket gäller för denna leverantör
    Hej Daniel! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Vår ambition är alltid att leverera upplevelsen och ett slutresultat på bilen över förväntan och dessutom med de mest hållbara produkterna. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Stockholm
    2021-09-13
    Man är alltid trevliga, serviceminded och proffsiga. Upplever att man alltid "går den sista metern" för att göra mig som kund nöjd.
    Jag tvättar våra bilar regelbundet och det är enkelt att boka och att bestämma leveranstider. MrCap Frejgatan är en anläggning jag varmt rekommenderar till vänner och bekanta.
    Hej Jan! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av dera bilar i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka. MrCAP Stockholm
    Mycket trevligt bemötande.
    Till det debiterade priset förväntar man sig det höga kvalitet som också tillhandahålls.
    I flera år har mr Cap utfört lackkonservering och motorrengörong på min bil till min fulla belåtenhet.
    Hej Ulf! Vi på MrCAP tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Stockholm
    2021-09-12
    Positivt och flexibelt bemötande nu och tidigare, sedan 2011, när jag gjorde en ”resealing”.
    Hej Jan. Vi på MrCAP Värmdö tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP. Kul att höra att du varit kund hos oss så länge.
    2021-09-11
    Mr Cap, Frejgatan 1
    Alltid. På alla sätt. Över min förväntan.
    Överlägset adaptivt sätt att förstå mina konstiga behov för mina två vita mercedesbilar.
    De förstår att jag är speciell. Lite konstig🧐
    Lätt att hitta tider. Sitter ofta kvar vid tvätt och väntar i de sköna sofforna ett par tim.
    Ingen av de två mercedesbilarna tvättas någon annanstans.
    Ingen annan har fått behandla dem. Den ena tvättas var tredje år och går ca 10 mil per år. Senast nu 2 sept.
    Den andra fyra -fem ggr per år av Mr Cap på Frejgatan. Går ca 1200 mil per år. Ingen annan får röra den. Inte jag heller. Aldrig maskintvättad. Tvättades senast 2 sept också.
    Nu i höst är det dags för en kompletterande lackskyddsbehandling på min E-Klass 2018 AT, den tredje med bokad tid den 4 oktober. Sen kommer jag inte att tvätta den förrän det blir för mycket framåt julen. Då får de försiktigt utan att repa rengöra den igen.
    De är ärliga och tar inte betalt för något som inte behövs. Det skapar förtroende.
    Samnanfattningsvis. Betyg 9,0 av 10 ⭐️
    Det som kan önskas mer när jag kommer in med Mebban AT efter höstens jakt är att de försiktigt spolar hjulhusen bättre runt de inte skärmkanterna. Då behövs en vinklad spruta som tar bort allt runt de inte ser under skärmkanterna. Det har jag kompletterat med själv ett par gånger. Men då totalen varit mycket bra har jag inte velat klaga. Kul att få göra något själv också.
    Likaså att de försiktigt med svamp rengör motorrummet. Inte högtryck.
    Mycket trevligt bemötande. Med åren har vi ömsesidig respekt och behöver inte säga så mycket. Vid ett tillfälle fick jag återbud p g a haveri. Vid ett annat kunde inte jag p g a av eget haveri.
    All the best
    Fredrik Nord
    Ägare till de av er gosade bilarna
    KCW846
    JLW623
    Hej Fredrik. MrCAP på Frejgatan 1 tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om dina fina bilar när det är dags för en översyn igen. MrCAP Stockholm
    2021-09-10
    Alltid bästa bemötande när man ringer likaså vid inlämning och uthämtande av bilen.
    Högsta klass på arbetet oavsett om det gäller lackkonserveringen eller tvätten.
    Man lämnar alltid in bilen med högsta förtroende!
    2021-09-10
    Bra bemötande o hög kvalitet på utfört arbete
    Hej Sven! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil MrCAP Stockholm
    2021-09-10
    Bra bemötande och väl utfört arbete.
    Hej Stefan! MrCAP Sthlm City tackar för din positiva feedback och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen. Vi kommer göra vårt yttersta för att ta hand om den på bästa sätt. MrCAP Stockholm
    2021-09-09
    Trevligt bemötande. Noggrant och kvalitetfullt arbete. Kan hämta ut en bil som ser ut som ny.
    Hej Per-Olof! MrCAP Sthlm City tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil i fortsättningen och välkommen åter när det är dags för en översyn igen. MrCAP Stockholm
    2021-09-09
    Alltid enkla och serviceminded vid både tidsbokning och på själva städdagen. Vi köper helstädning av MrCAP.
    Hej Therése! MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil i när det är dags för en översyn igen. MrCAP Stockholm
    2021-09-09
    Bra kvalité på MrCAPs tjänster och utföranden.
    De är noggranna och proaktiva vilket jag uppskattar.
    Hej Fredrik, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för din positiva feedback. Vi blir mycket glada och stolta när vi får höra att du är nöjd med de behandlingar vi utför. Vi hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen. MrCAP Stockholm
    2021-09-09
    Alltid serviceminded. Levererar på tid. Har hatt kundrelation i många år.
    Hej Pål. Vi på MrCAP Sthlm City tackar ödmjukast för ditt fina betyg och omdöme du gett oss och att du tycker att vi det är en positiv upplevelse att få hämta ut din nybehandlade bil hos oss på MrCAP genom åren. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil. MrCAP Stockholm
    Utmärkt!
    Bra service
    Trevlig personal
    Hej Peter, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att vi det är en positiv upplevelse att besöka oss på MrCAP.
    2021-09-08
    God service och trevligt bemötande.
    Hej Clas, MrCAP Sthlm City tackar för din positiva feedback och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen MrCAP Stockholm
  • 2021-09-08
    Mycket trevligt bemötande vid inlämning och uthämtning av bil och strålande resultat av den behandling min bil genomgick
    Hej, Tack för ert positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Sthlm City..
    Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.
    2021-09-08
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Höga förväntningar som infriades.
    Varit kund i mer än 10 år och gör årlig lackförsegling på två bilar.
    Hej Per-Erik. Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att dina bilar glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet.
    Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om dina fina bilar.
    2021-09-08
    Man blir glad av att komma till Mr Cap, både när man lämnar in bilen och ännu mer då man hämtar en gnistrande ren bil. De lever mycket väl upp till mina mycket högt ställda förväntningar och jag ser alltid till att boka nästa besök innan jag går därifrån. Rekommenderar alla att bli kund!
    Hej Caroline, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse, dina rekommendationer och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet.
    Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil
  • Lars J
    2021-09-08
    Alltid varmt och vänligt välkommen. Man känner sig speciell som kund.
    Har gjort lackförseglingar på flera bilar samt rekord.
    Mycket bra resultat.
    Hej Lars, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att vi det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP.
    Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och åter igen tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.
    2021-09-08
    Mycket bra, bilen var som ny efter rekond
    Hej Emil, Varm tack ack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Sthlm City.
    2021-09-08
    Min upplevelse är fantastisk, men jag blev omhändertagen av Robban som till och med hämtade och lämnade min bil hemmavid:)
    Hej Gunnar, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för ditt fina betyg till du gett oss och att du tycker att vi det var en positiv upplevelse att få din bil behandlad av oss på MrCAP.
    2021-09-07
    Översteg förväntningar o mkt bra bemötande
  • 2021-09-07
    Vänligt bemötande som lyssnade på mig som kund.

Jag hade stora förväntningar på tjänsten jag ville ha på min bil, företaget levde till mina förväntningar.

Proffsig bemötande som tar hand om kunden och bilen.

Enda minus är att jag fortfarande väntar på att de skickar bilderna på bilen. De skulle skicka bilder på hur bilen var innan behandlingen och efter den blev efter den. Jag påmind de och även skickat annat email-adress men hoppas att bilderna skickas någon gång.
    Hej Rigoberto, Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer och har det bästa lackytskyddet.
    Vi återkommer till dig gällande bilderna.
    2021-09-07
    Trevligt och proffsigt bemötande, och bilen blev som ny!
    Hej Karin, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Sthlm City. Hjärtligt välkommen tillbaka MrCAP Stockholm
    2021-09-07
    Bra bemötande o väl utfört jobb!
    Hej Martin, MrCAP Sthlm City tackar för din feedback och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen. MrCAP Stockholm
    2021-09-07
    Så serviceinriktade och trevliga.
    Hej Gert! Vi på MrCAP Sthlm City tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din bil. MrCAP Stockholm