MrCAP Värmdö

En del av MrCAP Ring 08-570 109 99 www.mrcap.com

78 omdömen om MrCAP Värmdö

Marie B
Skrev om MrCAP Värmdö

Allt var mer än perfekt❤️ Mycket nöjd❤️

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Marie! Tack så mycket för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 756 omdömen 4.5 av 756 omdömen

Billy William E Billy William E
Jan-olov L
Skrev om MrCAP Värmdö

Trevlig personal som utförde ett bra jobb!

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Jan-Olov! , MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen tillbaka!

Janurban M
Skrev om MrCAP Värmdö

snabbt och enkelt bemötande och ett bra resultat.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Jan Urban! ! Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Eivor S
Skrev om MrCAP Värmdö

Trevligt och proffsigt bemötande. Bilen ser jättefin ut.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Eivor! Vi på MrCAP Värmdö tackar för din positiva feedback, fina rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Danuta A
Skrev om MrCAP Värmdö

Trevligt bemötande och bra jobb!

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Danuta! Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP gör för att se till att din bil glänser så mycket mer. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 891 omdömen 4.8 av 891 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Ella R

God kundbemötande Förväntningar uppfyllda

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Ella, Tack för ert positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Värmdö.Vi tackar för att vi fick ta hand om er bil för en MrCAP behandling och hälsar er hjärtligt välkomna tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Vivi-Ann Katarina F
Skrev om MrCAP Värmdö

Proffsigt intryck vid första kontakt. I stort sett är jag nöjd. Dock några detaljer: En fettfläck i baksätet gick tyvärr inte bort helt. Och lite smuts kvar i dryckhållaren mellan sätena, plus i handskfacket. Kopplingspedalens gummi lite halt har halkat ett par ggr. under körning. I övrigt interiören mycket fint! Exteriört så fin att jag knappt kände igen den! Hann tyvärr inte stanna och diskutera vidare dessa saker.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Vivi-ann. Vi uppskattar din återkoppling och överlag positiva feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Tack för att du hörde av dig dig så skall vi rätta till det som du inte var helt nöjd med. Vi kontaktar dig för en lämplig tid som passar dig. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP Värmdö så ser vi fram emot att leverera en behandling som helt överträffar dina förväntningar.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Tÿnde I
Skrev om MrCAP Värmdö

Super proffsiga och fantastiskt resultat!👌

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Tünde! Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen.

Anita P
Skrev om MrCAP Värmdö

Mycket trevlig personal och ett väl utfört arbete. Nöjd helt enkelt!

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Anita! Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP gör för att se till att din bil glänser så mycket mer. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2269 omdömen 4.7 av 2269 omdömen

Bra och trevligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Wahlings Installationsservice Ab W

Det fungerarde bra med inlämningen samt hämtning av bilen och jobbet var toppen.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej . Tack för ert positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Värmdö.Vi tackar för att vi fick ta hand om er bil för en MrCAP behandling och hälsar er hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Margona B
Skrev om MrCAP Värmdö

Trevliga tillmötesgående perfekt utmärkt jobb

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Margona! Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP gör för att se till att din bil glänser så mycket mer. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 515 omdömen 4.5 av 515 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Mikael G
Skrev om MrCAP Värmdö

Fantastisk service och bilen blev otroligt fin

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Mikael! Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka Mikael!

Gunnar A
Skrev om MrCAP Värmdö

Jag har enbart positiva omdömen att avge i de tjänster jag beställt. Trevlig personal och bra utförda jobb . MVH Gunnar

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Gunnar. Tack för fina ditt positiva betyg, rekommendationer och omdöme om oss på MrCAP Värmdö. Vi tackar för att vi får förtroendet att ta hand om din bil för MrCAP behandling och hälsar dig varmt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn igen.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1223 omdömen 4.7 av 1223 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Birgit O
Skrev om MrCAP Värmdö

Trevligt bemötande av personalen Förväntningar på att bilen blev väl omhändertagen. Jag hade fått goda råd av tidigare kunder som verkligen rekommenderade dem. Jag blev inte besviken Bilen lämnades in för rengöring, vilket blev gjort. Jag blev också både hämtad lämnad av personal när bilen blev omhändertagen. Nästa tvätt kommer att ske på MrCAP.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Birgit! Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP gör för att se till att din bil glänser så mycket mer. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Göran I

,................,,,,,,,,,, ,,,,,

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Göran, Tack för ditt fina betyg och rekommendationer. Hjärtligt välkommen tillbaka till MrCAP Värmdö när det är dags för en översyn av din bil igen.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Jonna A
Skrev om MrCAP Värmdö

Servicen är utmärkt! Har både tvättat och rekondat.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Jonna! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil genom åren i och med dina besök hos oss på MrCAP Värmdö. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en behandling eller tvätt igen.

Kerstin Å
Skrev om MrCAP Värmdö

Fantastiskt fint bemötande med visat intresse för om jag själv hade något jag ville visa på som dom skulle kunna åtgärda.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Kerstin! MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord, rekommendationer och upplevelse när du besökte oss med din fina bil. Vi är som du säger noggranna att gå igenom bilen tillsammans med kunden för att hitta eventuella defekter som vi oftast kan åtgärda.Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen!

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Claes B
Skrev om MrCAP Värmdö

Jättebra! Varit där flera gånger och alltid bra. Håller vad dom lovar, in & utvändig tvätt

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Claes! Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina rekommendationer, att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för att se till att din bil glänser så mycket mer. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Urban F

alltid BRAtrevlig personal håller tiden

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Urban. Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka!

Lars S
Skrev om MrCAP Värmdö

Utmärkt bemötande, trevlig personal, Kvalitet på utfört arbete. Hyfsad prisbild. Sammantaget väldigt nöjd.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Lars.Vi på MrCAP Värmdö tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Maciej S
Skrev om MrCAP Värmdö

Great job. Everything on time. Very pleased with the result.

Svar från MrCAP Värmdö

Hi Maciej! Thank you so much for your positive feedback and for your opinion that we have delivered a positive experience and a nice treatment of your car with your visit to us at MrCAP Värmdö. Welcome back Maciej!

Robert L
Skrev om MrCAP Värmdö

Proffsigt bemötande och snabb service. Produkten levde upp till mina förväntningar. Rekommenderar starkt Mr.Caps tjänster

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Robert! Vi på MrCAP Värmdö tackar för din positiva feedback, fina rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Sofie F
Skrev om MrCAP Värmdö

Suverän service! Snabba och proffsiga.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Sofie, MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen. Välkommen tillbaka!

Per H
Skrev om MrCAP Värmdö

Grymt bra service Trevlig personal och proffsigt bemötande

Svar från MrCAP Värmdö

Per! Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Kjell A
Skrev om MrCAP Värmdö

Väldigt bra bemötande väl utfört arbete fick fort tid

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Kjell.Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Värmdö. Vi tackar för att vi fick förtroendet att ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.

Ulrika H
Skrev om MrCAP Värmdö

Gjorde en buckelutdragning hos dem. Syns inte ett spår av bucklan🤩

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Ulrika! MrCAP Värmdö tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Härligt att du blev av med den där irriterande bucklan.Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din bil när det är dags för en översyn igen.

Reiner S
Skrev om MrCAP Värmdö

Alltid bra bemötande och suveränt resultat av beställt arbete. Jag har oftast lämnat in bilen för utvändig tvätt, men också lite större behandling såsom lackkonservering mm.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Reiner! Tack för din positiva feedback, rekommendationer och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse när du lämnar in din bil för WasAll och en fin behandling av er bil i och med dina besök hos oss på MrCAP Värmdö. Vi önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka.

Suzanne J
Skrev om MrCAP Värmdö

skickligt o mktbra en äldre veteranbil behandlades bra trots en olyckshändelse md högtrycksspruta

Svar från MrCAP Värmdö

Hej. MrCAP Värmdö tackar för att du delar med dig av dina värmande ord och upplevelse. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen.

Hiertner Livs Ab H
Skrev om MrCAP Värmdö

Lämna in bilen flertal gånger. Alla kan göra misstag. Vet inte om det är jag som har för höga förväntningarna eller om det ska bli 99% när man hämtar sin bil. Bra bemött men upplever slarv. Polerrester kvar Hologram synliga efter 2 olika poleringar. Dessa rätta ni till tack. Känns stressat och underbemannat för att kunna ge 100% till varje bil. //Micke

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Micke. Vi uppskattar din återkoppling och feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Tack för att du hörde av dig dig så vi kunde rätta till det som du inte var helt nöjd med. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP Värmdö så ser vi fram emot att leverera en behandling som överträffar dina förväntningar.

Robert D
Skrev om MrCAP Värmdö

Möttes av ett trevligt bemötande. Proffsig och hjälpsam personal. Dem gjorde ett riktigt bra jobb med min bil. Skinande ren både in och utvändigt med deras master treatmantprogram. Det kommer garanterat bli fler besök hos Mr Cap Värmdö. Kan starkt rekommendera dem

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Robert. MrCAP Värmdö tackar hjärtligt för att du delar med dig av ditt fina betyg, rekommendationer , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen.

Torsbyfjärdens Advokat Ab T

Trevlig service och bra resultat.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej och tack för er positiva feedback, rekommendationer och att ni tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av era bil i och med ert besök hos oss på MrCAP Värmdö. Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka.

Tony Carl W
Skrev om MrCAP Värmdö

Lämnade bilen för luktsanering. Det blev knappt märkbart bättre..

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Tony, Tack för din feedback. Gällande lukteleminering kan de produkter vi använder behöva tid på sig för att till slut ha fått bort oönskad lukt. Om problemet kvarstår efter en tid återkommer då till oss så hittar vi en lösning. Hjärtligt välkommen åter.

Olle B

Ett välgjort arbete. Mkt nöjd. Återkommer

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Olle. MrCAP Värmdö tackar hjärtligt för att du delar med dig av dina värmande ord , upplevelse och vår kvalitet på de behandlingar vi tillhandahåller. Vi på MrCAP ser fram emot att ta hand om din fina bil när det är dags för en översyn igen.

Jan V

Ok! ……………………………

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Jan. Vi på MrCAP Värmdö tackar för ditt fina betyg till oss och att du tycker att det är en positiv upplevelse att och besöka oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Tommy N
Skrev om MrCAP Värmdö

Vid första besöket blev det lite fel, men jag blev ombedd att komma tillbaka och då blev det bra.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Tommy, Vi på MrCAP Värmdö uppskattar din återkoppling och feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Bra att du hörde av dig så vi kunde rätta till det. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP när det är dags igen.

Olof T
Skrev om MrCAP Värmdö

-Trevlig och snabb service. -Något över mina förväntningar. -Ett mindre drop in jobb som de hjälpte mig med per omgående. (Polerade bort ett par repor)

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Olof, MrCAP Värmdö tackar för din positiva feedback och att vi överträffade dina förväntningar. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags för en översyn av din fina bil igen

Torbjörn L
Skrev om MrCAP Värmdö

Väldigt dyrt men väl bemött ytbehandling av ny bil kommer inte ihåg mer det var i januari i år

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Torbjörn, Tack för din feedbackl. Ytbehandlingen vi utrustade din nya bil med är framtagen för att hålla för det svenska klimatet och går inte att jämföra med de billigare alternativen där ute på marknaden. Du har gjort ett bra val att behandla bilen på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.

Peter S

Bra. Ingen aning men det blev bra. Vaxning

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Peter, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Mathias M
Skrev om MrCAP Värmdö

Trevlig och servicemindad personal.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Mathias! Vi på MrCAP Värmdö tackar så mycket för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och vad vi på MrCAP kan göra för dig och din bil. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Lars F
Skrev om MrCAP Värmdö

Perfekt jobb - bilen blev som ny! Bemötandet var mkt bra och jag köpte till tvättmedel och smuts/oljelösare. Svarade helt mot mina förväntningar. /Lars

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Lars, Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina värmande ord och fina betyg. Vi hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen och lycka till när du tvättar bilen med MrCAP´s smuts och oljelösande Degreaser.

Leif G
Skrev om MrCAP Värmdö

Vänligt bemötande, vi beställer tvätt av bilen och dom gör ett utmärkt jobb snyggar även till insidan, putsar upp däcksidorna. Man är aldrig besviken när man hämtar hämtar bilen.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Leif, Vi på MrCAP Värmdö tackar för ditt fina betyg till du gett oss och att du tycker att vi det var en positiv upplevelse att få din bil behandlad av oss på MrCAP. Hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack åter igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil

Janne W
Skrev om MrCAP Värmdö

Gjorde ett uselt jobb sist har varit en trogen kund tidigare tyvärr

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Janne.Vi uppskattar din återkoppling och feedback. Den viktigaste återkopplingen är den som sker när en kund inte är riktigt nöjd. Hör av dig och så går vi igenom det som du inte var helt nöjd med så vi kan rätta till det vid nästa behandlingstillfälle. Hjärtligt välkommen tillbaka till oss på MrCAP Värmdö.

Klas B
Skrev om MrCAP Värmdö

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Klas, Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Värmdö. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.

Mikke Ö
Skrev om MrCAP Värmdö

Bra bemötande och bra resultat.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Mikke! Vi på MrCAP Värmdö tackar dig för dina fina ord och betyg och vi hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen.

Solveig B
Skrev om MrCAP Värmdö

Trevligt bemötande och bra utförd tjänst. Recondetionering, stavas det så, ni förstår.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Solveig. Tack för ditt positiva betyg och omdöme om oss på MrCAP Värmdö. Vi tackar för att vi fick ta hand om din bil för en MrCAP behandling och vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags.

Emma O
Skrev om MrCAP Värmdö

Jättebra och trevlig personal. Hämtade upp en strålande fin bil!

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Emma. Vi på MrCAP Värmdö tackar för att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil. Vi hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka när det är dags och tack igen för att vi får förtroendet att ta hand om din fina bil.

Mats T
Skrev om MrCAP Värmdö

Lackförsegling. Perfekt utfört. Mycket trevligt bemötande.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Mats, Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka!

Jan P
Skrev om MrCAP Värmdö

Proffsigt team och ett utmärkt resultat. Bilen som ny.

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Jan, Tack för dina värmande ord och att du blev nöjd med behandlingen av din bil. Vi på MrCAP Värmdö ser fram emot att ta hand om din fina bil i när det är dags för en översyn igen.

Arne K
Skrev om MrCAP Värmdö

Mycket bra mottagande Bilen blev mycket fin

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Arne! Tack för din positiva feedback och att du tycker att vi levererat en positiv upplevelse och en fin behandling av din bil i och med ditt besök hos oss på MrCAP Värmdö. Hjärtligt välkommen tillbaka.

Monica S
Skrev om MrCAP Värmdö

Trevlig personal ! Fint bemötande!

Svar från MrCAP Värmdö

Hej Monica. Vi på MrCAP Värmdö tackar för dina värmande ord och hälsar dig välkommen åter till oss på MrCAP med din fina bil när det är dags igen