MTO Bilcenter

MTO Bilcenter

Välkommen till oss på MTO Bilcenter i Järfälla!

Vi är en Volkswagen, Skoda och SEAT auktoriserad bilverkstad samt återförsäljare av SEAT. Vid service hos oss åker du alltid iväg med en sprillans ny lånebil och får din bil tvättad vid hämtning. Vi löser allt ifrån skadereparationer, byte av vindruta och hyrbil.

I vår försäljning har vi både nya och begagnade bilar i lager. Vi tar gärna din bil i inbyte, eller säljer den åt dig.

Förutom begagnade bilar och verkstad kan du även hitta reservdelar och tillbehör till din bil. På MTO får du alltid erfarenhet, trygghet och service.

Kom gärna förbi på en kaffe, så visar vi de bilar vi har inne för stunden!

Läs vad 737 kunder tycker om MTO Bilcenter 2

2021-06-12
    Ordning och reda med service och bra tvätt på köpet.
    Hej, Vad härligt att ni är nöjda! Hoppas vi ses inom en snar framtid igen:) MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-06-11
    Bra kundservice. Tvätt av bilen ingick i service. Skulle rekommendera till andra.
    Hej Cian, Stort tack för din recension och för ditt förtroende! Hoppas vi ses snart igen:) MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-06-10
    Helt ok.
    Annars vad man kan förvänta sig
    Bra
    Hej Arne, Tack för din kommentar, välkommen åter! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
  • 2021-06-10
    Mycket trevlig säljare som gjorde köpet av min bil lätt.
    Hej Jessica. Stort tack för din recension och stort grattis till din nya bil! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
  • 2021-06-09
    Definitely recommended. Stuff very Friendly and willing to help you the best they can
    Hello Vasileios, Thank you for your kind words, welcome back! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
  • 2021-06-09
    Fick ett väldig bra bemötande och service. Löste allt snabbt och smidigt.
    Hej Mattias, Tack för dina fina ord! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-06-09
    Lämnade in bilen för service. Trevligt och professionellt bemötande.
    Hej Hassan, Stort tack och välkommen åter! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-06-08
    Passat inlämnad på service och lite småfix.
    Arbetet utfört på ett utmärkt sätt och bra genomgång av servicen med tips om det som småstrulat inför.
    Hej Ulf, Vad härligt att du är nöjd med din upplevelse hos oss! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-06-07
    Var ett okej köp. Inget fel på bilen, priset eller större delen av kommunikationen. Dock så sa de att de skulle titta på om de kunde göra något åt stenskottet som var på framrutan, de sa att de gjorde vad de kunde på deras verkstad utan att de fixade till det något alls i princip, men en annan verkstad kunde fixa det helt.

Fick också påminna flera gånger om att de skulle skicka dokumenten som de lovat.

Helhetsmässigt var det alltså helt okej. Absolut seriöst men kunde varit lite mer kundfokuserade.
    Hej Josef, Vi ber om ursäkt för missförståndet och hoppas på att vi får en chans att gottgöra dig. Allt gått, varmt välkommen tillbaka! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
  • 2021-06-07
    Very good service, quick response time and they were patient with my questions as a first-time buyer.
    Hello Hester, Thank you very much for your kind words! Have a great day! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-06-05
    Service och rekond med utmärkt resultat och trevligt bemötande
    Rekommenderas
    Hej John, Dina ord betyder mycket för oss, tack:) Du är varmr välkommen åter! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-06-04
    Väldigt nöjd med servicen samt utfört uppdrag.
    Hej Björn, Tack för din recension! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-06-01
    Tog väldigt lång tid att lacka en baklucka . I övrigt okej
    Hej, Vad tråkigt att ni inte är nöjda, vi ber om ursäkt ifall ni har fått vänta länge, vi försöker alltid hjälpa våra kunder så snabbt och effektivt som möjligt. Trevlig helg! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-31
    Vänligt och hjälpsam personal som snabbt identifierade och löste problemet.
    Hej, Vad kul att höra att ni är nöjda! Välkommen åter:) MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-28
    Väldigt trevligt och superbra service
    Hej, Stort tack! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-26
    Kom in med en ordentlig punka, jag fixade fram däck och de fixade resten samma dag.
    Hej, Vad bra att vi kunde vara till snabb hjälp! Ha en fin lördag:) MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-21
    Snabbt att få tid för stor service. Verkstaden kollade även med föregående verkstad vad/ vilken typ av service som hade gjorts( ja jag hade använt en icke ackrediterad, men bra verkstad gången innan)Bra information om fel som kunde åtgärdas samtidigt. Bra bemötande och mycket trevlig personal.
    Hej Jenny, Tack så mycket för dina fina ord, välkommen tillbaka! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-21
    Vi på Järfälla Kommun använder oss utav MTO i olika skade ärenden Alltid proffsig service och trevliga .Snyggt utförda arbeten
    Hej, Ert förtroende betyder mycket för oss och vi ser fram emot framtida samarbeten! Trevlig helg:) MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-19
    Det skötte hela mottagandet proffsigt. Fick all service på ett snabbt och proffsigt sätt.
    2021-05-18
    byte av punktera Däck
    trevlig bemötende och snart åtgärd
    Hej Rolf, Vad härligt att du är nöjd, hoppas vi ses snart igen! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-16
    Jag köpte en bil och jag är väldigt nöjd. Både med köpet och med bemötandet.
    Hej Bo, Din kommentar betyder mycket för oss, tack! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-15
    Mkt bra service och jätte bra lackarbete. Super nöjd!
    Hej Anna-Maria, Stort, stort tack! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-13
    Lämna in min bil för felsökning tog 2 dagar att hitta och åtgärda. Utmärkt.
    Hej Ahmad, Det gläder oss att du är nöjd! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    2021-05-12
    Alltid trevligt bemött. Att dessutom ingår gratis lånebil i service gör det inte sämre.
    2021-05-11
    Bra service tydligt fri lånebil
  • Finn G
    2021-05-11
    God service med trevlig personal
    2021-05-10
    Jennie gjorde ett bra jobb och var både professionell och serviceminded!
    2021-05-08
    Jag upplevde som vanligt att jag fick mycket god service och att personalen var mycket vänliga.
    Hej Thomas. Tack för ditt förtroende, du är alltid välkommen åter! MTO Bilcenter MTO Bilcenter
    Köpte bil! Otroligt nöjd med allt! Bästa seat återförsäljare
  • 2021-05-07
    Proffsigt och välkomnande är det första jag tänker på vad gäller MTO Bilcenter.
    Bilköpet blev väldigt bra!
  • 2021-05-07
    Snabbt, smidigt, proffsigt och enkelt!
    2021-05-07
    Köpte en bra bil och fick en mycket god bemötande allt var kanon med företaget, trevliga säljare
    Informera gärna till de av mina vänner när de skall byta bil
    Allt har varit bra
  • 2021-05-07
    Jag köpte en bil på MTO Bilcenter. Säljaren var mycket trevlig och vi kom överens om ett rimligt pris tillsammans. Kändes mycket seriöst och bilen har fungerat bra hittills. Skulle göra en affär med dem igen troligtvis.
    2021-05-06
    Lätt att boka, bra bemötande, snabbt och smidigt när jag ville ha service på bilen.
    2021-05-05
    Lämnade in bilen för felsökning. Det avhjälptes snabbt och bra.
  • Anita Elisabet A
    2021-05-04
    Lämnade in min bil med en skada och blev så väl bemött av handhavanden. Trevlig, vänlig och kunnig.
    Hämtade bilen och lika bra behandlad av samma kille. Bilen var i toppskick. Jag är så nöjd. Kan verkligen rekommendera er.
    2021-05-04
    Alltid lika bra bemötande och bra service
  • Dick S
    2021-05-01
    Dom tog emot mig med kort varsel. Trots att dom var fullbokade. Dom löste problemet inom 24 timmar vilket är fantastiskt.Så som super nöjd kund så rekomenderar jag dom till Vag skoda och seat ägare. En verkstad man kan lita på och dom håller det dom lovar. Och dom infomerar om det dyker upp något annat och ger pris förslag så allt blir löst på en gång.
  • 2021-04-30
    Reparation av bakluckelås
    Snabb hantering byte dagen efter
    Snabb och bra hantering
    Anlitat företaget tidigare efter en olycka med ganska omfattande plåtskador efter en påkörning.
    Inspektion av skadorna och godkännane av försäkringsbolaget samma dag. Fri hyrbil under verkstadsbesöket
    2021-04-29
    Trevligt bemötande och hjälpsamma.
  • Daniel N
    2021-04-29
    Smidigt, proffsigt och effektivt. Trevliga och enkla att interagera med. Om jag ska hitta förbättringsområden så är prissammanställningar, möjlighet till jämförelse och bokningssystem något att jobba med.
  • 2021-04-28
    Inför bokning av inspektion angav jag att ett kurvljus har fel. När bilen lämnas in påtalas detta fel. Även bilens instrument indikerar felet. När bilen hämtas ut finns ett ok i protokollet att ljus funkar. Man säger inget om att felet inte åtgärdats. När jag lämnar verkstaden indikerar bilen att det är fel på kurvljuset. Ringer nästa morgon, får ok att komma in med bilen o de fixar felet för ca 900kr. Ingen ursäkt. Ytterst tveksam att protokollet överensstämmer med verkligheten, man gör slarvfel i många led.
    I protokollet angavs att serviceboken saknades. Detta nämns inte vid utlämningen av bilen. Boken fanns i bilen o jag kunde direkt tagit fram den om man sagt något.
    2021-04-28
    Bra bemötande, servicevänligt, bra jobb
  • Nasir H
    2021-04-28
    Hej ni har lovat muntligt avtal att bilen ska fixa 5dager. men inom två dager ringde ni. ni har lurat mig medvettende
    Hej Nasir, när det gäller reparation av försäkringsskador har vi krav att reparera bilarna så effektivt det går då vi minskar kostnaderna till försäkringsbolaget som utgår i stilleståndsersättningar eller hyrbilskostnader. Vi har alltid fått berömmelse att vi är en av snabbaste och bästa Plåt & lack verkstäder i Sverige, det är faktisk första gången vi får klagomål på att vi har reparerat bilen på 2 dagar istället för 5. Tyvärr kan vi inte skriva felaktig stillaståndsintyg till dig då vi strävar att alltid vara effektiva. Och du som Taxi ägare borde vara extra tacksam och nöjd att få bilen reparerat så snabb så du kan utföra din arbete. Med vänlig hälsning Johan MTO Bilcenter
    2021-04-27
    Proffsigt bemötande, trevlig och kunnig personal
    2021-04-27
    Bra service, upskattar "gratis" tvätt känns frächt när man sätter sig i bilen efter servicen.
    2021-04-26
    Privatleasat en bild.
    Mycket god service från första mottagande. Visserligen kvarstår några moment då jag också bytte in min bil. Har ännu inte fått betalt för den men det räknar jag med kommer! :-)

Bra service utefter mina behov. En bra genomgång och hela tiden en god dialog. Jag har en god upplevelse av hela processen.
  • 2021-04-24
    Bilservice

Nya personer men väl mottagen.

MTO lyckades även denna gång ge mig servie till full belåtenhet.

Återkommer nästa år
  • Dick S
    2021-04-24
    Snabbt och enkelt att boka. Bra service och motagande klara pris besked ringer direkt om dom hittar något annat. Så att det kan lösas på engång. Väl utförda arbeten. Super bra verkstad man kan lita på.
    Hej Dick, Wow vilka fina ord, stort tack! Hoppas vi ses snart igen:) MTO Bilcenter MTO Bilcenter
  • 2021-04-23
    Service på tjänstebil. Fungerade mycket bra.
    Snabb hantering och trevligt bemötande.
    Hej Pierre, Vad härligt att vi nådde upp till dina förväntningar! MTO Bilcenter MTO Bilcenter