BIlförsäljning

Saldovägen 9A
175 62 Järfälla — Visa karta

Läs vad 26 kunder tycker om BIlförsäljning

• Joakim F skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Kan bara säga att jag är mycket nöjd med bilen och mottagandet på MTO och Mille. Setvicrminded och professionella Läs mer
    2018-09-30 MTO-Bilcenter svarar Joakim F
    Hej Joakim

VI tackar för dom fina orden och en mycket trevlig affär. Önskar dig det bästa och tveka aldrig på att höra av dig om det är nåt mer vi kan göra för dig.

• BENNY B skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Bra snabb bilaffär med gott bemötande. Läs mer
    2018-09-26 MTO-Bilcenter svarar BENNY B
    Hej Benny

Tack för en smidig affär och lycka till i framtiden.

Mvh Mto-bilcenter ab
  • eddie r skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Millad, omhändertog mig och hjälpte mig snyggt enkelt och smidigt. Han kunde svara på alla frågor och var extremt kunnig. Han fick mig och min partner att verkligen känna oss trygga. Man önskar att alla säljare var som honom. Läs mer
    2018-09-18 MTO-Bilcenter svarar eddie r
    Hej Eddie

Tack för dom fina orden. Vi önskar dig det bästa och tveka aldrig på att höra av dig om det är nåt mer vi kan göra för dig.

• SOFIA V skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Tillmötesgående och kunnigt bemötande.
    Smidigt och pålitligt upprättande av kontrakt, försäkring o lån. Läs mer
    2018-08-30 MTO-Bilcenter svarar SOFIA V
    Hej Sofia

Tack för förtroendet och vi önskar dig all lycka. Tveka aldrig att höra av dig om det är nåt mer vi kan göra för dig.

• Cengiz C skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Köpte en Audi A7 av Tito, han var jätte trevligt och duktig bilförsäljare. Rekommenderar stark! Läs mer
    2018-08-15 MTO-Bilcenter svarar Cengiz C
    Hej

Vi tackar och önskar dig stort lycka till. Tveka aldrig att höra av dig om det är nåt mer vi kan göra för dig.

Mvh Mto-bilcenter Ab
  • Stenberg R
    Stenberg R skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Helt ok. Bilen fungerar än så länge. Vi får väl se vad som händer i framtiden. Läs mer
    2018-08-08 MTO-Bilcenter svarar Stenberg R
    Hej

hoppas din bil fungerar som den ska och vi önskar dig all lycka.

• ABBY R skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Kanon service, behövde hjälp med några saker vid köp av en bil, dom fixade och trixade så allt var ordnat. Riktigt nöjd. Läs mer
    2018-07-12 MTO-Bilcenter svarar ABBY R
    Hej Abby

Tack för en riktigt bra affär och vi står till tjänst med allt om det skulle behövas. Ha en riktigt skön semester och lycka till med nya kärran.

• Per G
    Per G skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Köpte en bil, mycket bra bemötande både i telefon och i bilhallen, bra information om varan jag köpte Läs mer
    2018-07-11 MTO-Bilcenter svarar Per G
    Hej Per

Trevligt att du är nöjd med ditt bilköp. Vi ser fram emot nästa besök från dig. Lycka till med nya bilen.

Mvh Mto Bilcenter ab
  • björn s skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Snabb och smidig service, trevlig personal Läs mer
    2018-07-09 MTO-Bilcenter svarar björn s
    Hej Björn

Tack för denna affär och lycka till med nya kärran.

Mto Bilcenter ab
  • ANTON F skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Tecknade leasing avtal på en bil. Blev väl bemött! Läs mer
    2018-07-03 MTO-Bilcenter svarar ANTON F
    Hej Anton

Hoppas du är nöjd och vi hoppas på många fina mil med den nya bilen

• sam s skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Köpte en Volvo V70 som jag vart mycket nöjd med. Säljaren Mille va tydlig och bilen stämde överens med beskrivningen. MTO Bilcenter rekommenderas Läs mer
    2018-06-28 MTO-Bilcenter svarar sam s
    Hej Sam

Tack för en bra affär. Vi strävar alltid efter att ha service i toppkvalite. Vi önskar dig lycka till med nya bilen. Tveka aldrig att höra av dig om det vore något mer vi kan göra för dig.

Med vänlig hälsning Mto bilcenter ab
  • joakim s skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Köpte ny bil hos dom och vart bra bemött.
    Mitt köp vart som jag hade tänkt mig. Läs mer
    2018-06-27 MTO-Bilcenter svarar joakim s
    Hej Joakim

Vi är nöjda med dig som kund och ser fram emot nya köp från dig. Tills dess önskar vi dig lycka till med nya bilen.

Med vänlig hälsning Mto bilcenter ab
  • hans b skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Som kund hos MTO i snart 15 år har jag i samband med köp, reparationer och service av mina bilar alltid blivit utmärkt nöjd med såväl utfört arbete som med personligt bemötande! Läs mer
    2018-06-13 MTO-Bilcenter svarar hans b
    Hej Hans

Tack för dom fina orden. Vi strävar alltid efter att leverera kundservice i världsklass. Hoppas du är nöjd och lycka till med nya bilen.

• fredrik g skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Bra service och tillmötesgående personal. Mycket nöjda med vårt köp. Läs mer
    2018-06-10 MTO-Bilcenter svarar fredrik g
    Hej Fredrik

Vi tackar för dom fina orden och nöjet är helt på vår sida. Tveka aldrig att höra av dig om det är nåt mer vi kan göra. Lycka till med nya kärran.

• JIMMY A skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Väldigt trevliga och serviceminded.

Helnöjd med bilaffären, fick nya kärran nerkörd från Stockholm till Ljungby, det är service det.

Tack Mille för det smidiga bilbytet.

Helnöjd med allt och kan varmt rekommendera MTO Köpcenter.

//Jimmy Läs mer
    2018-06-07 MTO-Bilcenter svarar JIMMY A
    Hej Jimmy

Tack för dom fina orden. Vi strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Vi önskar dig stort lycka till med den nya bilen och tveka aldrig på att höra av dig om det ör nåt vi kan göra mer för dig.

• all a skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Bra bemötande, trevliga personal, samt bra service, rekommenderas! Läs mer
    2018-05-25 MTO-Bilcenter svarar all a
    Hej

Trevligt att göra affär med dig. Tveka aldrig att höra av dig om det är nåt mer vi kan hjälpa dig med. Lycka till med nya bilen.

• mats k skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Hej
    Efter ett missförstånd blev vår första kontakt inte så lyckad. Men när vi åter fick kontakt ang. detta så sköttes allt väldigt snabbt och väldigt profionellt. Mycket tillmötesgående och satte kunden i centrum.
    Många + från mig till MTO. Läs mer
    2018-05-22 MTO-Bilcenter svarar mats k
    Hej Mats

Tack för dom fina orden och vi önskar dig all lycka. Tveka aldrig att höra av dig om det är nåt mer vi kan göra.

• HANNA S skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Bra och snabb service. Proffsiga och flexibla. Läs mer
    2018-05-21 MTO-Bilcenter svarar HANNA S
    Hej Hanna

Tack för dom fina orden. Tveka aldrig på höra av dig om det vore nåt vi kan göra. Lycka till med den nya bilen.

• DAN B
    DAN B skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Trevliga, engagerade och kunniga säljare.

Det var en del lackskador till följd av stenskott på bilen vi bestämde oss för att köpa och när vi påtalade detta för säljaren åtog de sig att fixa till detta åt oss innan vi hämtade bilen. När vi hämtade bilen en vecka senare syntes inte ett spår av skadorna.

Vi är mycket nöjda än så länge med vårt köp och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2018-05-16 MTO-Bilcenter svarar DAN B
    Hej Dan

Va roligt att du är nöjd med ditt köp. Är det nåt mer vi kan göra så är du varmt välkommen att höra av dig. Lycka till och ha det bäst

• JOHN M skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Rakt, enkelt, inga knyssligheter.
    Bra bilar, bra priser och bra service. Läs mer
    2018-04-30 MTO-Bilcenter svarar JOHN M
    Hej John

tack för dom fina orden. Vi önskar dig all lycka och tveka aldrig att höra av dig om det är nåt vi kan stå till tjänst med

• daniel w skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Jag blev nyligen kund till detta företag och har endast gott att säga. Bra service rakt igenom och inget strul. De gjorde till och med mer än nödvändigt för att göra mig extra nöjd. Läs mer
    2018-04-24 MTO-Bilcenter svarar daniel w
    Hej

Tack för dom fina orden och vi önskar dig all lycka. Är det nåt vi kan göra så tveka aldrig att höra av dig.

• EMIL S skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Bilköp. Trevlig personal som inte var överdrivet säljande. Blev bemött som förbäntat av en bilfirma i övrigt. Läs mer
    2018-04-24 MTO-Bilcenter svarar EMIL S
    Hej

Va trevligt att du kände dig bekväm i ditt bilköp. Tveka aldrig att höra av dig om det är nåt vi kan göra för dig i framtiden.

• robert o skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Proffsig service och bemötande.
    Rekomenderas👍 Läs mer
    2018-04-19 MTO-Bilcenter svarar robert o
    Hej Robert

Tack för ditt förtroende och lycka till med bilen. Är det nåt vi kan stå till tjänst så tveka inte att höra av dig.

• lena h skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    Mycket bra och professionellt bemötande! Läs mer
    2018-04-19 MTO-Bilcenter svarar lena h
    Hej Lena

Tack för ditt förtroende och lycka till med bilen. Finns det nåt vi kan göra så tveka inte att höra av dig.

• tomas f skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    1: Gott bemötande från allra första kontakt med telefon o vid mötet i samband vid mitt första besök på MTO bilcenter.
    2: Bilens skick överensstämde med den info jag först hade fått o första provtur var positiv.
    3: Bilen var nyservad med allt vad det innebar o även nybesiktigad blev den innan överlämnandet, mycket positivt.
    4: NEGATIVT: i samband när allt var klart o jag med mina vänner skulle påbörja färden söder ut fick jag bara 1 st nyckel i min hand med info om att det fanns bara 1 st vid inbytet till MYO, denna info hade jag inte fått att så var fallet i samband med provkörning eller kontrakt skrivning, o det fanns inget att göra vid detta enligt säljare i samband med upptäckten av att bara fanns 1 st nyckel, (åkte hem med liten känsla av besvikelse)
    Har idag varit i kontakt med Toveks i Skara för möjligheterna om att komplettera med en nyckel till vilket inte var några problem att göra men ”min kostnad blir ytterligare 1870:-”.
    Detta gör att mitt betyg sätts efter denna sista del av blottläggande IM min kontakt o annars så positiva affär med MTO!
    PS: tycker ändå att MTO borde ha fixat nyckel nr 2.
    Mvh Tomas Läs mer
    2018-04-19 MTO-Bilcenter svarar tomas f
    Hej Tomas.

Tack för en bra affär och lycka till med bilen. Är det nåt du behöver så tveka aldrig att höra av dig.

Mvh Mto-bilcenter.com
  • fredrik s skrev om BIlförsäljning en del av MTO Bilcenter
    I det stora hela var det en bra upplevelse, dock kändes det som att vissa säljare hade inte så stor koll på vad för bilar dom hade inne och vad dessa hade för utrustning. Läs mer
    2018-04-19 MTO-Bilcenter svarar fredrik s
    Hej Fedrik

tack för förtroendet och lycka till med bilen. Tveka aldrig att höra av dig om det är nåt vi kan göra för dig.

Saldovägen 9A, 175 62 Järfälla