Järfälla Bil & Diagnos AB

Järfälla Bil & Diagnos AB

• BadgeSevenYears
1 385

Välkommen till oss på Bil & Diagnos Järfälla Vi är en Volkswagen, Skoda och SEAT auktoriserad bilverkstad. Hos oss kan du få hjälp med allt under ett tak. Vi löser allt ifrån skadereparationer, byte av vindruta och hyrbil. Förutom service, reparationer, felsökning och skadeverkstad kan du även hitta reservdelar och tillbehör...

1385 omdömen om Järfälla Bil & Diagnos AB

Sedan starten hos Reco 2017

Anticimex A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Jag blev bemött proffsigt samt på en personlig plan. Förväntningarna är höga och dom levde upp till dom. Sammanfattningsvis så är jag väldigt nöjd med samtliga besök (åsido från när kylaren fortfarande läckte) och nöjd med högtalaren som nu funkar i dörren.

Kerem A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Mycket nöjd, levererar enligt förväntan. Det bästa med järfälla bil & diagnos är hur lätt det är att få kontakt med och föra dialog om t.ex ett ärende. De använder sig av ett system där man kan chatta och slipper vänta i långa telefonköer eller att bli uppringd som det kan vara på andra verkstäder. Verkligen supernöjd!

Henry Vilhelm Ö
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Helt ny kontakt. Lite undrande eftersom jag var på bilbesiktning och de hade synpunkter på dragkroken, fästet hade rostangrepp. Detta hade inte observerats av er.

Erik K
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Mycket trevlig och kunnig personal!

Ulrika M
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Bra bemötande och bilen var klar i utlovad tid.

Sanela J

Bra, snabt,prisvärt. Rekommenderas

Bror Roland J
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Gott bemötande väl utfört arbete rekommenderas

Peter E
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Trevlig personal. Gjorde ett bra jobb.

Eva Kristina G

Trevligt bemötande. Snabb service

Arne-Kenneth Ö
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

1980 kr i felsökningskostnad? Enda svar fortsätta med steg 1 och kalibrering för 5500 kr

Kickan B
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Fick bästa möjliga hjälp trots att jag tagit fel på tiden för däckbyte och balansering .. ni ordnade till dagen efter så jag han till mitt arbete på em

Ella Barbro S

5 av 5. Fint mottagande. Snabb service. Tack

Ann Elisabeth H
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Medans vi ändå hämtade ut annan bil från lagning frågade jag efter skylthållare ( regvskylt) som är borta och efter snabbbesök på verkstan så var det betalt och klart.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej! Bara roligt från vår sida att vi kunde hjälpa er. Njut i vårsolen, vi ses igen! 😊

Kjell Gunnar S
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Välkomnande. Tydliga. Verkar kunniga.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för ditt omdöme och du är alltid Välkommen tillbaka till oss! 😊

Jonas Kristoffer H
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Mycket bra och professionella. Väldigt nöjd med hela mitt verkstads besök.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för dina fina ord och ditt omdöme! 😊 Vi ses igen!

Olof Kiratikorn W
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Bra, snabb service till ett bra pris och fantastiskt bemötande. Resultatet blev grymt också - rekommenderar starkt

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej! Roligt att du är 100% nöjd med ditt besök hos oss. Du är alltid Välkommen tillbaka! 😊

Lars Olof W
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Normal service: enkel bokning, snabb avlämning, bra med parkeringsplatser, tydligt om kostnad, ingen väntetid vid avhämtning. Kort sagt okomplicerat och snabbt.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej! Okomplicerat och snabbt, det är så vi jobbar. Du är varmt Välkommen tillbaka! 😊

Merve Ö
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Var snabba på att reparera skadan, samt väldigt fint arbete

Hej och stort Tack för ditt fina omdöme. Varmt Välkommen åter! 😊

Karin Gunilla Å
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Så bra bemötande, trevlig personal och snabb service

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för dina fina ord om oss, du är varmt välkommen tillbaka. Vi önskar dig en Trevlig kommande påskhelg! 😊

Nordic Bilglas A

Bra service , trevlig personal . 👍🏻

Stort Tack för ditt fina omdöme, vi ses igen! 😊

Wavecrest Sweden A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Tidseffektiva, riktigt bra på sina jobb och superbra bemötande!

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för att du valde oss som din verkstad, vi ses igen! 😊

Ingrid Maria Catha B
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Trevligt bemötande, lätt att få kontakt.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för ditt omdöme, du är alltid varmt välkommen tillbaka! 😊

Michael Torsten B
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Bilen blev bärgad till verkstaden där jag blev förvånad över hur bra system de hade för att underlätta kommunikationen mellan mig och verkstaden. Sms med länk där arbetsborden var tydligt beskriven där jag snabbt och enkelt kunde acceptera eller neka. Bra utfört arbete på utsatt tid och slutligen ett bra bemötande när jag hämtade bilen.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för ditt fina omdöme och Tack för att vi fick ta hand om din bil. Varmt välkommen tillbaka! 😊

Avin R
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Utmärkt service, professionella, hjälpsamma, väldigt bra kommunikation, kunniga, snabb hjälp och snabb service, jag fick tid efter 2 dagar medan andra verkstäder erbjöd tid 2 veckor och framåt. De är ärliga och gjorde ett utmärkt jobb på bilen. De är lyhörda och väldigt trevliga. Framöver kommer jag bara att gå till järfälla bil och diagnos. De är bäst och jag rekommenderar verkligen att man ska gå dit om man har problem med bilen.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för dina fina ord. Du är alltid välkommen tillbaka! 😊

Omar M
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Respekt, utmärkt bemötande,snabb att åtgärda felet utan att vänta länge

Bra att du är 100% nöjd med ditt besök hos oss. Vi ses igen! 😊

Carlos A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

De har jättebra service och quality👍😄. Tack

Tack för dina fina ord. Välkommen åter! 😊

Daniel W
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Snabbt och smidigt, tydlig information på förhand.

Hej och Tack för ditt fina omdöme om oss. 😊

Panthera A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Alltid bra service och snabbt att få komma in för service och reparation. Trevligt bemötande! Rekommenderas!

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för ditt fina omdöme och bra att du alltid är nöjd med oss, det är vårt mål. 😊 Välkommen åter och Trevlig helg!

Erik Oskar L
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Hade problem med bilen, rullade av en slump in hos Järfälla Bil & Diagnos som kunde se att den tidigare serviceverkstaden missat att byta tändstift. De tog sig tid att fixa detta på en gång och fakturerade även den förra verktstaden för kostnaden. Fantastisk och snabb service!

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för ditt fina omdöme och fina ord. 😊 Du är alltid varmt Välkommen tillbaka!

Eva-Marie Z
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Trevlig personal. Bra bemötande o hjälp

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för ditt fina omdöme. 😊 Varmt Välkommen åter!

Simon H
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Väldigt professionellt bemötande. Jag bokade in oljeservice samt tid på plåtverkstad som de samordnade mycket bra. Bilen klar på överenskommen tid!

Hej Simon! Tack för att vi fick ta hand om din bil. Vi ses igen! 😊

Humlegården Holding I A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Bra bemötande av personalen men reparationen tog lite längre än beräknat. (vitsord 8 av 10)

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej! Nästa gång vill vi ha 10 av 10 😉 Varmt Välkommen åter!

Uph Skog A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Snabb service. Feedback på arbete och mottagliga för att montera begagnad reservdel

Stort Tack för det fina omdömet! Vi ses igen! 😊

Svante D
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Jag fick kontakt med Järfälla Bil & Diagnos AB genom att välja en verkstad av tre som mitt försäkringsbolag rekommenderade. När jag kontaktade kundtjänsten fick jag lämna in bilen nästa morgon mellan 07:00-09:00. Svar: Då blev jag positivt överraskad att jag fick komma så snabbt. Kort efter samtalet fick jag ett email från kundmottagningen med bekräftelse och all information om felsökning/diagnos och priser. Svar: Klart och tydligt, kände att jag valt rätt verkstad. Vid inlämnandet blev jag också positivt bemött...

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej Svante! Tack för att du valde oss och för att vi får ta hand om dig och din bil. 😊

Max Erik R
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Professionellt bemötande och bra jobb

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Stort Tack för att du tog dig tiden för att ge oss ett omdöme. Varmt Välkommen åter! 😊

Karin Birgitta S
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Alltid trevlig och hjälpsam personal

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Det Tackar vi för! 😊 Välkommen åter och trevlig helg!

Nihad A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Vi blev seriöst behandlade och efterfrågad service, vilket var att reparera ett fel i avgassystemet, tillhandahölls.

Tack för ditt omdöme. Välkommen tillbaka! 😊

Ugur A

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tumme upp tillbaka! 😊👍 Välkommen åter!

Staffan L
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Vänligt och kompetent bemötande, Verkstadsåtgärder utförda enligt överenskommelse

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack Staffan för ditt omdöme, du är alltid välkommen tillbaka! 😊

Farzad M
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Bra service och trevliga personal.

Tack för ditt fina omdöme. Välkommen åter! 😊

Niklas Erik S
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Fick snabbt tid för felsökning, felet hittades och reservdelar beställdes snabbt. Bilen lagad och återställd på 2 veckor. Snabbt och smidigt!

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för att du lämnade bilen hos oss. Vi hjälper dig gärna igen om situation uppstår. Vi ses igen! 😊

Magnus A

Riktigt bra resultat. Duktiga och trevliga, bra kundbemötande Riktigt nöjd

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej Magnus! Din upplevelse hos oss verkar ha varit 100% positiv och det är något vi alltid strävar efter. Välkommen åter! 😊

Per Anders Kristian E
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Hjälpsamma och trevliga. Hörde av sig och uppdaterade hur det gick med reparationen.

Tack för ditt fina omdöme! Välkommen åter 😊

Sebastian V
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Enkel och tydlig kommunikation, vad som ingår och kommer göras samt vad det kostar. Smidig lämning/hämtning. Allt som var trasigt funkar nu.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej Sebastian! Det ska vara enkelt och tydligt att lämna sin bil hos oss, precis det du upplevt. 😊 Vi ses igen!

Gt Scandinavia Service A
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Mycket snabbt, kvalitet jobb.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Tack för ditt fina omdöme, vi ses igen! 😊

Tomas Casimir T
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Kontroll av gassystem och gastankar. Bemötandet mot mig som kund var mycket bra. Det var mitt första besök och det blir säkert nya besök i framtiden.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej och Tack för ditt omdöme och bra att du är nöjd med oss, du är alltid Välkommen tillbaka. Trevlig helg! 😊

Olof Ronnie L

Fullt godkänd👍. Bra.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Det Tackar vi för. 😊 Trevlig helg!

Nazir M
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Mycket bra bemötande och bra förklaring och snabb service

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hej! Roligt att höra att din upplevelse varit 100% bra hos oss. Välkommen tillbaka och Trevlig helg! 😊

Mohamed Mohamud M

Det kan man saga bästa verkstad med tid bokningen och service bil lån 100%

Hej och Tack för de fina orden. Du är alltid välkommen tillbaka! 😊

Bengt Roger M
Skrev om Järfälla Bil & Diagnos AB

Klockrent kundmottagande och mycket effektiv reservdelhantering.

Svar från Järfälla Bil & Diagnos AB

Hejsan! Tack för ditt fina omdöme och bra att vi kunde hjälpa dig. Välkommen åter och Trevlig helg! 😊