Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik!

Vi erbjuder naprapati och idrottsmassage i Uppsala när du har besvär med allt från Axlar, Nacke, Armbåge och Fot till Knä, Rygg, Höft. Till oss kan du komma oavsett om du är privatperson, företag eller idrottsförening.

Har du på ett eller annat vis skadat dig så kan du alltid använda dig av din sjukvårdsförsäkring för att få hjälp av oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Oavsett om du har IF, DKV Hälsa, Länsförsäkringar, EURO Accident, Folksam, Trygg Hansa, Bliwa, Förenade liv eller annat försäkringsbolag. I kombination med manuell Naprapatbehandling lägger vi stor vikt vid individanpassad träning och bland våra patienter finns såväl yngre som äldre och allt från elitidrottare till mindre fysiskt aktiva människor. Utöver vår kompetens inom manuell terapi har vi på Muskelcentrum en bred bakgrund inom olika former av idrott, allt från Innebandy, Hockey, Fotboll och Bandy. Tveka inte att höra av dig till någon av våra mottagningar för att få hjälp med dina besvär.
  • Alla är välkomna, ung som gammal, elitidrottare såväl som icke idrottsutövare.
  • Erbjuder ett flertal olika behandlingar
  • Brinnande intresse för idrottsmedicin
Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik
"Jag bytte till sommardäck och som alltid är Mekonomen på Valhallavägen superbra, jättetrevliga, snabba och proffsiga. Helt enkelt bäst!"
Birgitte Maria Elis K anlitade Mekonomen Valhallavägen
"Jag har alltid varit nöjd när jag varit hos Karen, hon lyssnar alltid in, ger förslag och förstår hur jag vill ha det."
Lena E anlitade WAU Jakobsbergsplatsen
"NKP Bygg och Mikita levererade helt enligt önskemål och överenskommelse, till och med lite över förväntan! De byggde vår 45kvm stora terass med inbyggd pool. De kopplade in och byggde in vår pool. Fi..."
Henrik K anlitade NKP Bygg Stockholm
"Vi har sålt en villa. Vi blev mycket trevligt bemött av mäklaren. Hon var mycket proffsigt och uppfyllde våra förväntningar."
Magdalena A anlitade Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Våra Klinik

4.6 / 402 recos
4.6 / 597 recos
4.7 / 189 recos
4.6 / 80 recos
4.3 / 29 recos

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar