Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena

Råbyvägen 77, 754 60 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena!

Har du besvär med axlar, nacke, armbåge, höft, rygg, knä eller fot. Där andra Naprapater ger dig kvalificerade gissningar gällande diagnos så kan vi på Muskelcentrum ge dig en radiologiskt bekräftad diagnos, för att sedan välja rätt behandlingsstrategi.
Hos oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena får du tillgång till en rad olika verktyg i vårt eget testlabb. Förutom testlabb så finns här ett stort gym som du kan ta del av.

Du hittar oss mittemot Gränby Ishall i direkt anslutning till huvudentrén till IFU Arena. Varmt välkommen!

Läs vad 272 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena

• 2020-05-15

Ulf S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Alla naprapater som jag fått behandling av hos muskelcentrum har förtroendeingivande och professionella. Läs mer

Emil E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag hade rygg problem, jag bemöttes bra av personalen. Dem var väldigt trevliga och vänliga. Behandlingen var bra och de var väldigt bra beskrivet hur jag skulle göra mina övningar osv. Läs mer

Susanna G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    bra personal som är extremt kunnig på sin grej, fick information om skadan, vad han skulle göra för massage, fick reda på under tiden om han flyttade på mig eller liknande. fick även övningar efter som jag kunde göra för att minimera skadan. är mycket nöjd med mitt besök! Läs mer

Jens E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Sökte hjälp för ett knä som gjorde ont. Fick super bra hjälp med knät Direkt och med träning För att förebygga att detta kommer tillbaka.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Hampus L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Fick hjälp med mina axlar som jag hade ont i, har fått den hjälpen jag behövde och det är på bättringsvägen. Mycket bra!! Läs mer

Jenny K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Naprapatbehandling. Proffsigt och trevligt bemötande. Behandlingen gav resultat. Läs mer

Åsa L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Besökte på grund av ryggsmärta. Fick naprapatbeh med lugnt och trevligt bemötande. Gott resultat av den minst smärtsamma behandlingen någonsin. Mycket nöjd! Läs mer

Pernilla F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Köpte en behandling av en ond häll.
    Bemötande är mycket bra och känns personligt. Läs mer
  • 2020-05-10

Lova S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Erik är professionell och duktig Läs mer
  • 2020-05-09

Camille D skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Ryggskott. Bra bemötande. Proffsiga. Läs mer

Shaima R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Sätter kundens önskemål i centrum. Man får verkligen resultat av behandlingarna. Rekommenderar starkt till alla som försökt med allt men inte hittat riktigt rätt ställe. Läs mer

Torsten M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Varit där ett antal ggr, dels för problem med rygg samt sträckningar av olika slag. Rekommenderad genom Storvreta IBK som anlitat dem och där jag själv arbetar ideellt.
    Har endast haft kontakt med Josef, var lite svårt få telefonkontakt, men sen lätt få tid att komma dit.
    Väl bemött, bra behandligar, bra övningsprogram, samt uppföljningar och återbesök. Kunniga.
    Infriade mina förväntningar väl Läs mer

Roland L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Utifrån omständigheterna så gjordes en saklig bedömning som rådde mig till annan akut vård. Läs mer
  • Dag S

2020-05-08

Dag S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Behandling
    Blev bemött på ett trevligt och perfekt sätt
    Mina förväntningar var/är att bli bra från det jag behandlats för. det har vi inte uppnått ännu
    Professionella med mycket hög kunskap. Läs mer

Bengt W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Kunnig och seriös naprapat. Förtroendeingivande. Har fått utmärkt hjälp både med gubbvad och löparknä. Läs mer

Lena N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Beskrivning: ont i hälen, inflammerad hälkudde.
    Bemötande: glada, trevliga, informativa och välkomnande.
    Förväntningar: fick rekommendationer av en kollega och de levde upp till de som jag fått information om. Läs mer

Lowe S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Kunnig personal kunde göra en bra bedömning om vilken behandling som behövdes för min specifika skada och kunde under ett par veckors tid känna att behandlingen gjorde verkan. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-05-04

Emma L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Utmärkt och kompetent personal. Läs mer
  • 2020-05-03

Anna W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Väldigt kunnig och välutbildad personal. Välkomnande miljö.
    Goda tips och råd för att träna/”självvårda” hemma innan ev. återbesök.
    Rekommenderar varmt andra att besöka Muskelcentrum! Läs mer
  • Emil F

2020-05-03

Emil F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Har varit hos sjukgymnast, kiropraktor samt massör men ingen har riktigt kunnat lokalisera felet samt kunnat ge mej rätt behandling. Dessa visste precis hur felet skulle behandlas och gav mej bra bra övningar att öva på hemma. Läs mer
  • 2020-05-01

Peter K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Bra hjälp vid ryggskott med ett trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2020-01-24

Emil H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Går regelbundet på "sportmassage", är riktigt nöjd. Kunnig personal som kan vad de håller på med och det har blivit mycket bättre i rygg och axlar sen jag började gå hit. Läs mer
  • 2020-01-24

Fanny B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Har haft problem me allt från himmel till jord och muskelcentrum erbjuder alltid högsta kvalité på deras hjälp. Läs mer
  • 2020-01-23

Patrik B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Proffsiga, omhändertagande och ger mig bra input vad jag skall göra mellan behandlingarna Läs mer

Emma H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag gick till en naprapat för jag hade ont i mina benhinnor. Jag hade hört väldigt bra om företaget innan och blev rekommenderad att gå dit. Jag blev bemött på ett väldigt bra och trevligt sätt. Eftersom att jag hade hört bra om företaget innan så hade jag ganska höga förväntningar, och jag tycker att de besvarades. Det var väldig trevlig personal och jag kände att jag kunde få den hjälp jag behövde. Läs mer

Thindra S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag har varit inflammerad i min rygg och gått till olika naprapater men varje gång efter blev det sämre så tillslut bestämde jag mig för att prova muskelcentrums naprapatklenik och jag har aldrig varit mer nöjd efter en behandling! Jag berättade vad som gjorde ont, de arbetade med min rygg och gav mig övningar. Jag har haft problem i ett antal månader men redan efter 2 behandlingar kändes allt mycket bra! Jag är supernöjd! Läs mer

Fanny B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Kunniga och proffsigt bemötande. Läs mer

Maria S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    köpte fotbäddar och intresset för återkoppling när jag hade problem var mycket svagt. Läs mer
    2020-01-22 Johan S svarar Maria S
    Hej Maria,
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det är en mycket viktig del i vårt utvecklingsarbete.
    Vi har tagit tag i detta och hittat orsaken till den bristande återkopplingen. Vi är övetygade om att detta inte kommer hända igen.

Med vänliga hälsningar
    Johan
    VD Muskelcentrum

Henrik H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag köpte en behandling av Petter,naprapaten.
    Väl bemött.
    Jag fick den behandling jag behövde och det har blivit riktigt bra i nedre delen av ryggen.
    Kan bara säga att de är väldigt duktiga och rekommenderar dem gärna till andra. Läs mer

Anders E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Har fått sulor tillverkade av er. Scanningen/fotograferingen gick snabbt, likaså intrimningen när sulorna kommit.
    Vill man åka tåg så är det inte optimalt att kliniken ligger vi IFU arena! Läs mer

Linda T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Massage behandling, bra genomförande.
    Spontant upplever jag dock att del av tiden inte tillvara tas på alla behandlingar ligger direkt i anslutning till varandra och om den innan drar ut på tiden så är det jag som går miste om min tid. Läs mer

Karl-åke A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Stötvågsbehandling för hälseneinflammation. Effektiv och botande behandling. Mycket trevligt bemötande. Läs mer

Karin W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag blev vänligt bemött och fick den behandling som jag förväntade mig.
    Jag är nöjd med behandlingen. Läs mer
  • Kent K

2020-01-20

Kent K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Riktigt kompetent personal och bra behandlingar. Jag har använt och återvänt till Muskelcentrum i snart tio år (med något års mellanrum ibland), och aldrig blivit besviken. Har fått behandlingar av både Erik Ohlsson och Johan Söderström, och båda kommer med mina varmaste rekommendationer. Har skickat flera bekanta till Muskelcentrum och Erik, och alla har blivit hjälpta och förvånade över hur bra man kan bli av en behandling från Erik. Läs mer

Arvid J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Behandling av låsningar och överbelastning i ländryggen. Fick även stretch övningar att göra hemma. Jag hade höga förväntningar då jag vet att dem är bra och dem levde upp till de förväntningar jag hade. För att sammanfatta det hela så fick jag jättebra och proffsig hjälp som nu har lätt till att jag blivit av med mina ryggproblem. Läs mer

Hanna K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Har varit hos naprapat regelbundet i några månader. Alltid bra bemötande, kunnig personal som förklarar orsaker, behandling och ger mig som kund ett lugn och trygghet i vad som händer. Läs mer

Johannice G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Proffsig personal som både hjälper till med träning och behandling. Läs mer

Ghazale H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag fick hjälp med min ryggsmärta av en super duktig naprapat. Väldigt lugn och snäll var han. Han lyssnade och hade svar på alla mina frågor. Leva upp till ens höga förväntningar är svårt men det gjorde verkligen naprapaten jag var hos. Jag rekommenderar muskelcentrum i ifu arena starkt! Läs mer

Anneli B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag sökte för stel nacke och rygg. Har fått 5 behandlingar med akupunktur och massage i nacken + övningar att göra hemma. Jag blev väldigt bra bemött och Josef kändes proffsig, lugn och trevlig.
    Jag tycker att behandligen har hjälpt mig.

Sammanfattningsvis skulle jag varmt rekommendera Muskelcentrum! Läs mer
  • Marie B

2020-01-17

Marie B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Proffsigt och samtidigt ödmjukt bemötande av högsta klass! Rekommenderas varmt! Läs mer

Veronica G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Axel och höft problem som behandlats med nålar, massage, stötvågor.
    Bemötandet har varit respektfullt och kunnandet är på topp. Läs mer
  • 2019-11-08

Caroline M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag har fått bra och professionell hjälp. Min skada är avsevärt bättre! Läs mer

Helny L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Förklarade och gav mig 3 övningar för att förebygga mitt problem. Läs mer

Linus O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Sökte för smärta i fot. Fick en ordentlig undersökning. Fick sen olika alternativ på rehab och blev sen rådda till den mest lämpade. Rehaben har gett resultat Läs mer

Marita B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Fick den bästa behandling på länge. Fick nålar och typ ström för min onda rygg och rumpa. Nu har jag fått ett övningsprogram som hjälper. Tack till Josef 🍁 Läs mer

Oskar L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Det var ett bra bemötande och jag fick några övningar att jobba med. Jag upplever att jag kan få samma hjälp på andra ställen som är kostnadsfria för min del. Läs mer
  • 2019-11-01

Axel S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    naprapatbesök.
    Josef som jag ver hos var väldigt professionell, bättre än andra jag varit hos. med ett ärligt engagemang beskrev han problemen jag hade och vi jobbade på med olika processer. Det utstående som Josef hade jag var ett ärlig och genuint bemötande som gav mig känslan att han verkligen brydde sig. Läs mer
  • 2019-11-01

Olof E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Köpte ett DonJoy defiance 3 skydd. Blev väldigt nöjd med hur fort allt gick och hur proffesionellt allt kändes. Kändes riktigt bra med allt! Läs mer
  • Anna S

2019-10-31

Anna S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Alltid fått jättebra hjälp och råd oavsett vad jag haft för besvär. Rekommenderar er till alla jag känner ! Läs mer
  • 2019-10-31

David R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Snabb hjälp när det behövdes.
    Kunnig och trevlig personal med gott bemötande. Läs mer

Råbyvägen 77, 754 60 Uppsala