Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena

Råbyvägen 77, 754 60 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena!

Har du besvär med axlar, nacke, armbåge, höft, rygg, knä eller fot. Där andra Naprapater ger dig kvalificerade gissningar gällande diagnos så kan vi på Muskelcentrum ge dig en radiologiskt bekräftad diagnos, för att sedan välja rätt behandlingsstrategi.
Hos oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena får du tillgång till en rad olika verktyg i vårt eget testlabb. Förutom testlabb så finns här ett stort gym som du kan ta del av.

Du hittar oss mittemot Gränby Ishall i direkt anslutning till huvudentrén till IFU Arena. Varmt välkommen!

Läs vad 251 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena

• 2020-01-24

Emil H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Går regelbundet på "sportmassage", är riktigt nöjd. Kunnig personal som kan vad de håller på med och det har blivit mycket bättre i rygg och axlar sen jag började gå hit. Läs mer
  • 2020-01-24

Fanny B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Har haft problem me allt från himmel till jord och muskelcentrum erbjuder alltid högsta kvalité på deras hjälp. Läs mer
  • 2020-01-23

Patrik B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Proffsiga, omhändertagande och ger mig bra input vad jag skall göra mellan behandlingarna Läs mer

Emma H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag gick till en naprapat för jag hade ont i mina benhinnor. Jag hade hört väldigt bra om företaget innan och blev rekommenderad att gå dit. Jag blev bemött på ett väldigt bra och trevligt sätt. Eftersom att jag hade hört bra om företaget innan så hade jag ganska höga förväntningar, och jag tycker att de besvarades. Det var väldig trevlig personal och jag kände att jag kunde få den hjälp jag behövde. Läs mer

Thindra S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag har varit inflammerad i min rygg och gått till olika naprapater men varje gång efter blev det sämre så tillslut bestämde jag mig för att prova muskelcentrums naprapatklenik och jag har aldrig varit mer nöjd efter en behandling! Jag berättade vad som gjorde ont, de arbetade med min rygg och gav mig övningar. Jag har haft problem i ett antal månader men redan efter 2 behandlingar kändes allt mycket bra! Jag är supernöjd! Läs mer

Fanny B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Kunniga och proffsigt bemötande. Läs mer

Maria S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    köpte fotbäddar och intresset för återkoppling när jag hade problem var mycket svagt. Läs mer
    2020-01-22 Johan S svarar Maria S
    Hej Maria,
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det är en mycket viktig del i vårt utvecklingsarbete.
    Vi har tagit tag i detta och hittat orsaken till den bristande återkopplingen. Vi är övetygade om att detta inte kommer hända igen.

Med vänliga hälsningar
    Johan
    VD Muskelcentrum

Henrik H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag köpte en behandling av Petter,naprapaten.
    Väl bemött.
    Jag fick den behandling jag behövde och det har blivit riktigt bra i nedre delen av ryggen.
    Kan bara säga att de är väldigt duktiga och rekommenderar dem gärna till andra. Läs mer

Anders E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Har fått sulor tillverkade av er. Scanningen/fotograferingen gick snabbt, likaså intrimningen när sulorna kommit.
    Vill man åka tåg så är det inte optimalt att kliniken ligger vi IFU arena! Läs mer

Linda T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Massage behandling, bra genomförande.
    Spontant upplever jag dock att del av tiden inte tillvara tas på alla behandlingar ligger direkt i anslutning till varandra och om den innan drar ut på tiden så är det jag som går miste om min tid. Läs mer

Karl-åke A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Stötvågsbehandling för hälseneinflammation. Effektiv och botande behandling. Mycket trevligt bemötande. Läs mer

Karin W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag blev vänligt bemött och fick den behandling som jag förväntade mig.
    Jag är nöjd med behandlingen. Läs mer
  • Kent K

2020-01-20

Kent K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Riktigt kompetent personal och bra behandlingar. Jag har använt och återvänt till Muskelcentrum i snart tio år (med något års mellanrum ibland), och aldrig blivit besviken. Har fått behandlingar av både Erik Ohlsson och Johan Söderström, och båda kommer med mina varmaste rekommendationer. Har skickat flera bekanta till Muskelcentrum och Erik, och alla har blivit hjälpta och förvånade över hur bra man kan bli av en behandling från Erik. Läs mer

Arvid J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Behandling av låsningar och överbelastning i ländryggen. Fick även stretch övningar att göra hemma. Jag hade höga förväntningar då jag vet att dem är bra och dem levde upp till de förväntningar jag hade. För att sammanfatta det hela så fick jag jättebra och proffsig hjälp som nu har lätt till att jag blivit av med mina ryggproblem. Läs mer

Hanna K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Har varit hos naprapat regelbundet i några månader. Alltid bra bemötande, kunnig personal som förklarar orsaker, behandling och ger mig som kund ett lugn och trygghet i vad som händer. Läs mer

Johannice G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Proffsig personal som både hjälper till med träning och behandling. Läs mer

Ghazale H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag fick hjälp med min ryggsmärta av en super duktig naprapat. Väldigt lugn och snäll var han. Han lyssnade och hade svar på alla mina frågor. Leva upp till ens höga förväntningar är svårt men det gjorde verkligen naprapaten jag var hos. Jag rekommenderar muskelcentrum i ifu arena starkt! Läs mer

Anneli B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag sökte för stel nacke och rygg. Har fått 5 behandlingar med akupunktur och massage i nacken + övningar att göra hemma. Jag blev väldigt bra bemött och Josef kändes proffsig, lugn och trevlig.
    Jag tycker att behandligen har hjälpt mig.

Sammanfattningsvis skulle jag varmt rekommendera Muskelcentrum! Läs mer
  • Marie B

2020-01-17

Marie B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Proffsigt och samtidigt ödmjukt bemötande av högsta klass! Rekommenderas varmt! Läs mer

Veronica G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Axel och höft problem som behandlats med nålar, massage, stötvågor.
    Bemötandet har varit respektfullt och kunnandet är på topp. Läs mer
  • 2019-11-08

Caroline M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag har fått bra och professionell hjälp. Min skada är avsevärt bättre! Läs mer

Helny L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Förklarade och gav mig 3 övningar för att förebygga mitt problem. Läs mer

Linus O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Sökte för smärta i fot. Fick en ordentlig undersökning. Fick sen olika alternativ på rehab och blev sen rådda till den mest lämpade. Rehaben har gett resultat Läs mer

Marita B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Fick den bästa behandling på länge. Fick nålar och typ ström för min onda rygg och rumpa. Nu har jag fått ett övningsprogram som hjälper. Tack till Josef 🍁 Läs mer

Oskar L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Det var ett bra bemötande och jag fick några övningar att jobba med. Jag upplever att jag kan få samma hjälp på andra ställen som är kostnadsfria för min del. Läs mer
  • 2019-11-01

Axel S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    naprapatbesök.
    Josef som jag ver hos var väldigt professionell, bättre än andra jag varit hos. med ett ärligt engagemang beskrev han problemen jag hade och vi jobbade på med olika processer. Det utstående som Josef hade jag var ett ärlig och genuint bemötande som gav mig känslan att han verkligen brydde sig. Läs mer
  • 2019-11-01

Olof E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Köpte ett DonJoy defiance 3 skydd. Blev väldigt nöjd med hur fort allt gick och hur proffesionellt allt kändes. Kändes riktigt bra med allt! Läs mer
  • Anna S

2019-10-31

Anna S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Alltid fått jättebra hjälp och råd oavsett vad jag haft för besvär. Rekommenderar er till alla jag känner ! Läs mer

David R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Snabb hjälp när det behövdes.
    Kunnig och trevlig personal med gott bemötande. Läs mer

Tore B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag kontaktade Muskelcentrum för behandling av en skada i baksida lår.

Jag får ett mycket professionellt bemötande och fick en tydlig förklaring till vad det var för skada jag drabbats av och hur han skulle hjälpa mig att så snart som möjligt bli återställd.

Jag fick tips om att Muskelcentrum och valde därför att gå dit och jag har varit till en del naprapater genom åren och är mycket nöjd med den hjälp jag fick.

Jag fick 6 behandlingar på plats och hemläxor på övningar att göra hemma för att bli helt återställd. Jag känner fortfarande av skadan men sakta men säkert med hjälp av dom övningar jag blivit föreslagen att göra så tror jag att jag kommer bli helt återställd. Läs mer

Pontus E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Hade haft nackspärr ett längre tag och sökte upp Muskelcentrum för behandling. Fick en bra behandling och de löste problemet för mig på ett besök. Om jag får problem igen kommer jag förmodligen återkomma. Läs mer

Angelica W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Bra personal, trevligt bemötande, kunniga inom ämnet. Läs mer

Dennis L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Började med att jag ringde och frågade hur jag skulle gå tillväga med smärta efter en olycka. Fick en tid väldigt omgående och redan efter första gången så kändes det bättre. Väldigt trevligt bemötande av kunnig och trevlig personal!
    Rekommenderar verkligen Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik Läs mer

Markus A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Professionellt bemötande och stor kunskap. Läs mer

Håkan J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    ryggproblem inget att klaga på bra service !!! Läs mer

Lisa B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Fått hjälp genom stötvågsbehandling i Axel. Gott resultat, bra naprapat! Läs mer
  • 2019-10-30

Ingela Linnéa L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Bra bemötande, stötvågsbehandling, bra resultat! Läs mer

Irene T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Behandlad för hälsporre med stöt våg. Kändes bättre efter ca 6 behandlingar. Läs mer

Martin G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Behandling för smärta i tåleden. Akupunktur mm.

Bra och trevligt bemötande. Kändes professionellt.

Förväntade mig att få hjälp med mina problem och att tas på allvar. Tycker att förväntningarna besvarades. Läs mer

Jessica E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag sökte för värk i ryggen, fick fantastiskt hjälp och service,
    Fick den hjälp jag sökte för. Läs mer

Barbro F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag var på behandling för ev ryggskott.
    Jag bemöttes väl. Genomgång av händelsen som orsakat värken samt noggrann genomgång av kroppen för att därefter ge behandling samt info om fortsatt rehabträning och uppföljning med återbesök.
    Jag kände mig väl omhändertagen. Läs mer
  • 2019-10-28

Patrik E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Sökte för rygg besvär i vissa situationer. Fick ett trevligt bemötande och fått råd och tips med övningar som gett gott resultat redan nu.

Bra bemötande på en lagom nivå samt kunnigt hanterande av ärendet. Läs mer

Conny H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Jag ville ha hjälp att bli av med ett Ryggskott.
    Jag tycker att bemötandet var jätte bra och behandlingen var bättre än föregående naprapat.
    Min upplevelse sammanfattas enkelt,
    Lite dyrare än en del andra jag besökt men jag rekommenderar muskelcentrun alla dagar i veckan. Dom var värda varenda öre. 🤗 Läs mer

Erna M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Hjälp med knäproblem
    Bemötandet var bra.
    Mina förväntningar var ganska höga och Muskelcentrum levde upp till dem.
    Det var en positiv upplevelse och knäna gör inte ont längre. Läs mer

Tobias S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Bra behandling och tips för stretching att göra hemma för att förbättra rörligheten. Läs mer

Åsa V skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Akupunktur på en krampande vadmuskeln.
    Trevlig och kunnig personal. Läs mer

Stina E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Naprapatbesök för hamstringskada. Mycket bra bemött. Pedagogisk och bra genomgång av rehab. Vänligt bemötande, vi känner oss trygga med de insatser som görs. Skulle rekommendera andra att kontakta MC vid skada. 👍 Läs mer

Sara Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Tack till Petter som hjälpte mig med mitt knä så jag kunde nå mitt mål. Läs mer

Katriina S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Köpte 45 min massage och är missnöjd med resultat då jag efter behandlingen fotfarande hade kvar spänningarna. Påtalade under behandlingen att jag önskade få mer tryck på muskelknutar men inget resultat. Jag fick istället boka ny massagebehandling hos ett annat företag och blev där nöjd med behandling och resultat.
    Bemötandet var helt ok men jag vill få resultat av en massagebehandling som också var rätt dyr, 750kr. Jag kommer inte att nyttja Muskelcentrums tjänster framöver och kan, tyvärr heller inte rekommendera deras tjänster till bekanta. Läs mer
    2019-11-06 Johan S svarar Katriina S
    Hej Katriina,
    Tråkigt att höra att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi tar med oss dina synpunkter i vårt utvecklingsarbete.

Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    VD Muskelcentrum

Pär E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer

Råbyvägen 77, 754 60 Uppsala