Alla kategorier Naprapat Uppsala Uppsala Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

Övre Slottsgatan 1, 753 10 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts!

Vi är en Naprapat & idrottsklinik i Uppsala som förebygger, behandlar och rehabiliterar akuta och långvariga besvär relaterade till rörelseapparaten. Vi hjälper dig med besvär som sträcker sig från Axlar, Nacke, Armbåge, Rygg, Höft, Knä och Fot. Vi använder oss av den senaste tekniken inom idrottsmedicinsk behandling. Våra duktiga Naprapater älskar inte bara det de gör utan är dessutom väldigt duktiga. Många av oss har ett förflutet inom sportens värld vilket gör att vi har ett brett spektra av sportrelaterade skador. Välkommen att höra av dig till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts. Vi tar emot dig oavsett privatperson, Företag eller idrottsförening.

Läs vad 98 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

• 2019-05-20

Annika A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fick hjälp med stela sätesmuskler och ett ont knä.
    Jag blev bra bemött och de lyssnade på mig.
    Jag blev mycket bättre, om än inte helt bra.
    Men det var ändå, på det stora hela, en bra upplevelse.
    Att jag avbröt behandlingen i förtid var helt av ekonomiska skäl. Läs mer
  • 2019-05-18

Cathrine G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fick utifrån skadan bra och anpassade råd och övningar för att bygga upp styrka. Läs mer
  • Mathias L

2019-05-16

Mathias L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Naprapatbehandlingar av bästa sort.
    Bäst på länge. Läs mer
  • Ingvar N

2019-05-16

Ingvar N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Min sjukgymnast agerar proffesionellt o korrekt. Följer upp i journaler och har bra råd o kompetens. Läs mer

Britt-marie S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Väldigt trevligt och proffsigt bemött.
    Behandling med nålar, massage mm för värk i axel. Bra hjälp med hur jag skulle träna för att stärka upp. Läs mer

Regina R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Stötvågsbehandling på grund av hälsporre.
    Upplevde att jag blev proffsigt bemött och att det finns kunskap om det jag sökte hjälp med. När det tog lite tid innan jag började känna någon positiv effekt så blev jag lugnad och uppmuntrad att det skulle vända. Vilket också blev fallet.
    Har återvänt vid tre perioder och alltid blivit bra bemött och fått den hjälp jag hoppats på.
    Med stor sannolikhet kommer jag behöva ytterligare hjälp med tiden och kommer då att återvända till Muskelcentrum. Läs mer

Guian M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag gick på behandling för min rygg och nacke. Naprapaten jag hade vad duktig och pedagogisk som löste mina besvär.

Dock så upplevde jag att naprapaten var stressad inför nästa klient. Inte bara en gång utan varje gång. Det resulterade att jag inte riktigt kunde slappna av och fokusera. Läs mer

Catharina O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag fick senast en naprapatbehandling för ett överträningssymtom av Johan som jag gått hos sedan 2014. Då var det kronisk, långvarig och svår smärta som han behandlade. Jag blev helt smärtfri efter 8 behandlingar och kunde då med råd från Johan börja träna mig till hälsa. Nu gäller mina besök mest rena idrottsskador som kommer av att jag kan träna så ofta och så mycket jag vill. Kanske lite väl ofta, men det är så ju så kul!
    Idag är jag frisk och stark till stor del tack vare Johan och hans kollegor på Muskelcentrum. Jag har fått behandlingar, rehabövningar och råd som alla fungerat oavsett besvär. Rehaben är inte alltid lätt, och ibland tar det tid, men det fungerar! Mina två vuxna döttrar och min make är också kunder, liksom många kollegor och träningskompisar. Jag fortsätter gärna att rekommendera Muskelcentrum.//Catharina Läs mer
  • Niklas E

2019-05-14

Niklas E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra proffsigt bemötande och kunnig personal Läs mer

Cecilia J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Akupunktur & massage mot smärta i nacke, axlar, skuldror. Mycket professionellt bemötande & tips och råd som faktiskt hjälpte mig! Läs mer

Evelina E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag har problem med ryggen så vände mig till Muskelcentrum då jag fick tips av det från en dåvarande kollega.
    Eftersom jag aldrig gått till en naprapat förut så hade jag inga förväntningar, men blev väldigt bra bemött och fick det bra förklarat för mig vad som var knasigt med min rygg, och vad vi behövde göra för att jag skulle bli bättre. Seriöst och tryggt!

Jag har sedan dess alltid vänt mig till Muskelcentrum och jag skulle aldrig gå till någon annan! Skulle rekommendera alla att gå just dit. Läs mer

Maria B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Naprapatbehandling som jag fick på rekommendation.
    Lokalen känns sliten men behandlingen var jag mycket nöjd med. Läs mer
  • 2019-05-11

Stefan B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra kunskap oavsett vilken värk jag haft. Trevligt bemötande från all personal jag mött Läs mer

Christian F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Deras behandling hjälpte mig med mina ryggproblem. Är nästan helt problemfri idag och det kan jag tacka Muskelcentrum för. Läs mer

Petra E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Naprapat återbesök- besöket var jättebra. Trevlig bemött och får den professionella hjälpen jag behövde. Bästa naprapaten. Läs mer

Niklas A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra bemötande
    Bra service
    Kunnig personal Läs mer

Birgitta Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Upplevde att personalen var kunnig och omhändertagande. Bara positivt. Läs mer
  • Peter R

2019-05-09

Peter R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra bemötande, bra kompentens. En av de bättre naprapaterna jag mött (Titti) i Uppsala. Läs mer

Bianca G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Idrottsmassage - hade inga särskilda förväntningar men allt var toppenbra. Blev väl bemött och fick en effektfull behandling. Läs mer

Frida A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fantastiskt bemötande och grymt bra på vad de gör. Har fått hjälp med många av mina skador där, på bästa möjliga sätt. GRYMT! Läs mer

Christian K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Ryggproblem.
    Trevlig personal med ett bra bemötande.
    Fick känslan av att personalen är yrkeskunnig.
    För min del så skulle det krävas många behandlingar då det inte hjälper med nån enstaka behandling. Läs mer
  • Magnus L

2019-05-07

Magnus L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Mycket professionellt bemötande av kunnig personal. Rekommenderas varmt för seriösa idrottare. Läs mer

Nina F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    De är så bra att ha att göra med, kan verkligen rekommendera muskelcentrum. Bra behandlingar o lätt att få tider. Läs mer
  • Annethe C

2019-05-04

Annethe C skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Alltid hjälpsamma, snabba tider, bra uppföljning och stor kompetens. Läs mer
  • 2019-05-04

Anders T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra mottaget, skön behandling. Läs mer
  • 2019-05-02

Lars-erik E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Kunniga naprapater jag är helt nöjd. Läs mer
  • Maria S

2019-05-02

Maria S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Kunnig lyhörd bra behandlingar. Ett xtra plus för trevlig personal. 💪🏽🤗 Läs mer
  • 2019-05-01

Hanna A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag fick naprati för nackbesvär och migrän fick då behandlingen dry needling, det hjälpte en del. Läs mer
  • 2019-04-30

Veronica B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag har inte varit på Övre Slotts, går på IFU Arena. Läs mer
  • 2019-04-29

Stefan E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Kunnig personal som fixar ditt problem Läs mer
  • 2019-04-28

Henrik M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Klockrent rakt igenom, proffsig hjälp, pedagogiska förklaringar och ett långsiktigt tänk. Läs mer

Elisabet A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag går ofta hos Felicia o får naprapat behandling o jag är mycket nöjd med behandlingen och Felicias bemötande. 👍👍👍 Läs mer

Monica C skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra på att fixa akuta besvär, lite dyra om man bara behöver massage/idrottsmassage. Läs mer

Annika N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Stötvåg hälsporre. Felicia är väldigt bra! Läs mer

Mikael Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Hade 3st behandlingar av min rygg som jag skadat vid styrketräning.
    Man blir väl bemöt och dom har en väldigt hög service och bred kompetens .
    Väldigt bra rakt igenom Läs mer
  • 2019-04-24

Maja L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Undersökning ovh behandling av problematiskt knä. Hittade en inflammation i knät som övriga vårdinsatser missat. Behandling och rehab fungerade bra och Maja har nu nästan inga besvär alls (Slatter som grundorsak är kvar)
    Vi hann träffa massor av olika personer och ALLA bemötte Maja med respekt och kommunicerade på ett mycket bra sätt (ett litet undantag kanske, kommentaren "Oj, det där var den värsta Slatter jag sett!" gjorde henne lite orolig.
    Jag har rekommenderat Muskelcentrum till alla jag som fotbollstränare stött på som har problem som inte försvinner. Läs mer
  • 2019-04-23

Camilla B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra bemötande och kunniga naprapater Läs mer
  • 2019-04-20

Thomas E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Behandling av ryggont.
    Övningar att göra själv.
    Uppföljning av resultat.

Kompetent och engagerad personal. Läs mer
  • 2019-04-20

Thomas E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag sökte för tennisarmbåge, fick hjälp med stötvåg och nålar samt egna övningar. Är helt bra idag. Läs mer
  • 2019-04-19

Linnéa G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Gick till naprapat för att få hjälp med smärtor i höften, gick supersnabbt och smidigt att boka tid och fick trevlig och proffsig hjälp! Smärtan släppte nästan direkt och jag var på uppföljningsbesök några veckor senare och har inte behövt gå tillbaka igen efter det. Var mitt första besök hos naprapat och kommer definitivt välja dem igen om jag får behov längre fram! Läs mer
  • 2019-04-18

Sissela R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Ryggproblem!
    Blev välmött, otroligt nöjd med behandlingen och den snabba kontakten Läs mer
  • 2019-04-18

Anette W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Verkar vara kunnig personal. Men de fokuserar bara på en kroppsdel. De borde vara bättre på att se helheten och övriga delar i kroppen som också kan behöva behandling när man är där. Läs mer
  • 2019-04-16

Johan B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Stelt och sterilt. Både mottagande, miljö och lokal. Läs mer
  • 2019-04-13

Evelina S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Trevliga, roliga, professionella och bäst Läs mer
  • 2019-04-11

Julia S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag hade ont i ryggen och fick den absolut bästa hjälp jag kunnat få! Vänligt och behagligt lugnt bemötande, och dessutom slutade jag ha problem efter mitt besök. Läs mer
  • 2019-04-11

Maria T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag träffade en naprapat som inte lyssnade in riktigt och som var mycket hårdhänt. Jag kom dit med stark smärta och kände inte att den behandlingen lindrade den alls. Jag gick sedan till ett annat ställe där bemötandet var ett helt annat och även behandlingen. Läs mer
    2019-04-11 Johan S svarar Maria T
    Hej Maria,
    Beklagar att du inte upplevde ett bra resultat efter första behandlingen. Det är inte helt ovanligt med behandlingsreaktion och att smärtan ibland förvärras några dgr efter behandling. Det skapar dock oftast goda förutsättningar för kommande besök. Skönt att du fick hjälp på annat håll och att du förhoppingsvis blev helt smärtfri.

Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    Leg. Naprapat
    VD Muskelcentrum
  • 2019-04-09

Veronika W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra bemötande och duktiga naprapater som räddat mig både från nackspärr och ont i axlar. Hade dock gärna fått tips om övningar att göra för att förebygga. Läs mer
  • 2019-04-09

Stellan Ö skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Hade ont i knät och sökte hjälp för det. Fick ett bra bemötande och fick den hjälp man kan förvänta sig. Är nöjd med besöket i allmänhet Läs mer
  • 2019-04-08

Meline H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag gick på behandling under några månaders tid hos två personer pga semestertider. Båda var oerhört lösningsfokuserade, professionella och effekten av behandlingarna (samt hemövningarna) sitter fortfarande i. Jag är mycket nöjd och skulle definitivt gå tillbaka till kliniken igen om besvär skulle uppkomma. Läs mer
  • 2019-04-07

Anneli N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag fick behandling av inflammerad häl. Jag fick ett trevligt och proffesionellt bemötande. Tyvärr blev jag inte helt bra i min häl. Läs mer

Övre Slottsgatan 1, 753 10 Uppsala