Alla kategorier Naprapat Uppsala Uppsala Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

Övre Slottsgatan 1, 753 10 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts!

Vi är en Naprapat & idrottsklinik i Uppsala som förebygger, behandlar och rehabiliterar akuta och långvariga besvär relaterade till rörelseapparaten. Vi hjälper dig med besvär som sträcker sig från Axlar, Nacke, Armbåge, Rygg, Höft, Knä och Fot. Vi använder oss av den senaste tekniken inom idrottsmedicinsk behandling. Våra duktiga Naprapater älskar inte bara det de gör utan är dessutom väldigt duktiga. Många av oss har ett förflutet inom sportens värld vilket gör att vi har ett brett spektra av sportrelaterade skador. Välkommen att höra av dig till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts. Vi tar emot dig oavsett privatperson, Företag eller idrottsförening.

Läs vad 215 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

• Magdalena R

2019-09-13

Magdalena R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Sökte för ultraljud o konstaterade av baker cysta baksida knä, fick bra råd o träningsprogram.Upplevde att dom har mycket bra kunskap och redskap att kunna hjälpa mig.Av olika anledningar så har jag inte kommit igång riktigt med träningsprogrammet därav ej besökt dom igen.Men ska ta tag i uppbyggnads träning av mitt knä nu, kommer definitivt att vända mig dit igen.
    Har tidigare gått på idrottskadecenter men upplever att jag fick snabbare tid & bättre hjälp på Muskelcentrum. Läs mer
  • 2019-08-25

Petra N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Naprapat. Fick hjälp med problem med en axel innan Vätternrundan. Trevligt bemötande. Bra tänk kring behandlingsplan. Behöver jag hjälp i framtiden kommer jag vända mig dit. Läs mer
  • 2019-08-18

Britt-maria J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Kunnig naprapat, trevlig som gav bra övningar och bra behandling! Kommer säkerligen att återvända. Läs mer
  • 2019-08-15

Märtha L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Träffade först en naprapat som jag inte fick något större förtroende för, kändes som han bara famlade efter något som skulle funka. Nu träffar jag en annan naprapat som förstår mig och vilken behandling som fungerar. Läs mer

Victor H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag tycker att min tjänst hos er blev helt okej. Tyvärr gick jag till en kille som enligt mig inte riktigt gav mig övningar som hjälpte mitt problem med min axel. Därav får tyvärr ni ett sämre betyg samt att jag tyckte att kostnaden var för hög. För priset så fick jag inte riktigt ut något resultat av övningarna. Jag antar att ni måste ta mycket betalt eftersom hyran är hög samt att ni vill ha en hög lön men över 700kr är enligt mig lite för högt. Speciellt eftersom jag inte fick ut något av besöket mitt problem kvarstår. Läs mer

Madeleine J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Vänligt bemötande, alltid!
    Bra att kunna få hela paketet dvs. Rätta till kotor, massage och akupunktur på samma ställe och ibland samma tillfälle👍🏻 Läs mer

Mairi S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag har varit hos naprapaten.
    Fin bemött.
    Jag förväntade att smärt försvann men nej. Läs mer

Kurt H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra bemötande och blev frisk i min skada. Bra personal. Läs mer

Frida J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Blev väl bemött och fick en god behandling och övningar som jag tar med mig och fortsätter med. Läs mer

Birgitta A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag fick massage, massören var lyhörd och det gjorde nytta. Läs mer

Lotta W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Blev alltid bra bemött. Hade problem med nacke/axlar och arm/armbåge. Fick många behandlingar ca 10st. Kände någon förbättring men blev inte helt bra. Men nu efter semestern och mycket vila så känns kroppen bra, lite problem med nacke men det jobbar jag med genom att tänka mer på hur jag jobbar/sitter och byter position oftare. Läs mer
  • 2019-08-13

Elin D skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Hej jag var i kontakt med muskelcentrum för jag hade problem med en axel och jag vart jättebra i den efter att jag vart hos dom. Läs mer
  • Cina E

2019-08-13

Cina E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Är långdistanslöpare och behöver hjälp med förslitningar och överbelastningar. Tycker absolut att Petter förstår vad jag behöver och ger mig behandling och råd efter mina behov Läs mer

Amanda M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag köpte idrotts massage för min rygg och blev bemött bra och mina förväntningar va väl ungefär att jag vill bli av med min rygg smärta vilket jag inte blev men en hjälp på vägen skulle jag ändå säga. Läs mer

Eva-maria S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande. Läs mer

Patricia L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Positivt och proffesionellt bemötande. Behövdes endast två besök för att ryggsmärtorna skulle försvinna. Hade inga förväntningar endast att det skulle vara värt priset. Vilket det verkligen var. Väldigt nöjd och kommer definitivt besöka kliniken igen vid återkommande smärtor eller skador. Läs mer
  • Ulrika W

2019-08-12

Ulrika W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    får bra hjälp med det jag sökt för
    underbar personal Läs mer

Josef F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag var på besök för att rätta till en axelsvaghet som var problematiskt i träningssammanhang.
    Jag blev mycket bra bemött som ny kund men också vid senare besök! Det kändes personligt då man besökte samma naprapat vid alla besöken så det blev en individanpassad behandling på en personligare nivå.
    Jag hade höga förväntningar iom deras rykte och deras tidigare samarbeten med diverse elitföreningar men jag är i nuvarande behandling nöjd då resultaten från besöken visar sig.

Allt som allt är det en genuin och professionell plats att söka sig till med sina skavanker och problem så de kan absolut rekommenderas! Läs mer

Camilla T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Mycket bra bemötande och kunnig personal.
    Levde upp till mina förväntningar. Genom att lyssna in och undersöka problematiken med nacksmärtorna hittade de en bra behandlingsmetod som har hjälpt mig mycket.
    De kan det dom jobbar med och är mycket kunniga och pålitliga. Känns tryggt att gå till Muskelcentrum. Läs mer
  • 2019-08-11

Eva J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Trevlig proffsigt bemötande!
    Fjärde behandlingen och är ännu ej bra.

Behandlande massör lyssnade på mina önskemål Läs mer
  • Kenn N

2019-08-11

Kenn N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Tog kontakt med Muskelcentrum för hjälp med smärta och värk. Utifrån mina besvär har Muskelcentrum hjälpt mig med behandling och övningar för att förebygga nya problem.
    Jag är jättenöjd med Muskelcentrums kompetens och behandling. Läs mer
  • 2019-08-11

Julia J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag köpte en tid hos en naprapat. Pga av skada.

Jag blev bra bemött, trevlig personal. Och kunniga på sitt yrke.

Hade inte några större förväntningar. Men jag anser att dem levde upp till de jag trodde och är nöjd med mitt besök.

Sammanfattningsvis så skulle jag rekommendera företaget. Och jag är nöjd med mina besök. Läs mer

Håkan H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Trevligt bemötande och med bra behandling. Läs mer

Simon E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Har behandlat både skadad axel och benhinneinflammation. Gjort otrolig skillnad. Läs mer

Robert S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fått behandling för hälsporre och är mer än nöjd.
    Mycket trevlig och professionell personal.
    Rekommenderar verkligen Muskelcentrum. Läs mer

Ulrika B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Idrottsmassage. Fick snabbt en tid, trevligt bemötande. Professionell behandling. Tips på övningar att fortsätta med hemma. Läs mer

Ellinor N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag upplevde att utövaren inte hann med så mycket under behandlingstiden, hen försökte få mig att komma tillbaka. Jag förväntade mig total avslappning efter varje session men fick nöja mig med ett halvdant jobb. Läs mer

Sara Elfström M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Väl bemött. Bra information och råd. Proffsigt. Läs mer

Emmali N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag var senast på muskelcentrum för en idrottsmassage. Proffsigt bemötande, lyhörd personal och jag var väldigt nöjd med behandlingen . Läs mer

Monica J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fick ”ryggskott” runt midsommar och sökte Naprapat! Fick tips om er via släkting, blev väldigt nöjd och fick smärtlindring genom akupunktur.
    Mycket kunnig och bra! Efter röntgensvaren sökte jag sjukgymnast.
    SI- leden var defekt på höger sida. Läs mer

Ann-christine B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer

Robert J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Naprapat nybesök. En bra början men sedan tyckte jag att de inte tog vara på tiden tillräckligt, ca 20min av arbete och resten bestod av telefon samtal som de fick och ett tidigt slut. Var klar 11:10 men uppfattade det som att man fick en timme och skulle vara klar 11:30.

Avbokade återbesöket för att jag kände att det var att kasta bort pengarna på något som hjälpe minimalt Läs mer
    2019-08-13 Johan S svarar Robert J
    Hej Robert,
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla med dina synpunkter. Vi tar med oss detta och kommer att hantera detta internt.

Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    VD Muskelcentrum

Annika A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    *Besök hos naprapaten, pga ont i ryggen.
    *Bra bemött.
    *Bra i ryggen efter mitt besök hos Muskelcentrum. Kan rekommendera Muskelcentrum till andra. Läs mer

Maria J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag slutar aldrig att förvånas av Annes träffsäkerhet när det gäller min kropps mående. Jag mår alltid bättre efter en genomgång av henne. Hon är en räddande ängel. Läs mer

Mikael H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag bokade tid hos en naprapat för att åtgärda mitt knä som under ett par veckors tid gjort ondare och ondare, och tillslut kunde jag inte hoppa eller springa utan att det gjorde ont i knät. Symptomen började likna hopparknä, och då jag om ett par månader skulle delta i en dansshow ville jag åtgärda problemet så snabbt som möjligt.

Jag bokade tid hos en naprapat och blev vänligt bemött. Naprapaten kändes påläst och betryggande under behandlingarna. Totalt blev det tre eller fyra behandlingar under ca tre veckors tid med diverse knäövningar som skulle göras mellan behandlingarna. Smärtan i knät har därefter helt försvunnit och jag kan hoppa och springa utan att ha ont igen. Nu har det gått några månader och smärtan har inte kommit tillbaka. Jag är därmed mycket nöjd med mitt besök.

En rolig bonus var också att jag fick lära mig en hel del om hur muskler och knä hänger ihop. Läs mer

Roger S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra bemötande och väldigt duktiga Läs mer

Nina H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fått naprapati men är mkt sämre än innan. Kan knappt röra mig normalt pga smärtan. Läs mer
    2019-08-13 Johan S svarar Nina H
    Hej Nina,
    Tack för att du tagit dig tid att återkoppla. Detta är mycket viktigt i vårt kvalitetsarbete. Vi har redan hanterat detta internt och jag hoppas att du kommer ge oss en ny chans.

Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    VD Muskelcentrum

Lotta F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag har blivit bra bemött, Felicia och Petter, har lyssnat och, som det känns, gjort sitt bästa för att behandla mig som har ngt slags trokanterit. Ännu är jag inte frisk så det känns lite för tidigt att utvärdera. Läs mer

Tatiana P skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    jag brukar inte ge omdömen på internet Läs mer

Anita K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag hade höga förväntningar på företaget som lovar leverera resultat, vilket jag fick för två år sedan då jag fick problem med både vad och knä. Men denna gång har jag problem med höft som inte har blivit bättre med behandlingen. Är på utredning hos min husläkare. Läs mer

Rydell N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Personal bra, trevlig, kompetent. Eftertraktar möjlighet till bättre eller tydligare hjälp med samarbete med annan vårdinstans, i de fall det kan vara påkallat - exempelvis magnetkameraundersökning eller i fall där tex kortisoninjektion kan vara av värde. Läs mer
  • Erika G

2019-08-08

Erika G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Härlig omgivning att komma till, trevlig personal,å Felicia som hjälpte mig var super förstående å naturligt vis jätteduktig / å mina besvär är mycket bättre, kan varm rekommendera detta ställe. Läs mer

Anders N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Knäproblem, bra bemött, undersökning som resulterade i ett träningsprogram. Läs mer

Ann G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Trevligt bemötande men den massage jag beställt och fick var inte som jag förväntat mig och jag kommer inte att boka någon ytterligare. Läs mer

Kjell C skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Behandling med nålar å el för ryggproblem, det är nu betydligt bättre å jag ska planera in nya besök. Personen som tog hand om mej var väldigt duktig å supertrevlig. Kommer att rekommendera Muskelcentrum till andra Läs mer
  • Paula L

2019-08-08

Paula L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag kom dit och hade ryggskott. Efter tre behandlingar var min rygg som ny igen! Är mycket nöjd, och rekommenderar denna mottagning till de som jag kan! Läs mer

Daniel O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Hade dragits med smärta och låsningar i ländryggen under en längre tid, och valde till slut att besöka naprapat hos Muskelcentrum. Suveränt och proffsigt bemötande; naprapaten gjorde en gedigen undersökning, och redan efter första behandlingen upplevde jag en avsevärd förbättring och smärtlindring i ryggen. Fyra besök senare var ryggen helt smärtfri och kändes som ny igen! Kan inte annat än ge mina varmaste rekommendationer. Läs mer

Lars H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Hade problem med axeln och var hos dem 3 gånger och är helt bra nu. Läs mer

Gustaf A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    jag var där med min son, 10 min och 2st skoinlägg, 2000:-, ingen direkt lösning på problemet, det blir lite olika svar beroende på vart man går... Läs mer

Christina S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fick hjälp med en ond höft och baksida lår, fick bra övningar som hjälpte snabbt och bra uppföljning. Läs mer

Övre Slottsgatan 1, 753 10 Uppsala