Alla kategorier Naprapat Uppsala Uppsala Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

Övre Slottsgatan 1, 753 10 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts!

Vi är en Naprapat & idrottsklinik i Uppsala som förebygger, behandlar och rehabiliterar akuta och långvariga besvär relaterade till rörelseapparaten. Vi hjälper dig med besvär som sträcker sig från Axlar, Nacke, Armbåge, Rygg, Höft, Knä och Fot. Vi använder oss av den senaste tekniken inom idrottsmedicinsk behandling. Våra duktiga Naprapater älskar inte bara det de gör utan är dessutom väldigt duktiga. Många av oss har ett förflutet inom sportens värld vilket gör att vi har ett brett spektra av sportrelaterade skador. Välkommen att höra av dig till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts. Vi tar emot dig oavsett privatperson, Företag eller idrottsförening.

Läs vad 134 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts

• 2019-06-30

Ace M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Proffsigt bemötande, personalen vet vad de sysslar med, rekommenderar alla att besöka vid problem. Läs mer
  • 2019-06-25

Alma F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jättenöjd! Massagen är verkligen djup och välgörande. Trevligt ”väntrum”. Det enda jag är missnöjd med är toaletten som delas av hela huset och ligger utanför Muskelcentrums lokal! Läs mer
  • Anna S

2019-06-22

Anna S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Gått hos Niklas pga yrsel som är stressrelaterade. Han har hjälpt mig otroligt mycket och oavsett vem man träffar där så kan man förvänta sig ett bra besök och massor med hjälp ! Läs mer

Charlotte P skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Stötvågsbehandling av armbåge.
    Bra bemötande. Känns verkligen som att de vet vad de gör. Hade höga förväntningar då jag varit där tidigare, och de infriades även denna gång!
    Mkt bra klinik!! Läs mer

Mofid I skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Behandling mot axelsmärta.
    Blev väldigt bra bemött
    Levde upp till mina förväntningar Läs mer

Felix J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Grym service och bra behandling av Felicia, rekommenderas starkt! Läs mer

Ove A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Smärtbehandling. Professionalitet och vänlighet. Läs mer

Susanne T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Har varit i kontakt med dom vid 4 olika skade tillfällen

Problem med en skadad sena i axeln
    Ont i ryggen pga joggning och att ett ben blivit kortare
    Ont i ryggen pga överansträgning 2 ggr

Alltid fått hjälp med mina problem, blivit trevligt bemött och snabbt fått hjälp. Läs mer

André J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra bemötande och kompetent personal. Läs mer

Daniel K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Hade problem med nacke, skuldran efter en gymskada. Mycket professionell personal. Vart bra efteråt. Rekomenderas verkligen. Läs mer
  • 2019-06-15

Elin L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Massage för värk i axlar och skuldror.
    Bemötandet var väldigt professionellt samtidigt som massören kunde bjuda på sig själv vilket uppskattades.
    Då jag gått hos flera massören för mina problem var mina förväntningar att jag skulle få tillfällig hjälp och att massagen skulle vara mer smärtsam än trivsam, men redan efter första tillfället hade knutar som andra massören inte kunnat lösa upp blivit bättre. Redan andra besöket upplevde jag att massagen oftast var behaglig och att det bara smärtade vid särskilda triggerpunkter. Jag har till vänner i Uppsala rekommenderat er.
    Sammanfattningsvis 5/5 möjliga stjärnor Läs mer
  • 2019-06-14

Lars B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag har köpt naprapatbehandlingar för diverse skavanker och fått bra hjälp med alla. Jag har också köpt hjälp med att få tester och träningsupplägg och det har också funkat fint. Jag känner att jag blivit proffsigt och seriöst bemött både i smått och stort. Jag känner också att naprapaterna har levt upp till mina förväntningar till 100%. Läs mer
  • 2019-06-13

Herman V skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Mitt besök löste problemet som jag kom dit för nästan helt. Trevlig personal. Läs mer
  • 2019-06-13

Lars-Erik L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Trevligt och professionellt bemötande. Lyssnade på vilka problem jag hade och berättade om hur behandlingen skulle ske. Läs mer
  • 2019-06-11

Gustaf Å skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Rehab av korsbandsskadad knä.
    Köp av knäskydd.
    Mycket bra och kunnig hjälp. Läs mer
  • 2019-06-11

Carl-henrik G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fick hjälp med min trasiga fot och det blev nästan som ny Läs mer
  • 2019-06-10

Anders H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bot mot muskelstelhet, bra, höga/helt ok, gör kanske ett återbesök som uppföljning Läs mer
  • 2019-06-10

Monica W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag sökte hjälp för något slags problem i ena benet. Jag besökte lokalen på IFU arena, den verkade provisorisk, jag var osäker på om jag kommit rätt, ingen riktig reception, ingen att fråga, ingen att anmäla sig till. Den som så småningom tog emot mig var dock trevlig och verkade kunnig. Lite hjälp fick jag också. Tyvärr avhöll mig priset för någon långvarig behandling. Läs mer
  • 2019-06-08

Tor E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Har haft problem med ryggen och varit hos många naprapater tidigare, men har aldrig fått sådan bra hjälp. Läs mer
  • 2019-06-06

Emmi N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Naprapat fick bra hjälp mot ond ljumske fick övningar och bra uppföljning Läs mer
  • 2019-06-06

Göran L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Han naprapaten gjorde en sån där vricka till dra hårt i huvudet utan att informera mig på något sätt. Inte acceptabelt enligt min mening Läs mer
    2019-06-09 Johan S svarar Göran L
    Hej Göran,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Självklart skall vi inte utföra någon form av behandling utan patientens godkännande. Detta är viktigt för mig att få reda på så jag kan förtydliga våra riktlinjer för våra terapeuter.
    Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    VD Muskelcentrum

Linnea L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Proffsig hjälp från att vara ett svårlöst fall till att rehabba mig till att åter vara långdistanslöpare. På Muskelcentrum fattar de att kroppen är mer än bara en massa delar oberoende av varandra. Läs mer

Nova F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag är jättenöjd med besöket, fick hjälp med det jag behövde och bra bemötande. Läs mer

Lena H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Sökte vård för ryggskott och blev väldigt väl omhändertagen. Proffesionellt och kunnigt bemötande. Två behandlingar, tips på egen träning sen har jag varit smärtfri. Tack Läs mer

Frida S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Det upptäcktes att jag hade en inflammation i armbågen som behandlades.
    Bra bemötande med förståelse för känslan hos mig. Bra rehab plan. Riktigt glad och nöjd kund. Läs mer

Janicka N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Massage
    Ok
    Lite för kort tid för att kännas helt färdig
    Trevlig behandlare Läs mer

Ida E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Mycket nöjd! Dem lyssnar, behandlar och det ger resultat. Det är ibland svårt att få tid med kort varsel och behandlingarna är dyra, men jag känner mig alltid trygg. Det är rent och fräscht. Läs mer
  • Lars K

2019-06-03

Lars K skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Trevligt och proffsigt bemötande. Hög kompetens. Läs mer

Göran N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag har haft upprepade naprapatbehandlingar hos Titti. Bemötandet har varit otroligt bra och mina ryggproblem är i princip lösta. Jag är väldigt nöjd :). Läs mer

Gustav B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Behandling för skada i axel, behandling utfördes professionellt och utvärderades löpande för att värdera nästa steg oavsett om det innebar behandling eller hjälp utanför kliniken,
    Summerat bara positiva intryck och upplevelser. Läs mer
  • 2019-05-23

Kurt W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Sökte för muskelvärk i ryggen.
    Proffsigt bemötande.
    Blev i stort sett bra. Läs mer
  • Britt Inger G

2019-05-21

Britt Inger G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra bemötande och god hjälp med olika behandlingar för mina rygg och nack besvär. Även hjälp med inlägg i mina skor så jag slipper ont i höger stortå. Läs mer

Samuel E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag är så väldigt nöjd, har gått hos Titti vid flertalet tillfällen och bemötandet har vid varje tillfälle varit helt fantastiskt och behandlingarna har även de varit helt fantastiska! Otroligt kompetent och duktig på sitt jobb! Visst kan det knaka lite och kännas lite (men på ett bra sätt) men efter är det som om man är flera decimeter längre och har en skön känsla av lätthet i kroppen! Helt fantastiskt!!!

Jag rekommenderar alla att gå hit! Läs mer

Annelie T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Vänligt mottagande o professionella behandlingar Läs mer

Anna C skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Massage
    Mkt trevlig och kompetent personal
    Fin lokal, bra läge Läs mer
  • Stina F

2019-05-21

Stina F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Väldigt bra bemötande, fräsch och fin klinik Läs mer
  • 2019-05-20

Annika A skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fick hjälp med stela sätesmuskler och ett ont knä.
    Jag blev bra bemött och de lyssnade på mig.
    Jag blev mycket bättre, om än inte helt bra.
    Men det var ändå, på det stora hela, en bra upplevelse.
    Att jag avbröt behandlingen i förtid var helt av ekonomiska skäl. Läs mer
  • 2019-05-18

Cathrine G skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Fick utifrån skadan bra och anpassade råd och övningar för att bygga upp styrka. Läs mer
  • Mathias L

2019-05-16

Mathias L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Naprapatbehandlingar av bästa sort.
    Bäst på länge. Läs mer
  • Ingvar N

2019-05-16

Ingvar N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Min sjukgymnast agerar proffesionellt o korrekt. Följer upp i journaler och har bra råd o kompetens. Läs mer

Britt-marie S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Väldigt trevligt och proffsigt bemött.
    Behandling med nålar, massage mm för värk i axel. Bra hjälp med hur jag skulle träna för att stärka upp. Läs mer

Regina R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Stötvågsbehandling på grund av hälsporre.
    Upplevde att jag blev proffsigt bemött och att det finns kunskap om det jag sökte hjälp med. När det tog lite tid innan jag började känna någon positiv effekt så blev jag lugnad och uppmuntrad att det skulle vända. Vilket också blev fallet.
    Har återvänt vid tre perioder och alltid blivit bra bemött och fått den hjälp jag hoppats på.
    Med stor sannolikhet kommer jag behöva ytterligare hjälp med tiden och kommer då att återvända till Muskelcentrum. Läs mer

Guian M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag gick på behandling för min rygg och nacke. Naprapaten jag hade vad duktig och pedagogisk som löste mina besvär.

Dock så upplevde jag att naprapaten var stressad inför nästa klient. Inte bara en gång utan varje gång. Det resulterade att jag inte riktigt kunde slappna av och fokusera. Läs mer

Catharina O skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag fick senast en naprapatbehandling för ett överträningssymtom av Johan som jag gått hos sedan 2014. Då var det kronisk, långvarig och svår smärta som han behandlade. Jag blev helt smärtfri efter 8 behandlingar och kunde då med råd från Johan börja träna mig till hälsa. Nu gäller mina besök mest rena idrottsskador som kommer av att jag kan träna så ofta och så mycket jag vill. Kanske lite väl ofta, men det är så ju så kul!
    Idag är jag frisk och stark till stor del tack vare Johan och hans kollegor på Muskelcentrum. Jag har fått behandlingar, rehabövningar och råd som alla fungerat oavsett besvär. Rehaben är inte alltid lätt, och ibland tar det tid, men det fungerar! Mina två vuxna döttrar och min make är också kunder, liksom många kollegor och träningskompisar. Jag fortsätter gärna att rekommendera Muskelcentrum.//Catharina Läs mer
  • Niklas E

2019-05-14

Niklas E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra proffsigt bemötande och kunnig personal Läs mer

Cecilia J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Akupunktur & massage mot smärta i nacke, axlar, skuldror. Mycket professionellt bemötande & tips och råd som faktiskt hjälpte mig! Läs mer

Evelina E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Jag har problem med ryggen så vände mig till Muskelcentrum då jag fick tips av det från en dåvarande kollega.
    Eftersom jag aldrig gått till en naprapat förut så hade jag inga förväntningar, men blev väldigt bra bemött och fick det bra förklarat för mig vad som var knasigt med min rygg, och vad vi behövde göra för att jag skulle bli bättre. Seriöst och tryggt!

Jag har sedan dess alltid vänt mig till Muskelcentrum och jag skulle aldrig gå till någon annan! Skulle rekommendera alla att gå just dit. Läs mer

Maria B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Naprapatbehandling som jag fick på rekommendation.
    Lokalen känns sliten men behandlingen var jag mycket nöjd med. Läs mer
  • 2019-05-11

Stefan B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Bra kunskap oavsett vilken värk jag haft. Trevligt bemötande från all personal jag mött Läs mer
  • 2019-05-09

Christian F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Övre Slotts
    Deras behandling hjälpte mig med mina ryggproblem. Är nästan helt problemfri idag och det kan jag tacka Muskelcentrum för. Läs mer

Övre Slottsgatan 1, 753 10 Uppsala