Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle På Södra Skeppsbron 6 i Gävle hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Vi ställer oss frågan: Varför ha ont när du kan vara smärtfri? Vårt mål är att gå till botten med orsaken till dina problem. Problem vi kan hjälpa dig med: Ryggskott, muskelskador, nackspärr,...

189 omdömen om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Håkan C
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag har blivit bemött på ett trevligt och engagerat sätt. Tyvärr har inte behandlingen hjälpt mig att bli bra.

Access Rehab - Falun
4.7/5 i betyg av 648 omdömen 4.7 av 648 omdömen

Johan Kvarnström På Acess rehab i Falun är en Superbra Fysioterapeut! Har konsulterat honom efter knäoperation för 2 år sedan samt för andr

Anita T
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag fick den hjälp jag förväntade mig och hur jag ska gå vidare med min besvär

Dan D
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Superbra service och bemötande! Har träffat Anders och han är toppenbra!

Marie-christine W
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Mycket bra bemötande och mycket trevlig Naprapat. Men jag har problem efter besöket där. Har dragit ut på att svara på enkäten för jag ogillar att klaga. Tänker att en person alltid gör sitt bästa men ibland blir det kanske inte som tänkt. Men nu skriver jag ändå. Kom in med problem som visade sig vara tennisarmbåge. Efter behandling blev det betydligt sämre men det onda i bröstet har bättrat på sig. Armen gör fortfarande ont. Gång nr två gjordes ingen behandling men blev lite knäckt i rygg och så. Det har lett till obehagliga...

Annika C
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Nu gick jag i Sigtuna, inte Gävle. Han berättade hela tiden vad han skulle göra och frågade hur det kändes. Hjälpte till när jag inte kunde göra vissa saker. Jag kände väldig trygg hela tiden. Han var en väldigt bra lyssnare. Hade fått en inflammation i en fettsäck på låret.

Eva J
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande. Hade haft problem med sätesmuskeln under en lång period och fick både stötvågsbehandling och akupunktur. Efter tre behandlingar har jag blivit mycket bättre. Jag tycker att företaget mycket väl levde upp till mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera dem.

Carin K
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Trevligt bemötande men min skada var svår. För dyrt för att fortsätta, inget för någon med mindre inkomst

Eva L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Proffsigt och trevligt bemötande. Kunnig inom området. Sökte för hälinflammation.

Ina L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Lugnt och förtroendeingivande bemötande i kombination med tydliga förklaringar om vad som görs/vilken behandling och vad syftet är.

Marcus Ö
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Kan utnyttja den korta tiden o behandla mer

Anette L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Lätt att boka Trevligt bemötande Uppföljande Både behandling och tips på egen rehab

Lars S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Bra behandling och kundförståelse.

Frida F
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Trevligt bemötande och väldigt fina lokaler. Jag träffade Daisy som var väldigt hjälpsam och tillmötesgående.

Monica L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Profisionell och kunnig personal. Känslan av trygg behandling

Anders K
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Naprapat Anders mycket trevlig och förtroendeingivande och han får högsta betyg. Jag har dock än så länge inte blivit så mycket bättre i hälsporren av stötvågsbehandling, därav inte högsta betyg, Det är dock en del pengar. Jag avvaktar utvärdering tills det gått lite längre tid.

Andreas B

Har inte varit i Gävle utan i Västerås. Där var det kanon

Jimmy H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Mycket bra mottagande och kunniga

Tobbe S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Väldigt proffsigt bemötande. Lugna och trevliga. Grymt hög nivå på kunnande. Fixade min rygg hos Anders. Gjorde mirakel med min rygg.

Ellinor D
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Naprapathjälp för ryggskott. Trevligt o proffsigt o bra hjälpt.

Sofia Ö
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Hade inga större förväntningar men besöket blev toppen! Professionellt bemött, kunnig och förtroende ingivande. Blev ett lyckat resultat efter 3 besök.

Anna L

Naprapatbehandling. Trevlig och kunnig naprapat

Tilda M
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag mötte en naprapat för att få tu med mina problem. Jag blev väldigt väl bemött av flertal naprapater, bra service och professionellt. Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp och få en anledning till mina problem - alla de förväntningarna gick i uppfyllelse. Ett väldigt seriöst och bra företag med mkt kunskap.

Maria H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Lyhörda och proffsiga. Fräscha lokaler med bra läge

Neil C
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Professional, knowledgeable, capable, efficient and so far effective.

Stefan A
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Supernöjd! Väldigt kunnig och intresserad personal! Otroligt skicklig på stötvågsbehandling och mycket bra övningar:)

Ashley B
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Bra bemötande och kunniga personal, varmt rekommenderas 👍

Sebastian F
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Proffs på muskelvärk, fick ett fantastiskt trevligt bemötande, en grundlig utfrågning och anpassad behandling. Hade en vald sanning om vad smärtan berodde på, men fick under behandlingen förklarat för mig vad det verkligen berodde på. Kommer absolut tillbaka, kan starkt rekommendera!

Bernt L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Professionella naprapater. Identifierar och löser problemet.

Tomas E
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag bokade naprapat behandling, 45 min. Bra naprapat som gav behandling för stel ländrygg och axlar. Blir bättre av behandling men det behövs fler gånger. Jag tyckte han ( naprapaten) förklarade bra och gav tips om rehabövningar.

Jane I
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Sökt för problem med axel - s.k inklämning, Muckelcentrum i Gävle har visat stor kunskap i problemet , behandlat med stor proffessionalism och hög kundservice. Behandling med stötvågor visade sig vara till stor hjälp och har på relativt kort tid visat stor förbättring. Kan starkt rekommendera Gävle Muskelcentrum - Kompetent och proffsig personal!

Peter K
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Robert har bemötande och kunskap, han utmanar mig, inte bara behandlar.

Gunilla L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Behandling av muskelspänningar. Har fått mycket relevant behandling och blivit avsevärt mer avspänd i muskulaturen. Fick tips av anhörig och det motsvarade förväntningarna.

Anna-carin L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

tillförlitligt med goda råd, som i trygga händer.

Simonah K
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

alltid lika bra och proffsigt bemötande

Seri K
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Bra och professionell service och behandlingar. Tydliga instruktioner för övningar för att bli bättre.

Tuva I
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Hade smärtor i rygg och nervsmärtor i ben och armar sedan tidigare covid. Åt starka smärtstillande utan någon större förbättring och hade tät kontakt med sjukvården. Var så pass dålig att jag i princip inte sov och behövde en rullstol för att ta mig någonstans. Hade inga större förväntningar då inget tidigare hjälpt. Träffade en kille hos er som var grym. Han var så kunnig och kunde förklara tydligt vad det var som hände. Vi jobbade mycket med nålar. Efter behandlingen så var jag som en ny person kunde slappna av och vara...

Helén E
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag blev mycket bättre av behandlingen jag fick.

Maria S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Bokat naprapat, både som nybesök och återbesök. Positivt att kunna boka online och även avboka. Möttes av positiv, proffsig och kunnig personal. Lite synd att naprapatbesök inte är avdragsmöjligt som friskvård.

Amanda J
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag kom dit helt ovetande vad som var problemet. Trots att mitt problem inte visade sig vara muskulärt fick jag ändå vad som verkar vara en korrekt diagnos. Grymt imponerad! :)

Niklas H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Massage. Bemötande och behandling var mycket bra.

Charlotta A
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag behövde hjälp med onda leder i händerna, höfter och en ond skuldra. Jag fick en väldigt trevlig och kunnig kille som jag kände förtroende för på en gång. Visste inte vad jag riktigt förväntade mig men det vart bättre än jag kunde ana. Mina onda leder i händerna är bättre och en ganglion är borta helt som besvärade mig. Det är en skön upplevelse varje gång jag går dit då mina besvär blir mindre och de jag har träffat där är väldigt trevliga.

Bo S

Kunnig personal ingav förtroende

Erika K
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Blev varmt välkommen och fick en genomgående behandling. Bokade nybesök men fick också utöver det stötvågsbehandling samt en del massage. Det märktes att det finns ett genuint intresse. Rekommenderar!

Maria F
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Fick hjälp med mina triggerpunkter och bra tips på stretch och träning för att förebygga problem.

Elin K
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag fick mycket bra hjälp och guidning hur gå tillväga med olika övningar och hur och i vilken omfattning jag kan träna för att försöka bli fri från smärta under foten. Fin service med avstämningar löpande via mail.

Greger N
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Bra bemötande, bra behandling. Ond axel/arm. Kunde inte hjälpa mej med rekommendera att gå till min husläkare. Positiv, rekommenderar gärna Muskelcentrum.

Gun-britt H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag sökte för smärta i en häl. Fick den hjälp jag behövde. Proffsigt bemött. Återkommer gärna vid behov.

Annelie Christina J
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Blev otroligt bra bemött på alla sätt, inget att klaga på.

Filip G
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Fick behandling för en trasig häl av Anders med stötvågor och nålar, väldigt bra behandlingar som gjort att jag inte längre har problem med hälen.

Jessica B
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Gävle

Jag är supernöjd med Robert. Gått hos honom sedan oktober. Har fått både akupunktur och stötvågsbehandling. Tyvärr så blev det en knäoperation till slut ändå. Fortsätter nu med Rehab och det känns verkligen som han tar mig framåt! Supernöjd!