Christer Höglund

Christer Höglund

Christer Höglund en del av My Driving Academy

20 omdömen om Christer Höglund

• Jag tog körlektioner med Christer under våren och sommaren 2019. Det var en suverän upplevelse. Christer är både pedagogisk, erfaren och lugn - egenskaper som lämpar sig väl när man sätter sig i bilen som ny. Med Christer gick man genom både detaljer och övergripande kunskap för att körningen skulle bli så möjligt inför uppkörningstillfället. Kan varmt rekommendera Christer och My Driving Academy för den som vill ta körkort. Smidigt och enkelt att boka lektioner, fräscha bilar och trevliga förare.
    Axel T skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2020-06-10
    GRATTIS Axel, grymt jobbat av dig!!! ⭐️ Christer är fantastisk! Tack för din fina rekommendation. Vi kommer se till att Christer tar del av den! Kör försiktigt där ute nu! 🚘

My Driving Academy

• Christer hjälpte mig att ta körkort efter många år av misslyckade försök. Det var kul och kändes tryggt!! Rekommenderar varmt
    Sofia K skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2020-06-10
  • Jag körde ett flertal lektioner med Christer under den senare delen av min utbildning och är väldigt nöjd! Christer är rolig, avslappnad, pedagogisk och väldigt anpassande efter dina förutsättningar.
    Robert W skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2019-08-13
    2019-08-13
    Hej Robert! STORT grattis till körkortet!! Kul att du är nöjd med Christer som körlärare. Tack för en superfin reco och kör försiktigt ute på vägarna. Med vänlig hälsning, My Driving Academy

My Driving Academy

• Christer gjorde övningskörningen till en trevlig upplevelse!
    Anja R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2019-01-18
    2019-01-18
    Hej Anja, Tack för din fina reco, vad kul att du tyckte om din upplevelse hos oss och trivdes bra med Christer. Mvh, My Driving Academy

My Driving Academy

• Christer var min körskollärare i ca 9 månader. Han var grymt pedagogisk och säker i sitt arbete o man kände sig trygg med han men samtidigt kunde man ha lätt till skratt. Däremot så misslyckades My Driving acedemy med att kommunicera till mig och till Christer vilket gjorde att de blev extremt mycke mer pengar som gick från mig till dem.
    Edvard Å skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2018-12-13
    2018-12-13
    Hej Edvard, Tack för din reco. vad kul att du är nöjd med Christer som lärare. Vad tråkigt att du upplevde att kommunikationen mellan supporten och lärare med elev inte fungerade som den ska. Eftersom att det är läraren som ska kommunicera med supporten om elevens utbildning och inte tvärt om vore det superbra om du kunde förklara mer vad som gick fel i kommunikationen. Du får gärna ringa eller maila oss dina synpunkter då din feedback är viktig för oss. Mvh, My Driving Academy

My Driving Academy

• Köpte ett paket med 10 st lektioner. Mycket bra service, dock lite för lång väntetid i telefon ibland. Trevlig lärare!
    Linnea B skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2018-09-12
    2018-09-12
    Hej Linnea Va trist att du upplevde väntetid i telefonen. Den går på högvarv hos supporten. Men då har vi den smarta tjänsten att man kan använda sig av chatten där vi oftast svarar inom 5-10 minuter inom öppettiderna. Tack för du gav oss förtroendet att hjälpa dig med din resa till körkortet. Mvh My Driving Academy

My Driving Academy

• Han är en jätte duktig lärare som är duktig på att indevid anpassa lektionerna!! Och han gör körlektionerna mycket roliga!!
    Victoria R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2018-06-28
    2018-06-28
    Hej Victoria, Vad kul att du är nöjd med hela utbildningen och framförallt med Christer. Vi önskar dig all lycka med din körning. Mvh, My Driving Academy

My Driving Academy

• Christer var väldigt bra! Han var en trevlig och lugn lärare som verkligen hjälpte en förstå.
    Vilma K skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2017-09-29
    2017-09-29
    Hej Vilma. Kul att höra att våran Christer är så pedagogisk!

My Driving Academy

• Christer var fantastiks! En riktig läromästare. Många trevliga timmar i mini Coopern med radio Lidingö.
    Carl R skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2017-09-28
    Hej Carl. Tack för din fina reco och man ska inte underskatta radio Lidingö!

My Driving Academy

• Christer är helt klart bäst! Jag skrev in mig på körskolan 1 februari sen körde vi lite då och då och 16 mars hade jag körkort!
    Theodor J skrev om Christer Höglund en del av My Driving Academy
    2017-09-28
    Tack Theodor för din REco. Kul att det gått smidigt för dig i din utbildning!